Top/flop spelers

Reactiescore
1.365

DeletedUser69389

Guest
Dus omdat hem twee kut-opties worden aangeboden maakt dat het ineens wel 'netjes'? Sorry hoor, maar als je (zoals hieronder te zien) voor ethische normen en waarden zegt te staan snap je toch dat dit een enorme drogreden is? Ik zou er dan ook geen zin meer in hebben als het op die manier moest. Het ene moment word je een fusie aangeboden waardoor je mee kunt draaien in de top, enkele dagen later word je van het account getrapt met als opties om 1) te MB'en of 2) verder te spelen met het aantal dorpen van voor de eerste fusie. Oftewel bij optie 1 ben je gewoon een 'slaafje' en bij optie 2 ben je weer terug bij af. Ben ik de enige van ons twee die deze kansloze beredenering inziet?


Beste Martijn, laat dit soort uitspraken achterwege aub. Schijnheiligheid valt niet onder de noemer ethische normen en waarden. Overal waar mogelijk de snitch uithangen, uitspraken opblazen/mooier maken dan het is, jezelf als een ander voordoen op Skype, mensen hun Skype zonder toestemming in de wereldchat gooien zonder dat daarom gevraagd wordt, Skype's en real-life profielfoto's openbaar maken op het AF... Om maar even een paar voorbeelden te noemen. Niet dat moraalridders-harnasje aantrekken als deze je niet past.
Ik zeg niet dat het een faire actie is. Begrijp mij niet verkeerd. Alleen moeten we niet doen alsof Rick de Heilige Maagd Maria is. Naar wat ik begrepen heb voerde hij al niets uit en waarom zou je hem dan mee moeten nemen in de beoordeling. Om nog maar niet te spreken over het feit dat Tad niets anders dacht dan dat deze speler gequit was.

Had ik hetzelfde gedaan als Tad? Nee absoluut niet. Maar we moeten de zaak ook niet overdrijven.
 
Reactiescore
2.444
Ik zeg niet dat het een faire actie is. Begrijp mij niet verkeerd. Alleen moeten we niet doen alsof Rick de Heilige Maagd Maria is. Naar wat ik begrepen heb voerde hij al niets uit en waarom zou je hem dan mee moeten nemen in de beoordeling. Om nog maar niet te spreken over het feit dat Tad niets anders dacht dan dat deze speler gequit was.

Had ik hetzelfde gedaan als Tad? Nee absoluut niet. Maar we moeten de zaak ook niet overdrijven.

De fusie is drie dagen terug op de 18de afgerond Martijn, dan kon hij zondag de 19de loggen, de dag waarop hij zo te zien te horen kreeg dat er nog een fusie zou zijn... Binnen minder dan een dag bepalen dat een speler niks uitvoert...

Laten we hier geen onwaarheden de wereld in helpen door dingen te verkondigen die simpelweg niet waar kunnen zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
De fusie is drie dagen terug op de 18de afgerond Martijn, dan kon hij zondag de 19de loggen, de dag waarop hij zo te zien te horen kreeg dat er nog een fusie zou zijn... Binnen minder dan een dag bepalen dat een speler niks uitvoert...
Nja ik heb begrepen dat er een post zou komen? Laten we daarop wachten. Vooralsnog vind ik vooral dat Rick of wie het ook heeft gedaan de meeste blaam treft en tot die mening is Prope ook gekomen volgens mij wanneer ik kijk naar de aanvallen die gestaakt zijn???
 
Reactiescore
1.893
Ik zeg niet dat het een faire actie is. Begrijp mij niet verkeerd. Alleen moeten we niet doen alsof Rick de Heilige Maagd Maria is. Naar wat ik begrepen heb voerde hij al niets uit en waarom zou je hem dan mee moeten nemen in de beoordeling. Om nog maar niet te spreken over het feit dat Tad niets anders dacht dan dat deze speler gequit was.

Had ik hetzelfde gedaan als Tad? Nee absoluut niet. Maar we moeten de zaak ook niet overdrijven.
Hoe kan je zoiets stellen als hij (volgens TAD's woorden) pas twee dagen op het account speelde? Dat is toch geen fatsoenlijke graadmeter om te beoordelen of hij wel of niet iets uitvoerde?

Daarnaast, dus omdat kant A iets 'verkeerd' zou hebben gedaan, mag kant B er niet op beoordeeld worden? Volgens mij konden zulke vergelijkingen in andere recentelijke situaties ook niet gemaakt worden, aldus jou zelf. Waarom nu ineens wel?
 
Reactiescore
1.226
Mag je zelf onderzoek naar doen of die these klopt of niet. Het is alleen wel zo dat ik inderdaad voor bepaalde ethische normen en waarden sta en daar ook voor blijf staan. ;)

tenor.gif
 

DeletedUser69389

Guest
Hoe kan je zoiets stellen als hij pas (volgens TAD's woorden) twee dagen op het account speelde? Dat is toch geen fatsoenlijke graadmeter om te beoordelen of hij wel of niet iets uitvoerde?

