[Discussietopic] Golden Awards WvW

Reactiescore
1.577
waarom voelen nonnetje Capri en de onmondige crétin .Time zich geroepen om het woord te voeren in de plaats van oppergod Castiel??
 

Deleted User - 2265087

Guest
waarom voelen nonnetje Capri en de onmondige crétin .Time zich geroepen om het woord te voeren in de plaats van oppergod Castiel??

Wacht wat? Ik heb niks gezegd :O

Bovendien ben ik veel te ketters om non te kunnen zijn :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Was jij toen ook al een onhebbelijk ettertje??

Hahaha het zit je duidelijk diep. Geen idee waar je je zo extreem aan ergert maar mij heb je er echt totaal niet mee. Dus ben benieuwd wat je doel is met dit soort posts :rolleyes2::redface:

waarom voelen nonnetje Capri en de onmondige crétin .Time zich geroepen om het woord te voeren in de plaats van oppergod Castiel??

Je geeft het antwoord zelf al in de vraag? Waarom deze dan nog stellen?
 
Reactiescore
141
mooi dat dit kwaliteitstopic 10 jaar na dato nog actueel is. Heeft de topicstarter toch goed bedacht ;)
 
Reactiescore
1.273
Beste WvWer: nonkel zjos
Slechtste WvWer: simewolf
Leukste WvWer: Anders59
Beste spelleider: anthraxxol
Slechtste Spelleider: Combinotje
Leukste Spelleider: Rup
Favoriete Rol: BEUL
 
Reactiescore
1.693
Re: WvW lijstje :D

Beste WvWer: -Tim-. No doubts.
Slechtste WvWer: Firenze momenteel.
Leukste WvWer: hmm. ik pas.
Beste spelleider: Bappos/Kahvi.
Slechtste Spelleider: Anthraxxis.
Leukste Spelleider: /
Leukste potje WvW: Mijn vorige exclusieve eertse wolfzijnde potje: 44.
Mooiste actie van jezelf: Heb ik wss niet :eek:
Mooiste actie die je hebt gezien: Die van Tim in het vorige potje, verpestte voor mensen het spel, maar was geniaal.
Favoriete Rol: idk... wolf tot nu toe?
Leukste/Beste herinnering: tja, ik doe pas een paar potjes mee... 44.
jij bent echt een buckertje wist je dat?
 
Reactiescore
1.530
t is wel duidelijk dat combino nog niet volwassen is, weinig verantwoordelijkheidsgevoel om zijn fout zo spoedig mogelijk te herstellen?
 
Reactiescore
1.491
Mooi om te zien dit.

Een wild beest wat terugkeert naar zijn holletje na een avontuur in het wild.
 
Reactiescore
397
Beste WvWer: Blue kan ik altijd goed volgen en is sterk met informatie spelen. Het zelfde gold voor ILT, maar die is een stuk minder aanwezig de afgelopen potten. Daarnaast zijn nonkel en simeco vrij goed in het lezen van mensen hun postgedrag als ze tijd en moeite in het potje steken. En het dus ook serieus nemen.

Slechtste WvWer: Blond, mijn eerste potje terug werd ik door hem gebeuld. Laat elk potje dat hij meedoet zien dat hem als eerste lynchen in elke situatie goed is voor de goedjes. Wel prima gozer overigens.

Leukste WvWer: Zowel tegen als met arbeitman vind ik het altijd lachen om te spelen. Probeert altijd wel wat vernuftige acties te doen om je uit de tent te lokken. Daarnaast waardeer ik de mensen die elk potje tijd steken om actief te zijn en regelmatig te posten ondanks dat ze soms een andere speelstijl of mening dan ik hebben. Daarnaast zie ik graag mensen die niet bang zijn om te posten voordat ze hun post 10 keer na lezen. Dan denk ik aan een candiu, dash (mits hij zich sportief gedraagt) en sinds de afgelopen paar potjes bappos en laila bijvoorbeeld.

Beste nieuwkomer: Vind bloodwolf aardig klinken deze pot, ook mooi om mensen zoals WBJIMO en freaker play actief mee te zien spelen.

Beste spelleider: Jojor, Tigor en Blue. Punctueel en integer.

Slechtste Spelleider: Ik waardeer iedereen die de tijd steekt een potje op te zetten, ik kan me herinneren dat het potje van .Time geen succes was maar dit was door onvoorziene omstandigheden met werk. Die verdiend een herkansing.

Leukste Spelleider: Nonkel. Eervolle vermeldingen voor Combino en jojor voor respectievelijk hun rollenverdelingen en creatieve ideeën.

Leukste potje WvW: #321 van nonkel.

Mooiste actie van jezelf: Mezelf weggeven als orakel om een slechtje gelyncht te krijgen en mezelf dan uiteindelijk redden van 2 wolpen door zogenaamd het 'orakel weg te geven' vlak voor de deadline waardoor een wolp zijn actie verpestte, er een slechtje werd gelyncht en ik een dag extra informatie verkreeg.

Mooiste actie die je hebt gezien: De supportaanvraag van chmegers vond ik hilarisch, vooral de opbouw erna toe met daarbij natuurlijk de zelfmoordactie van bappos om een bevestigde ijzeren hein er via een lynch uit te krijgen, bizar maar geniaal. Daarnaast de voorgaande supportaanvraag van jojor vond ik interessant, ik denk niet dat het de beste play was maar ik vond hem wel mooi. Ik kan me dag 3 van #318 nog herinneren waarin zowel fam als ik als lijfwacht een slechtje meenemen in onze dood. Tenslotte kan ik me nog een moment herinneren waarbij bappos volgens mij Dash(?) red dag 1 of 2 en hem dan gelijk ombrengt als heks. Dat is ook wel een vermelding waard dacht ik zo.

Favoriete Rol: Een zienende rol of een slechtje. Daarnaast vind ik koppel zijn mooi.

Leukste/Beste herinnering: Het potje van nonkel de avond dat chmegers zijn supportaanvraag inzette om bappos te redden terwijl bappos een bevestigde ijzeren hein eruit probeert te helpen. Chaotisch maar hilarisch. Ik heb letterlijk voor de computer in een deuk gelegen om wat er die avond allemaal gebeurde.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan