[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
723
@Stalov en @Sule Silmad zijn weinig te bekennen vandaag (1 post van hen momenteel)

Overigens claim ik burger. Ja, cliché, maar heb enkel de rol te spelen hier van mee wolven vangen. Schijnbaar kan famdecibel niet professioneel spelen en gaat ze zonder enige argumentatie op mij in. Om het spel toch mee te spelen en niet te vervallen in platitudes ad hominem: nogal wiedes dat het eerste schot van haar een stem voor wolf is ook al heb ik nog niets laten weten noch gereageerd. Haar oordeel is al meteen geveld maar er is nog geen enkele post van mij gemaakt hier buiten deze en bovenstaande, en zelf geeft ze het raden naar aan de anderen hier wat haar beweegredenen zijn voor deze stem.

Voor mij is het alvast duidelijk: zielige poging tot afrekenen desondanks mijn excuses aangeboden te hebben die ook aanvaard werden. Ik zie dit gewoon als een lauwe poging tot spelbederf en ik vind het meer dan normaal dat ik dan ook gewoon hetzelfde doe: famdecibel
Stalov heeft gisteren fam in het rood gezet en ik zie hem nog niet andere personen in twijfel trekken (misschien ook omdat die nog maar 1 post vandaag heeft)
Ik ben geneigd Stalov te gaan stemmen als die niets meer van zich laat horen.
 
Reactiescore
2.196
Ik vind het ook maar vreemd hoor @Capricorno . Iedereen klaagt dat het potje een troll potje is en dat niemand serieuze dingen post, en als nonkel jos dan probeert mensen te ondervragen (in de hoop dat ze dingen zeggen die ze beter niet zouden zeggen) dan zet je er direct een lynch stem op. Heel eigenaardig.

Wat mij voorlopig al opgevallen is:
- heel weinig, de lijn tussen serieuze posts en trolls is heel dun
- mensen vallen fam aan op dwaze dingen, naar mijn mening is ze gewoon goedje
- capri zet een heel vreemde lynchstem op nonkel jos, maar ik denk dat het eerder uit onwetendheid is dan als slechtje
- Time is heel inactief, waarschijnlijk omdat hij niet weer als eerste gelynched wil worden en daarom ben ik vrij zeker dat hij een slechte rol heeft. Vorige keer als wolf redelijk aanvallend gespeeld en dat heeft slecht uitgepakt. Nu is hij andere tactiek aant proberen en ik heb het door.

Of omdat ik er savonds pas ben en ondertussen enkel vlug vlug door het getroll moet lezen? Heel makkelijke conclusie, aan iemand activiteit wof proberen te hangen.
 
Reactiescore
1.014
@laila, ik zeg zeker niet dat je haar aanvalt.
Je post een speelse post om haar in een soort van negatief daglicht te zetten, maar daarna kom je voor haar op.
Ik zie dat als, er voor zorgen dat je niet aan haar gelinkt wordt. Maar dat is voor mij nu mislukt.
 
Reactiescore
2.196
Precies wel heel overtuigd dat hij fout zit?


Bedoel je hier dat onderstaande post een trollpost was? Geloof ik niet. Miketijger

Ik vind het punt zelf van westkip niet sterk, eerder waarom heeft miketijger de drang om mee te trollen. Trollen is een van de makkelijkste manier om activiteit te laten zien zonder echt inbreng te geven in het potje.

Ik snap capri haar redenering wel tegen nonkel en vind dat nonkel makkelijk stemt op fam (zeker na zijn ongenoegen tegen fam in dt). Iedereen kan vragen stellen zonder er conclusies aan vast te maken, toch vind ik het in zijn voordeel spreken dat hij ook zegt nergens conclusies te kunnen trekken.

Lyonn speelt weer raar, niks nieuws. Kan beide kanten opgaan.

Voor nu miketijger
 

DeletedUser17472

Guest
Wat mij betreft: Laila, vvhaaren, Capricorno slechtjes.
Ik zou graag weten waarom? Omdat Capri op je gestemd heeft of zit er nog meer achter?
@Stalov en @Sule Silmad zijn weinig te bekennen vandaag (1 post van hen momenteel)


Stalov heeft gisteren fam in het rood gezet en ik zie hem nog niet andere personen in twijfel trekken (misschien ook omdat die nog maar 1 post vandaag heeft)
Ik ben geneigd Stalov te gaan stemmen als die niets meer van zich laat horen.
Ik ging uit van een trollstem, net als mijn stem op hem. Maar dan moet hij zich wel laten zien lijkt me.
 
