Top/flop spelers

Reactiescore
972
Geinig dat dit onderwerp volledig genegeerd wordt door het gehele AF, omdat het niet over de premade gaat. Mocht dit in de premade gebeuren, waren 2 topics en 100 reacties rijker, maar als de voorvechters van de anti-premade lobby zwaar hypocriet blijken te zijn, is iedereen stil. Heel apart.
 
Reactiescore
768
Geinig dat dit onderwerp volledig genegeerd wordt door het gehele AF, omdat het niet over de premade gaat. Mocht dit in de premade gebeuren, waren 2 topics en 100 reacties rijker, maar als de voorvechters van de anti-premade lobby zwaar hypocriet blijken te zijn, is iedereen stil. Heel apart.
Kan ook zijn dat het mooi weer is :p
 
Reactiescore
2.444
Geinig dat dit onderwerp volledig genegeerd wordt door het gehele AF, omdat het niet over de premade gaat. Mocht dit in de premade gebeuren, waren 2 topics en 100 reacties rijker, maar als de voorvechters van de anti-premade lobby zwaar hypocriet blijken te zijn, is iedereen stil. Heel apart.

Lijkt me eerder een combinatie van het mooie weer, er geen gedane beloftes verbroken zijn en het hier om een fout van de moraalbreker zelf gaat. Al zou ik persoonlijk na het lezen van zo'n statement de moraalbreker zelf direct de deur wijzen. Als ze daar besluiten zo'n speler wel aan te houden als moraalbreker is dat het enigste puntje van kritiek dat ik zie, al ken ik de hele situatie niet daar niet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Hoe weet je dat dit idee van de MB zelf komt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Niet maar tot dusver heb ik nog geen telepathische gaves ontwikkeld, dus probeer ik geen dingen aan te nemen die ik niet weet.

Je neemt aan dat het de fout van de MB zelf is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Omdat dat de informatie is die ik heb gezien hier op het AF...?

Als ik de PM lees zie ik dat de aanvallen worden gestaakt en lijkt het dus alsof stofzuiger op de hoogte was van de plannen van de MB en het blijkbaar ook goed vond :)
 
Reactiescore
1.454
Geinig dat dit onderwerp volledig genegeerd wordt door het gehele AF, omdat het niet over de premade gaat. Mocht dit in de premade gebeuren, waren 2 topics en 100 reacties rijker, maar als de voorvechters van de anti-premade lobby zwaar hypocriet blijken te zijn, is iedereen stil. Heel apart.

Weetje wat ook wel geinig is? Nu gaat het een keer niet over de premade op het AF en moet je er alsnog aandacht aan schenken. Beetje aandachtsgeil...
 

Deleted User - 487957763

Guest
Hoe weet je dat dit idee van de MB zelf komt.
Absurd. zit gewoon bij het juist eind met zijn gedachten. Dit was een idee van de MB zelf wat langs ons heen gegaan is. Hij vertelde ons dat ie graag met ons in zee wou, maar zijn oude stamgenoten een aantal opties wou bieden. Enigszins nog wel nobel van hem dat ie nog iets aanbood. Dat ie ze gs wou sturen om in de rim weer op niveau te komen is natuurlijk niet de manier waarop. Dat wij de aanvallen tijdelijk zouden staken zodat hij het netjes kon afsluiten met zijn stam was voor ons geen probleem. Zal hem wel vertellen dat jullie het niet leuk vinden dat hij zijn oude stamgenoten nog wil helpen met wat grondstoffen en ze beter direct de middelvinger kan geven.
 

DeletedUser79704

Guest
Absurd. zit gewoon bij het juist eind met zijn gedachten. Dit was een idee van de MB zelf wat langs ons heen gegaan is. Hij vertelde ons dat ie graag met ons in zee wou, maar zijn oude stamgenoten een aantal opties wou bieden. Enigszins nog wel nobel van hem dat ie nog iets aanbood. Dat ie ze gs wou sturen om in de rim weer op niveau te komen is natuurlijk niet de manier waarop. Dat wij de aanvallen tijdelijk zouden staken zodat hij het netjes kon afsluiten met zijn stam was voor ons geen probleem. Zal hem wel vertellen dat jullie het niet leuk vinden dat hij zijn oude stamgenoten nog wil helpen met wat grondstoffen en ze beter direct de middelvinger kan geven.
vgm is het probleem dat jullie een MB uit een stam halen die jullie net aan het aanvallen zijn. die MB zou zomaar info kunnen delen over dorpen/troepen met jullie over zijn stamgenoten
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Je toont weer goed dat je een typische Vrije Forum speler bent....

Wie ben jij

Absurd. zit gewoon bij het juist eind met zijn gedachten. Dit was een idee van de MB zelf wat langs ons heen gegaan is. Hij vertelde ons dat ie graag met ons in zee wou, maar zijn oude stamgenoten een aantal opties wou bieden. Enigszins nog wel nobel van hem dat ie nog iets aanbood. Dat ie ze gs wou sturen om in de rim weer op niveau te komen is natuurlijk niet de manier waarop. Dat wij de aanvallen tijdelijk zouden staken zodat hij het netjes kon afsluiten met zijn stam was voor ons geen probleem. Zal hem wel vertellen dat jullie het niet leuk vinden dat hij zijn oude stamgenoten nog wil helpen met wat grondstoffen en ze beter direct de middelvinger kan geven.

Gaat er natuurlijk vooral om dat hij iedereen vraagt om opnieuw te beginnen om de dorpen zo gratis over te nemen en geen strijd te willen. Nou daar leer je die spelers echt wat mee zeg. Zwaktebod.
 
