Page 4: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor dummies.

DeletedUser69389

Guest
Dit topic gaat helemaal niet over de hoeveelheid boosts. Maargoed, nu blijkt dus dat het voornaamste of enige is waar jullie nog een gelijk op kunnen behalen, wil ik daar ook wel kort wat over zeggen. Ookal is het allemaal al tien keer besproken.. Iedereen boost. Ik heb net eens in de top 10 zitten kijken. Zitten zelfs spelers bij die al 3 volstrekt duidelijk interns hebben en deze ook al geinternd hebben. Er zijn ook spelers met nog veel levende potentiële interns. En ja, er zijn inderdaad drie accounts binnen de premade die ook één of meerdere 'boosts' hadden. Één daarvan was UM en voor hem mocht het niet baten. Herinner je verder nog die post over dat er een heel scala is aan boostopties? PP-gebruik, dealtjes sluiten met omgeving, pbg's, moraalbrekers, 101 co spelers, leip veel activiteit, diplomatiek, dorpenuitbouwers etcetera. Een heel aantal van de boostopties zijn al (gedeeltelijk) beperkt door het beleid. Ieder account 'boost', iedereen op een andere manier.

Stel dat de nummer 1 en 2 van de wereld, van ongeveer dezelfde grootte, zou vergelijken kan hun start er zo hebben uit gezien:

Rang 1 Karel:
- 70.000 Start PP
- Heeft twee moraalbrekers / defbuffers laten starten zodat hij zelf maximaal off kan gaan in zijn eerste dorpen, maar internd ze niet.
- Farmed het beste van de hele wereld met een 8 koppig team en 3 nachters
- Voert veel diplomatiek, zijn stam heeft twee grote bondgenoten in de omgeving
- Wisselt met een paar verkregen persoonlijke bondgenoten speler farms uit

Rang 2 Henk:
- 10.000 start PP.
- Sluit dealtjes met een stam en verkrijgt op die manier 4 zeer goedkope mooie dorpen binnen een dag.
- Internt zijn meegestartte boost als 2e dorp
- Maakt afspraken met pp farmers dat zij hun dorp na het farmen afgeven.
- Heeft een klein team, is minder actief en farmed/verzamelt minder.


Het bovenstaande is volledig fictief, ga dat dus ook niet proberen te ontkrachten, het maakt namelijk niet zoveel uit welke namen je daar zet. Jullie zouden in ieder geval Henk maar een lul vinden, want hij is een vieze booster. Aangezien hij een boost heeft overgenomen en veel doet internen. Karel is een dikke baas, hij farmed gewoon veel en is heel actief. Maar dat Karel zijn LC bij elkaar geboost heeft met PP, de enige reden dat hij goed kan farmen, dat valt volledig weg. Simpelweg omdat het boosten van Karel niet op valt en het boosten van Henk wel.

Hebben ze even veel geboost? Absoluut! Want anders hadden ze niet allebei op dezelfde rang gestaan. Rang is in dit stadium gewoon een afspiegeling van de hoeveelheid grondstoffen die je (kon) benutten om mee te gaan edelen. Het kan prima zijn dat Karel veel meer grondstoffen voorbij heeft zien komen, maar hij verloor er ook meer door het farmen. Henk heeft goedkope dorpen dus kan zonder die extra gs opbrengsten alsnog bij blijven.

Het enige waar je Henk van kan beschuldigen is dat hij zijn geboost niet zo goed wist te maskeren en dat Karel dit beter deed. Waar je discussie over kunt hebben is: Welke vorm van boosten vinden we wel en niet geaccepteerd? Ik zou dan prioriteren op de toegankelijkheid (immers leen ik maandelijks al grof om in leven te blijven, pp is voor mij volstrekt ontoegankelijk). In the end maakt het weinig verschil hoe iemand boost. De hardste booster, op welke manier dan ook, staat op de hoogste rang. Zo zit het spel gewoon in elkaar. Dat gezegd hebbende, waarom zou de transparante booster dan een lul zijn en de sneaky guy niet terwijl hun gedrag dezelfde resultaat/gevolg heeft?



