[Speeltopic] Biggetjes van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.049
Mag ik even aangeven dat ik vanavond ben werken dus misschien de DL van 22.00 niet haal.
Zal in mn pauze nog wel na ff nalezen een vlotte stem zetten. Verdenk op dit moment nog niet echt iemand.

@nonkel jos hij mag zijn dingen als leider van vorig potje er niet bijpakken. Dat is vrij oneerlijk :)
 
Reactiescore
1.577
@nonkel jos hij mag zijn dingen als leider van vorig potje er niet bijpakken. Dat is vrij oneerlijk :)

Bedoelde vooral dat het CrazySobek zeker niet ontgaan kan zijn dat .Time toen heel erg campagne voerde voor het BM-schap. De rol als leider is eigenlijk irrelevant. Iedereen kon zien dat .Time duidelijk kandidaat was om BM te worden. Lijkt nu niet het geval.

E: Bij nader inzien, eiste hij de rol wel duidelijk op:

Bij deze eis ik bm op, speelde het beste vorig potje. Dank.
 
Reactiescore
1.736
Timeforplanb BM stem zet ik nu op Gilles, BI

Daarnaast vind ik het heel verdacht dat Time mijn bericht negeert maar daarna wel op zijn oude manier gaat spelen.

Ik vind dat .TimeforplanB heel anders speelt dan voorgaande potjes. Mijn BM stem staat vooralsnog wel op hem, maar twijfel nu wel.

Daarom zet ik nu mijn lynch stem op TimeforplanB. Er klopt iets niet, eerst speel je heel anders dan anders, daarna zeg ik er wat van, wat Nonkel nog eens benadrukt, en daarna speel je weer op je oude manier. Ik vind dit heel verdacht en daarom mijn lynch stem.
 
Reactiescore
2.196
Ik heb mezelf daarna toch toegelicht?
Wat was er niet duidelijk aan de toelichting?

Ben het wel eens dat er gestemd moet gaan worden. Mijn stem gaat op Tigor93.

Zeer matige uitleg voor de onveranderde situatie tussen opmerking ik heb geen idee wie BM moet worden naar 2 uur later Time als BM.
ik zie ze het ook een beetje voor elkaar opnemen tot nu toe wat ik ook Wolfs vind.

Ik doel niet op de stem zelf maar op de houding die je aanneemt. Een hoedje zou het niet negeren.

Dit is een heel makkelijk lynchtarget, deze speler is nieuw dus het kan zijn dat hij zich duidelijk niet kan verdedigen op het niveau dat jij dat bijvoorbeld zou kunnen als verdacht goedje. Daarnaast was de verdenking echt een losse flodder. En als hij zich te heftig zou verdedigen zou hij duidelijk nog meer verdacht worden (vertel ik uit ervaring intussen) dus misschien was dit wel de beste manier ook als goedje

Een hoedje zou er wel op in gaan, die wil namelijk dat een lynch een slechtje is. Hij is btw niet nieuw dus dat is een verwaarloosbaar argument.

Wel héél makkelijk dit. Valt me wat tegen.

En bovendien; geen echte verdachtmaking zeg je? BI noemde zijn gedrag wolfs. Zodra je dat woord in de mond neemt, mag je dat toch agressief noemen (geeft BI trouwens zelf toe in de post hierboven)? Dan begrijp ik wel dat je daarop reageert en probeert te verleggen. Maar als je nadien nog eens dezelfde beschuldiging krijgt, zou ik het ook negeren.

@CrazySobek, je was vorig potje leider dus je moet wel gemerkt hebben dat .Time toen heel nadrukkelijk op zoek ging naar de BM. Doet hij nu niet. Plus geeft zijn BM-stem aan mij. Wil hij vermijden om BM te worden soms? Wat maak jij daarvan?

Ben het er absoluut niet mee eens dat het een makkelijke verdenking is. Met hoe de dag verliep kreeg je geen info, dan kan je beter nu het vuur openen dan vanavond.

