Statement TAD (of TAB)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
470
Ik verwijs je graag terug naar pagina 2, 3 en 4 Mats, allemaal al besproken en Tad gaat nu niet ineens andere antwoorden daarop hebben.

Er om heen gesproken bedoel je? heb nog geen reactie gelezen op bijvoorbeeld de uitspraak van Jelle ´´ik had beloofd niet te doen buiten snipen´´ in de account chat van pigzor.

Dan had ik pigzor in die sitautie gekicked, dus wat dat betreft gewoon slecht gehandeld in NF.

NF probeerde Pigzor de NAP tussen Pigzor en TAD te laten op zeggen, die wisten natuurlijk niet dat jelle veel meer dan een NAP was voor jullie. Zelfs zijn eigen co (Antwan) niet vandaar dat die wel os stuurde naar zijn stamgenoot.
 
Reactiescore
1.893
Dan had ik pigzor in die sitautie gekicked, dus wat dat betreft gewoon slecht gehandeld in NF.
Volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte. Ze zijn hierin nalatig geweest, maar de reden was dat ze bang waren om 2 grote accounts te verliezen. Ze hebben er echter meermaals op aangestuurd.

Dat is hetzelfde als dat ik nu ga samenwerken met Wow Who (dragende speler in vijandelijke stam TBS), met hem afspreek dat hij z’n stamgenoten niet meer helpt met OS, ondertussen deze stamgenoten één voor één wegspeel en vervolgens doodleuk met hem te gaan fuseren. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, toch?
 
Reactiescore
489
Er om heen gesproken bedoel je? heb nog geen reactie gelezen op bijvoorbeeld de uitspraak van Jelle ´´ik had beloofd niet te doen buiten snipen´´ in de account chat van pigzor.



NF probeerde Pigzor de NAP tussen Pigzor en TAD te laten op zeggen, die wisten natuurlijk niet dat jelle veel meer dan een NAP was voor jullie. Zelfs zijn eigen co (Antwan) niet vandaar dat die wel os stuurde naar zijn stamgenoot.

Antwan was nooit co geweest bij mijn weten, Thijs en Jelle speelden daar. Antwanhad blijkbaar ww gekregen nadat we Realman hadden aangevallen. En dit heeft die in ieder geval niet van Jelle gekregen
 
Reactiescore
735
Er om heen gesproken bedoel je? heb nog geen reactie gelezen op bijvoorbeeld de uitspraak van Jelle ´´ik had beloofd niet te doen buiten snipen´´ in de account chat van pigzor.



NF probeerde Pigzor de NAP tussen Pigzor en TAD te laten op zeggen, die wisten natuurlijk niet dat jelle veel meer dan een NAP was voor jullie. Zelfs zijn eigen co (Antwan) niet vandaar dat die wel os stuurde naar zijn stamgenoot.
Je moet niet van hot naar her gaan dat schiet niet op, ik ging in op dat praktisch gratis krijgen van de eerste 40 dorpen en vervolgens het Ryker verhaal. Verder zoek het lekker uit met elkaar, goeienacht.
 
Reactiescore
382
Volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte. Ze zijn hierin nalatig geweest, maar de reden was dat ze bang waren om 2 grote accounts te verliezen. Ze hebben er echter meermaals op aangestuurd.

Dat is hetzelfde als dat ik nu ga samenwerken met Wow Who (dragende speler in vijandelijke stam TBS), ondertussen z’n stamgenoten één voor één wegspeel, hem ‘verbiedt’ om hen te helpen en daarna met hem te gaan fuseren. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, toch?
2 grote accounts? Met pigzor zie ik dr toch maar echt één verdwijnen. Ze hebben hierin dus duidelijk uiteindelijk de verkeerde keuze gemaakt. Wat voor ons inderdaad fortuinlijk uitkwam.

Dat voorbeeld is dus iets heel anders, omdat het opgezet wordt tijdens heen en weer lopende (voor zover ik weet) aanvallen tussen jullie. Waarbij wij deze NAP in de eerste week van deze wereld hebben opgesteld, nog voordat eender van ons het gebied kon domineren. Dat ze eens Pigzor te groot geworden is, niet durven kicken is nog steeds niet mijn probleem.

