Golden Awards

Reactiescore
1.367
FK GoT.
 
Reactiescore
207
Klopt.. Staat dat ik een kleine ego heb, iedereen weet dat ik een grote... Heb! Maar do tell, ben benieuwd wat er niet waar is want zoveel staat er niet haha

Spelers van cabbage zijn prima spelers naar mijn mening. Bij beste leider moeten we denk ik allemaal een beetje tegen onze zin zeggen Roald zeggen. Al zou hij nog een betere leider zijn moest hij het zelf minder beseffen en er zich minder naar gedragen.

Verder valt je ego nog wel best mee, prima kerel gewoon, jij! :)
 
Reactiescore
1.893
Beste stam:
Hiervoor ga ik toch richting Rots! dit puur omdat ik van mening ben dat het boosten en interne toch wel weer buiten proporties is deze wereld & Dit valt binnen Rots! gelukkig wel mee. Verder is het nog te vroeg om serieus een stam te nomineren, vermoed dat er over de wereld nog wel wat geschoven gaat worden.
Ik weet niet wie jij bent van Valar, maar moest je nou echt aanhalen dat boosten binnen Rots ‘gelukkig wel meevalt’ terwijl je eigen account een ander account wilde kopen met PP? :biggrin:
 
Reactiescore
1.454
In plaats van dat iedereen zeikt op lijstjes, kunnen ze beter zelf lijstjes maken. Het is immers de plek waar mensen hun mening kunnen uiten :)
 
Reactiescore
1.893
Hoe denk je dat ik er nog lig? Patatus Snipus is al opgekocht :cool:
Denk dat we beide weten dat het niet over Patatus gaat. Verder één van de slechtere lijstjes tot nu toe in mijn optiek. Gebrek aan fatsoenlijke onderbouwingen, vol met drogredenen en de overmatigheid in subjectiviteit spat er vanaf. Maar goed, ieder z’n mening.
 
Reactiescore
207
Beste leden van W73, ook ik waag mijn kans om jullie een fijn lijstje te bezorgen.

Beste speler:
De beste speler van W73 is voor mij Savior of the North buiten hun uitstekend doorzettingsvermogen qua farming, hebben ze denk ik ook het sterkste team.

Slechtste speler:
De speler die het allereerste dorpje verloor deze wereld, is gewoonweg de slechtste speler.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Als meest belovende speler voor de toekomst durf ik sjondeertrekker te zeggen. Deze spelers kunnen veel meer dan de ranking die ze nu staan. Daarom denk ik dat we van deze spelers nog veel te zien gaan krijgen.

Grootste ego:
Het grootste ego van heel W73 is niet specifiek een account als je het mij vraagt. Ik denk dat vele het met me eens zijn als ik hier gewoon Roald plaats.

Beste stam:
Deze prijs gaat naar Amen. Al vanaf het begin werd van deze stam veel verwacht. Het is dan ook aan hun om deze prijs verdient in ontvangst te nemen, op het einde van deze wereld.

Slechtste stam:
De slechtste stam van W73 is simpelweg -SF-. Na een offensief op pit. wat geen succes was, zijn er enkele leden van -SF- serieus door de mand gevallen met een hak zetten naar eigen stamleden.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Ik hoop dat ik deze plek mag invullen met mijn eigen stam, Pit. Ik weet dat vele hier denken dat de stam gewoon overschat is, maar echter ben ik het daar niet volledig mee eens. Buiten allemaal super gezellige mensen, zijn het ook spelers met toch wel enige kwaliteit.

Meest onderschatte stam:
Laat ons hopen dat dit Pit. is.

Meest overschatte stam:
Ik overschat geen enkele stam. Onderin de rim, hebben wat mij betreft sommige kleinere stammen bewezen, dat ook zij een aardig potje Tribalwars kunnen spelen.

Beste leider:
Iedereen spreekt hier van Roald. Aangezien ik weet wat zijn kwaliteiten zijn, en weet dat hij een aardige leider is, ga ik hier toch voor Absurd. (Kyle) gaan.

Slechtste leider:
Chemistry,
proficiat stabbertje. Beetje een vieze hak die je Vitalise en Noir hebt gezet. Geniet van je enige echte verdiende golden award.

Meest overschatte speler:
Een beetje aan jullie om dit in te vullen. De speler die deze wereld het meeste interns gedaan heeft, is wat mij betreft de meest overschatte speler. Verder wil ik niemand deze minder fijne titel toewensen.

Meest onderschatte speler:
Deze prijs durf ik aan m’n eigen account te geven. Ik hoop dat vele mij onderschatten, zodat mijn team en ik ze een fijne verrassing kan geven.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Momenteel zit ik heel graag in de stam met mijn huidige stammies van Pit. Verder wil ik ook wel eens in de stam zitten met Savior en The alcoholic Dream.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik zou zeker niet graag met een stabber in een stam zitten. Dat schaad de reputatie zo’n beetje voor de gehele st

Mooiste spelers naam:
Deze prijs gaat naar mijn eigen account, lekker toepassing in de situatie waarin we nu zitten. Ook wil ik hier nog een andere speler in de bloemetjes zetten. Proficiat aan Savior of the North & The Boy in Quarantine

Mooiste stam naam:

Proficiat aan Amen

Het tofste topic:

Leukste topic voor mij is spotprenten, zolang ik maar geen poging onderneem.
Het domste topic:
Momenteel is dit voor mij elk topic waar er enkel en alleen gezeverd wordt over de premade.

Mooiste profielplaatje speler:
35B0FCC4-3E1E-4CB0-B10D-92E2C6AE712B.gif

A4A704A6-7341-40B7-A5C2-16FEEA4C2DAF.gif

Mooiste profielplaatje stam:
8FF613E2-757B-4790-97BF-CE1A5FDE4314.png

Mooiste actie van de wereld:

De mooiste actie van de wereld moet nog komen, een tweede premade die zich kenbaar maakt.

