W73: Challenge Guaranteed, or Not?

DeletedUser69389

Guest
Wat ik trouwens ook verbazend vind is dat het nu in 1x vriendelijke mensen zijn. Terwijl ze eerst werden gebashed, omdat het stabbers zouden zijn..... Zijn ze nu opeens aardig omdat jullie hun dorpen konden/kunnen krijgen? Zo lief dat ze nu MB kunnen worden? Wat genereus dat ze nog zo'n kans krijgen. Al is dat niet verrassend wanneer zo'n Mike ook gewoon is toegelaten.... Normen, principes en waarden worden alleen door Amen gehanteerd wanneer het jullie uitkomt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Martijn waar heb je het nou weer over kerel. Er was geen sprake van dat Naad een mb zou kunnen worden, dat is überhaupt nooit besproken. Niels een stabber? Get your facts straight. Ik zal nog eens met Niels in gesprek gaan adhv de pm wisseling met Wow Who, je kunt je voorstellen dat onze conversatie daar haaks op staat namelijk, zoals niels zelf al zegt.
 
Reactiescore
972
Vergelijking met TAD gaat natuurlijk niet op he jongens,als jullie het transparant hadden gedaan misschien, maar op deze manier achter de rug om van de rest van die stam, nah.

Ik zie inderdaad ook geen gelijkenis met TAD. Wat TAD deed was veel erger. Verder zijn het geen CF's, is het nemen van aangeboden dorpen nergens "verwerpelijk" en zou ik me als ik Justin was eerder druk maken waarom je eigen stamgenoten zich tegen je keren.

Maar goed, al die bagger hier, daar valt toch niet tegenop te posten. Het boeit me eerlijk gezegd geen reet, iedere neutrale kijker weet prima dat Amen niks echt verkeerd doet, en zeker niets doet wat andere accounts die ons hier nu bekritiseren bij hun eigen stamgenoten gedoogd hebben. Ik zie dit eerder als een wanhoopspoging om de goede flow van Amen te doorbreken en onderlinge frictie te creëren. Allemaal tevergeefs, Amen wordt door al dat moddergooien van jullie alleen maar hechter en gaat jullie op den duur in de koude kleren zitten :wink:
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn waar heb je het nou weer over kerel. Er was geen sprake van dat Naad een mb zou kunnen worden, dat is überhaupt nooit besproken. Niels een stabber? Get your facts straight. Ik zal nog eens met Niels in gesprek gaan adhv de pm wisseling met Wow Who, je kunt je voorstellen dat onze conversatie daar haaks op staat namelijk, zoals niels zelf al zegt.
Naad niet. Die andere wel. Ik citeer Wow even met een quote uit de wereldchat:

Hun woorden, toen aansprak later op actie werden we genegeerd. Daarom toen met andere stammen gesproken over hen omdat onzuivere koffie leek. Toen kwamen ze met statement en wilden schone lei en zijn we daarop ingegaan met als reden dat ze voorgelogen waren. Maar achteraf blijkt dit dus niet zo te zijn
 
Reactiescore
735
Ik zie inderdaad ook geen gelijkenis met TAD. Wat TAD deed was veel erger. Verder zijn het geen CF's, is het nemen van aangeboden dorpen nergens "verwerpelijk" en zou ik me als ik Justin was eerder druk maken waarom je eigen stamgenoten zich tegen je keren.

Maar goed, al die bagger hier, daar valt toch niet tegenop te posten. Het boeit me eerlijk gezegd geen reet, iedere neutrale kijker weet prima dat Amen niks echt verkeerd doet, en zeker niets doet wat andere accounts die ons hier nu bekritiseren bij hun eigen stamgenoten gedoogd hebben. Ik zie dit eerder als een wanhoopspoging om de goede flow van Amen te doorbreken en onderlinge frictie te creëren. Allemaal tevergeefs, Amen wordt door al dat moddergooien van jullie alleen maar hechter en gaat jullie op den duur in de koude kleren zitten :wink:
Kom uit die tunnel joh grapjurk.
 
