Page 4: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor dummies.

Reactiescore
1.893
Je moet het totale plaatje bekijken. De premade in het geheel heeft in mijn ogen redelijk weinig uitdaging en een hoge slagingskans in het algeheel. Omdat één account wordt weggespeeld, betekent nog niet dat het geheel veel uitdaging heeft. Verder verschilt de uitdaging per spelfase. In het begin zal iedereen veel uitdaging hebben om de early-game te overleven. Naarmate de mid-game fase aanbreekt staat elk account wat steviger, en dan komt de kracht van de premade pas echt naar voren. De premade is namelijk al sinds het begin van de wereld bezig met het perfect krijgen van de edellijnen, actief krijgen van de accounts, etc). Ze zullen dus minder op verandering hoeven in te spelen dan andere stammen. Dit maakt hun toekomst betrouwbaarder en daarmee de uitdaging kleiner.

Natuurlijk kan je bg's afwijzen, etc, om dan nog de schijn wat hoger te houden. (en het niet naar die overduidelijke 9/10 te tillen). Maar als je dan jullie positie vergelijkt met de rest. Dan zit de premade toch wel in de meest comfortabele positie van het spectrum.
Zoals Dialgaman al zei, je spreekt jezelf wel degelijk tegen. Het is niet zo de de premade de start mag skippen en direct kan beginnen in mid-game. Of dat accounts uit de premade meerdere levens hebben waardoor ze gewoon verder kunnen gaan als ze gerekt worden in de start. En als laatste punt: sinds wanneer is het wegspelen van een account een graadmeter voor de uitdaging die er wordt ondervonden. Er zijn meer dan genoeg uitdagingen die niet resulteren in een verloren dorp/account, mits je er goed mee om weet te gaan. Daarnaast klopt het simpelweg niet wat je zegt. Er is zat uitdaging en kwaliteit op de wereld aanwezig om tegengas te (kunnen) geven.

Ik begrijp het wel hoor ;) Ben het er gewoon niet mee eens dat je de premade een lagere slagingskans geeft dan de rest. Volgens mij zijn ook meer mensen het erover eens dat de premade in de meest gunstige positie verkeerd t.o.v. van de rest. Het is dan ook weer saillant dat alleen mensen die zelf in de premade zitten voordoen dat er veel uitdaging is en minder slagingskans... Verwijzen naar oude werelden, waar voornamelijk "noob" premades starten zegt niks over jullie slagingskans. Zie het als een compliment dat iedereen verwacht dat jullie de wereld gaat winnen.
Dat de premade een lagere slagingskans heeft wil ik niet direct zeggen. Dat ze in de meest gunstige positie verkeerd is echter ook niet het geval. Ik zal je uitleggen waarom. Ik ben gestart in relatief kwalitatieve premades die met veel bombarie werden aangekondigd op het AF en ik ben gestart op werelden zonder premade. Ik kan je vertellen dat bij dit eerste geval er altijd een vergrootglas op de premade ligt en vaak vanaf de start al wordt gezien als de 'te kloppen stam'. Dit resulteert erin dat iedereen in de omgeving die niet tot de prem behoort dit als een bedreiging ziet en erop gefixeert is, waardoor dit vaak een populaire target is om tegen samen te spannen met de hele buurt. Iets met een kat en rare sprongen. Je kunt dan nog zoveel kwaliteit hebben binnen de stam, maar de impact van kwaliteit en kwantiteit is totaal niet in dezelfde verhouding als dat dit mid/late-game is. In deze laatst benoemde fases zijn kleine fouten niet direct fataal omdat je -als je je account goed op orde hebt- voldoende mogelijkheden hebt om dit op te vangen/te compenseren. In de start weegt kwantiteit nu eenmaal een stuk zwaarder dan in de fases hierna. Dit komt tevens doordat een premade in het begin vaak verspreid ligt over één of twee continenten en de clusters nog met elkaar moeten worden verbonden. Dit is niet zo 1, 2, 3 gedaan. Hier heb je als 'lokale' stam geen last van omdat het formeren van de stam onder andere vaak is gebaseerd op (onder andere) de ligging, en de aansluiting tussen stamleden veel sneller gerealiseerd kan worden (als dit al niet het geval is). Op deze wereld weegt dit zelfs nog zwaarder aangezien er geen mogelijkheid is om def te sturen/te ontvangen van spelers waarmee je niet in dezelfde stam zit. Dus nee, niet met je eens.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
We waren inderdaad de stam geleaved en toen een NAP afgesproken die door deze spelers werd genegeerd... Dan vallen we ze inderdaad aan. Verder maakt niet uit hoor, want stats alleen zeggen niet zo veel, maar wil wel even toelichten hoe het gegaan is :eek2:

Prima, dat dacht ik ook al hoor. Ik heb ook benadrukt dat ik alleen naar de stats heb gekeken en in sommige gevallen is het dan al concreet genoeg.

