Muziek

Reactiescore
770
ik luister enkel mongoolse keelzangmuziek
 
Reactiescore
1.804
Zou jouw moeder ook eens moeten proberen met haar keelcapaciteiten
 

Deleted User - 2265087

Guest
Er komen wat mooie nummertjes langs vandaag! Ben benieuwd of jullie dat van mij ook wat vinden :p




En dan nu echt een totaal ander genre:


 
Reactiescore
1.015
Nelis zijn muziek is dan ook zo goed als perfect om bollen te pakken. Luister je terror ook dan @mohniels1 zoals pak een Section Grabuge of RTC?
 
Reactiescore
1.577
En op verzoek van CI nog wat van mijn favo groepen (niet-exhaustief), maar zoals van smaakvolle personen kan verwacht worden is er veel overlap:






En ga zo maar door!!! RHCP, The Smits, Phoenix, War on Drugs, Beck, QOTSA, Arsenal, Kurt Vile, Deus, Vampire Weekend, Two Door CC, Balthazar ...
 
Reactiescore
1.804
En op verzoek van CI nog wat van mijn favo groepen (niet-exhaustief), maar zoals van smaakvolle personen kan verwacht worden is er veel overlap:






En ga zo maar door!!! RHCP, The Smits, Phoenix, War on Drugs, Beck, QOTSA, Arsenal, Kurt Vile, Deus, Vampire Weekend, Two Door CC, Balthazar ...
Alsof in in de spiegel kijk??
 
Reactiescore
1.736
Trouwens André Rieu is ook altijd feest. Ben daar een keer geweest met een maat. Heb me optimaal vermaakt haha.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
En op verzoek van CI nog wat van mijn favo groepen (niet-exhaustief), maar zoals van smaakvolle personen kan verwacht worden is er veel overlap:






En ga zo maar door!!! RHCP, The Smits, Phoenix, War on Drugs, Beck, QOTSA, Arsenal, Kurt Vile, Deus, Vampire Weekend, Two Door CC, Balthazar ...

Idioteque had ik hier net nog gelinkt ouwe cruiser

Monkeys niet zo fan van, maar dat nummer dat je nu linkt des te meer
 
Bovenaan