[Speeltopic] WvW #299: Quest of the avatar

Deleted User - 1533669

Guest
Ik ga iig eruit als kenmerk van Uchicha Itachi eruit. Potje was sws toch al verloren. Tenzij het nog gek gaat lopen.
 

Deleted User - 1533669

Guest
Purpletail jammer had gehoopt dat er nog weerwoord kwam op mijn post terug aan je.
Naaaaaaaaaah. Hele dag aan mijn scriptie gezeten. Toen ik besefte dat ik niet meer het forum had gelezen, wist ik dat het beter is om niet door te spelen. Je reageerde pas ook vanmiddag, terwijl je gisteravond online was na mijn post.
 
Reactiescore
723
Het voelt voor mij langs de ene kant gewoon niet juist om ineens op purple te gaan.
Kwil ni da we gaan verliezen en moet er dus vandaag en slechtje uit. Als we een misstap maken nu met purple zijn we echt gedoemd.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
lag op bed, puur op mobiel te lezen, en had ochtends al een paar meetings die voorrang hadden, kon helaas echt niet eerder
 
Reactiescore
348
Dus als ik het goed begrijp ben jij op BI gegaan om te kijken wie jou ging volgen? Nou dat is gelukt , wat heb je er van geleerd ? Ben daar wel benieuwd naar.
Probeert hier Xena te framen, ondanks dat die daarna zegt dat die het niet duidelijk vond.
Klopt ik zag al in een lijstje dat jij niet op bi bent gegaan. Maar dan vind ik jou post heel onduidelijk want ik begrijp het niet goed.

En ik denk dat je hier wel gelijk hebt. In die snelle meelopers zit sowieso een wolf vermoed ik.

Dit vind ik interessant. Dat kan twee dingen betekenen. Inbreker of slet is langs geweest.
Trouwens kan nog veel meer betekenen nadat ik de rollen lijst eens goed heb bekeken.
Reageert hier op Xena haar reden waarom de lunch niet is doorgegaan, zij was de dorpsoudste. Lijkt alsof hij expres wil laten zien dat hij niet wist dat het ook andere rollen konden zijn.
Xena werd deze nacht gewolpt, nadat ze zei dat
Ik heb dit eens bekeken en ik zie eigenaardigheden.

Monobear.
Loopt mee met mijn stem.
Als nogal een analyticus vind ik dit frappant.
Stemming was:
monobear 7
chmegers 6

De telling is:
Monobear 7
chmegers 10

Dit betekend dat beide raven op Chmegers hebben gestemd. daarnaast is het naar mijn idee aannemelijk dat er een extra stem in de supplydrop zat

Ubuntu heeft deze supplydrop gewonnen en mogelijk dus daarop gestemd. ondanks zijn volledige afzijdige stemming op FAM (wolfje indekken voor later in het potje??)

het lijkt me duidelijk dat de wolven 2 maal monobear hebben gered van de lynch.
Monobear
Idd heel frappant. Dan moeten er inderdaad 2 raven in dit potje zitten, of de supplydrop moet een raafactie kunnen zijn geweestt. Maar ik weet niet of dat mogelijk is, aangezien dit mijn eerste potje is met zon' n soort constructie. Daarnaast valt het wel op dat als er twee raven inzitten deze beide voor chmegers zijn gegaan, waardoor Monobear weer is gered.

Ik ga weer op Monobear.
Waren er 8 op mono vorige x. 10 bij de telling , betekend een raaf. En idd niet gered maar scheelde weinig anders. En er viel weinig aan toe te voegen zonder in herhaling te vallen. Ik zat fout op hem helaas.
Als er 2 raven in dit potje moeten zitten, is er geen één raaf op Mono gisteren gegaan.
Zie onderstaande post + afbeelding. Ofwel de kans dat Ubuntu stemmen als drop heeft gehad is vele malen groter dan dat hij een muizenval actie had.
1588275865413.png


De afrekening



Monobear was burger.

Monobear 8
TLF 3
Purple 1


Eindelijk iets rustiger op het werk. En hoef nog maar een half uurtje dus ze kunnen van mij naar de klote lopen.




Ik heb jou post bekeken, en meer dan de helft van jou posten bestaan uit troll posten. Jij doet ook weinig mee aan de wolvenjacht. Normaal ben je ook veel actiever.

Hier zoek jij bij de mensen die twee dagen op MONO zaten. Ik heb inderdaad twee dagen op MONO gezeten omdat zijn posten nergens op sloegen en zijn redeneringen slecht waren waardoor ik er van overtuigd was dat hij een wolfje zou zijn. Uiteindelijk bleek hij een burger te zijn. Ik had het fout maar heel slecht gespeeld door mono kan ik verder niet veel aan doen.





Op gevoel stemmen heb je toch vrij weinig aan? Ook veel te makkelijk eigenlijk.

Voor nu Miketijger
Makkelijke stem dit.
 
Reactiescore
723
Ubuntu
Waarom gaan we nu eigenlijk zo snel op purple. Ik blijf bij Ubuntu. Ergens klopt het hier gewoon niet.
 

Deleted User - 1533669

Guest
Hooi slecht raafje :)
Overduidelijk een goede raaf. Anders had ik echt wel eerder drie stemmen gegeven. Door een agressieve speelstijl kun je niet veroorloven om drie stemmen snel te geven of twee. Dan was er wellicht een raap wolppoging op mij geprobeerd. Desondanks dorpsgek, beschermengel en andere rollen mss interessanter zijn.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ubuntu
Waarom gaan we nu eigenlijk zo snel op purple. Ik blijf bij Ubuntu. Ergens klopt het hier gewoon niet.

Het ding is dat het voor jou heel makkelijk is om te weten wie van jullie de waarheid spreekt. Voor ons is dat moeilijker. Ik ben indd geneigd te zeggen dat Ubuntu de wolf is .. maar dat is een gok en dat kunnen we nooit zeker weten. Dus vandaar de stemmen op Purple, die is ook verdacht.
 
Reactiescore
1.279
ik neig na deze claim toch naar Purple UBUNTU.
no guts no glory

ik deel namelijk mike zijn onderbuik gevoel van het klopt niet.
 

Deleted User - 1533669

Guest
Het ding is dat het voor jou heel makkelijk is om te weten wie van jullie de waarheid spreekt. Voor ons is dat moeilijker. Ik ben indd geneigd te zeggen dat Ubuntu de wolf is .. maar dat is een gok en dat kunnen we nooit zeker weten. Dus vandaar de stemmen op Purple, die is ook verdacht.
Je bent zelf een wof. Je probeerde met je eerste post mij al te framen vanwege ik een opmerking maakte over de oude garde. Alsof ik dat zou doen om ruis te plaatsen. Mijn god wat treurig dat mensen daar in trappen.
 
Bovenaan