Maar Pim, als de premade continu zit te streven (en succesvol volgens jou) naar die 9 zoals jij dat zegt, hoe kan dan in godsnaam dat er premade account(s) worden verslagen? De feiten stroken gewoon niet met jouw redenatie hier. Ik ben bijna geneigd om gewoon schijt aan iedereen te hebben en eens te laten zien hoe een 9 eruit ziet. Misschien moet ik toch eens ingaan op al die BG verzoeken en de stam groen licht te geven om alle mb verzoeken aan te nemen. Dan vraag ik ook die bron of hij toch wel de aanvalsplannen van die alliantie van zes andere stammen zou willen doorsturen zodat we daarop anticiperen. Amen/Swift benut een zeer kleine fractie van de opties, de maximale slagingskans is dus verre van bereikt; die 9 is dus onzin. Daarbij worden er gewoon account(s) gerekt dus hoe lijkt dat nou op minimale uitdaging? Zet die oogkleppen eens af jongens echt waar.
Als je durft te zeggen dat er 3 top 10 accounts op zijn minst geboost hebben toon dat dan eens aan? Want vooralsnog is het blaten om het blaten en recht lullen wat krom is.

Het is als appels en peren met elkaar vergelijken. De voornaamste overeenkomst is dar ze allebei een fruit zijn. Maar voor de rest zijn het vooral verschillen...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Dat accounts gerekt worden verlaagt het dus naar een 6, en door de rekruuts gaat het weer naar een 9. Goed je maakt zelf dit topic aan, dan moet je nu ook niet gaan zeuren dat mensen kritiek leveren. Dat had je wel kunnen verwachten. Daarnaast denk ik dat het enorm subjectief is wat een 9 is, dan kan voor jou natuurlijk anders zijn. Leuk dat jullie van alles afwijzen, maar dat verandert in mijn ogen niet dat jullie st(r)even naar wat ik een 9 vind.

Wellicht moet je het spectrum nog eens bekijken. Het is namelijk tweeledig. De meer uitdaging, de minder slagingskans en vice versa. Een 9 wil zeggen dat de uitdaging minimaal is en de slagingskans zeer hoog. In zo een situatie is het volstrekt onlogisch dat er een account weggespeeld kan worden (immers is er geen uitdaging bij een 9 hè). Daarbij al meerdere keren gezegd dat het prima kan zijn dat er in dezer dagen nog een account weggespeeld kan worden, dat getuigd ook niet bepaald van minimale uitdaging right?

Over die subjectiviteit gesproken; nee ik denk niet dat het heel subjectief is. Er is namelijk gewoon een maximale slagingskans (=10 wat gepaard gaat met minimale uitdaging) is en een maximale uitdaging (=1) is. Een maximale slagingskans is equivalent aan een 100% zekerheid op een overwinning. Een maximale uitdaging (is dus ook de minimale/geen slagingskans) is gewoon een suicide. Wat voor mij een 6 aan uitdaging kan zijn, kan voor jou een 5 of een 7 zijn. Maar wat voor mij een 5 is, kan voor jou geen 9 zijn.

Als je durft te zeggen dat er 3 top 10 accounts op zijn minst geboost hebben toon dat dan eens aan? Want vooralsnog is het blaten om het blaten en recht lullen wat krom is.

Het is als appels en peren met elkaar vergelijken. De voornaamste overeenkomst is dar ze allebei een fruit zijn. Maar voor de rest zijn het vooral verschillen...

Gast, dit is wel echt de meest domme post die ik de afgelopen maand gelezen heb. Als jij denkt dat er ook maar één speler in top 25 zit die niet heeft geboost dan ben je echt niet lekker bij je hoofd maat. Het is nou eenmaal de werkelijkheid dat iedereen wel op een manier boost, je ontkomt er bijna niet aan.
 

DeletedUser69389

Guest
Wellicht moet je het spectrum nog eens bekijken. Het is namelijk tweeledig. De meer uitdaging, de minder slagingskans en vice versa. Een 9 wil zeggen dat de uitdaging minimaal is en de slagingskans zeer hoog. In zo een situatie is het volstrekt onlogisch dat er een account weggespeeld kan worden (immers is er geen uitdaging bij een 9 hè). Daarbij al meerdere keren gezegd dat het prima kan zijn dat er in dezer dagen nog een account weggespeeld kan worden, dat getuigd ook niet bepaald van minimale uitdaging right?

Over die subjectiviteit gesproken; nee ik denk niet dat het heel subjectief is. Er is namelijk gewoon een maximale slagingskans (=10 wat gepaard gaat met minimale uitdaging) is en een maximale uitdaging (=1) is. Een maximale slagingskans is equivalent aan een 100% zekerheid op een overwinning. Een maximale uitdaging (is dus ook de minimale/geen slagingskans) is gewoon een suicide. Wat voor mij een 6 aan uitdaging kan zijn, kan voor jou een 5 of een 7 zijn. Maar wat voor mij een 5 is, kan voor jou geen 9 zijn.



Gast, dit is wel echt de meest domme post die ik de afgelopen maand gelezen heb. Als jij denkt dat er ook maar één speler in top 25 zit die niet heeft geboost dan ben je echt niet lekker bij je hoofd maat. Het is nou eenmaal de werkelijkheid dat iedereen wel op een manier boost, je ontkomt er bijna niet aan.
Dat hangt ervan af wat je onder boosten plaatst. Ik scheid het pp abuse en het boosten zoals een Cabbage of Inter bewust van elkaar. Omdat het eerste gewoon is toegestaan en dat 2e neigt naar niet legaal handelen. Iets waar ze zelf ook al over nadachten, omdat ze het tw team daarover hebben benaderd. Dus ik vraag nogmaals. Wie uit de top hebben op die manier geboost? Ik zal je vast helpen dat wij van Valar dat niet hebben gedaan dus dat maakt 9 opties en Cabbage die dit heeft gedaan maakt 1. Nog 8 accounts over waarvan 2 volgens jou geboost zouden hebben. Verklaar eens nader over wie dat gedaan zou hebben?

Want dat gejank over pp abuse is hypocriet wanneer jouw eigen account daar bijvoorbeeld ook gebruik van heeft gemaakt.
 
Reactiescore
2.444
Klopt, heeft niks met begrijpend lezen te maken het is gewoon een andere visie hebben. De enige reden dat TW er niet naar heeft geluisterd is omdat het geld in het laadje heeft gebracht. Het enige wat ik aanhaal hier is dat de community zich heeft neergelegd bij hetgeen wat men haat, het zelf toepast en er nu geen aandacht meer aan schenkt. Mijn argumentatie omtrent boosten is dan ook dat het pp gebruik veel meer oneerlijkheid in het spel heeft gebracht dan één of twee gratis dorpen. De community zou juist de enorme spenders aan de paal moeten nagelen net zoals men dat met kata's doet. Maar dit zie komt niet tot amper voor.

Ik ben het helemaal met je eens dat spenders aangepakt moeten worden en dat wordt te weinig gedaan. Maar omdat het een door een deel van de community wel geaccepteerd wordt moet het andere ook maar geaccepteerd worden? Het pp-spenden is uitvoerig campagne tegen gevoerd en had totaal geen effect, het is uiteindelijk geaccepteerd en normaal geworden. Nu wordt er daadwerkelijk naar de community geluisterd en worden er veranderingen aangebracht aan het boosten en dan moeten we dat plotseling laten varen omdat het bij pp-spenden niet gelukt is en niet meer gedaan wordt?
 
Reactiescore
7.942
Ik ben het helemaal met je eens dat spenders aangepakt moeten worden en dat wordt te weinig gedaan. Maar omdat het een door een deel van de community wel geaccepteerd wordt moet het andere ook maar geaccepteerd worden? Het pp-spenden is uitvoerig campagne tegen gevoerd en had totaal geen effect, het is uiteindelijk geaccepteerd en normaal geworden. Nu wordt er daadwerkelijk naar de community geluisterd en worden er veranderingen aangebracht aan het boosten en dan moeten we dat plotseling laten varen omdat het bij pp-spenden niet gelukt is en niet meer gedaan wordt?