@Interdictum. Leuk verhaaltje wat je begint te starten over onze start, mocht je nou echt de gehele geschiedenis willen horen wil ik deze graag privé voor je uittypen. Het komt er op neer dat we in ons gebied gelukkig zijn geweest met onze eerste dorpen en meerdere spelers die al heel vroeg aanboden om voor ons te mb'en. Dus heel interessant zou het verhaal niet worden. Oja en het feit dat meerdere spelers hun snipes op ons mistten, wat neerkwam op free dorpjes.
 
Reactiescore
470
Antwan was nooit co geweest bij mijn weten, Thijs en Jelle speelden daar. Antwanhad blijkbaar ww gekregen nadat we Realman hadden aangevallen. En dit heeft die in ieder geval niet van Jelle gekregen

1587554817439.JPEG1587554817477.JPEG

Dit is het gesprek tussen Antwan en Jelle, lijkt me dus wel dat Antwan er via jelle op zit? Ook wel leuk dat jelle hier nog aangeeft aan zijn nieuwe co te gaan deffen tegen jullie na het opzeggen van de NAP.
 
Reactiescore
1.478
Maar als ik het goed begrijp:

Kant Ryker: De bespelers van Rykers zijn runners. Door NF is er enigzins vv gedaan.
ryker1.jpeg

Kant TAD:
TAD wil niet een gevaarlijke start (om het neutraal te houden), en vraagt account Pigzor (volgens hun enkel Jelle en inactieve thijs), waarbij Jelle steeds beweert zich niet thuis te voelen in NF.

Kant Rick.

Rick speelde eerst op directeur vulkanstrabe, fuseerde op 18 april met Pigzor om daar verder te spelen met Jelle, thijs en antwan, waarvan hij enkel wist dat er een nap was met TAD. Dit maakt het in mijn ogen een co-speler, de afspraak lag er en hij gaf dorpen op, of hij nou wel of niet het ww had. Tegen de tijd dat hij kon loggen (24 uur later) werd hem al verteld dat account pigzor zou fuseren met TAD, waarna Rick aangaf te stoppen. Echter kreeg hij (via antwan als ik het goed heb) het ww en besloot alle troepen dood te lopen op het account wat hij als vijand zag, namelijk TAD, omdat hij zich gestabt voelde. Jelle geeft hieronder in team piggie (met antwan erin, dat zou een 4e co zijn? Hoe kan Jelle dan nog klagen over activiteitsproblemen?) duidelijk aan in de groepsapp dat de nap over is, omdat iemand op Pigzor een realman, een stamgenoot, heeft geöst, waarna Rick en Antwan geven duidelijk aan dat het einde van de nap geen probleem is, ze gaan wel deffen tegen TAD. Ik kan me Rick's verontwaardiging dan voorstellen als Jelle besluit Pigzor te laten internen.
pigzor2.png
pigzor1.png

Jelle gaf enkel aan TAD aan dat rick zou stoppen, het is echter duidelijk dat Rick dat liever niet wilde. Jelle realiseerde zich ook duidelijk dat Rick en Antwan graag tegen TAD wilde vechten, wat blijkt uit bovenstaande en onderstaande screens.
Bekijk bijlage 19413Bekijk bijlage 19414

Dit is het gesprek tussen Antwan en Jelle, lijkt me dus wel dat Antwan er via jelle op zit? Ook wel leuk dat jelle hier nog aangeeft aan zijn nieuwe co te gaan deffen tegen jullie na het opzeggen van de NAP.

Kant Jelle:
Jelle zit constant te balanceren tussen zijn co's en stamgenoten en team TAD. Aan de ene kant proberen mensen van NF duidelijk het beste van de stam te maken, waarbij Jelle constant in de weg zit, weigert os te versturen en de NAP boven de stam stelt. Om vervolgens aan zijn co's mede te delen dat de nap weg is, en daarna dat Pigzor door TAD geïnternd gaat worden. Team TAD word door Jelle verteld dat NF hem uitscheld en heel onaardig tegen Jelle doet terwijl Jelle toch zoveel werk en geld (500 euro zelfs wowow) in Pigzor heeft gestoken. Jelle verdiend beter dan de inactieve co's en onaardige stam.