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen verdient respect.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De gehele stam waarin ik zit, namelijk Pit.

Ik wil graag nog meedelen dat:

Ik nu mijn vriendin aandacht ga geven. Die begint namelijk gek te worden van dit spelletje

Over and out.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste leden van W73, ook ik waag mijn kans om jullie een fijn lijstje te bezorgen.

Beste speler:
De beste speler van W73 is voor mij Savior of the North buiten hun uitstekend doorzettingsvermogen qua farming, hebben ze denk ik ook het sterkste team.

Slechtste speler:
De speler die het allereerste dorpje verloor deze wereld, is gewoonweg de slechtste speler.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Als meest belovende speler voor de toekomst durf ik sjondeertrekker te zeggen. Deze spelers kunnen veel meer dan de ranking die ze nu staan. Daarom denk ik dat we van deze spelers nog veel te zien gaan krijgen.

Grootste ego:
Het grootste ego van heel W73 is niet specifiek een account als je het mij vraagt. Ik denk dat vele het met me eens zijn als ik hier gewoon Roald plaats.

Beste stam:
Deze prijs gaat naar Amen. Al vanaf het begin werd van deze stam veel verwacht. Het is dan ook aan hun om deze prijs verdient in ontvangst te nemen, op het einde van deze wereld.

Slechtste stam:
De slechtste stam van W73 is simpelweg -SF-. Na een offensief op pit. wat geen succes was, zijn er enkele leden van -SF- serieus door de mand gevallen met een hak zetten naar eigen stamleden.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Ik hoop dat ik deze plek mag invullen met mijn eigen stam, Pit. Ik weet dat vele hier denken dat de stam gewoon overschat is, maar echter ben ik het daar niet volledig mee eens. Buiten allemaal super gezellige mensen, zijn het ook spelers met toch wel enige kwaliteit.

Meest onderschatte stam:
Laat ons hopen dat dit Pit. is.

Meest overschatte stam:
Ik overschat geen enkele stam. Onderin de rim, hebben wat mij betreft sommige kleinere stammen bewezen, dat ook zij een aardig potje Tribalwars kunnen spelen.

Beste leider:
Iedereen spreekt hier van Roald. Aangezien ik weet wat zijn kwaliteiten zijn, en weet dat hij een aardige leider is, ga ik hier toch voor Absurd. (Kyle) gaan.

Slechtste leider:
Chemistry,
proficiat stabbertje. Beetje een vieze hak die je Vitalise en Noir hebt gezet. Geniet van je enige echte verdiende golden award.

Meest overschatte speler:
Een beetje aan jullie om dit in te vullen. De speler die deze wereld het meeste interns gedaan heeft, is wat mij betreft de meest overschatte speler. Verder wil ik niemand deze minder fijne titel toewensen.

Meest onderschatte speler:
Deze prijs durf ik aan m’n eigen account te geven. Ik hoop dat vele mij onderschatten, zodat mijn team en ik ze een fijne verrassing kan geven.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Momenteel zit ik heel graag in de stam met mijn huidige stammies van Pit. Verder wil ik ook wel eens in de stam zitten met Savior en The alcoholic Dream.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik zou zeker niet graag met een stabber in een stam zitten. Dat schaad de reputatie zo’n beetje voor de gehele st

Mooiste spelers naam:
Deze prijs gaat naar mijn eigen account, lekker toepassing in de situatie waarin we nu zitten. Ook wil ik hier nog een andere speler in de bloemetjes zetten. Proficiat aan Savior of the North & The Boy in Quarantine

Mooiste stam naam:

Proficiat aan Amen

Het tofste topic:

Leukste topic voor mij is spotprenten, zolang ik maar geen poging onderneem.
Het domste topic:
Momenteel is dit voor mij elk topic waar er enkel en alleen gezeverd wordt over de premade.

Mooiste profielplaatje speler:
Bekijk bijlage 19913

Bekijk bijlage 19914

Mooiste profielplaatje stam:
Bekijk bijlage 19915

Mooiste actie van de wereld:

De mooiste actie van de wereld moet nog komen, een tweede premade die zich kenbaar maakt.

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen verdient respect.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De gehele stam waarin ik zit, namelijk Pit.

Ik wil graag nog meedelen dat:

Ik nu mijn vriendin aandacht ga geven. Die begint namelijk gek te worden van dit spelletje

Over and out.

Stuur ons maar een invite en bedankt voor het boosten van ons ego :p.
 
Reactiescore
166
Denk dat we beide weten dat het niet over Patatus gaat. Verder één van de slechtere lijstjes tot nu toe in mijn optiek. Gebrek aan fatsoenlijke onderbouwingen, vol met drogredenen en de overmatigheid in subjectiviteit spat er vanaf. Maar goed, ieder z’n mening.
Je roept een hoop maar zegt eigenlijk weinig concreets, voor iemand die een ander beschuldigd van ( niet fatsoenlijke onderbouwingen ) ( drogredenen ) valt de appel niet ver van de boom? Dus verklaar nader, drogredenen? en waar zou je meer onderbouwing willen zien? Ben geen AF warrior dus echt geen held in me posts.

Maar je aantijgingen slaan kant noch wal en vraag me eigenlijk af wat de achterliggende doel nou is van je bericht en waar je op uit bent? wat zijn je beweegredenen voor dit bericht? Do tell ... ik hang aan je lip!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
wel ik ben voornamelijk benieuwd waarom mijn account ineens het meest overschat is :p
 
Bovenaan