Nou dan zie ik al het merendeel accounts die ik niet als serieus beschouw. Zoals die pp abuser die ook steun bij ons zocht. M.b.t. Ruitere denk ik niet zozeer dat het boosten is. Wijzelf zijn door partijen gevraagd om ons te mengen in de veten die zij hadden/hebben met hen. Toen wij hierop reageerden hebben wij nadien hier niets meer van vernomen.

De reden dat ik ze niet wilde opzoeken is omdat jij met een beschuldiging kwam van boosten en die dien je dan ook te staven vind ik. Als accounts die nu genoemd worden door jou een reden zijn om het toe te staan bij de premade is dat gewoonweg laf en triestjes. Een overduidelijke pp spender die binnen niet al te lange tijd tegen onze stam zal opbotsen en dan bakzeil komt halen. Alsook daarnaast een account aan te halen die ik al voor aanvang van het edelen al typeerde als een typische booster (in het fameuze Inni topic). Ik persoonlijk had verwacht dat je met beschuldiging accounts als The Alcoholic Dream, onszelf of een Yellow Snow genoemd had en niet niet serieus te nemen accounts. Want op Ruiter na zijn ze dat en het lijkt mij dat dat van Ruiter ongegrond is. Al weet ik daar, net als jouzelf, daar ook weinig tot niets van af. Aangezien ik geen contact met hen heb.

Ik helemaal geen link heb gelegd tussen die boosters en de premade boosters. Jij wilde dat ik mijn uitspraak zou bewijzen. Dit deed ik. Nu kom jij ineens met een extra beschuldiging, vreemd weer. Kun je even aantonen waar ik zeg dat het boosten van die paar genoemde spelers de reden is dat boosten zogenaamd in de premade omarmd is? Volgens mij ben ik behoorlijk congruent namelijk. Al vanaf het begin zeg ik dat er een heel scala aan boosten is, de een doet het een, de ander het ander. De hardste booster voert de ranglijst aan in het startstadium.

Verder betrap ik je erop dat je jezelf steeds tussen (rijtjes) goede spelers lijkt te willen scharen Martijn. Je spuugt op accounts als TAD door te doen alsof je er vergelijkbaar mee bent naar mijn inziens. Ik heb weinig te bewijzen hier op het af, ingame of als leider - jij wel. Een deel van het AF zal je namelijk categoriseren onder die 'niet serieus te nemen accounts'.

En die andere 2 accs kan je ook niet vergelijken met accs als de premade. Die vlieger gaat bij mij niet op dus de vergelijking trekt in mijn ogen echt op niets. Je kan je gedrag niet gaan onderbouwen adhv het boostgedrag van, met alle respect, accs die niet eens in de buurt komen qua kwaliteit zoals ze die wel hebben in de premade.

Lieve schat, ik maak die vergelijking helemaal niet tussen premaders en die spelers. Lees dus gewoon even terug voordat je zoiets post. Ik maakte die uitspraak om aan te tonen dat er alom geboost is op allerlei manieren en dit moest ik van Martijn gaan staven. Daar is geen enkele vergelijking met welke premader dan ook.
 
Reactiescore
614
Overigens @Roald97 , niet dat het mij verder boeit. maar ik vind met de vinger naar een account wijzen dat 4e staat met totaal verslagen tegenstanders (Ruiter) nogal apart. Zeker wanneer je accounts in je eigen stam hebt zitten die dik in de top 10 staan met dergelijke statistieken (zie afbeelding).