Reactiescore
1.279
Raar dat ik niet non stop post he heb ook andere dingen te doen daarnaast is het letterlijk dag 1 van antraxrtrol zijn potje dus trollen is een must daarnaast staat dat alles mag dus ook trollen!
Meeloopstemmen is niet de moeite waard om op te reageren verdenkingen slaan ook op broodje poep atm

Ik vind dit zo makkelijk, ik hoopte dat met een paar lynch stemmen achter je naam je in ieder geval een poging ging doen om wel te reageren. Maar helaas. Je draagt echt niks bij en gaat nergens op in. Krijg echt een groot slechtjes gevoel bij jou
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb even teruggelezen en ik ben het met anderen eens dat Lyonn rare uitspraken doet. Ik heb bij hem dan ook een slecht gevoel. Door het getroll van dag 1 zijn we weinig opgeschoten.
 
Reactiescore
3.586
Lyonn ik heb je door, door zo overduidelijk als een troll te spelen denkt hij buiten schot te blijven. Hij kan toch geen wolf zijn als hij zo opvallend trollt en post hoor ik jullie denken. Wel, fout! Na capricorno haar post gisterenavond in de wvw chat dacht Lyonn dat hij wel buiten schot zou blijven. Daar zei Capri namelijk dat als Lyonn wolf is, hij als goedje speelt en omgekeerd. Nu dacht hij door zo te trollen dat we zouden denken dat hij wel een goedje zou zijn, maar ik heb hem door. En nee ik heb ook al niet meer door wat ik eigenlijk aan het zeggen ben, het was een lange dag, maar wat ik wil zeggen is dat Lyonn wolf is.
Ik zat te kijken waarom er zoveel stemmen op tigor waren terwijl ze niet eens actief meedeed want geen bm stem. Maar die was er wel. Toen vroeg ik me dus af hoeveel fouten Anthraxxol nog had gemaakt. Bleek het dus dat iedereen wel stemde behalve lyonn en Westkip. Bevestigt mijn theorie op lyonn nog meer, durft zich niet uitspreken.
Exact wat ik bedoelde, bedankt om mijn post duidelijk te maken.

Glenn gaat op Lyon, Lyon die terecht rare post's maakt (vooral niet serieuze post's) wat kan wijzen op een onbelangrijke rol (burger). Maar ik onthoud vooral Glenn die vol op Lyon gaat en het komt redelijk serieus over.

Als ik iemand makkelijk wil lynchen ga ik wel voor Fam en ga ik geen onnozele post maken tegen Lyonn. Ik moet wel zeggen dat ik het opvallend vind hoeveel mensen mee gaan met hiermee.

Vervolgens gaan er enkele mensen mee op Lyon omdat hij rare post's maakt. Ik begrijp ook dat mensen daarvoor op dag 1 voor Lyon kiezen. Wat mij vooral opvalt is dat Glenn hier terug begint te krabbelen. Als in 'o shit gaan best veel mensen op Lyon' 'ik ben wolf en weet dus dat Lyon goedje is' 'straks als hij lynch is en goedje blijkt zal iedereen naar mij kijken' 'dus ik ga opmerken dat het opvallend is zoveel mensen mij volgen'

O ja, dat moet ik ook nog doen. Lyonn. Voorlopig heb ik de neiging op miketijger te gaan, hapte lekker op lyonn en zijn daaropvolgende posts waren ook wat wazig.

Tadada, Glenn trekt zijn lynch stem weer terug onder het motto 'het was een test'. Wolfje gevangen, Lyon bewezen goedje als het klopt. Alstu :)
 
Reactiescore
976
Ik heb even teruggelezen en ik ben het met anderen eens dat Lyonn rare uitspraken doet. Ik heb bij hem dan ook een slecht gevoel. Door het getroll van dag 1 zijn we weinig opgeschoten.

Indien je dat van Lyonn denkt, dan moet je dat toch ook van miketijger denken? Wil je ook op hem stemmen?
 
Reactiescore
770
@Stalov en @Sule Silmad zijn weinig te bekennen vandaag (1 post van hen momenteel)


Stalov heeft gisteren fam in het rood gezet en ik zie hem nog niet andere personen in twijfel trekken (misschien ook omdat die nog maar 1 post vandaag heeft)
Ik ben geneigd Stalov te gaan stemmen als die niets meer van zich laat horen.

kwas zuipen en ik heb volk over ; en een enorm actieve WvW speler ben ik ook nooit geweest. Kwaliteit boven kwantiteit.
 

DeletedUser40402

Guest
Glenn gaat op Lyon, Lyon die terecht rare post's maakt (vooral niet serieuze post's) wat kan wijzen op een onbelangrijke rol (burger). Maar ik onthoud vooral Glenn die vol op Lyon gaat en het komt redelijk serieus over.



Vervolgens gaan er enkele mensen mee op Lyon omdat hij rare post's maakt. Ik begrijp ook dat mensen daarvoor op dag 1 voor Lyon kiezen. Wat mij vooral opvalt is dat Glenn hier terug begint te krabbelen. Als in 'o shit gaan best veel mensen op Lyon' 'ik ben wolf en weet dus dat Lyon goedje is' 'straks als hij lynch is en goedje blijkt zal iedereen naar mij kijken' 'dus ik ga opmerken dat het opvallend is zoveel mensen mij volgen'



Tadada, Glenn trekt zijn lynch stem weer terug onder het motto 'het was een test'. Wolfje gevangen, Lyon bewezen goedje als het klopt. Alstu :)

Dus als ik het goed begrijp ga ik vol op Lyonn als wolf, maar omdat mensen dan meegaan op mijn aanval heb ik schrik gekregen en trek ik mijn stem terug. Maar kan ik dan wel achteraf claimen dat ik wist dat Lyonn goedje was terwijl ik degene ben die ervoor zou gezorgd hebben dat hij er uit was volgens jou. Dus je verwacht dat mensen zomaar zullen vergeten dat ik de eerste ben die er vol op ging? Leg ik het een beetje goed uit? Want hoe meer ik dit uitschrijf, hoe vreemder ik je theorie vind?
 
Reactiescore
1.279
Zullen we voordat we dit soort theorieën over anderen neer zetten eerst lyonn is op het hakblok neerleggen. Zou fijn zijn dankjewel.
 
Reactiescore
3.586
Dus als ik het goed begrijp ga ik vol op Lyonn als wolf, maar omdat mensen dan meegaan op mijn aanval heb ik schrik gekregen en trek ik mijn stem terug. Maar kan ik dan wel achteraf claimen dat ik wist dat Lyonn goedje was terwijl ik degene ben die ervoor zou gezorgd hebben dat hij er uit was volgens jou. Dus je verwacht dat mensen zomaar zullen vergeten dat ik de eerste ben die er vol op ging? Leg ik het een beetje goed uit? Want hoe meer ik dit uitschrijf, hoe vreemder ik je theorie vind?

Ik snap je vraag niet en vind je tekst verwarrend. Het is dag 1, het doel van een goede wolf is om een mooie lynch stem te brengen en actief te zoeken naar wolven. Jij past perfect in mijn plaatje van het wolf zijn. 1, een degelijke maar goedkope lynch stem, 2 als mensen volgen, zeggen je dit verdacht vind, 3, je stem er weer afhalen en zeggen het een test was, 4 je aandacht op Miketijger zetten die door andere wat geviseerd word.


Dat is bij uitstek wolven gedrag. En identiek hoe ik als wolf het zou spelen. Ik vind dit heel anders als een Nonkel jos bv, die gaat op Fam maar super makkelijk, jij pakt het geloofwaardiger en serieuzer aan. Ben echt overtuigd in deze en hoop mensen zullen volgen.
 

DeletedUser17472

Guest
Glenn gaat op Lyon, Lyon die terecht rare post's maakt (vooral niet serieuze post's) wat kan wijzen op een onbelangrijke rol (burger). Maar ik onthoud vooral Glenn die vol op Lyon gaat en het komt redelijk serieus over.



Vervolgens gaan er enkele mensen mee op Lyon omdat hij rare post's maakt. Ik begrijp ook dat mensen daarvoor op dag 1 voor Lyon kiezen. Wat mij vooral opvalt is dat Glenn hier terug begint te krabbelen. Als in 'o shit gaan best veel mensen op Lyon' 'ik ben wolf en weet dus dat Lyon goedje is' 'straks als hij lynch is en goedje blijkt zal iedereen naar mij kijken' 'dus ik ga opmerken dat het opvallend is zoveel mensen mij volgen'



Tadada, Glenn trekt zijn lynch stem weer terug onder het motto 'het was een test'. Wolfje gevangen, Lyon bewezen goedje als het klopt. Alstu :)
Kun je uitleggen waarom Lyon bewezen goedje is, want mij lijkt dat je ook niet anders kunt concluderen dat hij raar speelt.
 
Reactiescore
3.586
Kun je uitleggen waarom Lyon bewezen goedje is, want mij lijkt dat je ook niet anders kunt concluderen dat hij raar speelt.

