[Discussietopic] Golden Awards WvW

Deleted User - 2265087

Guest
geef maar toe, jullie wisten het antwoord gewoon niet?

want mocht het nu of niet?

Ja het mag. Maar waarom zou je dat in godsnaam willen doen? Dat is echt de meest nutteloze en niks zeggende actie ooit xD
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Oh godver niet ingelogd op mijn dubbelacc stalov
 
Reactiescore
1.804
geef maar toe, jullie wisten het antwoord gewoon niet?

want mocht het nu of niet?
ik zette in mijn doodsstrijd ook nog even een evenement in maar dat werd rustig geannuleerd door spelleiding na mn dood??
mn lijk was nog niet koud????
 

Deleted User - 2075062

Guest
@Big Bear en ik hebben goed gespeeld vond ik enkel spijtig dat de spelleiding al van int begin samenwerkte met BI en co om ons eruit te krijgen

Even terugkijken naar 239, groot spel van Sander14 en CI. Ook daar stierf je dag 1 aan spelbederf. Niks veranderd in die tijd dus.
 
Reactiescore
1.804
zwijg nu ff allemaal jullie houden me van m'n studies af??
 
Reactiescore
1.804
ze konden evengoed bij voorbaat al vragen niet mee te doen godver

spelbederf op z'n Stalovs zou'k zeggen
stalov zou me beter helpen met de voorbereiding van mn examen russisch
maar nee daar heeft meneertje geen tijd voor dan zit'ie plots alleen in Kiev met z'n duimpje eraf gesneden
walgelijk :redface: :redface:
 
Reactiescore
770
Even terugkijken naar 239, groot spel van Sander14 en CI. Ook daar stierf je dag 1 aan spelbederf. Niks veranderd in die tijd dus.

hahaha gaat ie nog echt ook zitten zoeken naar vorige potjes om toch maar een standpunt in te nemen :biggrin::biggrin: wat smal dit :biggrin::biggrin:
 
Reactiescore
1.804
Even terugkijken naar 239, groot spel van Sander14 en CI. Ook daar stierf je dag 1 aan spelbederf. Niks veranderd in die tijd dus.
Was jij toen ook al een onhebbelijk ettertje??
 
Bovenaan