Top/flop spelers

Reactiescore
1.478
Ik vind de uitspraak erg opmerkelijk aangezien degene die hem plaatste op het grootste pp abuse account van w56 speelde.
Ik trek geheel niets uit zijn verband,zo kunnen we allemaal wel onder die noemer gaan sneren om daar vervolgens 101 voorbeelden achter gaan zetten waarin mensen zich kunnen vinden om een opmerking te kunnen “verzachten”

Op je vraag of ze dan gecomplimenteerd moeten worden dat is dan ook weer het andere uiterste vind je niet?

Pp zit nu eenmaal in het spel,vind het op voorhand bespreken van interns etc vele malen erger,heb al menig keer aangehaald dat werelden eens gestart moeten worden zonder vooraf registratie,zonder vrienden uitnodigen,zodat de betere spelers eens verspreid liggen ipv altijd maar bij elkaar te gaan klitten.
Zou voor de nieuwe lichting spelers ook wel eens leuk zijn om samen te spelen met spelers die in de huidige vorm van tribal spelen eigenlijk nooit bereikbaar zijn.
Als men zich daar voor nu eens hard gaan maken ipv de eeuwige pp discussie?
Als iemand op een account speelt met co's en daardoor ziet hoeveel effect pp heeft kan ik me voorstellen dat hij later daartegen is eigenlijk.

Dat pp in het spel zit, betekend niet dat het in zulke getallen niet een enorm voordeel geeft. Dat laatste ben ik met je eens, maar is appels en peren vergelijken.
 
Reactiescore
1.226
Erg vlotte start van Vanquisher. Top of Flop?

b78161dbf33133dea9bb78154c284c02.png
 

DeletedUser69389

Guest
Erg vlotte start van Vanquisher. Top of Flop?

b78161dbf33133dea9bb78154c284c02.png
Schrijnend om te zien wat voor een hoeveelheden aan geld mensen over de balk smijten omwille van een spelletje. Waar gaat het heen met deze wereld. Echt triest dat mensen zoveel geld spenderen aan dit spelletje. Hiervan kun je je huur betalen, een leuk weekendje weg doen in post Corona tijd of lekker eten. Ik snap niet hoe je kunt beslissen om dit toen.


#Roald2020quotes
 
Reactiescore
1.226
Dan heb je al skills, maar dan wil je nog net wat beter zijn dus koop je maar voorsprong. :eek:

Of is dit het voordeel wat in de "inventaris" zat? :tongue:
 
Reactiescore
1.145
Dan heb je al skills, maar dan wil je nog net wat beter zijn dus koop je maar voorsprong. :eek:

Of is dit het voordeel wat in de "inventaris" zat? :tongue:

Tot nu toe 2x 8500 aangekocht nog 2k over persoonlijk viel me dat reuze mee om tijdens je beginnersbescherming op 125 munten te komen :tongue:


Waarom zoveel PP investeren om straks gepakt te worden? ;)

Dorpen uitbouwen expert level :cool2:
 
Bovenaan