Lyon is geen bewezen goedje maar omdat Glenn zo fel op hem ging maar terug krabbelt nadat mensen volgen. Stel Glenn is lynch en blijkt een wolf dan zijn eigenlijk Lyon en zelfs Miketijger voor mij redelijk bewezen goedjes omdat Glenn (een wolf) hen viseert. Wat ik een wolf in deze situatie niet zie doen op een medewolf.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik snap je vraag niet en vind je tekst verwarrend. Het is dag 1, het doel van een goede wolf is om een mooie lynch stem te brengen en actief te zoeken naar wolven. Jij past perfect in mijn plaatje van het wolf zijn. 1, een degelijke maar goedkope lynch stem, 2 als mensen volgen, zeggen je dit verdacht vind, 3, je stem er weer afhalen en zeggen het een test was, 4 je aandacht op Miketijger zetten die door andere wat geviseerd word.


Dat is bij uitstek wolven gedrag. En identiek hoe ik als wolf het zou spelen. Ik vind dit heel anders als een Nonkel jos bv, die gaat op Fam maar super makkelijk, jij pakt het geloofwaardiger en serieuzer aan. Ben echt overtuigd in deze en hoop mensen zullen volgen.

Lyon is geen bewezen goedje maar omdat Glenn zo fel op hem ging maar terug krabbelt nadat mensen volgen. Stel Glenn is lynch en blijkt een wolf dan zijn eigenlijk Lyon en zelfs Miketijger voor mij redelijk bewezen goedjes omdat Glenn (een wolf) hen viseert. Wat ik een wolf in deze situatie niet zie doen op een medewolf.

Ik begrijp dat je de tekst verwarrend vind, ik heb namelijk jouw denkwijze even opnieuw uitgeschreven en deze is inderdaad verwarrend.

Dat jij zo als wolf zou spelen maakt me op zich niet zo veel uit, degene die al met mij als wolf gespeeld hebben weten dat ik veel voorzichtiger speel en me gewoon afzijdig hou. Nu moet ik niet voorzichtig spelen dus ga ik er gewoon vol in. Lynch, lunch, wat ik ook ben maakt me op zich niet uit dus probeer ik zoveel mogelijk info in het potje te dumpen door anderen uit hun kot te halen. Daarom ga ik nu ook niet meer op jou antwoorden, want dit wordt een welles nietes discussie tussen (ik denk) 2 goedjes die enkel de wolven zullen helpen.
 
Reactiescore
61
Net even nonkel jos zijn posts bekeken en het volgende viel mij op.

Gelieve te antwoorden op mijn vraag, Fam. Waarom .Time? Overigens:



Je antwoordt neen op de vraag of je goedje bent?



En hier zeg je dat je niet zou liegen als je zegt dat je slechtje bent? Je praat twee keer je mond voorbij of...?

Gelieve serieus te spelen.
Goed, @Calamus Incendium wat vind jij van de beweegredenen van @laila om op Famdecibel te stemmen (lycnh)?
Dacht dat je in wolfjaagmodus zat? Ga even kijken dan bucker
Het bietje weg mooi zo kunnen we eindelijk serieus spelen!!!

@vvhaaren wAt maak jij van de bm-stemming?
Er zijn nochtans enkelen die het gedrag van Famdecibel vreemd vinden. Wat jij?
@Capricorno ook opvallend stil?
Jij weet dat er wolven in het spel zijn dus?
@vvhaaren wil je ook even antwoorden op mijn vraag?
Heb ik je soms andere vragen gesteld?

Opvallend dat Famdecibel wist dat TLF zou doodvallen. Dat wijst op voorkennis, alsof ze op de hoogte is van de aanwezigheid van wolven.
Ok, maar ze lijkt voorkennis te hebben want wist dat TLF zou doodvallen? Wat maak je daar van? @Capricorno ik leg jou graag dezelfde vraag voor.
Hieruit blijkt toch echt dat je enkel rekening hield met het feit dat TLF zou doodvallen? Dat kan je enkel zeker weten als je wolf bent.
Goed @Jo Han wat is jou tot dusver opgevallen? Je hebt er wellicht een frisse kijk op.
@JokersBrain ga jij nog wat anders doen dan Famdecibel verdedigen?
Zag je al wat anders waarop we voortkunnen dan? Vertel het ons, we hangen aan je lippen.



Neen, wil je dat soms?
Ik weet niet waar ik anders op moet afgaan. Ik zie wat verdachts en benoem het. Heb mensen al voor minder gelyncht weten worden op dag 1?
Ik voeg hier nog aan toe dat er toch een aantal zijn die het opnemen voor Famdecibel, dus het is sowieso een valabele lynch die informatie oplevert.
Dus nu gaan we lynchstemmen plaatsen op mensen die op de eerste dag vragen stellen in de hoop het potje op gang te trekken @Capricorno ?

