[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Maar we moeten wel spelers overhouden???
 
Reactiescore
2.386
Het is leuker als iedereen snapt hoe het spel in elkaar zit, toch?
 

DeletedUser40402

Guest
Volgens mij speelt Famdecibel ook gewoon dat ze 3x 'Ja maar wat als' achter haar gedachtes zet.

- Speler A is vast goedje
- Ja maar wat als speler A me nu eens om de tuin leidt.
- Ja maar wat als speler B het door heeft dat speler A ons om de tuin aan het leiden is.
- Ja maar wat als speler C eigenlijk speler A ook gelooft doordat speler D hem ook goed vindt.
- Speler B is dus wolf.

Beetje lastig zo spelen! Gewoon iets meer je eerste gedacht volgen Fam, niet zo heel veel nadenken!
 
Reactiescore
1.577
Wat boeit het nou of iemand goed in het spel is of niet?
Zolang mensen het leuk vinden om te spelen is dat belangrijk.

Ja wel laat ik het heel duidelijk stellen dan gvd

Fam ontneemt me toch vaak een heel pak spelplezier. Zij blijft er lang in, omdat ze eigenlijk een extra wolf is. Waardeloos goedje. En de meer ervaren spelers worden gelyncht of geluncht.
 
Reactiescore
656
Het is leuker als iedereen snapt hoe het spel in elkaar zit, toch?
Volgens mij heeft wolven kunnen vangen niks te maken met het spel wel of niet snappen?
Sommige mensen zijn beter met tussen de lijnen lezen.
 
Reactiescore
656
Ja wel laat ik het heel duidelijk stellen dan gvd

Fam ontneemt me toch vaak een heel pak spelplezier. Zij blijft er lang in, omdat ze eigenlijk een extra wolf is. Waardeloos goedje. En de meer ervaren spelers worden gelyncht of geluncht.
Als je zovaak gebanned wordt hoef je niet meer in te schrijven. :p
 
Reactiescore
2.386
Volgens mij heeft wolven kunnen vangen niks te maken met het spel wel of niet snappen?
Sommige mensen zijn beter met tussen de lijnen lezen.
Het gaat over spelinhoud, het snappen van rollen. Sommige mensen weten niet eens hoe alles werkt en dat is heel frustrerend.
 
Reactiescore
656
Het gaat over spelinhoud, het snappen van rollen. Sommige mensen weten niet eens hoe alles werkt en dat is heel frustrerend.
Nee, dat is logisch idd. En het is normaal dat er een paar vragen zijn mbt de inhoud van rollen, want soms veranderen wat kleine dingen.
Maar ik denk niet dat Fam het spel niet snapt? Want Fam wordt nu gebashed omdat haar redenatie krom is, maar staat los van wat jij zegt neem ik aan?
 
Reactiescore
2.386
Het gaat over anderen in het huidige speltopic. Ik kan er nu geen uitspraken over doen wegens dat ik zo mogelijk teveel info prijsgeef over het spel, maar fuck me wordt er vanalles geroepen dat niet waar is of gewoon niet klopt (op gebied van rollen enzo). Schrijnend.
 
Reactiescore
1.277
Er is een verschil tussen hinten en duidelijk hinten. Als het grotendeel het niet eens ziet, dan kun je dat geen duidelijk hinten noemen lijkt me. Degenen die het in grote letters schreeuwend neerzetten zijn net zo goed fout, want die brengen het dan onder de aandacht. Dat is zowel bij Royal als bij mij gebeurd. Zo kunnen er nog heel veel uitgesloten worden.
Er zijn er zelfs nu nog die het niet door hebben gehad.
Pleur op fam. Je had dood moeten vallen. Je doet het ieder potje dat je de kans krijgt. Of ben je een aantal potjes je weddenschap rond je modrechten vergeten?
 
Reactiescore
656
Het gaat over anderen in het huidige speltopic. Ik kan er nu geen uitspraken over doen wegens dat ik zo mogelijk teveel info prijsgeef over het spel, maar fuck me wordt er vanalles geroepen dat niet waar is of gewoon niet klopt (op gebied van rollen enzo). Schrijnend.
Mensen maakte zich ook enorm druk over Welp dit potje :x
 
Reactiescore
770
of WvW 300 met Stalov & Big Bear maakt niet uit.

praat erover met je psycholoog als het kan ik snap dat het een pijnlijk trauma was maar je moet verder kunnen gaan
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind het spel moeilijk, maar ik snap echt wel wat de bedoeling is hoor. Alleen kan ik moeilijk liegen, dus als ik wolf ben, kan ik zeker niet spelen, dan val ik door de mand. Toen met CL vond ik leuk omdat we GS waren en hij me echt gesteund heeft. Maar ik vind het ontzettend leuk om te doen.
Waar ik me aan erger is soms het taalgebruik en de voor mijn gevoel toch wel agressieve reacties. Maar zo heeft ieder wel wat. De 1 stoort zich aan mijn manier van spelen, de ander aan een andere manier van spelen. En dit potje baal ik gewoon, maar ik doe er echt niet minder om mee hoor.
 
Reactiescore
656
Jij denkt dat dit soort acties het WvW forum goed doen?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Het gaat over anderen in het huidige speltopic. Ik kan er nu geen uitspraken over doen wegens dat ik zo mogelijk teveel info prijsgeef over het spel, maar fuck me wordt er vanalles geroepen dat niet waar is of gewoon niet klopt (op gebied van rollen enzo). Schrijnend.

om een voorbeeld te noemen, gezien beide toch dood zijn:

Time had op de aantijgingen van royalist kunnen zeggen dat royalist wel heel erg obviousals executeerder aan het spelen was, als mogelijke verdediging
 
Reactiescore
770
Maar zo heeft ieder wel wat. De 1 stoort zich aan mijn manier van spelen, de ander aan een andere manier van spelen. En dit potje baal ik gewoon, maar ik doe er echt niet minder om mee hoor.

ja en toen dat bij beertje en ik het geval was vond iedereen het niet kunnen maar goed

mods horen niet mee te doen aan WvW exact voor de reden als famdecibel hier tentoonstelt
 
Bovenaan