[Speeltopic] WvW #301 - De Bestorming van de Wolfstille

DeletedUser17472

Guest
Denk eens logisch na...
Doe ik ook. Capri had haar actie op jou staan, dat was niet voor niets. Jo die jou meteen beschermde toen ik mijn stem op je had staan..... en dan nu je uitspraak dat CL zeker een goedje is zolang we geen infectiewolf er uit hebben. Je bent zeker zelf die infectiewolf, zou me niks verbazen.
Ik ben atm nog neutraal voor CL, maar als hij geïnfecteerd is, is jouw uitspraak alleen het voordeel van de wolven.
 
Reactiescore
2.193
Doe ik ook. Capri had haar actie op jou staan, dat was niet voor niets. Jo die jou meteen beschermde toen ik mijn stem op je had staan..... en dan nu je uitspraak dat CL zeker een goedje is zolang we geen infectiewolf er uit hebben. Je bent zeker zelf die infectiewolf, zou me niks verbazen.
Ik ben atm nog neutraal voor CL, maar als hij geïnfecteerd is, is jouw uitspraak alleen het voordeel van de wolven.

CI heeft gebeuld, hij is dus ZEKER geen beginwof. Er is nog geen infectiewof dood dus het is maar de vraag of er een infectiewof inzit.

Je gaat geen mogelijke infectie lynchen wanneer je niet eens weet of er een infectiewof inzit

Zo moeilijk is het toch niet om dat te begrijpen, gvd zeg.

Capri zat op mij dus ik ben daardoor zeker wof? Wat is dat voor onzin, ze zat ook op AB dus die was ook wof volgens je eigen logica.

Ik heb Johan als slechtje benoemd en die heeft me niet eens beschermd lol. Dat je geen logica in kan zien is niet mijn probleem, maak het ook niet mijn probleem.
 

DeletedUser17472

Guest
Mezelf redden door op degene te stemmen die 1na meeste stemmen heeft was het.
Jezelf redden? Je reageert op een post van mij die ik geschreven had nadat de uitslag van gisteren bekend was en je trekt de rol als heks in twijfel.
 

DeletedUser17472

Guest
Dat was idd niet zo netjes Time... maar ik wilde citeren en antwoorden met : Ja, en jij wof!
 
Reactiescore
2.193
Jaja ik ben wof puur omdat jij het zegt toch? Logica nah boeit niet gewoon roepen en dan doen we wvw...

Ik ben wof omdat een heks op me zat, gvd waar gaat dit naar toe.
 

DeletedUser17472

Guest
Jammer dat Capri haar taak niet heeft kunnen volbrengen, dan hadden we het geweten. Waar we naar toe gaan? Ik nog nergens.
 

DeletedUser40402

Guest
Jammer dat Capri haar taak niet heeft kunnen volbrengen, dan hadden we het geweten. Waar we naar toe gaan? Ik nog nergens.

Mag ik je dan vragen waar je theorie op gebaseerd is? Capri kan het ook niet zeker weten, dat Jo Han verdedigt houdt enkel steek als Jo han dan ook wolf is en het argument van CI is op zich best logisch. Lynchen omdat hij mogelijk infectie zou zijn is niet zo slim. Eerst de zekere er uit.
 

DeletedUser17472

Guest
Mag ik je dan vragen waar je theorie op gebaseerd is? Capri kan het ook niet zeker weten, dat Jo Han verdedigt houdt enkel steek als Jo han dan ook wolf is en het argument van CI is op zich best logisch. Lynchen omdat hij mogelijk infectie zou zijn is niet zo slim. Eerst de zekere er uit.
Jo Han staat ook op mijn verdachtenlijstje. Zie mijn stem gisteren al op Jo. En niks in dit spel is zeker. Maar zoals ik er nu over denk klopt mijn theorie voor mij aardig. Capri zat goed ga ik vanuit.
 
Reactiescore
1.014
@purpletail dit was je laatste bericht. En verder ben je los van dag 1 altijd online als de 20: of 21: in de klok zit.
Hoe staat jou staart er bij na de DL van vandaag? Of ben je nog 24 uur aan het teruglezen?