Daarnaast, dus omdat kant A iets verkeerd heeft gedaan, mag kant B er niet op beoordeeld worden? Volgens mij konden zulke vergelijkingen in andere recentelijke situaties ook niet gemaakt worden, aldus jou zelf. Waarom nu ineens wel?
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik niet heb lopen verkondigen. Maar we draaien nu om hetzelfde punt heen zonder allemaal echt kennis van zaken te hebben. Is puur giswerk op de screens die gepost zijn na.
 
Reactiescore
7.944
Ik zeg niet dat het een faire actie is. Begrijp mij niet verkeerd. Alleen moeten we niet doen alsof Rick de Heilige Maagd Maria is. Naar wat ik begrepen heb voerde hij al niets uit en waarom zou je hem dan mee moeten nemen in de beoordeling. Om nog maar niet te spreken over het feit dat Tad niets anders dacht dan dat deze speler gequit was.

Had ik hetzelfde gedaan als Tad? Nee absoluut niet. Maar we moeten de zaak ook niet overdrijven.

Er stond nog iets onder deze post, dat wat Dream Team zei niet waar was en hij allemaal assumpties maakte. Waarom heb je dat verwijderd? mocht er wel bij hoor.
 
Reactiescore
1.893
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik niet heb lopen verkondigen. Maar we draaien nu om hetzelfde punt heen zonder allemaal echt kennis van zaken te hebben. Is puur giswerk op de screens die gepost zijn na.
Je mag best antwoord geven op alle vragen i.p.v. zo selectief te reageren. Daarnaast begin jij hier met statements te maken gebaseerd op 'giswerk' zoals je het zelf benoemd. Ik baseer mijn uitspraken gewoon op die screens en gegeven informatie, zoals bijvoorbeeld de tijdsduur dat deze Rick op het account speelde en de opties die hem zijn aangeboden.
 
Reactiescore
1.478
Nja ik heb begrepen dat er een post zou komen? Laten we daarop wachten. Vooralsnog vind ik vooral dat Rick of wie het ook heeft gedaan de meeste blaam treft en tot die mening is Prope ook gekomen volgens mij wanneer ik kijk naar de aanvallen die gestaakt zijn???
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik niet heb lopen verkondigen. Maar we draaien nu om hetzelfde punt heen zonder allemaal echt kennis van zaken te hebben. Is puur giswerk op de screens die gepost zijn na.
Vooralsnog heb jij de meeste comments bij dit verhaal geplaatst. Laten we inderdaad even afwachten wat vanavond brengt, want tot nu toe kun je heel negatief over Rick doen maar ik zie jou nog geen bewijs plaatsen van zijn verleden, wat er w70 geloof ik ook niet geweest is. Ja, Inni als stam stond niet voor fair play maar daar hoorde Pigzor ook bij, dus ik ben ook benieuwd wat TAD's redenen waren voor deze fusie . De enige reden die ik nu kan geven zijn de gratis dorpen.
 

DeletedUser69389

Guest
Vooralsnog heb jij de meeste comments bij dit verhaal geplaatst. Laten we inderdaad even afwachten wat vanavond brengt, want tot nu toe kun je heel negatief over Rick doen maar ik zie jou ook nog geen bewijs plaatsen van zijn verleden, wat er w70 geloof ik ook niet geweest is. Ja, Inni als stam stond niet voor fair play maar daar hoorde Pigzor ook bij, dus ik ben ook benieuwd wat TAD's redenen waren voor deze fusie . De enige reden die ik nu kan geven zijn de gratis dorpen.
Screens over Rick kun je daar terugvinden.
 
Reactiescore
1.647
Haha dus als je stammies zeggen zet je dorpen leeg want we willen je internen doe je dat ook?

Mijn stam weet dat eerdere fase voor hen had gekozen ipv soli naar premade. Nu werd gewoon gezegd door de nog actieve leden dat best nu kon doen na alles wat gedaan had. Dus klets maar lekker raak.
 
Reactiescore
389
Lol dus nadat je de hele tijd tegen de pre made bent, is het ineens goed om ze te joinen omdat je stam dat zegt?

Geen enkele eige gedachte dat dat miss tering hypocriet zou zijn?
 
Reactiescore
1.226
Mijn stam weet dat eerdere fase voor hen had gekozen ipv soli naar premade. Nu werd gewoon gezegd door de nog actieve leden dat best nu kon doen na alles wat gedaan had. Dus klets maar lekker raak.

En als je stammies het niet hadden gezegd, had je dan ook gesolliciteerd?
 
Bovenaan