Reactiescore
1.647
Ik zie inderdaad ook geen gelijkenis met TAD. Wat TAD deed was veel erger. Verder zijn het geen CF's, is het nemen van aangeboden dorpen nergens "verwerpelijk" en zou ik me als ik Justin was eerder druk maken waarom je eigen stamgenoten zich tegen je keren.

Maar goed, al die bagger hier, daar valt toch niet tegenop te posten. Het boeit me eerlijk gezegd geen reet, iedere neutrale kijker weet prima dat Amen niks echt verkeerd doet, en zeker niets doet wat andere accounts die ons hier nu bekritiseren bij hun eigen stamgenoten gedoogd hebben. Ik zie dit eerder als een wanhoopspoging om de goede flow van Amen te doorbreken en onderlinge frictie te creëren. Allemaal tevergeefs, Amen wordt door al dat moddergooien van jullie alleen maar hechter en gaat jullie op den duur in de koude kleren zitten :wink:

Omdat bepaalde daden aan de kaak stelde ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Vergelijking met TAD gaat natuurlijk niet op he jongens,als jullie het transparant hadden gedaan misschien, maar op deze manier achter de rug om van de rest van die stam, nah.

Naar mijn weten zijn ze idd niet onder druk gezet om OS weg te halen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Je zult toch echt met wat meer context moeten komen want met dat citaatje kan ik echt helemaal niets.

Vergelijking met TAD gaat natuurlijk niet op he jongens,als jullie het transparant hadden gedaan misschien, maar op deze manier achter de rug om van de rest van die stam, nah.

Ja leg de fout bij ons. Wat maakt het ook uit waarom drie leden uit één stam er klaar mee zijn en de de dorpen kwijt wilden / moraalbreker wilde worden.

1589365234691.png
1589365248680.png
1589365267043.png

Dezelfde boodschap ook vanuit Man0War en via skype. Men doet hier alsof het hele plan / voorstel vanuit ons komt. In feiten hebben deze spelers gewoon al lange tijd onvrede geuit over Wow Who en hebben we een heel dossier aan voorgevallen zaakjes die allemaal stuk voor stuk stinken. De spelers waren dusdanig ontevreden dat ze de dorpen veel liever aan Amen wilde geven (ook ter compensatie van de acties op Noire, daar komt nog wel een post over) dan dat ze bij Kaboom terecht zouden komen. Het enige waar men nu over valt is dat Naad nog in Kaboom zat ten tijden van de overnames? Echter is dat toch echt een keuze van Naad.

In ieder geval fijn dat men alle aantijgingen van 'clusterfucks dit clusterfucks dat!!!' al achterwege hebben gelaten. Probeer allemaal even open minded te zijn. Het is niet zo dat ik gisteren dacht; weet je wat ik doe: Ik ga eens zieke drama zaaien, mensen overhalen om hun dorpen af te geven etcetera.

1589365538915.png

Had je gisteren misschien toch maar gewoon moeten doen. Ik zou nog zo een zelfde screen kunnen trekken van de woorden een andere wow-who'er, echter respecteer ik de 'privacy' van dat gesprek gisteren wel. Wel grappig dat je gisteren op delete zou gaan en vandaag toch maar een zooi spelers aanvalt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Ik zie inderdaad ook geen gelijkenis met TAD. Wat TAD deed was veel erger. Verder zijn het geen CF's, is het nemen van aangeboden dorpen nergens "verwerpelijk" en zou ik me als ik Justin was eerder druk maken waarom je eigen stamgenoten zich tegen je keren.

Maar goed, al die bagger hier, daar valt toch niet tegenop te posten. Het boeit me eerlijk gezegd geen reet, iedere neutrale kijker weet prima dat Amen niks echt verkeerd doet, en zeker niets doet wat andere accounts die ons hier nu bekritiseren bij hun eigen stamgenoten gedoogd hebben. Ik zie dit eerder als een wanhoopspoging om de goede flow van Amen te doorbreken en onderlinge frictie te creëren. Allemaal tevergeefs, Amen wordt door al dat moddergooien van jullie alleen maar hechter en gaat jullie op den duur in de koude kleren zitten :wink:
Iedere neutrale kijker. Vertel mij dan waarom vrijwel elke stam uit de top 15 jullie hierom uitkotst? Of dit nu N1, Spread, Rots, Pit of Tring is. Wat hechter wordt is ook een gehele wereld versus Amen alliantie op deze manier. omdat jullie iets proberen recht te lullen wat enorm krom is. Het zijn niet de buitenstaanders die een bekrompen beeld hebben van de werkelijkheid, maar jullie als Amen zijnde.
 

