[STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

Reactiescore
2.193
Als het zo lang duurt beter nu dan snel mee beginnen he ;)


Elke stam heeft zijn dipjes in activiteit en motivatie... Bij ons door dat de eerste keer op toen we door Muffin heen wandelde, iedereen verwachte toen een saaie tegenstander die geen weerstand kon bieden gecombineerd met een deal en een NAP wat velen demotiveerde. Toen Cave zich later herstelde en zelf begon aan te vallen kwam de motivatie terug beetje bij beetje, en de laatste massa's draaide het weer helemaal super!

Verder zijn spotprentjes natuurlijk om te lachen en is het deze wereld ook gewoon slechts een massa gooien om de 10 dagen, sommigen vinden dat leuk en anderen sturen liever dagelijks wat met 1c. Als je bv door corona thuis zit en W69 is je enige wereld ga je je vervelen tijdens die 10 dagen opbouwen, dat is de moment waarop Walk spelers wel eens klaagde dat het saai was... Tot er dan een massa kwam of uitgedeeld werd, dan was iedereen van de partij!



Dat is niet wat er staat in het stuk dat je quote hoor, in tegendeel!

Iemand die ons de informatie doorstuurt is bij voorbaat niet neutraal omdat ze het niet zouden doen als ze er niet tegen waren en heeft met die actie ons reeds geholpen om de terechte winnaar ook te laten winnen. Kortom zo een account / iemand kan nooit onder die beschrijving van mij vallen. Als je perse een naam wilt horen dan denk ik aan het account Woman, een account dat zichzelf neutraal plaatst en dus vrede neemt met de stab acties van zijn stamgenoten / buren.

Verder ben ik wel teleurgesteld in de meeste spelers / accounts die tegen de stab waren, ze hebben ons geholpen om de wereldwinst te halen, maar daar blijft het ook bij. Er is niks ondernomen of voorgesteld om stabbers op hun plaats te zetten, of meer accuraat van hun plaats te halen, om een statement naar heel de TW wereld te maken dat stabben op deze manier niet kan. Begrijp me niet verkeerd, ze hebben zich uitgesproken tegen stabs, ik zou ze dus nooit zelf stabbers of neutralen noemen maar had er wel meer van verwacht / in hun plaats had ik zelf meer gedaan.


Robienjo?


Onderbouwde mening is niet bashen, snap dat het voor jou misschien zo voelt maar als je een beetje kritisch naar jezelf en W69 kijkt dan zou je het wel begrijpen ;)


Maar het maakt je uitspraak wel zeer ongeloofwaardig en 100% hypocriet. Zeker als je eigen 100% bevestigde stab 100 keer erger is dan de stab waar je iemand van beschuldigd die nooit echt bewezen is ;)

Ik heb jou PP gebruik enkel genoemd in mijn onderbouwing naar waarom ik Ducktator geen terechte #1 vind. Nergens noem ik je een PP abuser of tik ik je op de vingers omdat je PP gebruikt, want ik heb daar helemaal geen probleem mee. Ik zeg alleen dat het meeste PP hebben je niet per definitie een terechte #1 maakt!

Verder top toch van de boostregels, we hebben na zo veel jaren gezorgd voor duidelijkheid voor heel de community. Graag gedaan!


Wat jij doet is niet strijden, verre van zelfs! Maar dat heeft joa al beter uitgelegd dus ga ik niet verder op in.


Ben je nu mij aan het beschrijven of jezelf vraag ik me af...

Ik ben niet degene die zegt dat het om haat gaat hoor, dat is het antwoord dat ik over het algemeen krijg wanneer ik aan Cave leden vraag: "Wat zijn Mathieu zijn beweegredenen om deze acties uit te voeren?". Dus je kan doen alsof dat gewoon in mijn hoofd zit, maar het zit blijkbaar ook in het hoofd van vele anderen die maanden met jou samen gespeeld hebben, tjah.

Ik denk trouwens niet dat het haat is, volgens mij is het gewoon pure Jaloezie! Al zal je dat nooit toegeven natuurlijk ;)

Wat het ook is, zonde dat je voor eender welke reden een wereld zo moet verkloten.

Is dit serieus? Trolololol
 
Reactiescore
453
Ik denk dat je vergeet dat dat toch al lange tijd onze stamgenoten waren en dat het broodnodige gedaan is. Al de rest waar jij voor wilt vechten, is jouw keuze Warre.

