Praattopic

Reactiescore
1.277
Voor de kaaskoppen hier, hand omhoog wie ook eerst drie keer veralgemenisering moest lezen voordat je begreep dat ze het over generaliseren hadden.
 
Reactiescore
1.804
Avond iedereen! Eindelijk weekend :)
Chaos maatje alles goed? Lekker weekend joh!!
Mijn vorig account werd verwijderd, en die bestond al sinds 2009 of zo.
Aha ik herken de avatar nochtans niet! Welke naam?
Voor de kaaskoppen hier, hand omhoog wie ook eerst drie keer veralgemenisering moest lezen voordat je begreep dat ze het over generaliseren hadden.
Ofte veralgemenen/veralgemening
Veralgemenisering is gewoon taalverkrachting wie zei dat? :redface: :redface:
 
Reactiescore
770
veralgenmeningisering
 
Reactiescore
5.693
Ik vind hem niet meer :/

Of hij staat nog op men oude brakke laptop maar ben te lui om die open te doen (scherm werkt niet meer enzo)

Edit: mijn oude brakke laptop bevatte nog (schaamtelijke) foto's. En men legendarische avatar!
Nu herken ik je weer!
 
Reactiescore
57
Chaos maatje alles goed? Lekker weekend joh!!

Aha ik herken de avatar nochtans niet! Welke naam?

Ofte veralgemenen/veralgemening
Veralgemenisering is gewoon taalverkrachting wie zei dat? :redface: :redface:
Robskeexp, maar ik zat toen niet zo vaak op het VF
Veralgemenisering is niet gezegd geweest denk ik...
Nu herken ik je weer!
Hihi :)
Speelde je W14, "Divide et Impera (Dei)"?
Ja, op 1965. Tom zat op Lands a Lot
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
Robskeexp, maar ik zat toen niet zo vaak op het VF
Veralgemenisering is niet gezegd geweest denk ik...

Hihi :)

Ja, op 1965. Tom zat op Lands a Lot
Lol jullie zijn stammies! Ik speelde met Melvin eerst op miccie, later met Björn op s1simon.
Jongens op dit subforum spreken we niet over TW gelieve hier in de toekomst rekening mee te houden bvd :axe::axe:
 
Reactiescore
1.804
Zocht je dan een co voor op het VF? :confused2::confused2:
Klopt heb je interesse???
Verder bedoel ik natuurlijk over concrete accounts etc dat hoeven we hier niet. Accountje opstarten voor de lol daarentegen niets mis mee?
 
Reactiescore
57
Haha misschien over een maand, ...
Eerst ff deze blok overleven. Zou eigenlijk moeten studeren ipv de hele tijd hier rond te hangen :rolleyes:
 
Reactiescore
1.804
Nog geen. Wil accountje starten. Dit is de rolverdeling: ik ga trashtalken en andere spelers uitdagen terwijl mijn co al het werk doet en de problemen oplost.

een interessante functie dus, perfect voor een nieuwe vrij forummer met ambitie op dit subforum. Veel doorgroeimogelijkheden onder mijn begeleiding. Interesse? Stuur je CV via privé.
Grts simeco
 
Reactiescore
1.049
Nog geen. Wil accountje starten. Dit is de rolverdeling: ik ga trashtalken en andere spelers uitdagen terwijl mijn co al het werk doet en de problemen oplost.

een interessante functie dus, perfect voor een nieuwe vrij forummer met ambitie op dit subforum. Veel doorgroeimogelijkheden onder mijn begeleiding. Interesse? Stuur je CV via privé.
Grts simeco
Fuck ist zo hip om VF'er te zijn :O
 
Bovenaan