[Speeltopic] #WVW 297 - THE HUNGER GAMES - CRAZY CREATURE

Reactiescore
1.736
Opper eens iemand. Ik zelf stel voor, als er niks bruikbaars komt, om een uur voor de deadline een inactiefje te lunchen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Kunnen we niet een gelijke stemming forceren en alle druk in de bm zijn handen leggen? Of is dat dom
 
Reactiescore
1.039
Nou oké, aan teruglezen heb ik nog niet zo veel gehad...

Burgermeesterstemmen:
.TimeforplanB4Greengang 21:19Purpletail 22:02Rob 22:24Mohniels1 09:31
Jo Han0
Capricorno3Jo Han 21:13Kerouac 09:17Nonkel Jos 12:02
Kerouac1Tigor93 21:13
Calamus3Capricorno 21:19Lyonn 22:00The Self-made Men 09:26
Tigor933Smoke Bomb 21:24Miketijger 21:49Hopeful 10:29
Mijn stem gaat naar Capri, hoe groot is de kans dat ze twee keer achter elkaar wolf is..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ja, alleen met minder verantwoordelijkheid voor mij !!!
Mijn stem gaat naar Capri, hoe groot is de kans dat ze twee keer achter elkaar wolf is..
Even groot als dat de rest wolf is :/ Tenzij je deze stem met voorbedachte rade zet?
 
Reactiescore
2.196
Dus volgens je eigen schema heb ik 4 stemmen en capri 3 stemmen. Beide waren vorig potje wof en je stemt op capri omdat ze vorig potje wof was. Waar is de logica?
 
Reactiescore
723
Ben ik de enige waarbij het opvalt dat Time hier over zichzelf praat in derde persoon?
 
Reactiescore
2.386
Rob. Dr. Hannibal Lecter
 

Deleted User - 487963986

Guest
Het is omdat time het zo lief vraagt. @Dr. Hannibal Lecter iedereen kan wel eens 2 potjes achter elkaar wolf zijn. Daar word geen rekening mee gehouden, wie voorafgaand potje wolf was en wie niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Bang om verantwoordelijkheid op te nemen? ;)
Ja man geen zin om er direct uit te liggen door een beginnersfout waar ik niets van snap! Zie hier links en rechts mensen gelyncht worden voor de gekste redenen haha
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jo Han

wil bm worden terwijl hij in deze ene regel tekst al aangeeeft eigenlijk volledig ongeschikt te zijn. hij is te lui om terug te zoeken welke dag hij lynch was.
verder even benadrukken dat we hem vooral niet snel moeten lynchen

Sterk

Ik moet andere ook wat laten doen, hadden ze maar een goede keuze qua bm moeten maken.

Het is nog niet te laat om mensen alsnog overhalen om op jou te stemmen. Hoewel ik nu graag tegen alle Time stemmers wil zeggen: kijk eens hoe ongemotiveerd jullie potentieel toekomstige burgemeester is. Kun je beter op mij stemmen toch? :D

Eerste wolfje te pakken!

Dit hebben we het vorige potje geprobeerd en echt een heel groot succes was dat niet zeg maar...

Kunnen we niet een gelijke stemming forceren en alle druk in de bm zijn handen leggen? Of is dat dom

Dat is wel dom, als de BM een goedje is heeft hij niet meer kennis dan wij allemaal. Is hij slechtje dan doet hij ofc niks wat in ons voordeel is.

Dus volgens je eigen schema heb ik 4 stemmen en capri 3 stemmen. Beide waren vorig potje wof en je stemt op capri omdat ze vorig potje wof was. Waar is de logica?

Dat ik een leukere persoonlijkheid heb!
 
Bovenaan