[Speeltopic] WvW #299: Quest of the avatar

Reactiescore
723
is dat het voor jou heel makkelijk is om te weten wie van jullie de waarheid spreekt. Voor ons is dat moeilijker. Ik ben indd geneigd te zeggen dat
Daar kan ik wel in inkomen, maar dan ga ik liever voor mijn zekerheid dan jouw zekerheid. Want dat van jou kan ook vals zijn. In mijn ogen is de driehoek maretan,purple,capri dan verdacht. Als purple lynch wordt geeft dat meer uitsluitsel, maar bij ubuntu en mij ook
 
Reactiescore
348
Overduidelijk een goede raaf. Anders had ik echt wel eerder drie stemmen gegeven. Door een agressieve speelstijl kun je niet veroorloven om drie stemmen snel te geven of twee. Dan was er wellicht een raap wolppoging op mij geprobeerd. Desondanks dorpsgek, beschermengel en andere rollen mss interessanter zijn.
Geen extra stemmen op Mono gisteren dan gezet?
 

DeletedUser82586

Guest
Even centraal, de verdenking op mij is 100% gebaseerd op dat ik volgens velen geen muizenval kon hebben gehad wat al ontkracht is doordat time dat heeft bevestigd dat het wel kan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Dit gaat weer veel te makkrlijk en gecoordineerd op ubuntu

Sws een reddingsactie maar van wie
 
Reactiescore
1.279
Even centraal, de verdenking op mij is 100% gebaseerd op dat ik volgens velen geen muizenval kon hebben gehad wat al ontkracht is doordat time dat heeft bevestigd dat het wel kan.
nee dat je jou mond hield.
 

Deleted User - 2265087

Guest
nee ik heb extra stem gewonnen met dag 3 supplydrop

Ohja, lol, vergeten. Ik vroeg me al af waarom jij zo opzichtig raaf zou claimen xD

Ubuntu en nu hoop ik heel erg dat Mike liegt... Ubuntu, ik wil best geloven dat je muizenval hebt gekregen. Dan kun je nog steeds liegen over wie en wat je hebt gezien.
 

DeletedUser82586

Guest
Come on mensen. Als t even tegen zit verliezen we als ik nu lynch ben
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
purpleMiketijger
 
Reactiescore
1.279
fucking hell wolven winnen zo jongens alles wat ik als wolf verdenkt gaat nu op mike...
 

Deleted User - 2265087

Guest
Kunnen we niet gewoon last minute switches voortaan afschaffen en verbieden?
 
Reactiescore
723
Oke, ik heb volgens mijn telling de meeste tegenstemmen gekregen.
Sorry,, ik weet dat ik niet mag posten, maar anders ga ik waarschijnlijk doodvallen en ik zou graag nog willen meedelen dat ik maretan sterk verdenk van wolf.
 
Bovenaan