Ik vind het niet echt een aanval, maar ik snap je ook dat hij het om je eigen reden dit wel als aanval zag.

Ga aub niet weer beginnen over bm stemming. Ik ben met je vorig potje 2 en half dag is discussie erover geweest. Je weet onderhand mijn gedachtegang wel.
Timeforplanb BM stem zet ik nu op Gilles, BI

Daarnaast vind ik het heel verdacht dat Time mijn bericht negeert maar daarna wel op zijn oude manier gaat spelen.



Daarom zet ik nu mijn lynch stem op TimeforplanB. Er klopt iets niet, eerst speel je heel anders dan anders, daarna zeg ik er wat van, wat Nonkel nog eens benadrukt, en daarna speel je weer op je oude manier. Ik vind dit heel verdacht en daarom mijn lynch stem.

Oké dit is dus een belachelijke verdenking en wel hierom. Ik heb al vermeld dat ik sliep. Maw niet aanwezig staat gelijk aan anders spelen? Ik weet sowieso niet wat jullie bedoelen met oude manier, ja speel agressief, so what.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zet mijn stem alvast op Tigor aangezien ik de rest van de avond weg ben en niet veel meer kan doen waarschijnlijk, behalve af en toe even snel checken.

Ik vind haar houding rondom haar BM stem vreemd en ik vind het apart hoe erg ze wil benadrukken dat ze geen wolf is, omdat ze dan heel beroerd speelt. Ik vind haar tot nu toe echt niet sterk, dus volgens haar eigen logica...
 
Reactiescore
1.015
Ik ga nu naar een vriend. Zal mijn best doen om het daar te blijven volgen en dan met een degelijke lynchstem proberen te komen.
 

DeletedUser17472

Guest
Om hier toch even op in te gaan. In mijn laatste tig potjes hier was ik geen slechtje (jaren geleden). Ik zit momenteel in een potje op een ander forum. Het is daar met netwerken en ik heb tov een aantal spelers duidelijk gezegd dat ik nog een een slechtje wou zijn. Heb daar een rol die je als slechtje niet kan killen. Ook niet met acties maar heb geprobeerd me te laten infecteren, echter mislukt.

Wat betreft je opmerking over de wolp. Ik zal NOOIT mijn acties overleggen met iemand. Niet als wolp, beul, priester of whatever. Ik zal mijn acties altijd volledig zelf bepalen.
Dankjewel voor je uitleg, maar je blijft voor mij verdacht
E: wie speelde al eens samen met Tigor als wolf? Gaarne jullie ervaringen.

Geen idee of ik ook wolf ben geweest met Tigor, maar ze speelt voor mij niet anders dan anders. Is volgens mij net zo'n warhoofd als dat ik ben :(

Ik vind dat .TimeforplanB heel anders speelt dan voorgaande potjes. Mijn BM stem staat vooralsnog wel op hem, maar twijfel nu wel.

Ook Time is TIme en twee potjes geleden speelde hij ook zo hoor. Niks anders dus.
En dan stem je op Time die tot dan de lapzwans aan het uithangen was, oké :D.
Waarom niet? Zoals ik al zei, Time is Time.
Wat vind je nu precies verdacht aan deze posts? Want dat kan ik er niet echt duidelijk uithalen.
Dat hij hier benadrukt alsof hij een goedje is (voor mijn gevoel dan). Vandaar dat ik hem verdenk. De nadruk ligt er te hard op.
 
Reactiescore
1.736
Ik doel niet op de stem zelf maar op de houding die je aanneemt. Een hoedje zou het niet negeren.



Een hoedje zou er wel op in gaan, die wil namelijk dat een lynch een slechtje is. Hij is btw niet nieuw dus dat is een verwaarloosbaar argument.



Ben het er absoluut niet mee eens dat het een makkelijke verdenking is. Met hoe de dag verliep kreeg je geen info, dan kan je beter nu het vuur openen dan vanavond.