Na alle vraagtekens uit bovenstaande spoiler komt er uiteindelijk dit uit?
Nog niet veel wijzer van geworden. Ik heb wel opgemerkt dat vvhaaren mijn vraagt negeert, want zag die nadien nog meelezen. Kan erop wijzen dat hij geen stelling durft in te nemen.

Voorts viel het me ook op dat een aantal het heel nadrukkelijk opneemt voor Famdecibel, met name Jokersbrain. Nog een resem personen die gretig inpikken op het ballonnetje dat opgeworpen werd tegen Lyonn.

Tot slot houd ik Capricorno in de gaten.

En we gaan verder met meer vraagtekens
Tijd om hierop een onzinnig antwoord te geven, maar geen tijd om op mijn vraag te antwoorden?
Tering wat een bedroevend niveau weer. Ik stel zowat als enige vragen aan diverse personen, probeer reacties uit te lokken door hard door te zetten op Famdecibel en kom zelfs tot een aantal bescheiden conclusies. Maar voor het overige lever ik geen bijdrage?
Jullie zijn als baby's allemaal op de kop gevallen wellicht?

Hier eindelijk weer iets van een verdenking, maar mis toch iets van een redenatie
Wat mij betreft: Laila, vvhaaren, Capricorno slechtjes.

Na dit alles kan ik voor nu niet anders dan mijn stem op nonkel zetten.
 
Reactiescore
1.577
Ik ga één keer reageren op alle aantijgingen. Mocht dat niet volstaan, is het jullie verlies. Ik vind het om eerlijk te zijn onbegrijpelijk dat ik plots een lynchkandidaat ben, want deed gewoon een nobele poging om serieus te spelen en andere mensen te betrekken. Volgende keer wacht ik wel gewoon af en kan ik net als jullie de meest actieve speler op het blok leggen.

ik snap AB aan de ene kant wel.
je ziet Nonkel alleen maar vragen stellen maar wat hij er zelf van vind zegt hij niet.

vraagt aan iedereen wat ze van fam vinden, maar ik geloof niet dat ik ergens heb gelezen wat hij daar zelf van vind.
of ik moet het gemist hebben.

ik vind ook doordat je zoveel vragen stelt over 1 speler, je ze een argument geeft om te stemmen.

Ik heb volgens mij duidelijk aangegeven waarom ik op Famdecibel doorging. Zwarte dood is uitzonderlijk, maar ook niet onmogelijk. Famdecibel liet het lijken alsof ze wist dat TLF zou doodvallen. Dat kan enkel als ze wolf is. Zwak argument, akkoord, maar er was geen enkel ander plausibel argument. Dus dat element gebruik ik dan om te zien hoe zij erop reageert en de rest erop gaat reageren.

dus je was ze uit de tent aan het lokken? :p
is niet echt gelukt, of is je nog wat opgevallen?

Enerzijds lokte ik Fam uit haar tent, maar ik keek ook naar hoe al de rest erop zou reageren. Als je plots veel meeloopstemmen krijgt op Famdecibel, weet je dat er wat aan de hand is. Ook dat er niemand meeging is an sich info. Het kan er bijvoorbeeld op wijzen dat ze Elke vorm van interactie of reactie is informatie. Dat is de insteek van het voortdurend rondvragen.

Wat me is opgevallen, pende ik eerder al neer. Ik plaatste hierboven zelfs een link naar die post, dus heb het eigenlijk twee keer aangegeven. Maar je leest niet goed mee. Viel me eerder al op, daarom verdenk ik je er ook van slechtje te zijn.

Ik ga op nonkel. Nonkel. Gaat heel zwak op fam, stelt daar vragen over km andere mee te krijgen. Vertrouw er geen zak van.

Oké Nelis, bedankt alweer voor de bijdrage. Lekker meeloopstemmetje, ben je goed in.

Ik snap capri haar redenering wel tegen nonkel en vind dat nonkel makkelijk stemt op fam (zeker na zijn ongenoegen tegen fam in dt). Iedereen kan vragen stellen zonder er conclusies aan vast te maken, toch vind ik het in zijn voordeel spreken dat hij ook zegt nergens conclusies te kunnen trekken.

Mijn stem stond voor deze post al niet meer op Fam... Vind je het gek dat ik wat vragen stel? Ik denk dat je intussen goed weet dat dit mijn speelstijl is. Dubieuze post vind ik het.
 
Bovenaan