Leef je nog?
@purpletail

edit:naam/tag
 
Reactiescore
1.468
Jo Han staat ook op mijn verdachtenlijstje. Zie mijn stem gisteren al op Jo. En niks in dit spel is zeker. Maar zoals ik er nu over denk klopt mijn theorie voor mij aardig. Capri zat goed ga ik vanuit.
Dat Capri goed zat kan ik volgen, maar jouw redenatie niet.

Ik denk wel dat Capri 1 van de mensen is hier die Time het beste kan peilen.
 
Reactiescore
2.193
Jo Han staat ook op mijn verdachtenlijstje. Zie mijn stem gisteren al op Jo. En niks in dit spel is zeker. Maar zoals ik er nu over denk klopt mijn theorie voor mij aardig. Capri zat goed ga ik vanuit.

Welke theorie... Ik ben wof omdat iemand anders zonder ziener krachten op mij zat. Daarnaast had ik NOOIT capri gelunched en dat weet iedereen die mij als wof meegemaakt heeft. Sportiviteit gaat bij mij boven alles.
 
Reactiescore
1.279
Zelf verdenk ik Jo Han en Jokersbrain trouwens, maar daar kom ik op terug als thuis ben.


Goed ik heb vandaag een aantal maal zitten terug lezen en toen met ook de post van time in me achterhoofd. Jokersbrain viel mij al op. Bovenstaand maakt mijn gevoel extra sterk dat ik goed zit. Vorig potje waren flexilis en ik beide slechtje samen met Jokersbrain. Jokersbrain maakte er toen bijna een sport van om niet teveel op te vallen en vooral niet teveel betrokken te zijn bij bepalende momenten. Vaak mensen vragen stellen en dus vanuit de achtergrond te opereren. Ik zie dit potje hetzelfde spel als het gehele vorige potje. Zich vaak zat expres onwetend te houden terwijl hij precies weet hoe het werkt.

Time Jokersbrain
 

DeletedUser17472

Guest
Dat Capri goed zat kan ik volgen, maar jouw redenatie niet.

Ik denk wel dat Capri 1 van de mensen is hier die Time het beste kan peilen.
Dus mijn stem op Time is dan toch goed? Ik snap niet wat er aan mijn redenatie niet goed is. Ik zet na de actie van capri op de klaagmuur mijn stem op Time. Jij probeert mij van de de wijs te brengen door te zeggen dat Time juist goed is en verdraait de rol van heks. Ik zat daar niet fout, jij wel. Ik zie dat als verdedigen. En nu probeer je me weer in de war te brengen. Sorry, maar zowel jij als Time zijn voor mij slechtjes. Time is het daar niet mee eens, maar ik heb geen rust voordat Time er uit is en als hij slecht is volg jij. Tunnel of niet, voor mij klinkt het logisch en heb ik hier twee wolven te pakken.
 
Reactiescore
182
Goed ik heb vandaag een aantal maal zitten terug lezen en toen met ook de post van time in me achterhoofd. Jokersbrain viel mij al op. Bovenstaand maakt mijn gevoel extra sterk dat ik goed zit. Vorig potje waren flexilis en ik beide slechtje samen met Jokersbrain. Jokersbrain maakte er toen bijna een sport van om niet teveel op te vallen en vooral niet teveel betrokken te zijn bij bepalende momenten. Vaak mensen vragen stellen en dus vanuit de achtergrond te opereren. Ik zie dit potje hetzelfde spel als het gehele vorige potje. Zich vaak zat expres onwetend te houden terwijl hij precies weet hoe het werkt.

Time Jokersbrain

Exact dit ja. Ik wilde het aanhalen zodra ik thuis was maar nu ik deze post zie haak ik graag kort in(zal wel zonder quotes e.d zijn)

Hij speelt heel vragend. Precies zoals afgelopen pot. Voorbeelden hiervan zijn: Welp(al aangehaald maar geem reactie op) op basis van vorige pot weet jokersbrain hoe het opgroeien van de welp werkt. Nu ook weer vragend betreffende het heksgebeuren terwijl de klaagmuur vrij duidelijk is. Uit afgelopen pot is gebleken dat hij heel goed weet hoe het spelletje werkt, al profileert ie zich vaak anders om als goedje over te komen.

Wilde jou ook al @ om te vragen hoe jij hierover dacht aangezien we samen in de wolvenchat zaten.

Edit: gramma
 
Bovenaan