Ik vind het niet echt een aanval, maar ik snap je ook dat hij het om je eigen reden dit wel als aanval zag.

Ga aub niet weer beginnen over bm stemming. Ik ben met je vorig potje 2 en half dag is discussie erover geweest. Je weet onderhand mijn gedachtegang wel.


Oké dit is dus een belachelijke verdenking en wel hierom. Ik heb al vermeld dat ik sliep. Maw niet aanwezig staat gelijk aan anders spelen? Ik weet sowieso niet wat jullie bedoelen met oude manier, ja speel agressief, so what.


Jou agressiviteit was aan het begin van dit potje veel minder. Waren lollige post wat ik jou niet vaak zie doen. Normaal ga je er meteen vollop.
 
Reactiescore
768
Wel héél makkelijk dit. Valt me wat tegen.

En bovendien; geen echte verdachtmaking zeg je? BI noemde zijn gedrag wolfs. Zodra je dat woord in de mond neemt, mag je dat toch agressief noemen (geeft BI trouwens zelf toe in de post hierboven)? Dan begrijp ik wel dat je daarop reageert en probeert te verleggen. Maar als je nadien nog eens dezelfde beschuldiging krijgt, zou ik het ook negeren.

@CrazySobek, je was vorig potje leider dus je moet wel gemerkt hebben dat .Time toen heel nadrukkelijk op zoek ging naar de BM. Doet hij nu niet. Plus geeft zijn BM-stem aan mij. Wil hij vermijden om BM te worden soms? Wat maak jij daarvan?
Vorig potje wilde .TimeforplanB ook BM worden en hij gaf zijn BM-stem uiteindelijk aan Capri. Die had toentertijd ook al meer stemmen. Ik vind het dus niet vreemd gedrag ofzo.

Ik zet mijn stem alvast op Tigor aangezien ik de rest van de avond weg ben en niet veel meer kan doen waarschijnlijk, behalve af en toe even snel checken.

Ik vind haar houding rondom haar BM stem vreemd en ik vind het apart hoe erg ze wil benadrukken dat ze geen wolf is, omdat ze dan heel beroerd speelt. Ik vind haar tot nu toe echt niet sterk, dus volgens haar eigen logica...
Er is al zo vaak gezegd dat je niets kunt trekken uit de BM-stemming. Ik deel die mening van anderen dat lynchen op basis van BM-stemmen echt weggegooid is.
 
Reactiescore
1.577
Ik volg Mohniels1 in deze. .TimeForPlanB is minder assertief dan in het vorige potje, zowel in het opeisen van de BM als in het zoeken naar wolven. Vorig spel kwam ook ter sprake dat hij door zijn enthousiasme vaak snel door de mand valt als wolf.

Ik krijg het gevoel dat hij zichzelf aanvankelijk krampachtig inhield en dat probeert recht te zetten door als eerste een lynchstem te plaatsen. Hij lijkt alleszins een reden te forceren, want ItsDash maakte een begrijpelijke fout imo waaruit je eigenlijk geen conclusies kan trekken over het wolf-zijn.

Ik vind ook Tigor trouwens verdacht, maar niet genoeg om te lynchen. Haar verklaring achter haar BM-stem is wat flauwtjes, maar wil eerst weten wat ze daarover te zeggen heeft.
 
Reactiescore
2.196
Jou agressiviteit was aan het begin van dit potje veel minder. Waren lollige post wat ik jou niet vaak zie doen. Normaal ga je er meteen vollop.

Normaliter ga ik ergens op in als ik iets zie. Tot dan troll ik een beetje en probeer ik discussie open te trekken. Dat ik vandaag pas echt tijd heb om te discussiëren, tja.

Ik volg Mohniels1 in deze. .TimeForPlanB is minder assertief dan in het vorige potje, zowel in het opeisen van de BM als in het zoeken naar wolven. Vorig spel kwam ook ter sprake dat hij door zijn enthousiasme vaak snel door de mand valt als wolf.

Ik krijg het gevoel dat hij zichzelf aanvankelijk krampachtig inhield en dat probeert recht te zetten door als eerste een lynchstem te plaatsen. Hij lijkt alleszins een reden te forceren, want ItsDash maakte een begrijpelijke fout imo waaruit je eigenlijk geen conclusies kan trekken over het wolf-zijn.

Ik vind ook Tigor trouwens verdacht, maar niet genoeg om te lynchen. Haar verklaring achter haar BM-stem is wat flauwtjes, maar wil eerst weten wat ze daarover te zeggen heeft.

Inhouden of geen tijd hebben om volop te discussiëren, wat zou het zijn.

Ten eerste is mijn lynchstem niet geforceerd. Tuurlijk, het is geen 100 procent hij is wof theorie. Wat verwacht je: Het is dag 1 en als ik niet zeker ben ga ik ook niet vol op iemand tunnelen. Daar zit het verschil, ik was zeker van jou vorig potje en je moest hoe dan ook dood (wat me niet gelukt is dammn, kudo's voor dat).

Maar wat heb je nu wel? INFORMATIE.

Het waren je eigen woorden dat je dag 1 ook een goed beargumenteerde lynch wilde, nou ik help je daarmee. En nou woffen stenigen.

Dat ik snel door de.mand val als wof is niet tensprake gekomen, als je vorige rondes gebruikt, hou je aan feiten.
 
Reactiescore
1.577
Maar wat heb je nu wel? INFORMATIE.

Deel je die ook even met ons? Welke info heb je gevonden?

Dat ik snel door de.mand val als wof is niet tensprake gekomen, als je vorige rondes gebruikt, hou je aan feiten.

Ik houd me aan de feiten. Ontken je die? Het is ter sprake gekomen in deze post van Greengang:

Ten eerste @.TimeforplanB die echt 180 graden is gedraaid ten opzichte van het vorige potje. Tijdens dat potje waren wij samen wolf en heeft hij mij gezegd dat hij liever een goedje is dan een slechtje en door zijn enthousiasme tot dusver neig ik er naar om hem voorlopig als goedje te zien.

Deze posts (ook uit het vorige potje) tonen trouwens aan dat je wel info kan verzamelen uit BM. Je wilde toen echt dolgraag BM worden:

Zet die bm maar alvast op mij thanks.

Ben nog steeds de betere woffenvanger.

Beste woffenvanger doet mee en jullie gunnen geen bm. Ben ik dan het enige hoedje?

Heb eerste wof al gevonden, degene die weet wie ik bedoel krijgt mijn bm stem.

Normaal eis ik gewoon bm, wof of hoedje idc :p

Ik stem voor diegene na mij de betere optie is. Iedereen die nadenkt ziet toch dat ik een betere keuze ben :)

Dat enthousiasme is er nu hélémaal niet. En deze post van Greengang vind ik ook interessant in dat kader:

Goede speler en het vorige potje vroeg hij niet om BM te worden (omdat hij wolf was misschien?) en nu wil hij duidelijk wel BM worden dus dan mag hij dat zeker van mij.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ja, maar over die elementen beschikte je gisteren en zelfs deze ochtend (toen je opnieuw je twijfel bevestigde) toch ook al?

Ja klopt,
Maar ik heb er dan ook een nacht overgeslapen.
Deze ochtend heb in dan vluchtig gelezen. En even later heb ik mijn stem gezet.

Om het even uit te drukken, aan Time zijn posts zie ik niks verkeerd mee, nu toch niet. Hier uit kan ik niet halen of hij wolf is. En daarbij hou ik wel van time zijn theorieën wanneer het potje vordert.

Hie BI en westkip spelen kan ik mij minder goed herrinneren, ze gaan al enkele potjes mee. Maar het is al weer even geleden en ik onthoud echt niet hoe ze spelen als slechtje en als goedje. En dat wilde ik dit potje nog even afwachten en toch voor time dan terug te gaan. Noem het maar bijna mijn vaste bm.