Team TAD.
Team TAD is zich van geen kwaad bewust (dat jullie dit alles totaal niet doorgehad hebben blijf ik raar vinden), geloofd Jelle op zijn woord en speelt rustig de halve stam NF weg. In hoeverre dit komt door onvermogen van Ryker en Realman laten we in het midden, feit is dat Pigzor weinig os heeft gestuurd, en wat is gestuurd word gecanceld of teruggehaald. NF pusht blijkbaar niet om de Nap tussen Pigzor en TAD te verbreken, al zijn ze hier duidelijk geen voorstander van.

Na wederom gezeur van Jelle over NF word er besloten door team TAD en Jelle om account Pigzor te internen nu de helft van NF weg is (Ryker, Realman en Directeur vulkanstrabe plus de nap met pigzor, idk wat de kwantiteit is, maar er kan niet veel over zijn van NF). Account Pigzor schijnt onderbemand te zijn, Jelle heeft geen zin meer en speelt liever bij TAD verder. Echter heeft TAD liever niet co-spelers Rick en Thijs op het Account. Geen probleem volgens Jelle (zoals de screen hierboven aangeeft.) TAD neemt aan dat alles rond is.

Plots ziet team TAD echter rond 3 uur allemaal incs komen vanuit account Pigzor, waar volgens hun een nap mee is, en wat op de planning stond om geïnternd te worden. Een overduidelijke stab! De fusie word gerushed, de dader van de stab word gevonden en de AF post word gemaakt.

Conclusie:
In hoeverre kunnen we echter spreken van een stab van Rick? Jelle stond als enige tussenpersoon tussen team TAD en stam NF/team Pigzor, en heeft constant verkeerde/overdreven info doorgegeven. Daarnaast worden bepaalde mensen persoonlijk en minder persoonlijk door hem bedreigd. Het duurt allemaal iets langer omdat Rick weigert een goede uitleg te plaatsen en enkel tegenwerkt (Hij beweerde meerdere malen hier dat hij niet het WW had, omdat Jelle het ww nooit aan hem gegeven heeft), en Jelle ook weigert een normale post te plaatsen. Uiteindelijk ziet Jelle in dat hij niet langer iedereen aan het lijntje houd, en komt hier het slachtoffer spelen. In hoeverre hij zichzelf het slachtoffer vind interesseert mij niet, uiteindelijk voelen een heleboel mensen zich gestabt, enkel door slechte communicatie vanuit Jelle. Wie is er nu het slachtoffer? TAD in elk geval niet, die hebben de hele wereld lang een nap gehad met Pigzor en met enorm verminderd risico NF op kunnen edelen. Rick is uiteindelijk ook zijn account kwijt omdat hij nooit op Pigzor gekomen is na zijn fusie, waarin hem toch echt heel weinig keuzevrijheid word aangeboden. Jelle beweert dat zijn 11! (opnieuw, wowow) jarige tw carriére op een wansmakelijke manier ten einde is gekomen. Ik zeg: eigen schuld. Je zou na 11 jaar toch wel moeten snappen dat dit niet is hoe je tw speelt, of zie ik dat verkeerd? Constant proberen van 2 walletjes te eten, je co's voorliegen en ditchen om aan de 'winnende' kant te komen. Het enige nadeel aan je masterplan was dat team TAD het nog enigzins proper probeerde te spelen, en onder andere via het AF en de 'vreselijke stab' van Rick is de waarheid naar boven gekomen, waarna Jelle met de staart tussen de benen wegrent.
 

Bijlagen

  • jelle1.png
    jelle1.png
    10,6 KB · Weergaven: 10
  • jelle2.jpg
    jelle2.jpg
    2,6 KB · Weergaven: 12
  • tad1.png
    tad1.png
    945,9 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.478
Tl:dr.

