Top/flop spelers

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Wat nou als we op afgelopen werelden met 8 man pp hebben gefarmd?

de niet overdraagbare pp?

Als je kijkt hoe druk de omgeving van NTD is qua andere spelers uit de top25

top 25 spelers, of top 25 farm spelers?

qua farm zie ik maar 2 actieve farmers in je buurt: prope en noo-noo, dus die drukte valt nog best wel mee.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Valt wel op dat de armste straatratten hier eerst komen haten
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
En @tim010 ,mijn grootste issue is nog niet eens dat pp gebruikt wordt. Maar dan zo popie jopie doen alsof het door goed spel komt en nog komen verkondigen "dat het wel meevalt" is gewoon kansloos.

Ach de 'get rekt' in de openingspost toonde direct aan dat het nogal een troll was. Je kunt het zien als een meme of als een persoonlijke belediging opvatten. Velen hier zijn duidelijk te gefrustreerd omtrent het hele pp beurs geval om er mee te lachen.
 
Reactiescore
1.468
Ach de 'get rekt' in de openingspost toonde direct aan dat het nogal een troll was. Je kunt het zien als een meme of als een persoonlijke belediging opvatten. Velen hier zijn duidelijk te gefrustreerd omtrent het hele pp beurs geval om er mee te lachen.
Mja, het is iets meer dan dat.
Sommige mensen krijgen het voor elkaar iedereen tegen zich in het harnas te jagen en dan krijg je dit :)
 
Reactiescore
278
Dan zou ik wel pauper hypocriet zijn hé, als ik het verkondig over hoe triest het boosten en enorme pp spenden is, om het dan over 2 wereldjes lekker zelf te doen.

Het is een free to play game hoor.
Hoort bij het spel, niet zo janken
 
Reactiescore
1.365
Vind dit een mooiere flex, die staat tenminste in hall of fame:$. Screenshot_20200314-232108_Tribal Wars.jpg
 
Reactiescore
1.647
hebben de berichten van ze clears gezien, hij pronkt met dom troepen verlies :D

Dat kan je vast wel hard maken?

Ligt eraan, hebben ook bijna de 1m farm award :p. En de kracht van @Haico !! <3

10000 troepen verslagen en zeg 5000 verliest met farmen/clearen, stel is enkel speer dan 50+30+10=90gs * 5000, dus heeft je 450.000 ga gelost voor die 1m roof? Ff meest positieve scenario? Is het dan wel waard?
 
Bovenaan