En dan stem je op Time die tot dan de lapzwans aan het uithangen was, oké :D.

Bovendien knap staaltje (dubbel) zelfbeklag daar op het einde. Moet je ons iets vertellen Tigor ???

Zie hierboven voor de extra uitleg.

Nee hoor niks te vertellen. Misschien ongelukkig verwoord. Maar zit niks achter of weet ik veel wat je er bij wilt zoeken.
 
Reactiescore
1.015
Westkipje is inderdaad moeilijk peilen. Ik weet wel dat hij vragend spelen (zoals de vraag over Tigor) eerder als slechtje doet dan als goedje. Ik heb er dan voorlopig ook geen aangenaam gevoel bij.
 
Reactiescore
976
Deze posts (ook uit het vorige potje) tonen trouwens aan dat je wel info kan verzamelen uit BM. Je wilde toen echt dolgraag BM worden:


Dat enthousiasme is er nu hélémaal niet.

Ik snap eigenlijk niet vanwaar dit komt. Wat GreenGang over Time zegt is 100% correct, maar ik vind het bizar dat je in dit potje oordeelt dat Time niet enthousiast gestart is.

Time gedroeg zich naar mijn mening als een lapzwans, net iets meer dan normaal zelfs. Moest je nu zeggen dat hij te spammerig deed oké, maar niet enthousiast? Volgens mij liggen de door jou geciteerde posts uit dat vorig potje zelfs helemaal in lijn met enkele van zijn eerste posts in dit potje.
Bij deze eis ik bm op, speelde het beste vorig potje. Dank.

Thanks voor de bm stemmen, neem aan dat de andere gewoon moeite hebben met typen en wel op mij wilde stemmen? Geen probleem, typo kan gebeuren.

Mijn inziens een veel te snel én makkelijk oordeel gevormd.

@.TimeforplanB overweeg jij op Tigor te stemmen?
 
Reactiescore
976
Westkipje is inderdaad moeilijk peilen. Ik weet wel dat hij vragend spelen (zoals de vraag over Tigor) eerder als slechtje doet dan als goedje. Ik heb er dan voorlopig ook geen aangenaam gevoel bij.

Er ligt een schat aan informatie voor het grijpen door gerichte persoonlijke vragen te stellen. ;)
 
Reactiescore
1.015
Er ligt een schat aan informatie voor het grijpen door gerichte persoonlijke vragen te stellen. ;)

Dat zou betekenen dat je er oprecht van uitgaat dat Tigor slecht is en dan kijkt in hoeverre ze bereid zijn mee te gaan of hoe ze er tegenover staan. Waarom dat me bij blijft, is omdat jij slechtje was in het potje dat ik me herinner. Denk zelfs het laatste ongeveer dat we tesamen deden en toen deed je dit constant op dag 3 & 4 tot op een punt dat je enkel dat deed. Verdenking uiten, lynch zetten en iedereens mening vragen.
 
Reactiescore
976
Dat zou betekenen dat je er oprecht van uitgaat dat Tigor slecht is en dan kijkt in hoeverre ze bereid zijn mee te gaan of hoe ze er tegenover staan. Waarom dat me bij blijft, is omdat jij slechtje was in het potje dat ik me herinner. Denk zelfs het laatste ongeveer dat we tesamen deden en toen deed je dit constant op dag 3 & 4 tot op een punt dat je enkel dat deed. Verdenking uiten, lynch zetten en iedereens mening vragen.

Dat potje van 3 jaar geleden kan ik me precies niet meer herinneren. Fijn dat jij wel zo'n gedetailleerde herinneringen over mij hebt.

Volgens mij is vragen stellen 'the way to go' in dit spel. Met jouw goed geheugen herinner je vast en zeker ook wel mijn glorieuze wolvenvangsten.
 
Bovenaan