Er zijn 2 totaal verschillende visies over de relatie tussen pigzor en tad.

Nf, rick en antwan denken dat pigzor en tad 2 vijandelijke accounts zijn, omdat nf langdurig in oorlog is met TAD,
en omdat Jelle zegt dat de nap dood is. Ze zeggen te deffen en Jelle spreekt ze niet tegen. Daarbij geeft directeur vulkanstrabe zijn acc op om op pigzor te gaan spelen.at Jelle Fuseert is een stab naar NF en naar Rick in het bijzonder. Rick gooit aanvallen vanaf zijn rechtmatige account pigzor, geen stab vanuit zijn oogpunt.

Tad ziet nf als een dode stam, en pigzor als eigen dorpen door de langdurige nap en beloofde fusie door Jelle. Zij zien de aanvallen van Pigzor als een stab, wat geconfirmed word door de reactie van Jelle die 'zijn naam wil zuiveren' en Rick aanwijst als stabber.

Jelle is een slechte stamgenoot en een slechte co naar Rick en antwan, en zijn toekomstige team TAD. Jelle heeft beide visies al deze tijd overeind gehouden, waardoor deze situatie ontstaan is.

Ik heb met 3 uur een toets over ontslagrecht, help!
 
Reactiescore
2.303
Nog wat interessante wendingen de laatste 12 pagines?
 
Reactiescore
2.386
Nog wat interessante wendingen de laatste 12 pagines?
Hypocrisie van de bovenste plank! Tis grappig om te lezen he, maar het wordt nog grapiger als je beseft dat ze echt menen wat ze zeggen en overtuigd zijn van hun gelijk
 
Reactiescore
1.893
2 grote accounts? Met pigzor zie ik dr toch maar echt één verdwijnen. Ze hebben hierin dus duidelijk uiteindelijk de verkeerde keuze gemaakt. Wat voor ons inderdaad fortuinlijk uitkwam.

Dat voorbeeld is dus iets heel anders, omdat het opgezet wordt tijdens heen en weer lopende (voor zover ik weet) aanvallen tussen jullie. Waarbij wij deze NAP in de eerste week van deze wereld hebben opgesteld, nog voordat eender van ons het gebied kon domineren. Dat ze eens Pigzor te groot geworden is, niet durven kicken is nog steeds niet mijn probleem.
Als je wil discussiëren zorg dan wel dat je je hebt ingelezen, dan had je geweten dat Pigzor niet één van die twee accounts was. Was de derde geweest als je het zo bekijkt. En het jullie ‘fortuinlijk uitkwam’? Really? Nergens gedacht van: dit is niet helemaal netjes, laten we hem zelf uit NF halen?

Dat maakt echt amper verschil. Ik pak dan de stam APL waar we nog geen vijanden mee zijn, maar toch eens gaan worden. Dan zou ik gaan samenwerken met FreshedUp (dragende speler), met hem afspreken dat hij z’n stamgenoten niet meer gaat helpen met OS zodra we die aanvallen, ondertussen deze stamgenoten één voor één wegspelen en vervolgens met hem gaan fuseren. Zoals je ziet verandert er weinig.

Dat ze niet durven kick is misschien niet jullie probleem, mee eens. Dat jullie Pigzor onder druk zetten om z’n stamgenoten niet te ondersteunen als jullie aanvallen en zelfs dreigen de NAP op te zeggen wel. (Zeker omdat 2/3e van het account het er niet mee eens is).

‘T is nu ook wel vaak genoeg besproken dus ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Vind het gewoon verwonderlijk dat je dit nog steeds niet inziet en alles op NF wil schuiven, terwijl je co’s er toch iets rationeler instaan.
 
Reactiescore
242
Nou, daar komt mijn versie aan dan, ik heb deze versie gister gedeeld bij de mensen waarvan ik vind dat ik hun wel een verklaring schuldig was. Dit is dus van MIJN kant, hoe ik het beleefd heb, ik heb de meeste dingen er tussenuit gelaten wat door andere (tad, pig, en alle andere betrokkenen) enkel gedaan en gezegd waardoor ik deze stappen heb genomen.