DeletedUser79704

Guest
Ik zie inderdaad ook geen gelijkenis met TAD. Wat TAD deed was veel erger. Verder zijn het geen CF's, is het nemen van aangeboden dorpen nergens "verwerpelijk" en zou ik me als ik Justin was eerder druk maken waarom je eigen stamgenoten zich tegen je keren.

Maar goed, al die bagger hier, daar valt toch niet tegenop te posten. Het boeit me eerlijk gezegd geen reet, iedere neutrale kijker weet prima dat Amen niks echt verkeerd doet, en zeker niets doet wat andere accounts die ons hier nu bekritiseren bij hun eigen stamgenoten gedoogd hebben. Ik zie dit eerder als een wanhoopspoging om de goede flow van Amen te doorbreken en onderlinge frictie te creëren. Allemaal tevergeefs, Amen wordt door al dat moddergooien van jullie alleen maar hechter en gaat jullie op den duur in de koude kleren zitten :wink:
ik beschouw mezelf toch wel als een neutrale lezer en vind dat deze actie geen schoonheidsprijs verdient :p dat TAD bvb kritiek zou komen geven zou hypocriet zijn maar ik heb nog geen(?) spelers van tad hier zien passeren
 
Reactiescore
183
Het is toch gewoon smerig om zo in het cluster van je vijanden te komen? Kan je het nog zo mooi komen verdedigen maar het is echt onzin. Met je "spectrum"
 
Reactiescore
1.365
Amen zijn gewoon noops, die hun grote bakkes aant begin van de wereld niet of n fair manier na kunnen komen. Dus maar op een zielige manier dingen proberen te behalen.. (cfs) etc.. Leer aub eens legit spelen man..
 
Reactiescore
1.647
Je zult toch echt met wat meer context moeten komen want met dat citaatje kan ik echt helemaal niets.



Ja leg de fout bij ons. Wat maakt het ook uit waarom drie leden uit één stam er klaar mee zijn en de de dorpen kwijt wilden / moraalbreker wilde worden.

Bekijk bijlage 20483
Bekijk bijlage 20484
Bekijk bijlage 20485

Dezelfde boodschap ook vanuit Man0War en via skype. Men doet hier alsof het hele plan / voorstel vanuit ons komt. In feiten hebben deze spelers gewoon al lange tijd onvrede geuit over Wow Who en hebben we een heel dossier aan voorgevallen zaakjes die allemaal stuk voor stuk stinken. De spelers waren dusdanig ontevreden dat ze de dorpen veel liever aan Amen wilde geven (ook ter compensatie van de acties op Noire, daar komt nog wel een post over) dan dat ze bij Kaboom terecht zouden komen. Het enige waar men nu over valt is dat Naad nog in Kaboom zat ten tijden van de overnames? Echter is dat toch echt een keuze van Naad.

In ieder geval fijn dat men alle aantijgingen van 'clusterfucks dit clusterfucks dat!!!' al achterwege hebben gelaten. Probeer allemaal even open minded te zijn. Het is niet zo dat ik gisteren dacht; weet je wat ik doe: Ik ga eens zieke drama zaaien, mensen overhalen om hun dorpen af te geven etcetera.

Bekijk bijlage 20486

Had je gisteren misschien toch maar gewoon moeten doen. Ik zou nog zo een zelfde screen kunnen trekken van de woorden een andere wow-who'er, echter respecteer ik de 'privacy' van dat gesprek gisteren wel. Wel grappig dat je gisteren op delete zou gaan en vandaag toch maar een zooi spelers aanvalt.

Wij hebben inderdaad enorm vies lopen handelen.

Wij vonden namelijk niet kunnen dat je een stabber helpt, je stamgenoten in steek laat als onder vuur ligt en ze negeert. Daarna inderdaad gepraat met anderen over hun en of we ze niet beter kwijt dan rijk konden zijn.

Maar ja dit konden ze niet hebben, ondanks dat ze hun acties hebben toegegeven en opzettelijk deze zaken te hebben gedaan En daarmee ook hun eerdere woorden dat ze erin geluisd werden en niks mee te maken hadden, als leugens kunnen worden bestempeld.
 
Reactiescore
1.049
Ja, waarom niet. Als inter zich wilt afscheidden van de stam en op dezem anier er een einde aan wilt maken, fijn voor hem. Gaan we niet leuk vinden ofc, maar het zijn zijn dorpen.

En voor zover ik weet zijn jullie het er zelf ook mee eens, gezien Pigzor toen exact hetzelfde deed.
''Op deze manier'' insinueert dat jij het okee vindt als die achte rjullie rug om met de tegenstander in gesprek gaat en tijdens dat hij nog in de stam zit zich al gedeeltelijk laat internen/clusterfucks laat zetten? Want dan gaat het niveau op deze wereld qua moraal wel van heel bedroevend niveau worden als we overal bij zeggen ''het is zijn eigen keuze'' .

Ik zie inderdaad ook geen gelijkenis met TAD. Wat TAD deed was veel erger. Verder zijn het geen CF's, is het nemen van aangeboden dorpen nergens "verwerpelijk" en zou ik me als ik Justin was eerder druk maken waarom je eigen stamgenoten zich tegen je keren.

Maar goed, al die bagger hier, daar valt toch niet tegenop te posten. Het boeit me eerlijk gezegd geen reet, iedere neutrale kijker weet prima dat Amen niks echt verkeerd doet, en zeker niets doet wat andere accounts die ons hier nu bekritiseren bij hun eigen stamgenoten gedoogd hebben. Ik zie dit eerder als een wanhoopspoging om de goede flow van Amen te doorbreken en onderlinge frictie te creëren. Allemaal tevergeefs, Amen wordt door al dat moddergooien van jullie alleen maar hechter en gaat jullie op den duur in de koude kleren zitten :wink:

Okee ik weet niet onder welke steen jij leeft maar in de slachtofferrol kruipen zo alle verantwoordelijkheid van je afschuiven is zeker niet de beste optie. Ik denk namelijk dat een Pit zeker niet zulke acties heeft begaan. Dus elke stam die reageert zou hypocriet zijn slaat alleszins nergens op. Daarnaast als je zo'n buitengewone ontwikkeling afdoet als simpel bashen om frictie te creeren heb je oogkleppen op die ook je hersenen blokkeren,

Ik denk namelijk dat het Rold eer aan zou doen als hij dit goed op zou lossen in plaats van alles te gaan goedspreken hier.
 
Reactiescore
1.647
Je zult toch echt met wat meer context moeten komen want met dat citaatje kan ik echt helemaal niets.



Ja leg de fout bij ons. Wat maakt het ook uit waarom drie leden uit één stam er klaar mee zijn en de de dorpen kwijt wilden / moraalbreker wilde worden.

Bekijk bijlage 20483
Bekijk bijlage 20484
Bekijk bijlage 20485

Dezelfde boodschap ook vanuit Man0War en via skype. Men doet hier alsof het hele plan / voorstel vanuit ons komt. In feiten hebben deze spelers gewoon al lange tijd onvrede geuit over Wow Who en hebben we een heel dossier aan voorgevallen zaakjes die allemaal stuk voor stuk stinken. De spelers waren dusdanig ontevreden dat ze de dorpen veel liever aan Amen wilde geven (ook ter compensatie van de acties op Noire, daar komt nog wel een post over) dan dat ze bij Kaboom terecht zouden komen. Het enige waar men nu over valt is dat Naad nog in Kaboom zat ten tijden van de overnames? Echter is dat toch echt een keuze van Naad.

In ieder geval fijn dat men alle aantijgingen van 'clusterfucks dit clusterfucks dat!!!' al achterwege hebben gelaten. Probeer allemaal even open minded te zijn. Het is niet zo dat ik gisteren dacht; weet je wat ik doe: Ik ga eens zieke drama zaaien, mensen overhalen om hun dorpen af te geven etcetera.

Bekijk bijlage 20486

Had je gisteren misschien toch maar gewoon moeten doen. Ik zou nog zo een zelfde screen kunnen trekken van de woorden een andere wow-who'er, echter respecteer ik de 'privacy' van dat gesprek gisteren wel. Wel grappig dat je gisteren op delete zou gaan en vandaag toch maar een zooi spelers aanvalt.

Tja, anders laat ik me stamgenoten in de steek die zouden nachten voor de massa. Ben niet zo'n type die dan hen de dupe laat zijn van het handelen van anderen. En best voldoening gevend spelers aan te vallen die samenwerken met jullie.
 
Reactiescore
972
Okee ik weet niet onder welke steen jij leeft maar in de slachtofferrol kruipen zo alle verantwoordelijkheid van je afschuiven is zeker niet de beste optie. Ik denk namelijk dat een Pit zeker niet zulke acties heeft begaan. Dus elke stam die reageert zou hypocriet zijn slaat alleszins nergens op. Daarnaast als je zo'n buitengewone ontwikkeling afdoet als simpel bashen om frictie te creeren heb je oogkleppen op die ook je hersenen blokkeren,

Ik denk namelijk dat het Rold eer aan zou doen als hij dit goed op zou lossen in plaats van alles te gaan goedspreken hier.

Je kan niet ontkennen dat wij onder een extreem vergrootglas liggen. Ik kruip nergens in de slachtofferrol en ik leef ook niet onder een steen, dat soort beweringen vind ik toch wat makkelijk van je. Ik denk dat jij net zo goed weet dat wij binnen Amen kritisch genoeg zijn op onze houding zowel binnen de stam als naar buiten, en als dit buiten proporties was, er zeker naar gehandeld zou worden (zelfs als het een leidersaccount betreft). Daar hebben we genoeg ego's voor.

Kijk hoeveel reacties hier komen? Eerst roept iedereen al zonder hoor en wederhoor dat er CF's zijn geplaatst en dat wij hartstikke smerig spelen, en zodra er ook maar één reactie komt, heb je alweer 5 citaten aan je broek hangen. Wie er dan ook gelijk mag hebben, dat is voor ons vechten tegen de bierkaai. Daarmee wil ik ons niet als 'zielig' afdoen, maar daardoor is dit gewoon een soort lynch geworden, zonder enige vorm van objectiviteit. De inhoudelijke discussies zijn echt verdwenen, en dat vind ik jammer. Het is nu de partij die het hardst schreeuwt die overheerst, en dat is meestal de vaste anti-premade clique.

Verder hoef je me niet zo persoonlijk aan te vallen, met dergelijke krachtige termen, om dan weer even vriendelijk via Skype een woordje te komen maken. Ik hou er niet van, je bent dezelfde persoon, op 2 verschillende mediums, dan hoef je je nog niet zo anders te gedragen. "Oogkleppen op die ook je hersenen blokkeren"... Kom op zeg,, jij kan zoveel beter :redface:

"Ik denk namelijk dat een Pit zeker niet zulke acties heeft begaan. Dus elke stam die reageert zou hypocriet zijn slaat alleszins nergens op."

Even mijn post opnieuw lezen, ik zeg namelijk nergens 'elke stam die reageert'. Ik heb het over spelers die de acties van hun stamgenoot dogen (oftewel, er niks tegen gedaan hebben), en daarmee doel ik specifiek op de commotie rond TAD. Daar heeft Pit verder helemaal niks mee te maken.

ik beschouw mezelf toch wel als een neutrale lezer en vind dat deze actie geen schoonheidsprijs verdient :p dat TAD bvb kritiek zou komen geven zou hypocriet zijn maar ik heb nog geen(?) spelers van tad hier zien passeren

Bovenstaand stukje geldt ook voor jou. Ik heb niet over spelers van TAD, maar spelers die de acties van TAD destijds gedoogden. Alleszins denk ik dat wij het er beide over eens zijn dat TAD van totaal andere orde is dan dit.
 
Bovenaan