Verder geen disrespect naar de desbetreffende spelers. Want nogmaals, het maakt mij niet uit hoe een ander speelt etc.
Maar beticht ons niet van bepaalde zaken zonder ze te controleren en tevens wanneer je eigen stamgenoten rang 6 staan met 12k verslagen total en tenminste 2 zichtbare interns (en er zullen er nog wel wat volgen). Als je wil weten hoe wij spelen mag je het me altijd vragen, maar kom hier niet meer zomaar ons account 'zwart' maken. Dat doe ik tenslotte ook niet (onterecht) bij jou.

1585420147555.png

1585420571721.png
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Tjonge wees niet zo op je pik getrapt maatje. Het is toch niet erg als ik een veronderstelling doe waar ik zéér duidelijk bij zeg dat dat ik aan het gissen ben. Sterker nog ik zet er bij dat ik denk dat het anders is gegaan. Ik zet het niet als een feit neer hè. Dat is dus ook totaal niet zwart maken. Ik beschrijf gewoon een situatie die mogelijk heeft plaatsgevonden en onderstreep meermaals dat het geen feiten zijn. Je mag prima exact hetzelfde doen bij mijn account hoor. Maak je dus niet zo dik :).
 
Reactiescore
2.386
Cabbage > wereld wil je zeggen?

Mb's/du's/slaafjes mogen zich nog steeds aanmelden! Prijs kan afgesproken worden
 
Reactiescore
614
Tjonge wees niet zo op je pik getrapt maatje. Het is toch niet erg als ik een veronderstelling doe waar ik zéér duidelijk bij zeg dat dat ik aan het gissen ben. Sterker nog ik zet er bij dat ik denk dat het anders is gegaan. Ik zet het niet als een feit neer hè. Dat is dus ook totaal niet zwart maken. Ik beschrijf gewoon een situatie die mogelijk heeft plaatsgevonden en onderstreep meermaals dat het geen feiten zijn. Je mag prima exact hetzelfde doen bij mijn account hoor. Maak je dus niet zo dik :).

Ik vind het jammer dat je andere vraagt om met feiten te komen. Zelf zet je jezelf in een positie waarin je wel vrijuit mag 'gissen'.
Dat vind ik enigszins apart en vandaar dat ik het aanstip. Meer hoef ik er ook niet over kwijt. Denk dat je wel snapt dat dat niet helemaal klopt ;)

Cabbage > wereld wil je zeggen?

Mb's/du's/slaafjes mogen zich nog steeds aanmelden! Prijs kan afgesproken worden

Nogmaals, hoe eenieder speelt moet die zelf weten joh. Dit diende enkel als voorbeeld om mijn punt duidelijk te maken. Doe lekker je ding :)
 
Reactiescore
489
Lieve schat, ik maak die vergelijking helemaal niet tussen premaders en die spelers. Lees dus gewoon even terug voordat je zoiets post. Ik maakte die uitspraak om aan te tonen dat er alom geboost is op allerlei manieren en dit moest ik van Martijn gaan staven. Daar is geen enkele vergelijking met welke premader dan ook.

Oké dan interpreteerde ik het inderdaad verkeerd, er wordt idd wel gewoon geboost door andere accs. Wat ik dan wou aanhalen, is dat er op dit ogenblik en in mijn inzicht niet door niet-premaders en even kwaliteitvolle accs als Cabbage/Inter wordt geboost in de mate je het nu kan zien bij jullie.

Verder ga ik er niet over discussiëren, ik denk dat de mening van de community duidelijk is en er atm niet veel aan gedaan zal worden.
 
Reactiescore
470
Heel veel spelers zitten ook niet op het AF. (meer niet, dan wel). Dit zijn dan ook de spelers waar jij naar doelt als je spreekt over spelers in de omgeving. Het zijn de kleine accounts, die geclustert op elkaar liggen en zo het lastig proberen te maken voor de grote giganten in de buurt. Dit is er elke wereld al geweest. Dat jullie een premade starten en op het AF onder een vergrootglas liggen, wil nog niet zeggen dat jullie in-game ook onder een vergrootglas liggen. Veel van die kleine spelers zitten niet eens op het AF en weten niet eens van de premade af. Die zien gewoon grote spelers/stammen en zijn daar bang voor. Dus gaan ze of wat regelen met jullie in de vorm van MB/DU/Spion, of gaan ze andere kleinere stammen benaderen om het jullie lastig te maken. Dit is elke wereld al het geval geweest voor elke grote stam/speler.