Deze wereld was een uitputtingsslag voor Cave, als ik zo mag stellen.
- Why not valt
- Cave hervormen
- Hope and Despair kicken
- Cave hervormen
- Mensen zoeken
- Er een leuke wereld van maken
En opeens is het genoeg, en maakt het ons allemaal geen ene fuck meer uit wie er op rang 1, 2 of 17 eindigt. Zolang de wereld maar gesloten wordt en nooit meer open moet.

dat is wel een erg korte samenvatting, maarja als je alles ging neerzetten dan krijgt straks zelf martijn nog even zin om een dupe aan te maken en weer op het forum te reageren dus laten we dat maar niet doen.
 
Reactiescore
1.016
Nou velen hebben zich gedistantieerd, Walk tot terechte winnaar uitgeroepen, ons ingelicht over wat de stabbers van plan waren en ingepraat op de stabbers waardoor de de uni uitbouw later beginnen zijn (?). Alles dus wat nodig is om ons de officiele winst te geven, wat super is natuurlijk.

Maar als vanaf dat bereikt is (of zelfs nog niet officieel) accounts daarvan deleten gaan, niet meer loggen, niks meer ondernemen,... dan helpen ze daar de stabbers nog mee om hun 2de doel te bereiken. Terwijl ik in hun positie alles zou doen wat ik kan om stabbers volledig van de wereld af te spelen en ze zeker niet op rang 1 en 2 zou laten staan.

De rest van wat "alles er aan doen" juist in houd kan iedereen zelf wel invullen denk ik.

Wat had je verwacht? Dat de mensen die nog wel toegang tot hun account hadden nog de motivatie zouden hebben om af en toe wat clears op een stel defbunkers te gooien terwijl de wereld met een dag of 15/20 gedaan is? Mensen hebben ongeveer een jaar van hun tijd besteed aan de accounts en deze wereld en als het op deze manier eindigt snap ik heel goed dat er niet meer gelogged wordt en accounts op delete gaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Volgens mij ben jij flink in de Warrie. Wat dacht je ervan dat er al niet genoeg activiteit was om de accounts daaiende te houden? Dat we dan ook nog actief gaan vv'en overal?
Ik denk dat je vergeet dat dat toch al lange tijd onze stamgenoten waren en dat het broodnodige gedaan is. Al de rest waar jij voor wilt vechten, is jouw keuze Warre.

Deze wereld was een uitputtingsslag voor Cave, als ik zo mag stellen.
- Why not valt
- Cave hervormen
- Hope and Despair kicken
- Cave hervormen
- Mensen zoeken
- Er een leuke wereld van maken
En opeens is het genoeg, en maakt het ons allemaal geen ene fuck meer uit wie er op rang 1, 2 of 17 eindigt. Zolang de wereld maar gesloten wordt en nooit meer open moet.
Wat had je verwacht? Dat de mensen die nog wel toegang tot hun account hadden nog de motivatie zouden hebben om af en toe wat clears op een stel defbunkers te gooien terwijl de wereld met een dag of 15/20 gedaan is? Mensen hebben ongeveer een jaar van hun tijd besteed aan de accounts en deze wereld en als het op deze manier eindigt snap ik heel goed dat er niet meer gelogged wordt en accounts op delete gaan.

Ik zeg nergens dat ik het niet begrijp, ik zeg alleen dat ik teleurgesteld ben en meer verwacht had omdat ik zelf in die situatie meer gedaan zou hebben.
 
Reactiescore
2.386
Dat zeg je nu uit een winnende situatie, dus ik begrijp van waar het komt dat je dit zegt. Maar volgens mij kun je gewoon niet inschatten wat wij denken of willen doen. Je krijgt een mooi awardje erbij op je profiel, wat wil je nog meer? :smile:
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat zeg je nu uit een winnende situatie, dus ik begrijp van waar het komt dat je dit zegt. Maar volgens mij kun je gewoon niet inschatten wat wij denken of willen doen. Je krijgt een mooi awardje erbij op je profiel, wat wil je nog meer? :smile:
Ik zou zonder nadenken die award inruilen voor het terechtstellen van een stel stabbers. En dat is waarom ik weet dat ik anders gehandeld zou hebben in jullie situatie. Al had ik in eerste instantie gezorgd dat ik nooit in die situatie kwam te zitten natuurlijk ;)
 