Dat hoor je mij niet zeggen, ik ben echter van mening dat de kritiek op de foute dingen gelegd wordt. Daarnaast is datgeen wat nu toegepast is gewoonweg legaal. Het blijft een grijs gebied, ik denk tbh ook niet dat je veel moet verwachten van dat 'luisteren naar de community'. Op een recente wereld zijn accounts geband vanwege overmatig boosten. Zolang dat hier niet gebeurt zie ik ook geen consequenties van het tw team. Je kan geen regels toepassen die er niet zijn. Of je moet als TW team regels inbouwen die strak weergeven wat wel en niet de grens is.

Dat er een grote groep bezig is momenteel met het opzetten van de wereld jegens de premade en massaal kritiek uiten is hun goed recht, het heeft echter geen legitimiteitsgrond op basis van de regels. Dat er kritiek wordt geuit op basis van eventueel tegenstrijdige woorden (zie post Anton en Inge) moet men zelf weten. Al moet ik zeggen dat dat inmiddels pathetische vormen heeft aangenomen en die spelers zich eens achter de oren moeten krabben wat hun doel in het leven precies is. Maargoed, daar sta jij buiten.
 
Reactiescore
1.167
Je moet het totale plaatje bekijken. De premade in het geheel heeft in mijn ogen redelijk weinig uitdaging en een hoge slagingskans in het algeheel. Omdat één account wordt weggespeeld, betekent nog niet dat het geheel veel uitdaging heeft. Verder verschilt de uitdaging per spelfase. In het begin zal iedereen veel uitdaging hebben om de early-game te overleven. Naarmate de mid-game fase aanbreekt staat elk account wat steviger, en dan komt de kracht van de premade pas echt naar voren. De premade is namelijk al sinds het begin van de wereld bezig met het perfect krijgen van de edellijnen, actief krijgen van de accounts, etc). Ze zullen dus minder op verandering hoeven in te spelen dan andere stammen. Dit maakt hun toekomst betrouwbaarder en daarmee de uitdaging kleiner.

Natuurlijk kan je bg's afwijzen, etc, om dan nog de schijn wat hoger te houden. (en het niet naar die overduidelijke 9/10 te tillen). Maar als je dan jullie positie vergelijkt met de rest. Dan zit de premade toch wel in de meest comfortabele positie van het spectrum.

Je spreekt jezelf hier nogal tegen... Early-game is juist het moeilijkst en het belangrijkst. Doordat iedereen redelijk verspreid ligt is er juist meer uitdaging en juist een kleinere slagingskans. De realiteit bevestigd dit nog maals.
 
Reactiescore
831
Sorry maar dit is wel echt belachelijk, als een 9/10 op het spectrum in deze fase nu al 100% slagingskans betekent dan is een 5/6 gewoon een normale start voor eender wie...

Het hele punt voor jullie is om uitdaging in deze wereld te zoeken, dan vergelijk je een 10 op het spectrum niet met wat jij als premade maximaal kan krijgen maar dan vergelijk je het met de gemiddelde speler van deze wereld? Sorry maar dit is toch wel echt basic, had wel meer verwacht van jou redenering...
 
Reactiescore
470
Hoe spreek ik mijzelf dan tegen dan :p?

Ik zeg toch letterlijk: "In het begin zal iedereen veel uitdaging hebben", maar dat de premade weinig uitdaging heeft door bovenstaand genoemde redenen.

Het vergrootglas waar wij onder spelen zorgt ervoor dat de start voor ons veel lastiger is. Lastig voor buitenstaanders te begrijpen natuurlijk maar denk niet dat er iemand uit de premade zegt dat deze start geen uitdaging is.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Dat hangt ervan af wat je onder boosten plaatst. Ik scheid het pp abuse en het boosten zoals een Cabbage of Inter bewust van elkaar. Omdat het eerste gewoon is toegestaan en dat 2e neigt naar niet legaal handelen. Iets waar ze zelf ook al over nadachten, omdat ze het tw team daarover hebben benaderd. Dus ik vraag nogmaals. Wie uit de top hebben op die manier geboost? Ik zal je vast helpen dat wij van Valar dat niet hebben gedaan dus dat maakt 9 opties en Cabbage die dit heeft gedaan maakt 1. Nog 8 accounts over waarvan 2 volgens jou geboost zouden hebben. Verklaar eens nader over wie dat gedaan zou hebben?