Reactiescore
2.444
Gaat er natuurlijk vooral om dat hij iedereen vraagt om opnieuw te beginnen om de dorpen zo gratis over te nemen en geen strijd te willen. Nou daar leer je die spelers echt wat mee zeg. Zwaktebod.

Exact, daar ging het mij ook om. Een moraalbreker die zo'n voorstel doet zou ik niet aannemen, maar niks suggereert dat iemand anders dan de MB het voorstel doet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Exact, daar ging het mij ook om. Een moraalbreker die zo'n voorstel doet zou ik niet aannemen, maar niks suggereert dat iemand anders dan de MB het voorstel doet.

Als hij hier zegt dat hij niets van die plannen weet dat geloof ik dat, maar ik ben benieuwd of hij nu mee gaat in die plannen van zijn MB :)
 
Reactiescore
1.893
Mensen van de premade komen ook in aanmerking trouwens voor dit aanbod!. Wil best m'n mb jullie wat skills laten bijbrengen.

....

Voor die lessen kunnen jullie hem gewoon IG een pm sturen.
Aangezien je m'n andere vragen negeert heb ik een nieuwe vraag voor je. Geldt je aanbod ook voor mensen buiten de premade?

Dames en heren, bij deze presenteer ik jullie episode 4:

1586621884965.png
1586621914094.png
1586621934881.png
1586621956086.png
1586621995984.png

Ik heb de rapportjes in chronologische volgorde gezet om het zelf wat beter te begrijpen, maar ik kan er niks van maken. Ik weet niet of Wow Who bekend is met de term nachtbonus, maar dat is zoiets waarbij je als aanvaller een aanzienlijk nadeel hebt waardoor het in 9 van de 10 gevallen niet waard is om binnen dat tijdsspanne aanvallen te laten aankomen. Zo ook in dit geval, want die 5% bijlboost gaat dat echt niet compenseren. En dan de timing, je eerste 'clear' (mag ik het zo noemen?) komt aan om 02u08, gevolgd door een andere 'clear' ruim drie kwartier later Hierna zit een 'edelclear' getimed met erachter drie keer een edel. Deze worden rechtstreeks naar het TW Walhalla gestuurd, waarna jullie als nog besluiten om er dan nog maar een cleartje achteraan te jagen om 05u32? Jullie zijn mij echt volledig kwijtgeraakt.

Een pluspunt is dat het percentage rammen aanzienlijk is gestegen, maar dit heeft uiteraard weinig effect als je deze dan laat aankomen in de NB... Ook schort nog steeds het één en ander aan de timing. Zal Wow Who ingaan op Anton's aanbod en zullen deze tips haar vruchten afwerpen? Find out in next weeks episode! :biggrin:
 
Reactiescore
1.647
Aangezien je m'n andere vragen negeert heb ik een nieuwe vraag voor je. Geldt je aanbod ook voor mensen buiten de premade?

Dames en heren, bij deze presenteer ik jullie episode 4:


Ik heb de rapportjes in chronologische volgorde gezet om het zelf wat beter te begrijpen, maar ik kan er niks van maken. Ik weet niet of Wow Who bekend is met de term nachtbonus, maar dat is zoiets waarbij je als aanvaller een aanzienlijk nadeel hebt waardoor het in 9 van de 10 gevallen niet waard is om binnen dat tijdsspanne aanvallen te laten aankomen. Zo ook in dit geval, want die 5% bijlboost gaat dat echt niet compenseren. En dan de timing, je eerste 'clear' (mag ik het zo noemen?) komt aan om 02u08, gevolgd door een andere 'clear' ruim drie kwartier later Hierna zit een 'edelclear' getimed met erachter drie keer een edel. Deze worden rechtstreeks naar het TW Walhalla gestuurd, waarna jullie als nog besluiten om er dan nog maar een cleartje achteraan te jagen om 05u32? Jullie zijn mij echt volledig kwijtgeraakt.

Een pluspunt is dat het percentage rammen aanzienlijk is gestegen, maar dit heeft uiteraard weinig effect als je deze dan laat aankomen in de NB... Ook schort nog steeds het één en ander aan de timing. Zal Wow Who ingaan op Anton's aanbod en zullen deze tips haar vruchten afwerpen? Find out in next weeks episode! :biggrin:

Wij scouten dorp wat leeg stond bijna, gast zijn stam veelste ver weg. Dus wij smijten er trein op met wat kleine clears in nacht zodat stam niet kan reageren meer. Terwijl lopen word dorp geedeld door ander, die zet vol. Dus ga eens context vertellen ipv dit soort publiciteitsgeilen.
 
Reactiescore
1.893
Wij scouten dorp wat leeg stond bijna, gast zijn stam veelste ver weg. Dus wij smijten er trein op met wat kleine clears in nacht zodat stam niet kan reageren meer. Terwijl lopen word dorp geedeld door ander, die zet vol. Dus ga eens context vertellen ipv dit soort publiciteitsgeilen.
Maar als zijn stam te ver weg was konden ze toch sowieso al niet meer reageren? Waarom dan het risico lopen om die extra clears te verliezen (ook nog eens ongetimed). En als je dan al weet dat het dorp is overgenomen en je daarop bijna al je off (opnieuw) verliest, waarom kies je er dan als nog voor om een nieuwe clear op dat dorp te laten aankomen in NB? Want de stam van de nieuwe eigenaar lag wel degelijk in de buurt. Kun je mij wel uitmaken voor publiciteitsgeiler, maar ik ben niet de reden dat jullie hier elke keer weer zo gigantisch hard voor lul staan op het AF. dat doen jullie toch echt zelf.
 
Bovenaan