Reactiescore
2.386
Sorry Warre, het spijt me zo erg dat ik je zoooo veeeeel problemen heb bezorgd deze wereld. Waarlijk, ik schaam me diep. Nog nooit zo slecht gevoeld. Khad beter discord en skype gewoon dichtgelaten deze examenperiode want blijkbaar is het nog niet goed voor meneer? Ieder berichtje is: ja bedankt, maar... Iedere keer weer heb je wel iets dat jij anders (én uiteraard beter) zou doen.
Als we trouwens zo gaan beginnen; je had inderdaad maar moeten zorgen dat je niet in deze situatie was gekomen. En dit is nu oprecht het laatste wat ik erover ga zeggen, want je slaagt er met iedere post in om nog meer het bloed van onder mijn nagels te halen terwijl ik gvd je wereld heb gered.
 

Deleted User - 24028

Guest
Sorry Warre, het spijt me zo erg dat ik je zoooo veeeeel problemen heb bezorgd deze wereld. Waarlijk, ik schaam me diep. Nog nooit zo slecht gevoeld. Khad beter discord en skype gewoon dichtgelaten deze examenperiode want blijkbaar is het nog niet goed voor meneer? Ieder berichtje is: ja bedankt, maar... Iedere keer weer heb je wel iets dat jij anders (én uiteraard beter) zou doen.
Als we trouwens zo gaan beginnen; je had inderdaad maar moeten zorgen dat je niet in deze situatie was gekomen. En dit is nu oprecht het laatste wat ik erover ga zeggen, want je slaagt er met iedere post in om nog meer het bloed van onder mijn nagels te halen terwijl ik gvd je wereld heb gered.
Nou nou als je er niet tegen kan dat ik er even op wijs dat jullie zeer weinig gedaan hebben om een stab tegen te gaan en veel meer hadden kunnen doen dan moet je het AF niet lezen hoor.

Ik heb het diepste respect voor jou voor de tijd dat jij Cave recht getrokken hebt en al die puntjes die je zelf eerder opsomde hebt rechtgetrokken en van Cave wat gemaakt hebt. Daar heb je laten zien dat je het in je hebt om een echte leider te zijn. Maar in de periode richting dit einde heb je gewoon een hele hoop (ischattings) fouten gemaakt, je had dit simpelweg allemaal kunnen verkomen. Dat klinkt misschien hard en daarom heb ik het eerder zo nog niet uitgedrukt, maar de waarheid is nu eenmaal hard.

Het klopt zeker dat ik je vaak een "Bedankt, maar.." heb gegeven afgelopen tijd, maar is dat zo onterecht als je deze gebeurtenissen na gaat:
- Ik contacteer je omdat Walk duidelijkheid over de uni's wilt, jij beloofd me dat alles in orde is en ze toch niks kunnen want je bent account eigenaar van SOD. Warre zijn reactie: Bedankt, maar we zouden toch liever wereld omzetten in dominantie voor de zekerheid.
- Dag later: We hebben toch een probleem, eigenaar heeft mail verandering onderbroken, maar geen stress ik heb een heel nieuw plan om het te fixen, jij MOET gewoon dit doen en NU (de 2 woorden benadrukt omdat dit is hoe je mij het eerder kwam bevelen dan voorstellen). Warre: "Goed idee, bedankt, maar moeten we dit niet even rustig bekijken en zorgen dat we zeker voldoende voor lopen?"
- Dag later: Blijf maar door bouwen want alles is hier om zeep

Bij elk van deze stappen wordt mijn "maar" die op dat moment klinkt als azijnzeiken bij de volgende stap opgezet in een terechte opmerking. Elke maar was dus gewoon een terechte maar, niet?

Er zijn 2 zaken die er voor gezorgd hebben dat wij de wereldwinst zullen pakken, ten eerste het feit dat we op voorhand ingelicht zijn (iets wat we al waren voor ik iets van jou hoorde) en ten 2de omdat de stabbers hebben gekozen om hun upgrade niet meteen te beginnen (waarvan nog onbekend is waarom dat net zo gegaan is). Ik dank jou en iedereen die het bij ons gemeld heeft en die mogelijk iets te maken heeft met de latere start van upgraden, maar je moet het hier nu niet komen verkopen alsof je mega veel gedaan hebt en tijd gestoken hebt hier in tijdens je examens voor Walk...