Deze kleine spelers waar je over spreekt krijgen allemaal PMs binnen om samen te werken tegen ons, daar hoeven ze het AF niet voor te lezen.
 
Reactiescore
2.039
Overigens @Roald97 , niet dat het mij verder boeit. maar ik vind met de vinger naar een account wijzen dat 4e staat met totaal verslagen tegenstanders (Ruiter) nogal apart. Zeker wanneer je accounts in je eigen stam hebt zitten die dik in de top 10 staan met dergelijke statistieken (zie afbeelding).

Verder geen disrespect naar de desbetreffende spelers. Want nogmaals, het maakt mij niet uit hoe een ander speelt etc.
Maar beticht ons niet van bepaalde zaken zonder ze te controleren en tevens wanneer je eigen stamgenoten rang 6 staan met 12k verslagen total en tenminste 2 zichtbare interns (en er zullen er nog wel wat volgen). Als je wil weten hoe wij spelen mag je het me altijd vragen, maar kom hier niet meer zomaar ons account 'zwart' maken. Dat doe ik tenslotte ook niet (onterecht) bij jou.

Bekijk bijlage 18465

Bekijk bijlage 18467
Haha amai 2 interns met 5 dorpen, goed bezig hoor @Rob.
 
Reactiescore
2.444
Deze kleine spelers waar je over spreekt krijgen allemaal PMs binnen om samen te werken tegen ons, daar hoeven ze het AF niet voor te lezen.

Dit gebeurd echt niet alleen bij en tegen de premade hoor ;). Wij spelen momenteel met 5-6 accounts tegen 40+ accounts en ja dan kun je soms een account verliezen. Maar dat maakt de start voor mij juist leuk, die onzekerheid of je hem doorkomt en de uitdaging van het spelen tegen een overmacht.
 
Reactiescore
1.893
Elke deftige stam start verspreidt over het continent. In de zin van, je gaat spelers zoeken die niet te dichtbij liggen om zo je edel-ruimte groot te houden en daarmee je groei. Als je als account een stam gaat opzoeken die lekker dicht bij jou ligt, biedt het je veiligheid, maar die veiligheid staat niet garant voor een explosie groei omdat je gewoonweg weinig ruimte hebt. Er zijn dan ook gewoon geen stammen die succesvol zullen zijn met een cluster dat early-game al dicht op elkaar ligt. Dit resulteert (bijna) altijd in accounts die geinterned worden, accounts die gestabbed worden, of accounts die gewoon de stam verlaten en een beter alternatief zoeken waar ze wel mogen edelen.

Heel veel spelers zitten ook niet op het AF. (meer niet, dan wel). Dit zijn dan ook de spelers waar jij naar doelt als je spreekt over spelers in de omgeving. Het zijn de kleine accounts, die geclustert op elkaar liggen en zo het lastig proberen te maken voor de grote giganten in de buurt. Dit is er elke wereld al geweest. Dat jullie een premade starten en op het AF onder een vergrootglas liggen, wil nog niet zeggen dat jullie in-game ook onder een vergrootglas liggen. Veel van die kleine spelers zitten niet eens op het AF en weten niet eens van de premade af. Die zien gewoon grote spelers/stammen en zijn daar bang voor. Dus gaan ze of wat regelen met jullie in de vorm van MB/DU/Spion, of gaan ze andere kleinere stammen benaderen om het jullie lastig te maken. Dit is elke wereld al het geval geweest voor elke grote stam/speler.

Verder de regel omtrent het sturen van DEF geldt volgens mij alleen dat je kan sturen als je 3-dagen binnen in een stam zit, maar je kunt wel gewoon ontvangen? Dus dat maakt allemaal niet zoveel uit, zijn genoeg manieren om het te omzeilen.
Allereerst heb ik het in mijn post nooit over enkel 'deftige' stammen gehad. Stammen zijn simpelweg alle stammen die aanwezig zijn op W73, of dit nou kwalitatieve stammen zijn of een collectief van noobs. Deze eerste categorie stam mag dan wel een dergelijk recruit-beleid hanteren, dit geldt niet voor alle stammen. Dit zijn dan misschien geen potentiele wereldwinnaars, maar zij zijn er wel in de startfase en kunnen het je enorm moeilijk maken en vertraging laten opleveren. Dan kom ik weer terug op mijn punt over de impact van kwaliteit en kwantiteit in de beginfase:

