Top/flopspelers

Deleted User - 487957763

Guest
Als je die hele stam internt van phuture en n hele stam internt van dat noord acc, en dan nog eens n hele deffstam nodig heeft om je recht te houden mag je wel van boosten spreken ja
Volgens mij zien wij de definitie van boosten dan anders. Bij Optic werden er accounts gestart met het oogmerk andere accounts een betere start te geven.

Geval Phuture bijv en andere panda accounts waren solo gestart en zijn een stam gejoined. In die stammen stopten spelers en ja dan intern je ze. Kan je moeilijk laten liggen he.
 
Reactiescore
2.303
hij wordt inderdaad overal uitgekotst als dikke noob
 
Reactiescore
1.089
ls je ook naar die sig kijkt, marginale stammen allemaal daar zou je je toch eerder voor schamen

Uhuh, pronkt ook met No ID. als dat de No ID van w34 is dan zou ik me inderdaad kapot schamen. Vieze stab stam.
 
Reactiescore
89
Gecarried door 4 man, feli

Had nog andere quotes eruit kunnen pakken maar daar heb ik niet zoveel zin in. Wie ben jij als ik vragen mag?
Ik speel sinds W36 samen met Emile en er is nog nooit sprake geweest dat iemand wordt 'gecarried'. Als je een maand lang clears krijgt van 2 stammen zonder het huidige fakelimiet (oftewel minimaal 1,5k inc per dag op classic snelheid) gaat iemand dit solo of met 2 man doen? Nee niemand, hievoor heb je een team dat goed samenwerkt nodig.
Op 1 ochtend met fouten na, iets van 15 dorpen verlies, hebben we nergens dorpen verloren afgelopen classic. We stonden stevig in de plus zelfs. Zo kan ik meer voorbeelden van afgelopen werelden geven maar ik zie hier het nut niet van in. Dus geen idee waarom jij zo zit te bashen op Emile, hij is namelijk een dragende kracht van dit team op meerdere werelden.
 
Reactiescore
1.089
Het is stef, enige wat je moet doen is zeggen dat hij een idioot is, en dan move-on. Het is of totaal niet serieus, of totaal niet serieus te nemen omdat het reinste onzin is.

Dus bij deze stef je bent 3 keer van account gewisseld vorige cl, en geen een heeft het overleeft, je hebt (alleen maar dorpen) verloren, geen recht van spreken, je bent een idioot. Klaar.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Hoezo zegt die dat die mij heeft gerekt? Op w36 frontte die met mij en zette die zn account op delete na een week. Lmaooo
 
Reactiescore
1.089
Nuja ligt er aan of het ingecalculeerd was of niet

Ik neem dat als ze (volgens o.a. peter) met 8 of 9 accounts de wereld starten, en nog een dozijn recruits doen, dat er niets ingecalculeerd aan is als je ook nog eens verliest
 
Reactiescore
660
Ik vind/vond Steff altijd wel een prima kerel :p. Ik weet niet waar het mis is gegaan of iets, maar ik heb duidelijk iets gemist haha
Ik heb ook altijd goed kunnen praten met steff. Evengoed iets gemist dus.
Ik kan me niet herinneren dat we ergens samen in een clan zaten op classic 10. Zal wel kloppen, ben zoveel vergeten.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Was tbh tijdens cl20 niks mis met steff qua praten, althans hij zocht geen ruzies op oid, enige pijnpunt was het slechte deffen/offen. Toentertijd leek het alsof hij wel snapte dat hij de mindere schakel was en blij was om gewoon in de stam te zitten. Op de achtergrond heb ik ongeveer 5 mensen moeten tegenhouden van ragequiten door acties van steff maargoed had hij zelf niet door. Alleen het is heel apart hoe arrogant hij zich nu opstelt tov zijn stam die hem naar een wereldwinst heeft gecarried.
 
Reactiescore
973
Benieuwd of miel al eens heeft moeten deffen of t aan zn cos overlaat en dan ragequit als er iets fouts gebeurd #CL20, of makkelijker is gewoon de winnende partij joinen en n wereldwinstje erbij schrijven #thesnipe

????
Emile was juist de belangrijkste speler op bananass cl20, vind het imo een wonder dat die niet geragekwit is na alles dat die wereld is gebeurt.
 
Reactiescore
2.039
Ik heb ook altijd goed kunnen praten met steff. Evengoed iets gemist dus.
Ik kan me niet herinneren dat we ergens samen in een clan zaten op classic 10. Zal wel kloppen, ben zoveel vergeten.
Steff is altijd al een rare geweest hoor, vooral in combinatie met die René
 
Bovenaan