Je beseft toch dat ik samen met Walk deze situatie al lang geleden voorzien had en toen reeds opgelost had, er zijn slechts 3 redenen waarom die oplossing niet meer overeind stond:
- Commentaar op het AF van verschillende individuen omdat de redenering er achter niet 100% bewezen kon worden
- Een fout van onze nacht co
- Last but not least: Omdat ik blind vertrouwen had in jou en dacht dat jij in staat was Cave bij elkaar te houden en het nooit zo ver te laten komen

En nu blijkt maar gewoon dat onze actie toen gewoon volledig terecht was, maar nu hoor je die AF'ers niet hoor... En blijkbaar was mijn betrouwen in jou serieus misplaatst, tot meermaals toe zelfs. Je hebt gelijk, die fout zal ik nooit meer maken.

Ik wou het niet zo ver laten komen als dat ik dit moest neer schrijven, want tenslotte gaat het daardoor over deftige spelers hier op het AF ipv over stabbers die de negatieve aandacht veel harder verdienen. Maar als jullie niet gewoon een kleine opmerking kunnen inslikken die luid "jullie hadden meer kunnen doen" en er vervolgens met zen allen op springen dan zoek je dit zelf.
 
Reactiescore
319
Joo warhoofd, waarom kan het niet gewoon af met gg wp? De stabbers stoppen toch op nl servers dus we kunnen ze toch niet meer geven. Stop met je lange tekstjes. Niemand begrijpt je.
 
Reactiescore
805
- Last but not least: Omdat ik blind vertrouwen had in jou en dacht dat jij in staat was Cave bij elkaar te houden en het nooit zo ver te laten komen
Dus jij had dit beter gedaan, leg me even uit hoe je een account waartoe je geen toegang meer hebt die in bezit is van het uni dorp + 2 buuraccounts waar je ook geen toegang tot hebt gaat voorkomen dit plan uit te voeren behalve hoe we dit nu gedaan hebben? Je kan alles beter dat beseffen we ondertussen allemaal al, maar geef dan ook eens DE oplossing die jij had voor dit specifiek probleem? Je eigen stamleden waarmee je al maanden tot een jaar mee samen speelt aanvallen is net even laag als de STAB die gebeurde, dus geef me eens een oplossing die Stan dan wel had moeten doen? :)
 
Reactiescore
319
Ja
 
Reactiescore
2.193
Ik zou zonder nadenken die award inruilen voor het terechtstellen van een stel stabbers. En dat is waarom ik weet dat ik anders gehandeld zou hebben in jullie situatie. Al had ik in eerste instantie gezorgd dat ik nooit in die situatie kwam te zitten natuurlijk ;)

Jij ondankbare hond. Het is dus niet genoeg dat we stoppen, distantiëren en jullie verwittigen. Nee want voor jou is enkel rangen en die bullshit belangrijk, wtf boeit rang als iedereen weet hoe het gehaald is. Nee, andere mensen laten stabben, dat was dus je insteek. Het is dat ik geen ban wil anders had ik je een hele woordenschat kunnen geven. Hoe fucking zielig ben je om nog meer te willen dan dat je gekregen hebt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
warre kutvent?
 
Reactiescore
2.386
Doe ik, maak je geen zorgen!! Ben er kapot van :sad:
 
Reactiescore
1.918
stout warre
 

Deleted User - 24028

Guest
Oei iedereen kwaad precies... Maar kijk, half Cave is terug gemotiveerd en actief ineens :D

Maar even serieus, mijn laatste posts had ik niet mogen plaatsen. Het was zeker niet de bedoeling om mensen aan te vallen of ergens van te beschuldigen, zeker niet de mensen die zich tegen het stabben gekeerd hebben. Ik heb me wat laten meeslepen en ben ook niet in een al te goede bui. Men excuses als ik hiermee mensen beledigd heb!

Laten we het er maar op houden en van elkaar respecteren dat jullie het gevoel hebben dat deze wereld zo snel mogelijk dicht mag en je er geen seconde tijd meer aan wilt besteden en dat ik het gevoel heb dat er nog meer had kunnen gebeuren. Uiteindelijk zijn beiden wel ergens te begrijpen bij de andere partij denk ik dan.
 
Bovenaan