"Je kunt dan nog zoveel kwaliteit hebben binnen de stam, maar de impact van kwaliteit en kwantiteit is totaal niet in dezelfde verhouding als dat dit mid/late-game is. In deze laatst benoemde fases zijn kleine fouten niet direct fataal omdat je -als je je account goed op orde hebt- voldoende mogelijkheden hebt om dit op te vangen/te compenseren. In de start weegt kwantiteit nu eenmaal een stuk zwaarder dan in de fases hierna. "

Dan over je stuk m.b.t. het vergrootglas. Ik denk dat je hier veel te simpel over denkt. Er hoeft maar één speler in je omgeving actief te zijn op het AF om dit te bewerkstelligen. Stel speler A leest iets op het AF en bazuint dit rond in de gehele omgeving (ja, er zijn spelers die dit doen) dan is er nog steeds sprake van een vergrootglas. Het is daarvoor niet noodzakelijk dat je hele omgeving op het AF zit om in zo'n scenario te belanden. Speler A van hiervoor stookt stam B op -> stam B contact stam C welke hun BG's zijn -> Stam C vraagt hulp aan hun MB's/PBG's enzovoorts. Dan heb je een gehele omgeving die zich fixteert op jouw account/stam, zonder dat hiervoor het hele continent op het AF zit. En daarnaast is er nog de kans op het scenario wat je zelf al hebt beschreven, heb het even vetgedrukt gemaakt.

Zorg wel even dat je goed leest als je met mij wilt discussieren aub. Ik heb nergens iets gesteld omtrent def sturen binnen eigen stam. Ik zal mijzelf nogmaals citeren: "Op deze wereld weegt dit zelfs nog zwaarder aangezien er geen mogelijkheid is om def te sturen/te ontvangen van spelers waarmee je niet in dezelfde stam zit." Hierbij kunnen je denken aan spelers uit je buurt waarmee je bevriend bent geworden op de wereld, waarmee je persoonlijke diplomatieke betrekkingen hebt, spelers die je rustig PP laat farmen in ruil voor def etc. Dus jawel, dat maakt wel degelijk verschil.

Valt dus mooi onder het kopje "Spion"? Aangezien ze gewoonweg weer de info doorspelen naar jullie ;)
Ik neem aan dat dit grappend bedoeld was?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
470
Valt dus mooi onder het kopje "Spion"? Aangezien ze gewoonweg weer de info doorspelen naar jullie ;)

Als een account ons verteld PMs te krijgen vanuit een andere stam om samen te werken tegen ons betekent dit niet dat wij gebruik maken van een spion. We vragen hier niet om.

Dit gebeurd echt niet alleen bij en tegen de premade hoor ;). Wij spelen momenteel met 5-6 accounts tegen 40+ accounts en ja dan kun je soms een account verliezen. Maar dat maakt de start voor mij juist leuk, die onzekerheid of je hem doorkomt en de uitdaging van het spelen tegen een overmacht.

LEVEL heeft het inderdaad ook zwaar momenteel, ben het volledig met je eens dat dit een leuke start is. Snap alleen niet dat er volgens sommige nog steeds geen uitdaging is.
 
Reactiescore
1.647
Als een account ons verteld PMs te krijgen vanuit een andere stam om samen te werken tegen ons betekent dit niet dat wij gebruik maken van een spion. We vragen hier niet om.



LEVEL heeft het inderdaad ook zwaar momenteel, ben het volledig met je eens dat dit een leuke start is. Snap alleen niet dat er volgens sommige nog steeds geen uitdaging is.

Vind wereld heel uitdagend op moment, voor de meeste mensen dan. Ook voor Amen/Swift tot zekere hoogte. Hebben mooie liggingen richting toekomst, maar deze fase erg lastig voor ze doordat verder uit elkaar liggen.
 
Reactiescore
7.942
We waren inderdaad de stam geleaved en toen een NAP afgesproken die door deze spelers werd genegeerd... Dan vallen we ze inderdaad aan. Verder maakt niet uit hoor, want stats alleen zeggen niet zo veel, maar wil wel even toelichten hoe het gegaan is :eek2:

Jullie hebben een eenzijdige NAP van 4 dagen gegeven zonder dat die stam daar mee akkoord is gegaan. Wat is 4 dagen überhaupt? Vervolgens hebben ze jullie niet aangevallen, maar heeft één account jullie mb aangevalen waardoor jullie gelijk aanvielen. Dat andere dorp hebben jullie zelfs gratis gekregen.
 