Je kan me een stabber of klootzak vinden, ik sta nogsteeds achter wat ik heb gedaan. Ik heb NF de dorpen terug willen geven die Pigzor voor ze verloren heeft laten gaan TOV TAD en de tegenstander willen vertragen.

Ik zou met pigzor fuseren, toen dat bijna volbracht was, viel TAD mijn buurman aan die anders veel meer weerstand had gekregen als ik mijn dorpen en troepen nog gehad zou hebben (iets te toevallig als je het aan mij vraagt 18-04-2020 gaat mijn account op delete. 19-04-2020 om 8:00:05 komen de treinen binnen op realmen). Pigzor wilde zijn eigen stam niet ossen omdat het om tad ging. Pigzor gaf aan te gaan fuseren en ik mocht met de overgebleven dorpen die hun niet wilden en dan als MB mogen spelen voor TAD.

Gezien ik iemand die op mijn principes ben, ga ik geen MB spelen en al helemaal niet voor TAD. Ik strijd liever tegen hem en verlies, dan dat ik me bij hem aan sluit. In het kort: mijn dorpen zijn geinternd, ik mag alleen op pigzor als ik als MB van TAD ga spelen.

Uit een onbekende hoek die ook van dichtbij zag wat er gebeurde en het er ook niet mee eens was, kreeg ik het wachtwoord van pigzor. Ik heb hierop contact gelegd met Prope omdat ik graag wilde dat die dorpen niet naar TAD gingen, maar in NF zouden blijven. Dorpen die dus al verkregen waren dan wel niet door interns, dan wel door hulp van NF of al naar TAD waren gegaan omdat Pigzor zijn stam stabde. Ik heb de clears die er stonden in splitclears over alle dorpen van TAD verdeeld om hun te remmen. Ook heb ik enkele dorpen voorgeedeld voor Prope zodat het snel overgenomen kon worden.

Prope heeft direct ja gezegd en er volledig mee in gegaan met het plan om de dorpen in de nacht over te nemen. Achteraf was zijn discretie maar van korte duur en verklapte met screenshots dat ik het was geweest om zijn eigen naam te zuiveren. De 4de stabber in dit verhaal als je t aan mij vraagt.

Ja, ik heb dingen gedaan die niet goed te praten zijn, maar ik vind wel dat ik hier een geldige reden voor had gezien mijn account door een stab verloren is gegaan, in de zelfde stab als dat realmen39 en ryker hun account kwijt geraakt zijn.
Ik ga geen modder gooien met wat Pigzor of Tad of wie dan ook heeft gedaan. Dit is hoe ik het beleefd heb en hoe ik geacteerd heb.

Dit was mijn spreekbeurt! Heeft iemand nog vragen? Mocht de vraag komen van wie het password kwam, dat weten maar 2 personen (hij/zij en ik) en dat zal zo blijven. en die ga ik niet geven. ik heb verteld wat ik gedaan heb, niet wat pigzor of tad of prope of de gene die mij t password heeft gegeven gedaan hebben.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
29
Het is idd een triestige bedoeling daar bij Tad. Enigste winnaar in deze tragedie is hun account, zoveel gratis dorpen. Het feit dat ze willens en wetens niet willen inzien dat die samenwerking tussen hun en pigzor van een zo bedroevend niveau is vertelt zoveel over hun account en heeft zo een wrange nasmaak.
 
Reactiescore
1.468
Nou, daar komt mijn versie aan dan, ik heb deze versie gister gedeeld bij de mensen waarvan ik vind dat ik hun wel een verklaring schuldig was. Dit is dus van MIJN kant, hoe ik het beleefd heb, ik heb de meeste dingen er tussenuit gelaten wat door andere (tad, pig, en alle andere betrokkenen) enkel gedaan en gezegd waardoor ik deze stappen heb genomen.

Je kan me een stabber of klootzak vinden, ik sta nogsteeds achter wat ik heb gedaan. Ik heb NF de dorpen terug willen geven die Pigzor voor ze verloren heeft laten gaan TOV TAD en de tegenstander willen vertragen.

