Golden Awards

Reactiescore
227
Patatus heeft veel pp erin gestopt ja, maar het is niet veel meer dan vele andere accounts hoor. Zoals die Speedyaction heeft er 100% meer pp inzitten. Ik heb toevallig een screen gezien van die pp abuse en dat valt enorm mee. Het is vooral effectief besteedt.



Speciaal voor @CostaRica
811d2531baf79eda65c44622f5e4e1f0.png



Nee , want je vergeet het efficient aanvallen en dat je slim kunt omgaan met gs.

Hier zeggen wij dat wij 2 spelers erbij wouden? Zeggen wij dat ze verplicht moeten fuseren? Helemaal niet lmao.
Hij verplicht zichzelf tot fuseren indien hij mee wou gaan naar ons. Niet omgekeerd. Probeer dit dan ook niet om te draaien voor je oppervlakkige propaganda

Totaal verkeerd.
 
Reactiescore
1.893
Patatus heeft veel pp erin gestopt ja, maar het is niet veel meer dan vele andere accounts hoor. Zoals die Speedyaction heeft er 100% meer pp inzitten. Ik heb toevallig een screen gezien van die pp abuse en dat valt enorm mee. Het is vooral effectief besteedt.

Nee , want je vergeet het efficient aanvallen en dat je slim kunt omgaan met gs.
Ga hier nou niet de Einstein uithangen aub. Er wordt door Patatus zelf al aangegeven dat er voor 140k pp is gekocht en dat alleen aan halveringen midgame al 25k is besteedt. Dat is bijna evenveel als wij in totaal. Alsof jij de gehele pp-log van hen hebt gezien. Dat zijn ontiegelijk veel screenshots die je dan zou hebben moeten doorgespit en vervolgens ook nog moeten hebben geanalyseerd om te kijken of het efficiënt is besteedt. Je hebt niet eens tijd voor fatsoenlijke onderbouwingen, laat staan voor zoiets. Als je dat relatief mee vindt vallen ben je echt een grote grap en moet je nooit weer beginnen over hoe anti-pp abuse je bent. Dat is dan gewoon één groot sprookje namelijk.

Vandaar dat ik ook de mijnen aanhaalde waar geen enkele farmer early tegen op kan boksen. Meerdere dorpen met mijnen lvl 30 early is echt een inkomstenbron waar je u tegen zegt. Daarnaast viel het farmen op enkele accounts in de early na in het algemeen zwaar tegen, maar goed.
Plus hebben wij ook niet gespeeld rondom rover maar rondom de verzamelaar zoals eerder aangegeven. Dus best logisch dat je niet/amper rooft als je het elders instopt :p
Oh, dat zal vast hoor. Patatus interessant me ook niet genoeg om te willen weten waar overal PP in is gestoken en hoeveel. Ik weet dat Jurrien gewoon één van de beste starters is die je kunt hebben. Zoals ik gisteren al ergens zei heeft hij me er op w39 gewoon vies hard uitgestart. Maar wat Martijn zei over het relatief meevallen van de abuse is natuurlijk de grootste onzin en wat Roald aangaf over jullie farmprestaties als geheel klopt gewoon. Denk overigens dat er wel voldoende woorden zijn gewijd aan jullie pp-gebruik.
 

DeletedUser69389

Guest
Ga hier nou niet de Einstein uithangen aub. Er wordt door Patatus zelf al aangegeven dat er voor 140k pp is gekocht en dat alleen aan halveringen midgame al 25k is besteedt. Dat is bijna evenveel als wij in totaal. Alsof jij de gehele pp-log van hen hebt gezien. Dat zijn ontiegelijk veel screenshots die je dan zou hebben moeten doorgespit en vervolgens ook nog moeten hebben geanalyseerd om te kijken of het efficiënt is besteedt. Je hebt niet eens tijd voor fatsoenlijke onderbouwingen, laat staan voor zoiets. Als je dat relatief mee vindt vallen ben je echt een grote grap en moet je nooit weer beginnen over hoe anti-pp abuse je bent. Dat is dan gewoon één groot sprookje namelijk.


Oh, dat zal vast hoor. Patatus interessant me ook niet genoeg om te willen weten waar overal PP in is gestoken en hoeveel. Ik weet dat Jurrien gewoon één van de beste starters is die je kunt hebben. Zoals ik gisteren al ergens zei heeft hij me er op w39 gewoon vies hard uitgestart. Maar wat Martijn zei over het relatief meevallen van de abuse is natuurlijk de grootste onzin en wat Roald aangaf over jullie farmprestaties als geheel klopt gewoon. Denk overigens dat er wel voldoende woorden zijn gewijd aan jullie pp-gebruik.
Je vergeet dat nieuwste script. Ja het is veel pp en ja ik vind het teveel. Maar het is niet alsof zij de enige zijn helaas. In dat opzicht vind ik het dus relatief meevallen. Maar niet in absolute zin.
 
Reactiescore
1.893
Je vergeet dat nieuwste script. Ja het is veel pp en ja ik vind het teveel. Maar het is niet alsof zij de enige zijn helaas. In dat opzicht vind ik het dus relatief meevallen. Maar niet in absolute zin.
Dat nieuwste script berekent aantallen, niet efficiëntie. Relatief betekent iets bekijken in relatie tot andere vergelijkbare zaken hè. Er zijn momenteel nog een dikke 6500 spelers actief op w73, dit zullen er veel meer zijn geweest. Ook al zouden er nóg drie accounts zijn die evenveel als Patatus hadden uitgegeven, dan maakt dat het gebruik niet ineens relatief weinig. Maar noem mij dan maar één account waarvan je zeker weet dat ze er meer in hebben gestoken?
 

DeletedUser69389

Guest
Dat nieuwste script berekent aantallen, niet efficiëntie. Relatief betekent iets bekijken in relatie tot andere vergelijkbare zaken hè. Er zijn momenteel nog een dikke 6500 spelers actief op w73, dit zullen er veel meer zijn geweest. Ook al zouden er nóg drie accounts zijn die evenveel als Patatus hadden uitgegeven, dan maakt dat het gebruik niet ineens relatief weinig. Maar noem mij dan maar één account waarvan je zeker weet dat ze er meer in hebben gestoken?
Heb ik al gedaan. Speedyaction bijv. Die stond ver bovenaan in de ranglijsten van het event.
 
Reactiescore
1.893
Heb ik al gedaan. Speedyaction bijv. Die stond ver bovenaan in de ranglijsten van het event.
Dat event geeft helemaal geen representatief beeld van het totale pp-verbruik. Maar ook al is het waar, dan maakt dat het niet eens ‘relatief weinig’.

Wat??? Het is uit hoor!! :eek2:
Als je het hebt gehad met die noobs op Patatus is er voor jou altijd een plaats in de premade Sammeke!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Patatus heeft veel pp erin gestopt ja, maar het is niet veel meer dan vele andere accounts hoor. Zoals die Speedyaction heeft er 100% meer pp inzitten. Ik heb toevallig een screen gezien van die pp abuse en dat valt enorm mee. Het is vooral effectief besteedt.

Je probeert het af te doen als 'normaal' of 'niet meer dan anderen', maar dat is toch echt niet het geval. Jij noemt Speedyaction, zou kunnen. Voor zover ik weet komt helemaal niemand waar ik mee spreek op deze wereld (en ik spreek toch echt wel een boel spelers) ook maar in de buurt van dat aantal (de helft heb ik bij lange na nog niet gevonden op een account). Het team zelf doet de moeite niet om te doen alsof het wel mee valt (zijn in ieder geval eerlijk), jij vreemd genoeg wel. Ik zal er verder over ophouden, maar doen alsof het wel mee valt, daar sla je de plank echt mee mis en zoals ze zelf zeggen; dat zal ook nog blijken want ze zijn nog aan het opwarmen.

Ok. Ik denk dat we het niet eens gaan worden. Ik stel voor dat we de discussie afsluiten met die conclusie.
Het heeft weinig meerwaarde om hier op door te gaan aangezien beide kanten al hun argumenten al hebben gegeven.

Stiekem wel een beetje makkelijk om een discussie over je eigen account ten einde te willen brengen op deze manier, al snap ik wat je zegt hoor, toch had een ander het beter kunnen zeggen haha.
 
Reactiescore
1.367
Duuudeee, moet ik het alweer typen.. Je farmt tegenwoordig als je moeite doet met wat begin pp en geluk met t eerste event al easy 50k-100k pp per wereld... Als je dat niet in kan zien, of snapt ben je gewoon noob :p. Geeft pali nou iets meer uit en koopt ie wat, so what man.. Laat m lekker, ik vind het awesome. :) Jullie lijken echt net n stel wijven man. Colla kocht bijv ook op dag 1 van zo'n duur event 60 items ofzo + wss n hele zooi recepten, wat minimaal 10k pp op n dag is :p. Einde discussie, meer lijstjes thanks!
 
Reactiescore
766
Duuudeee, moet ik het alweer typen.. Je farmt tegenwoordig als je moeite doet met wat begin pp en geluk met t eerste event al easy 50k-100k pp per wereld... Als je dat niet in kan zien, of snapt ben je gewoon noob :p. Geeft pali nou iets meer uit en koopt ie wat, so what man.. Laat m lekker, ik vind het awesome. :) Jullie lijken echt net n stel wijven man. Colla kocht bijv ook op dag 1 van zo'n duur event 60 items ofzo + wss n hele zooi recepten, wat minimaal 10k pp op n dag is :p. Einde discussie, meer lijstjes thanks!
Enige verschil is hier wel dat er dus 136k is aangekocht, dus heeft dit er niet zoveel mee te maken :p
 
Reactiescore
1.367
Enige verschil is hier wel dat er dus 136k is aangekocht, dus heeft dit er niet zoveel mee te maken :p
Wat maakt t uit of ie t kocht man xD. Mag ie toch zelf weten.. (voorbeeld), hoeveel pp had ntd bijv op w65? Of zo'n dude op w58 waar ik de naam niet meer van weet :p.(die gozer kocht en gooide er ook iets van 200k+ doorheen), of ik neem misbruik 2.0 als ander voorbeeld, wat die gozer allemaal niet voor de lol kocht :p. Gebeurd zovaak man noobke, snap t nut niet om er zo over te zeiken tbh. Vindt dat zielige geintern van smashing bijv veel erger hoor :p. (die heeft wss ook n hele bups pp er tegenaan gegooid)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.944
Reactiescore
1.367

Beter lezen noob. Interns vind ik erger dan wat pp abuse. Of kun je geen normaal antwoord verzinnen?
 
Bovenaan