Reactiescore
1.049
Dat de premade een lagere slagingskans heeft wil ik niet direct zeggen. Dat ze in de meest gunstige positie verkeerd is echter ook niet het geval. Ik zal je uitleggen waarom. Ik ben gestart in relatief kwalitatieve premades die met veel bombarie werden aangekondigd op het AF en ik ben gestart op werelden zonder premade. Ik kan je vertellen dat bij dit eerste geval er altijd een vergrootglas op de premade ligt en vaak vanaf de start al wordt gezien als de 'te kloppen stam'. Dit resulteert erin dat iedereen in de omgeving die niet tot de prem behoort dit als een bedreiging ziet en erop gefixeert is, waardoor dit vaak een populaire target is om tegen samen te spannen met de hele buurt. Iets met een kat en rare sprongen. Je kunt dan nog zoveel kwaliteit hebben binnen de stam, maar de impact van kwaliteit en kwantiteit is totaal niet in dezelfde verhouding als dat dit mid/late-game is. In deze laatst benoemde fases zijn kleine fouten niet direct fataal omdat je -als je je account goed op orde hebt- voldoende mogelijkheden hebt om dit op te vangen/te compenseren. In de start weegt kwantiteit nu eenmaal een stuk zwaarder dan in de fases hierna. Dit komt tevens doordat een premade in het begin vaak verspreid ligt over één of twee continenten en de clusters nog met elkaar moeten worden verbonden. Dit is niet zo 1, 2, 3 gedaan. Hier heb je als 'lokale' stam geen last van omdat het formeren van de stam onder andere vaak is gebaseerd op (onder andere) de ligging, en de aansluiting tussen stamleden veel sneller gerealiseerd kan worden (als dit al niet het geval is). Op deze wereld weegt dit zelfs nog zwaarder aangezien er geen mogelijkheid is om def te sturen/te ontvangen van spelers waarmee je niet in dezelfde stam zit. Dus nee, niet met je eens.

Als ik zo even mijn blik werp op jullie continent zie ik zeker uitdaging genoeg. Enkel is het niet de uitdaging die jij schetst. Allereerst hebben jullie de ''OS buiten stam restrictie'' simpelweg omzeilt door in 2 stammen te duiken wat het makkelijker maakt om deff rond te sturen wanneer nodig :) Dus dat is niet per definitie een beperking op de uitdaging van de premade, dit kan het wel zijn wanneer je deffbunkertjes waarvan je ten tijde van nood snel deff nodig hebt. Maar het lijkt me dat dat in eerste instantie al de uitdaging beperkt (deffslaafjes).

Daarnaast denk ik dat de premade aankondiging niet per se voor meer weerstand heeft gezorgd. Het kan zo zijn maar het is niet dat jullie ineens 3x zoveel incomings of tegenstanders hebben dan andere stammen. Enkel zoals jullie zelf aangeven liggen jullie onder een vergrootglas. Al ligt deze oorzaak vooral bij P&P. Want ik zie vanuit de premade met name verdedigende posts en geklaag over gebash (enigzins terecht) maar jullie kunnen evengoed een topic/post t.o.v. andere stammen schrijven. Zijn genoeg aanleidingen maar als jullie de kansen niet grijpen en anderen wel komt de aandacht vrij vanzelfsprekend bij jullie te liggen.

Ook is spreiding van de premade een keuze die niet op uitdaging is gebaseerd maar juist op potentiële kwantitatieve overmacht in mid/end game doordat je betere/meer targets in je eigen omgeving kunt edelen zonder dat je stam daarmee in de weg zit. Dit zorgt dus voor extra uitdaging in de start maar het is berekende uitdaging, in eerste plaats niet genomen voor de uitdaging maar voor de profijt die het kan opleveren (high risk = high reward)

Al met al denk ik dat jullie dus wel weerstand ervaren maar niet meer doordat jullie een premade zijn. Deze weerstand kan echter wel groter lijken door het vergrootglas wat constant op je acties/prestaties ligt.
 
Bovenaan