Ik zou met pigzor fuseren, toen dat bijna volbracht was, viel TAD mijn buurman aan die anders veel meer weerstand had gekregen als ik mijn dorpen en troepen nog gehad zou hebben (iets te toevallig als je het aan mij vraagt 18-04-2020 gaat mijn account op delete. 19-04-2020 om 8:00:05 komen de treinen binnen op realmen). Pigzor wilde zijn eigen stam niet ossen omdat het om tad ging. Pigzor gaf aan te gaan fuseren en ik mocht met de overgebleven dorpen die hun niet wilden en dan als MB mogen spelen voor TAD.

Gezien ik iemand die op mijn principes ben, ga ik geen MB spelen en al helemaal niet voor TAD. Ik strijd liever tegen hem en verlies, dan dat ik me bij hem aan sluit. In het kort: mijn dorpen zijn geinternd, ik mag alleen op pigzor als ik als MB van TAD ga spelen.

Uit een onbekende hoek die ook van dichtbij zag wat er gebeurde en het er ook niet mee eens was, kreeg ik het wachtwoord van pigzor. Ik heb hierop contact gelegd met Prope omdat ik graag wilde dat die dorpen niet naar TAD gingen, maar in NF zouden blijven. Dorpen die dus al verkregen waren dan wel niet door interns, dan wel door hulp van NF of al naar TAD waren gegaan omdat Pigzor zijn stam stabde. Ik heb de clears die er stonden in splitclears over alle dorpen van TAD verdeeld om hun te remmen. Ook heb ik enkele dorpen voorgeedeld voor Prope zodat het snel overgenomen kon worden.

Prope heeft direct ja gezegd en er volledig mee in gegaan met het plan om de dorpen in de nacht over te nemen. Achteraf was zijn discretie maar van korte duur en verklapte met screenshots dat ik het was geweest om zijn eigen naam te zuiveren. De 4de stabber in dit verhaal als je t aan mij vraagt.

Ja, ik heb dingen gedaan die niet goed te praten zijn, maar ik vind wel dat ik hier een geldige reden voor had gezien mijn account door een stab verloren is gegaan, in de zelfde stab als dat realmen39 en ryker hun account kwijt geraakt zijn.
Ik ga geen modder gooien met wat Pigzor of Tad of wie dan ook heeft gedaan. Dit is hoe ik het beleefd heb en hoe ik geacteerd heb.

Dit was mijn spreekbeurt! Heeft iemand nog vragen? Mocht de vraag komen van wie het password kwam, dat weten maar 2 personen (hij/zij en ik) en dat zal zo blijven. en die ga ik niet geven. ik heb verteld wat ik gedaan heb, niet wat pigzor of tad of prope of de gene die mij t password heeft gegeven gedaan hebben.
Kortom: iedereen was fout behalve degene die op een account dat niet van hem is logde en het vervolgens leegzette.
Goed verhaal man.
 
Reactiescore
735
Nou, daar komt mijn versie aan dan, ik heb deze versie gister gedeeld bij de mensen waarvan ik vind dat ik hun wel een verklaring schuldig was. Dit is dus van MIJN kant, hoe ik het beleefd heb, ik heb de meeste dingen er tussenuit gelaten wat door andere (tad, pig, en alle andere betrokkenen) enkel gedaan en gezegd waardoor ik deze stappen heb genomen.

Je kan me een stabber of klootzak vinden, ik sta nogsteeds achter wat ik heb gedaan. Ik heb NF de dorpen terug willen geven die Pigzor voor ze verloren heeft laten gaan TOV TAD en de tegenstander willen vertragen.

Ik zou met pigzor fuseren, toen dat bijna volbracht was, viel TAD mijn buurman aan die anders veel meer weerstand had gekregen als ik mijn dorpen en troepen nog gehad zou hebben (iets te toevallig als je het aan mij vraagt 18-04-2020 gaat mijn account op delete. 19-04-2020 om 8:00:05 komen de treinen binnen op realmen). Pigzor wilde zijn eigen stam niet ossen omdat het om tad ging. Pigzor gaf aan te gaan fuseren en ik mocht met de overgebleven dorpen die hun niet wilden en dan als MB mogen spelen voor TAD.

