[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
1.014
Inactievelingen werden toch sportief gelunchd of vallen dood.
Laten we daar dan geen aandacht aangeven.

zonde om op iemand te stemmen die niet actief mee doet en daardoor een eventueel goedje verliezen.
 

Deleted User - 487848581

Guest
Inactievelingen werden toch sportief gelunchd of vallen dood.
Laten we daar dan geen aandacht aangeven.

zonde om op iemand te stemmen die niet actief mee doet en daardoor een eventueel goedje verliezen.
Wat een logica...
Dus jij wil er liever iemand uit die actief is?
 
Reactiescore
1.279
ik vind het eigennlijk een hele reele optie nu het op 2 mensen staat die ik niet als slecht zie.

Royalist was ook ver gezocht van mij.

Ik ga mee. Mohniels
 
Reactiescore
1.001
Inactievelingen werden toch sportief gelunchd of vallen dood.
Laten we daar dan geen aandacht aangeven.

zonde om op iemand te stemmen die niet actief mee doet en daardoor een eventueel goedje verliezen.

Wel Candiu, aangezien we allemaal totaal niet zeker zijn van onze stem, overtuig ons dan maar om mee te gaan op iemand waarvan jij redelijk zeker bent dat het een slechtje is. Je wijst iedereen hier met de vinger maar zelf heb je ook nog maar opvallend weinig bijdrage geleverd.

Verder kan die privéconversaties ook gewoon iets zijn voor een speciaaltje natuurlijk, maar ik vind wel dat simeco een valid point heeft.

Time

Mohniels
 
Reactiescore
1.737
Ik heb al aangegeven bij de spelleiding dat ze mij mogen vervangen. Maar dit is ook prima.
 
Reactiescore
723
Ik vind Puga dus verdacht, maar ik apprecieer zijn spel niet, te agressief. Simeco idem. Time hebben we nog niet gehoord, maar die kan dat. Het is dag 1 toch.... dat is altijd zo'n iene miene muttendag. Meestal antrax rood, maar die speelt zo raar vandaag (te normaal). Dat ben ik van hem niet gewoon...
Vorig potje deed jij niet mee, dus kon ik niet op je stemmen als BM. Nu op Capri stemmen zou dus tweede keus zijn.

Geen idee waarom ik dat gezegd heb. Ik kan het zelf niet meer plaatsen.

Volgens mij noem ik je al AB vanaf dat 1 dat je mod was. Is makkelijker dan je naam voluit.

Dat is dus raar. Als jij goedje bent en je wil dat de goedjes winnen ga je alles op alles zetten om je naam te zuiveren.

Ik twijfel dus tussen Antrax en Puga. Het wordt dus Puga. Zijn speelmanier is voor mij niet oke. Ook erg wolfs zoals hij reageert.

Ik was het hier even vergeten. Ik heb niet alles evengoed gelezen, sorry.
Ik weet dat er nog geen stem op staat, maar meestal spreekt fam zich zeer onzeker uit en gaat nu sterk uitdrukken over wolfs gedrag.
 
Reactiescore
1.014
Wat een logica...
Dus jij wil er liever iemand uit die actief is?
Ja nu wordt die mooi. Krijg ik een oplawaai voor het aangeven, dat het zonde is daar je lynch stem op te gooien.
Dan kan ik het nooit goed doen volgens mij.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wacht wat, gaan we nou echt iemand lynchen die zelf zegt vervanging aan te hebben gevraagd? Dat is iets voor de wolven om op te lossen, nu halen we nul informatie uit de lynch..
 
Reactiescore
1.014
Wacht wat, gaan we nou echt iemand lynchen die zelf zegt vervanging aan te hebben gevraagd? Dat is iets voor de wolven om op te lossen, nu halen we nul informatie uit de lynch..
DANK
 
Bovenaan