Want dat gejank over pp abuse is hypocriet wanneer jouw eigen account daar bijvoorbeeld ook gebruik van heeft gemaakt.

Prima jongen, als je zelf niet in staat bent om ze te zoeken dan toon ik ze toch. Ik ga er niet teveel tijd in steken aangezien er via tw stats al zeer duidelijke boosts te vinden zijn.

---

Deze is helemaal obvious.

1585410711865.png

1585410669010.png


----

Dan Pigzor, pakte 3 mooie dorpen uit Tfc, waarvan één om 03:29 binnen 18 uur tijd. Hij behaalde hier weinig oda mee en zelfs 0 ODD. Niemand heeft Pigzor ooit zelfs geprobeerd te scouten. Dit terwijl Tfc, waar hij in totaal 4 dorpen uit pakte een stam is met nog 10 andere actieve spelers. Vreemd, dat een account zelfs nog nooit gescout is (anders had je wel een beetje odd gehad) terwijl je al 8 dorpen hebt, zelfs 4 uit één stam.

Geen flauw idee wie er spelen, boeit mij ook niet, wat in ieder geval frappant is, is die odd in zo een situatie. Tja tenzij je vooral je eigen boosts doet opruimen en edelen, dan niet.

1585411318531.png
1585411341257.png

------

Dit is gewoon gissen, mijn naam begint niet met een Ant dus ik zit niet drie uur per dag met mijn broek op de enkels te kijken naar andere accounts. Dit kan ofwel gewoon zijn oude stam zijn geweest waar hij uit ging, een napje verleende van amper 3 dagen, en vervolgens twee ex-stamgenoten edelde. Waarbij Maarten veel odd haalde, ruiter best veel oda en anthonie geen odd maar wel een beetje OSD. Kan ook zijn dat hij in die stam verbleef om wat def uitwisseling mogelijk te maken toen ter tijd. Denk/hoop dat het gewoon om de tweede optie gaat hoor, voordat mensen zich op de pik getrapt gaan voelen.

1585410847133.png

---

Goed dan dus je cabbage guy. We staan zelf ook top 10, en wij zijn een zieke booster heb ik gehoord dus dat is er weer één. En dan heb je ook nog deze knakker op rang 9, ook een toppertje die vast zijn dorpen niet heeft geboost.

1585411660472.png

1585411704131.png

Iemand ooit een kazerne van level 22 en een hoofdgebouw level 23 zien hebben in een dorpie van 800 punten? Nogmaals; er is een heel spectrum aan boosten. Als je maar genoeg pp hebt is dat gratis dorpje van 88 punten dat je binnen enkele dagen naar de 3k boost nog schadelijker dan het overnemen van een boost.

Daarnaast; waar wij de moraalbrekers moeten afwijzen omdat we er anders meer dan één hebben, vraagt deze knakker ze in het veelvoud op zijn profiel:
1585411988971.png

Hij bindt er geen doekjes om in ieder geval.

Het vergrootglas waar wij onder spelen zorgt ervoor dat de start voor ons veel lastiger is. Lastig voor buitenstaanders te begrijpen natuurlijk maar denk niet dat er iemand uit de premade zegt dat deze start geen uitdaging is.

Zeker. Men spreekt juist onderling van de moeilijkste / meest verneukte start in de hele tw carrière.
 
Reactiescore
1.167
Hoe spreek ik mijzelf dan tegen dan :p?

Ik zeg toch letterlijk: "In het begin zal iedereen veel uitdaging hebben", maar dat de premade weinig uitdaging heeft door bovenstaand genoemde redenen.

Dan ben ik het gewoon niet met je eens ;). Ik geef een premade juist minder slagingskans, maar als je dat niet kan of wil begrijpen moet je alle posts eens even teruglezen. Er bestaat gewoonweg geen winnende premade met alle accounts waarmee gestart is, dat is op geen enkele wereld gebeurd.. Classics uitgezonderd dan.
 
Reactiescore
967
Dit is gewoon gissen, mijn naam begint niet met een Ant dus ik zit niet drie uur per dag met mijn broek op de enkels te kijken naar andere accounts. Dit kan ofwel gewoon zijn oude stam zijn geweest waar hij uit ging, een napje verleende van amper 3 dagen, en vervolgens twee ex-stamgenoten edelde. Waarbij Maarten veel odd haalde, ruiter best veel oda en anthonie geen odd maar wel een beetje OSD. Kan ook zijn dat hij in die stam verbleef om wat def uitwisseling mogelijk te maken toen ter tijd. Denk/hoop dat het gewoon om de tweede optie gaat hoor, voordat mensen zich op de pik getrapt gaan voelen.

We waren inderdaad de stam geleaved en toen een NAP afgesproken die door deze spelers werd genegeerd... Dan vallen we ze inderdaad aan. Verder maakt niet uit hoor, want stats alleen zeggen niet zo veel, maar wil wel even toelichten hoe het gegaan is :eek2:
 
Reactiescore
1.167
Ik begrijp het wel hoor ;) Ben het er gewoon niet mee eens dat je de premade een lagere slagingskans geeft dan de rest. Volgens mij zijn ook meer mensen het erover eens dat de premade in de meest gunstige positie verkeerd t.o.v. van de rest. Het is dan ook weer saillant dat alleen mensen die zelf in de premade zitten voordoen dat er veel uitdaging is en minder slagingskans... Verwijzen naar oude werelden, waar voornamelijk "noob" premades starten zegt niks over jullie slagingskans. Zie het als een compliment dat iedereen verwacht dat jullie de wereld gaat winnen.

Zullen waarschijnlijk een aantal accounts deel uitmaken van de winnende stam, maar echt niet allemaal. Ik snap je punt hoor, maar dat is een uitgangspositie van de ideale wereld.. een wereld die niet bestaat.

Verder verwijs ik graag naar oudere werelden, omdat ik zelf vaak onderdeel geweest ben van dergelijke premades. Dat waren premades met nog meer en nog betere spelers dan de groep die er nu staat, waar op W50 bv geen elke premade account won en op 47 een klein deel. Snap verder niet zo goed waarom ik dat niet als argument mag aanhalen.
 

DeletedUser69389

Guest
Prima jongen, als je zelf niet in staat bent om ze te zoeken dan toon ik ze toch. Ik ga er niet teveel tijd in steken aangezien er via tw stats al zeer duidelijke boosts te vinden zijn.

---

Deze is helemaal obvious.

Bekijk bijlage 18456

Bekijk bijlage 18455


----

Dan Pigzor, pakte 3 mooie dorpen uit Tfc, waarvan één om 03:29 binnen 18 uur tijd. Hij behaalde hier weinig oda mee en zelfs 0 ODD. Niemand heeft Pigzor ooit zelfs geprobeerd te scouten. Dit terwijl Tfc, waar hij in totaal 4 dorpen uit pakte een stam is met nog 10 andere actieve spelers. Vreemd, dat een account zelfs nog nooit gescout is (anders had je wel een beetje odd gehad) terwijl je al 8 dorpen hebt, zelfs 4 uit één stam.

Geen flauw idee wie er spelen, boeit mij ook niet, wat in ieder geval frappant is, is die odd in zo een situatie. Tja tenzij je vooral je eigen boosts doet opruimen en edelen, dan niet.

Bekijk bijlage 18458
Bekijk bijlage 18459

------

Dit is gewoon gissen, mijn naam begint niet met een Ant dus ik zit niet drie uur per dag met mijn broek op de enkels te kijken naar andere accounts. Dit kan ofwel gewoon zijn oude stam zijn geweest waar hij uit ging, een napje verleende van amper 3 dagen, en vervolgens twee ex-stamgenoten edelde. Waarbij Maarten veel odd haalde, ruiter best veel oda en anthonie geen odd maar wel een beetje OSD. Kan ook zijn dat hij in die stam verbleef om wat def uitwisseling mogelijk te maken toen ter tijd. Denk/hoop dat het gewoon om de tweede optie gaat hoor, voordat mensen zich op de pik getrapt gaan voelen.

Bekijk bijlage 18457

---

Goed dan dus je cabbage guy. We staan zelf ook top 10, en wij zijn een zieke booster heb ik gehoord dus dat is er weer één. En dan heb je ook nog deze knakker op rang 9, ook een toppertje die vast zijn dorpen niet heeft geboost.

Bekijk bijlage 18460

Bekijk bijlage 18461

Iemand ooit een kazerne van level 22 en een hoofdgebouw level 23 zien hebben in een dorpie van 800 punten? Nogmaals; er is een heel spectrum aan boosten. Als je maar genoeg pp hebt is dat gratis dorpje van 88 punten dat je binnen enkele dagen naar de 3k boost nog schadelijker dan het overnemen van een boost.

Daarnaast; waar wij de moraalbrekers moeten afwijzen omdat we er anders meer dan één hebben, vraagt deze knakker ze in het veelvoud op zijn profiel:
Bekijk bijlage 18462

Hij bindt er geen doekjes om in ieder geval.



Zeker. Men spreekt juist onderling van de moeilijkste / meest verneukte start in de hele tw carrière.
Nou dan zie ik al het merendeel accounts die ik niet als serieus beschouw. Zoals die pp abuser die ook steun bij ons zocht. M.b.t. Ruitere denk ik niet zozeer dat het boosten is. Wijzelf zijn door partijen gevraagd om ons te mengen in de veten die zij hadden/hebben met hen. Toen wij hierop reageerden hebben wij nadien hier niets meer van vernomen.

De reden dat ik ze niet wilde opzoeken is omdat jij met een beschuldiging kwam van boosten en die dien je dan ook te staven vind ik. Als accounts die nu genoemd worden door jou een reden zijn om het toe te staan bij de premade is dat gewoonweg laf en triestjes. Een overduidelijke pp spender die binnen niet al te lange tijd tegen onze stam zal opbotsen en dan bakzeil komt halen. Alsook daarnaast een account aan te halen die ik al voor aanvang van het edelen al typeerde als een typische booster (in het fameuze Inni topic). Ik persoonlijk had verwacht dat je met beschuldiging accounts als The Alcoholic Dream, onszelf of een Yellow Snow genoemd had en niet niet serieus te nemen accounts. Want op Ruiter na zijn ze dat en het lijkt mij dat dat van Ruiter ongegrond is. Al weet ik daar, net als jouzelf, daar ook weinig tot niets van af. Aangezien ik geen contact met hen heb.
 
Reactiescore
614
Dit is gewoon gissen, mijn naam begint niet met een Ant dus ik zit niet drie uur per dag met mijn broek op de enkels te kijken naar andere accounts. Dit kan ofwel gewoon zijn oude stam zijn geweest waar hij uit ging, een napje verleende van amper 3 dagen, en vervolgens twee ex-stamgenoten edelde. Waarbij Maarten veel odd haalde, ruiter best veel oda en anthonie geen odd maar wel een beetje OSD. Kan ook zijn dat hij in die stam verbleef om wat def uitwisseling mogelijk te maken toen ter tijd. Denk/hoop dat het gewoon om de tweede optie gaat hoor, voordat mensen zich op de pik getrapt gaan voelen.

Bekijk bijlage 18457

Roept andere op om goed te kijken naar de feiten etc. Begint zelf te ‘gissen’ over een account. Met alle respect zeg dan niks, vraag het eerst aan ons of kijk gewoon op de ranglijsten. Die maarten staat rang 2 verdediger door aanvallen namens 1 acc...

Ik spreek namens acc Ruiter overigens, mocht dat niet duidelijk zijn :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
We waren inderdaad de stam geleaved en toen een NAP afgesproken die door deze spelers werd genegeerd... Dan vallen we ze inderdaad aan. Verder maakt niet uit hoor, want stats alleen zeggen niet zo veel, maar wil wel even toelichten hoe het gegaan is :eek2:
Roept andere op om goed te kijken naar de feiten etc. Begint zelf te ‘gissen’ over een account. Met alle respect zeg dan niks of vraag het eerst aan ons. Die maarten staat rang 2 verdediger door 1 acc...
Bedankt voor deze onderbouwing. Dat maakt 1 beschuldiging dus al onterecht.
 
Reactiescore
489
En die andere 2 accs kan je ook niet vergelijken met accs als de premade. Die vlieger gaat bij mij niet op dus de vergelijking trekt in mijn ogen echt op niets. Je kan je gedrag niet gaan onderbouwen adhv het boostgedrag van, met alle respect, accs die niet eens in de buurt komen qua kwaliteit zoals ze die wel hebben in de premade.
 
Reactiescore
967
Dan ben ik het gewoon niet met je eens ;). Ik geef een premade juist minder slagingskans, maar als je dat niet kan of wil begrijpen moet je alle posts eens even teruglezen. Er bestaat gewoonweg geen winnende premade met alle accounts waarmee gestart is, dat is op geen enkele wereld gebeurd.. Classics uitgezonderd dan.

Verder geen zin om me te mengen in deze discussie omdat naar mijn idee mensen te veel langs elkaar heen praten en ingaan op wat hen onder boosten verstaan, maar Walk is op W69 wel degelijk nog steeds in zelfde staat als toen met de start. Natuurlijk zijn er hier en daar wat spelers bijgekomen op accounts die voorheen niet speelde of als mb fungeerde, maar de oorspronkelijke vorm van de premade staat tot de dag van vandaag nog in haar volle glorie. De kans is overigens enorm reëel dat Walk die wereld ook afsluit met de wereldwinst in haar zak.

Mocht je dit als argument aanhalen(wat in mijn optiek niet veel toevoegt), zorg dan in ieder geval dat je je feiten juist hebt.
 
Reactiescore
1.478
Verder geen zin om me te mengen in deze discussie omdat naar mijn idee mensen te veel langs elkaar heen praten en ingaan op wat hen onder boosten verstaan, maar Walk is op W69 wel degelijk nog steeds in zelfde staat als toen met de start. Natuurlijk zijn er hier en daar wat spelers bijgekomen op accounts die voorheen niet speelde of als mb fungeerde, maar de oorspronkelijke vorm van de premade staat tot de dag van vandaag nog in haar volle glorie. De kans is overigens enorm reëel dat Walk die wereld ook afsluit met de wereldwinst in haar zak.

Mocht je dit als argument aanhalen(wat in mijn optiek niet veel toevoegt), zorg dan in ieder geval dat je je feiten juist hebt.
Maar walk boostte dan ook een stukje meer dan Amen/swift hier. Daar was per speler een mb stam van 5 leden normaal en elk acc zat rond een week na het starten op de 3000 punten. Walk early game was nou niet bijzonder moeilijk.
 
Reactiescore
967
Maar walk boostte dan ook een stukje meer dan Amen/swift hier. Daar was per speler een mb stam van 5 leden normaal en elk acc zat rond een week na het starten op de 3000 punten. Walk early game was nou niet bijzonder moeilijk.

Nu scheer je elke speler van de premade over één kam. Ik geef toe dat het gehele misbruik gedoe uit de hand liep en dit heb ik toentertijd ook helder gemaakt. Dat enkele accounts nou eenmaal vele mb's gebruikte, betekent niet dat elk account dit nodig had/hier gebruik van maakte. Zo speelde mijn account maar met 1 mb en hadden we 1 hulpje die deff op z'n tijd aanbood. Verder vergeet je even dat bijna één account verloren was early game en dat 2/8 accounts 1 week eerder begonnen en daardoor dus ook weer enkele riciso's met zich mee brachten. Walk lag verdeeld over 2 continenten verspreid met uitgangspunt bepaalde edellijnen te handhaven. Ook dit bracht enkele risico's met zich mee.

Ik moet wel toegeven dat er meerdere factoren meespelen om een premade door de startfase heen te krijgen, waar wereldinstellingen(zoals geen os buiten stam) op deze wereld veel invloed heeft. Ik heb verder ook geen behoefte om hier de premade van W73 te vergelijken met Walk op W69, maar vond het wel even belangrijk te vermelden dat het argument wat Dialgaman aanhaalde niet correct is.
 
Bovenaan