Gezien ik iemand die op mijn principes ben, ga ik geen MB spelen en al helemaal niet voor TAD. Ik strijd liever tegen hem en verlies, dan dat ik me bij hem aan sluit. In het kort: mijn dorpen zijn geinternd, ik mag alleen op pigzor als ik als MB van TAD ga spelen.

Uit een onbekende hoek die ook van dichtbij zag wat er gebeurde en het er ook niet mee eens was, kreeg ik het wachtwoord van pigzor. Ik heb hierop contact gelegd met Prope omdat ik graag wilde dat die dorpen niet naar TAD gingen, maar in NF zouden blijven. Dorpen die dus al verkregen waren dan wel niet door interns, dan wel door hulp van NF of al naar TAD waren gegaan omdat Pigzor zijn stam stabde. Ik heb de clears die er stonden in splitclears over alle dorpen van TAD verdeeld om hun te remmen. Ook heb ik enkele dorpen voorgeedeld voor Prope zodat het snel overgenomen kon worden.

Prope heeft direct ja gezegd en er volledig mee in gegaan met het plan om de dorpen in de nacht over te nemen. Achteraf was zijn discretie maar van korte duur en verklapte met screenshots dat ik het was geweest om zijn eigen naam te zuiveren. De 4de stabber in dit verhaal als je t aan mij vraagt.

Ja, ik heb dingen gedaan die niet goed te praten zijn, maar ik vind wel dat ik hier een geldige reden voor had gezien mijn account door een stab verloren is gegaan, in de zelfde stab als dat realmen39 en ryker hun account kwijt geraakt zijn.
Ik ga geen modder gooien met wat Pigzor of Tad of wie dan ook heeft gedaan. Dit is hoe ik het beleefd heb en hoe ik geacteerd heb.

Dit was mijn spreekbeurt! Heeft iemand nog vragen? Mocht de vraag komen van wie het password kwam, dat weten maar 2 personen (hij/zij en ik) en dat zal zo blijven. en die ga ik niet geven. ik heb verteld wat ik gedaan heb, niet wat pigzor of tad of prope of de gene die mij t password heeft gegeven gedaan hebben.
Wat een grap, volle bak ontkennen dat jij degene bent geweest die gelogd heeft, om vervolgens nu, wat is het 48u na dato, goed te praten wat je gedaan hebt. Als jij zelf overtuigd was van de correctheid van je actie, dan was je daar direct wel voor uitgekomen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Snap enigszins wel dat Rickert kwaad was en daarom op Pigzor logde en het account leeg zette. Valt natuurlijk niet goed te praten. Wat ik kwalijker vind is dat hij er eerst over liegt. Waarom zou je erover liegen als je toch achter je acties staat dat snap ik niet... Verder wel een heldere uitleg.
 
Reactiescore
242
Jullie lezen niet of willen niet lezen. Ik neem verantwoordelijkheid voor wat er is gebeurd, en ja ik zat fout. Ik heb enkel opgenoemd wat mij heeft doen leiden tot dit. Ik heb geen zin om woorden vuil te maken over t spel wat TAD speelt en Jelle gespeeld heeft. Dat laat ik wel over aan andere mensen hier op t forum. Dit is mijn visie en zijn mijn standpunten.

Misschien had ik het eerder moeten vertellen, maar de onwaarheden die op het forum stonden dat ik het wachtwoord van antwan had gekregen of dat ik al sinds t weekend co was, zijn bij deze dus ook direct ontkracht. Wat is er nog wel waar wat pianist schrijft gezien hij er hier al flink langs zat. Ik heb geen zin om zijn eerste bericht helemaal te lezen en vervolgens met citaten te reageren. Meerdere dingen kloppen niet vanuit TAD, dat is aan iedereen om daar zelf achter te komen wat wel en niet klopt. Momenteel speel ik op een ander account en hoop ik dat TAD in wereld 74 weer mijn buurman is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan