Top/flopspelers

Reactiescore
983
Neemt @MasterMarkB te veel hooi op zijn vork door zijn falende stamgenoot R.E.L te internen en zo nog extra front creëren ?

Ben benieuwd!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Oei is REL nog steeds rennen
 
Reactiescore
661
w43 heb je niks gedaan, alleszins niks betekenisvol. Je zou ook nooit door Finity raken. Er zijn maar enkelen die kunnen oprecht zeggen dat ze w43 gewonnen hebben. W43 is gewonnen door de quit van Finity.

W40 nooit wat van je gehoord. Waar zat je?

Om mee te praten ben je een prima kerel Steff maar op tw vlak zou wat meer nuchterheid wel mogen.

En BBK, ik voel me nog steeds voor een stuk genaaid door al die bans.
Maar idd, DAAB was wel een noob stam.
 
Reactiescore
1.015
En BBK, ik voel me nog steeds voor een stuk genaaid door al die bans.
Maar idd, DAAB was wel een noob stam.

Daar heb je gelijk in inderdaad, maar ik benoem alleen Finity vooral door de grootte. Voor de neutrale forumlezer of mensen die niet hebben gespeeld zal dat misschien bekender klinken.
 
Reactiescore
24
Omdat ik zag dat er nog het een en ander aan misverstanden zijn, wil ik nog even posten waarom Noobs en specifiek Danooontje (en zijn externe accounts) de voorwaarden voor een nap en of de verloop periode van de BG hebben overtreden.



Wij hadden een nap met danooontje ingaande 5 maart.
Op 9 maart zijn we aangevallen door Zhadee die nu blijkt een hulp van danooontje is (1e keer schending nap).

Heb na dorpenverlies van MastermarkB op 10 maart aan Noobs kenbaar gemaakt aan Danooontje dat wij al eerder aanvallen kregen van mastermarkB, en dat als ze bleven dorpen verliezen en noobs de vrije hand kreeg met edelen, wij ook zouden inspringen met aanvallen en edelen. Naccer weet dit want die heeft ons ook al een aantal keer meegevraagd aan te vallen. We hadden met Noel (voornamelijk Moonlight, Kaneki en mijn account) al ruzie met de stam Unicorns, waar o.a. Zhadee in zat, maar die voornamelijk slaafjes waren van MastermarkB. Dit weten de spelers van Noobs uit die regio heus wel.


Op 16 maart verloor mastermarkB veel dorpen aan Noobs, en in de nacht van 16 op 17 maart verloor mastermarkB een heleboel dorpen s'nachts. Dit waren jumps van o.a. naccer midden in een groot clusterdeel van mastermarkB. Het cluster van Danooontje en MastermarkB is namelijk totaal geen touw aan vast te knopen.
We hebben op 16 en 17 maart nog een aantal keer aan Danooontje gevraagd hoe de situatie zat, die gaf blijk er weinig van te kennen, en wist niet dat MastermarkB was gestopt, terwijl dit volgens mij door Noobs al de wijde wereld in was verspreid dat mmb wel was gestopt. Danooontje ondernam 0 actie. Op 17 maart ook kenbaar gemaakt aan Danooontje dat we contact hadden met Lions.

Daarna besloten met Cabbie om dorpen van mastermarkB te gaan clearen en edelen. Er waren nog pms vanaf Naccer gestuurd dat we MastermarkB niet mochten edelen omdat zij hem zogenaamd hadden gecleared. Maar volgens mij had cabbie letterlijk maar 1 al gecleared dorp geedeld en dat was een off dorp van Mmb.
Op de nacht van 17 op 18 maart heeft Cabbie dorp gepakt van mastermarkB (en wij voorgeedeld) en op 18 maart ochtend en middag tot avond zijn door ons en Cabbie dorpen gepakt van mastermarkB
Om ongeveer 1 uur smiddags overgestapt naar Lions, en om 2 uur smiddags kwamen de edels aan op met de jump over Danooontje heen.

Wij waren niet op de hoogte toen van danooontje's plannen om naar noobs te gaan, mastermarkB leek dus al 2 dagen gestopt (sinds 16 maart) en danooontje had nog geen dorp geedeld van mastermarkB of ook maar enig actie ondernomen. Ze hadden daar geen dorpen, dus het is geen CF. Bovendien lag Zhadee daarnaast en die had ons al eerder aangevallen. Verder naar onder lagen uitsluitend mastermarkB dorpen, of van de stam Tar. Een enkel verspreid dorpje van Danooontje, maar de ruimte was er gewoon langs Danooontje heen te edelen.
Omdat Danooontje nog geen kick had gegeven wisten we ook niet of Danooontje mee ging naar Lions als intern (die optie had ik gesuggereerd) of dat ze gingen stoppen, of dat ze naar Noobs gingen.


Omdat Danooontje nog niets had laten horen en ook omdat ze nog 0 hadden gedaan op mastermarkB en de dag ervoor zelfs toegaven niet wisten dat ze MastermarkB gestopt was, toen hebben wij besloten om de jump te doen. Wij zagen liever dat de dorpen in een eventuele combinatie van ons en Danooontje gingen, of dat als zij stopte, dat wij tenminste al een redelijke afbakening konden maken tegen Noobs. We hadden allerminst verwacht dat ze naar Noobs gingen, immers zouden ze wel eerder actie hebben ondernomen of MastermarkB tot intern zouden promoten.


Op 18 maart om 3 uur smiddags heeft danooontje via whatsapp gevraagd aan mastermarkB om ons aan te vallen (terwijl we dus een nap hadden met danoontje). https://gyazo.com/fabe77fdaabdee54443cb9340495ab24 . Dit is een indirecte schending van de nap. Danooontje heeft tot 17:00-18:00 uur op 18 maart gewacht totdat ze mastermarkB gingen edelen, terwijl Mmb al 3 dagen steady dorpen verloren (bijna 100 in totaal).
Ze begonnen als een gek dorpen voor mijn en Cabbie's neus te edelen. En toen had ik wel vermoedens. En dat voelde al als een aardige dolksteek. Immers wisten ze dat of al langer, of ze zaten expres nu onze en Cabbie's dorpen te edelen omdat ze wisten dat ze naar Noobs gingen.

Om 22:10 maakte Danooontje kenbaar dat ze naar Noobs gingen. Ze wisten om 22:11 over de nap afspraken die tussen Lions en Boob golden betreft de afwikkeling van de BG (ze citeerde een pm van Naccer waarin dat stond om 22:11). Om 23:51 gingen ze over naar Noobs.


S'avonds heeft mastermarkB ons aangevallen dit was rond 23:30. Aanvallen die een kleine 20 minuten verstuurd zijn voordat danooontje naar Noobs ging (2e keer schending nap) maar wel al verstuurd werden toen Danooontje op de hoogte was van deze afspraken tussen lions en noobs, afgezien dat de persoonlijke nap ook nog stond.
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/13d98f4323d44d46828931cccabc1751


De volgende dag op 19 maart heeft Zhadee om 10 uur smorgens ons aangevallen (3e x schending van de nap)

Wij hebben als antwoord hierop op 20 maart een heleboel aanvallen gestuurd op Zhadee. We hadden heel dat account gecleared en konden vrij door edelen. We kregen toen opeens een PM van Gli Occhi. Deze wist niets van de aanvallen van Zhadee af, maar vond dat wij 'afspraken schonden'.
Zo werd er gezegd:
Hoopte dat het duidelijk was dat we het niet accepteren als je over iemand heen edelt.

Wat ik niet helemaal snapte. Wij edelde die jumpdorpen van MMB toen wij nog geen idee hadden dat Danooontje naar Noobs gingen, daar was pas bijna 10 uur later sprake van, en ermee rekening houdende dat onze edels ruim 5 uur liepen, dus bijna 15 uur later. Dus hoezo hadden we hier rekening mee kunnen houden uberhaupt? Zoals ik al eerder noemde Danooontje ondernam al dagen 0 actie en MastermarkB was al bijna 100 dorpen kwijt in 3 dagen. We hadden Danooontje al gewaarschuwd dat we mee gingen edelen op mastermarkB als dorpenverlies zou aanhouden, we hadden ook aan ze gevraagd meerdere keren hoe het zat met MastermarkB. Als daar niet op gereageerd wordt, en ze internen/edelen zelf niks van mmb, en als Noobs allemaal jumps en cf's maakt, hoezo zouden wij dan dat niet mogen?
En wat betreft Zhadee die viel ons de dag ervoor aan dus hoezo mochten we niet terug aanvallen?

We kregen vervolgens recaps die deels al liepen van Danoontje op de volgende dorpen:

472|521
470|524
472|522


2 recaps op gestuurd door Danoontje op 472|521, we konden deze zelf recappen. Geen idee of die edel al liep voordat wij het treintje stuurde, of dat hij al eerder liep. Maar er werden anti-snipes bijgetimed toen wij het dorp al hadden (4e x schending van de nap).

Op 470|524 werd een recap gestuurd die maximaal 27 minuten kon lopen. Ons treintje liep 33 minuten. Dus die is gestuurd toen ons treintje al liep. Omdat die edel het dorp niet overnam, stuurde danooontje een edel bij toen wij het dorp hadden (5e x schending van de nap).

Wij hebben één scout aanval gezonden van 179 scouts op 471| 520 toen danooontje het dorp had. Dat was een foutje want we hadden niet gezien dat Danooontje dat dorp al had (dorpsnaam + kaart was niet aangepast).

Rond deze tijd ontstond er een discussie, want Gli Occhi vond dat wij afspraken schonden, terwijl wij in ons volste recht stonden die dorpen in eerste instantie van MastermarkB te edelen, en ook volledig in ons recht stonden om die dorpen van Zhadee aan te vallen. Er werd namens ons account een dorpenruil voorgesteld omdat wij vonden dat namens Danooontje en/of Noobs de nap afspraken werden geschonden.

Even tussen door,

Meerderheid is tegen het voorstel van Duck, nog niet iedereen heeft gereageerd. Lijkt me goed dat Duck nu gewoon vrij kan edelen en als Ilona toch het aanbod wil dan reageer ik gelijk zodra ik terug ben van werk.

Tussen tijd heeft Danoontje één dorp aan gevallen die ik zojuist vermelde
472|521 had ge reacpped kunnen worden maar niet gedaan. Die i

Van dat vrij-edelen was geen sprake. Danooontje ging vrolijk door met recappen terwijl onze edels toen al liepen, en zelfs mini clears timen achter onze recaps. Er was geen sprake meer namens Danooontje van zich vasthouden aan de napafspraken. Terwijl we volgens 'Jeffrey' vrij door konden edelen.

Na de toezegging van Jeffrey dat Mac Duck 'vrij' mocht edelen van Zhadee, werden door Danooontje rond een uur of 9 s avonds nog een boel aanvallen gestuurd, ook toen wij het dorp al van Zhadee hadden overgenomen. Op 472|522 werd specifiek een clear getimed na onze edel, en vervolgens een recap door danooontje (6e x schending van de nap)
Wij recapte deze weer, en danooontje timde wederom een aanval achter onze recap, maar deze faalde, was niet groot genoeg. En de recap erachter bleef hangen. (7e keer schending van de nap)



Tldr: Danooontje heeft ruim 7 keer een persoonlijke nap en later BG nap geschonden door middel van 2 externe accounts en aanvallen van hun eigen account.
Wij hebben geen afspraken geschonden. Wij hebben elke keer gereageerd, geen een keer behalve 1 scout aanval een aanval gezonden op Noobs.
Ook waren die jump dorpen absoluut geen cf's of schendingen van welke afspraken dan ook. Danooontje ondernamen pas na 3 dagen dorpenverlies van mastermarkB die toen al bijna 2 hele dagen offline was en 100 dorpen kwijt was, actie. Danoontje's toekomst was ons onbekend, maar dat zij geen actie ondernamen dat wilde niet zeggen dat wij geen dorpen mochten edelen van MastermarkB, ook al waren dat jumps, die again niet in Danooontje's cluster lagen.

Ik kan alles bewijzen met mededelingen, berichten en pms.


Aanpassing:
Zo worden er momenteel aanvallen uitgevoerd door Schedel op Curio blijkbaar, onder het mom dat 'Mac Duck' afspraken heeft geschonden. Alles behalve dat is waar. Danooontje heeft ruim 7 keer de afspraken geschonden indirect of direct. Wij niet, behalve 1 scout aanval.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
35
TL: DR plz:

EDIT:
Heb na dorpenverlies van MastermarkB op 10 maart aan Noobs kenbaar gemaakt aan Danooontje dat wij al eerder aanvallen kregen van mastermarkB, en dat als ze bleven dorpen verliezen en noobs de vrije hand kreeg met edelen, wij ook zouden inspringen met aanvallen en edelen. Naccer weet dit want die heeft ons ook al een aantal keer meegevraagd aan te vallen. We hadden met Noel (voornamelijk Moonlight, Kaneki en mijn account) al ruzie met de stam Unicorns, waar o.a. Zhadee in zat, maar die voornamelijk slaafjes waren van MastermarkB. Dit weten de spelers van Noobs uit die regio heus wel.

Jullie meegevraagd was bijna een maand geleden, daarna hebben jullie niks gedaan omdat je te druk was met het internen van Kaneki. De rest van de post duurt me te lang dus geef aub even een TL: DR van wat je wilt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Tldr;Mac duck maakt misbruik vd nap en snapt dan niet waarom die niet gehouden wordt.
 
Reactiescore
24
Dude waarom moet deze discussie nog steeds plaatsvinden?

Also wat is het probleem dat Schedel Curio aanvalt?

Omdat noobs niet wil toegeven dat Danooontje de nap bleef schenden...

Voor mij niets hoor, maar er worden beschuldigingen gemaakt van Schedel aan Curio dat ze aanvallen omdat "Mac Duck zich ook niet aan de afspraken zou houden". Dat slaat nergens op... en klopt niet.

Jullie meegevraagd was bijna een maand geleden, daarna hebben jullie niks gedaan omdat je te druk was met het internen van Kaneki. De rest van de post duurt me te lang dus geef aub even een TL: DR van wat je wilt.

Een maand? Je kan ook overdrijven... Je vroeg ons begin maart (3) en half (13) maart... Dat is anderhalve week en 2,5 week geleden....

Wij moesten Kaneki's dorpen gewoon verdedigen hoor van Danooontje. Dus er was continu dreiging en onze clears liepen gewoon... Nap werd pas 5 maart afgesproken nadat om de meeste dorpen al was gestreden.
Bovendien lagen we ook nog (deels) tegen die Unicorns stam, die regelmatig aanvallen stuurde.

Nadat dit klaar was, stopte moonlight die we moesten clearen voordat we dorpen konden pakken. Daarna nog wat clears gestuurd op -A Noble train. Dus ook daarna niet de mogelijkheden gehad verder druk te zetten op TOSL.

Verder wat ik wil, is dat de beschuldigingen aan ons adres stoppen. Er is uit de kant van Noobs de afspraken overtreden, niet vanuit onze kant.

Tldr;Mac duck maakt misbruik vd nap en snapt dan niet waarom die niet gehouden wordt.

We hebben nergens misbruik gemaakt van welke nap dan ook? Waar basseer je dit op?

Dat jump cluster was niet in het cluster van Danooontje. Daar kan je moeilijk over doen maar dat was het niet. Dus ik hoefde geen verantwoordelijkheid aan Danooontje af te leggen. Vooral niet omdat ze wel lieten gebeuren dat mastermarkB in 3 dagen 100 dorpen verloor, waaronder allemaal jumps en cf's van noobs. Dus hoezo mochten wij dat niet?

En vervolgens wordt door jullie leider gezegd dat ik vrij mag edelen van Zhadee omdat die overduidelijk begon, en dan krijg ik alsnog aanvallen. Ja erg netjes!

Ben heel benieuwd!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Dude waarom moet deze discussie nog steeds plaatsvinden?

Also wat is het probleem dat Schedel Curio aanvalt?

Nouja, als er wordt aangegeven dat we als stam wel onderdeel uitmaken van gemaakte afspraken over o.a. kata’s en cf’s maar de datum van de 24e vervolgens niet gehandhaafd wordt rii ons, vind ik die afspraken een beetje eenzijdig.
 
Reactiescore
24
Zoals de hele kijk op deze kwestie. Ik mag als vijand van MastermarkB niet bij mastermarkB een jump cluster maken, maar heel Noob mag dat blijkbaar wel.
En zodra dat cluster wordt aangevallen door het volgende externe account of sterker nog, Danooontje zelf dan is de schending van de nap daar de normaalste zaak van de wereld voor.

Erg makkelijk allemaal
 
Reactiescore
326
Nouja, als er wordt aangegeven dat we als stam wel onderdeel uitmaken van gemaakte afspraken over o.a. kata’s en cf’s maar de datum van de 24e vervolgens niet gehandhaafd wordt rii ons, vind ik die afspraken een beetje eenzijdig.

Hebben nooit NAP afspraken met Curio gehad? Of wil je ook nog eens dat je in de tussentijd rustig je stamgenoot kan internen om front te maken, zonder dat hij aangevallen kan worden?

Wil niet veel zeggen hoor, maar Danny heeft aangegeven dat de NAP ze niks boeit en ze gewoon recappen als Schedel dorpen in de buurt pakt. Nu zitten jullie allemaal lekker te klagen, maar hetzelfde zou gebeuren als er dorpen bij jullie clusters gepakt zouden worden.

Dit is een vrij nutteloze discussie als je nergens vermelt wat je graag zou willen. Wat mij betreft is het wel mooi zo en zien we elkaar de 24e op het slagveld.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Hebben nooit NAP afspraken met Curio gehad? Of wil je ook nog eens dat je in de tussentijd rustig je stamgenoot kan internen om front te maken, zonder dat hij aangevallen kan worden?

Wil niet veel zeggen hoor, maar Danny heeft aangegeven dat de NAP ze niks boeit en ze gewoon recappen als Schedel dorpen in de buurt pakt. Nu zitten jullie allemaal lekker te klagen, maar hetzelfde zou gebeuren als er dorpen bij jullie clusters gepakt zouden worden.

Dit is een vrij nutteloze discussie als je nergens vermelt wat je graag zou willen. Wat mij betreft is het wel mooi zo en zien we elkaar de 24e op het slagveld.

Ik heb schedel meermaals verteld hoe wij het graag zouden zien, maar die heeft blijkbaar een plank voor z’n kop. Daarmee valt amper te communiceren.

Daarbij vind ik het wel weer typisch dat je in de eerste alinea aangeeft dat wij en Lions niet te vergelijken zijn wbt afspraken en in de tweede alinea haal je een voorbeeld van een speler uit Lions aan om je punt te bewijzen. Heb je ‘m door?

En ja, de 24e was idd de bedoeling, maarja, schedel he :redface:
 
Reactiescore
326
Ik heb schedel meermaals verteld hoe wij het graag zouden zien, maar die heeft blijkbaar een plank voor z’n kop. Daarmee valt amper te communiceren.

Daarbij vind ik het wel weer typisch dat je in de eerste alinea aangeeft dat wij en Lions niet te vergelijken zijn wbt afspraken en in de tweede alinea haal je een voorbeeld van een speler uit Lions aan om je punt te bewijzen. Heb je ‘m door?

En ja, de 24e was idd de bedoeling, maarja, schedel he :redface:

Dat 2e was bedoeld op Mac Duck die CFs aan het pakken was bij danoon?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
24
Dit is een vrij nutteloze discussie als je nergens vermelt wat je graag zou willen. Wat mij betreft is het wel mooi zo en zien we elkaar de 24e op het slagveld.

En daarom wordt ik de 18e al aangevallen door mastermarkB dankzij danoontje, 19e door zhadee en 20ste door danoontje maar ik mag zelf pas de 24e aanvallen? Zagen we elkaar maar de 24ste op het slagveld. Was stuk eerlijker geweest

Wil niet veel zeggen hoor, maar Danny heeft aangegeven dat de NAP ze niks boeit en ze gewoon recappen als Schedel dorpen in de buurt pakt. Nu zitten jullie allemaal lekker te klagen, maar hetzelfde zou gebeuren als er dorpen bij jullie clusters gepakt zouden worden.

Wat bedoel je hiermee? Aan welke dorpen of gebied refereer je?

Danoontje zat niet eens in jullie stam toen ik die dorpen pakte... En liet eerdere jumps en cfs maar dan van noobs omgemoeid, evenals dat ze ook lieten gebeuren dat er 100 dorpen werden gepakt van mmb, hoezo zou ik mmb dan niet mogen edelen?

Dat 2e was bedoeld op Mac Duck die CFs aan het pakken was bij danoon?


Het zijn geen cf's. Lagen niet in danoontje's cluster. En Zhadee viel mij aan, dus ik mocht terug aanvallen en Danooontje had niet het recht mij aan te vallen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.039
Hebben nooit NAP afspraken met Curio gehad? Of wil je ook nog eens dat je in de tussentijd rustig je stamgenoot kan internen om front te maken, zonder dat hij aangevallen kan worden?

Wil niet veel zeggen hoor, maar Danny heeft aangegeven dat de NAP ze niks boeit en ze gewoon recappen als Schedel dorpen in de buurt pakt. Nu zitten jullie allemaal lekker te klagen, maar hetzelfde zou gebeuren als er dorpen bij jullie clusters gepakt zouden worden.

Dit is een vrij nutteloze discussie als je nergens vermelt wat je graag zou willen. Wat mij betreft is het wel mooi zo en zien we elkaar de 24e op het slagveld.

Je zou denken dat je na een wereld met Emile in de chat zitten, je ondertussen wel zou weten wanneer die zat is. :p
 
Bovenaan