Top/flop spelers

Reactiescore
2.386
Gewoon lekker gefarmed hoor, mag wel meer respect voor zijn. Naast het abusen zijn ze een van de enigen die weten hoe ermee om te gaan.
 
Reactiescore
853
Ja, die enorme farm komt voor 90% door de pp.
Nouja dan zou dus iedereen die farmt nu farmen door PP? Dat is wel heel makkelijk weggezet. Zo bizar veel PP is er nog niet eens uitgegeven ook, denk dat er best wat accounts zijn die aardig in de buurt komen van onze uitgaven.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Nouja dan zou dus iedereen die farmt nu farmen door PP? Dat is wel heel makkelijk weggezet. Zo bizar veel PP is er nog niet eens uitgegeven ook, denk dat er best wat accounts zijn die aardig in de buurt komen van onze uitgaven.
Cabbage guy sowieso, die kunnen niets zonder te boosten :rolleyes:
 
Reactiescore
967
Nouja dan zou dus iedereen die farmt nu farmen door PP? Dat is wel heel makkelijk weggezet. Zo bizar veel PP is er nog niet eens uitgegeven ook, denk dat er best wat accounts zijn die aardig in de buurt komen van onze uitgaven.

Dat is natuurlijk maar net waar je mindset ligt en wat je als 'normaal' ervaart. Ik kom zelf uit een opkomst waarbij pp uitgeven in de start schaars was en heb dus een hele andere mindset dan de meeste nieuwere spelers betreft die kwestie. En al zie je in de stamchat screens voorbij komen van 2k pp die in 1x richting de beurs gaat mag je denk ik wel spreken van veel, dan wel niet, overdreven pp gebruik.

Verder is jullie hoge farminkomsten natuurlijk ook beïnvloedt door die stroom aan pp die eruit gaat. En op die manier bevoorrecht je jezelf natuurlijk t.o.v. spelers die minder of geen pp gebruiken in de startfase van het spel. Dit is denk ik ook waar Carlo naartoe wilde met z'n post.
 
Reactiescore
389
Nouja dan zou dus iedereen die farmt nu farmen door PP? Dat is wel heel makkelijk weggezet. Zo bizar veel PP is er nog niet eens uitgegeven ook, denk dat er best wat accounts zijn die aardig in de buurt komen van onze uitgaven.

Als jullie 0 pp uitgeven, heb je miss 10% van de gs die je nu hebt gefarmd. Precies zoals ik zei dus.
Al die lc die je hebt door pp te spenen, de stal die hoog is door pp te spenen, het vele farmen in het begin, doordat je pp hebt gespend. En dan nog hier komen zeggen dat het gewoon door te no lifen is.

Starts zijn gewoon absoluut triest. Boost boost pp vriendjes boost nog meer pp en Def slaafjes.
 
Reactiescore
853
Dat is natuurlijk maar net waar je mindset ligt en wat je als 'normaal' ervaart. Ik kom zelf uit een opkomst waarbij pp uitgeven in de start schaars was en heb dus een hele andere mindset dan de meeste nieuwere spelers betreft die kwestie. En al zie je in de stamchat screens voorbij komen van 2k pp die in 1x richting de beurs gaat mag je denk ik wel spreken van veel, dan wel niet, overdreven pp gebruik.

Verder is jullie hoge farminkomsten natuurlijk ook beïnvloedt door die stroom aan pp die eruit gaat. En op die manier bevoorrecht je jezelf natuurlijk t.o.v. spelers die minder of geen pp gebruiken in de startfase van het spel. Dit is denk ik ook waar Carlo naartoe wilde met z'n post.
Natuurlijk, toen ik begon was er niet eens een pp beurs. Echter veranderen tijden en moet je nu simpelweg op een of andere manier zorgen dat je pp hebt om mee te kunnen. Dit doet echter zeker niet af aan de activiteit die benodigd is om effectief te farmen op dit moment. Als je kijkt hoe druk de omgeving van NTD is qua andere spelers uit de top25 is het toch wel zeer opmerkelijk hoeveel farm NTD weet binnen te halen denk ik.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Verkoop je eigen gs, koop ze daarna weer op. Dan kun je evenveel pp abusen en hoeft er niet geweend worden.

We hebben ondertussen meer werelden met beurs dan zonder gehad, wordt tijd dat de hysterie errond stopt.
 
Reactiescore
389
Jaloezie is een vervelend iets @charlezz

Jaloers? Hahahahaha
Op wat? Dat jullie zoveel geld aan tw uitgeven? Of het misplaatste gevoel van trots xD

Er wordt hier gewoon verkondigd hoe geweldig goed jullie starten terwijl het voor 90% komt door de enorme hoeveelheid pp die erin wordt gedouwd. En dat is gewoon pay to win. Dus de claim dat het een goede start is of puur door no life slaat gewoon feitelijk nergens op.
En als ik jaloers word genoemd, omdat ik dat aankaart, vind ik dat helemaal geen probleem.
En @tim010 ,mijn grootste issue is nog niet eens dat pp gebruikt wordt. Maar dan zo popie jopie doen alsof het door goed spel komt en nog komen verkondigen "dat het wel meevalt" is gewoon kansloos.
 
Reactiescore
278
Jaloers? Hahahahaha
Op wat? Dat jullie zoveel geld aan tw uitgeven? Of het misplaatste gevoel van trots xD

Er wordt hier gewoon verkondigd hoe geweldig goed jullie starten terwijl het voor 90% komt door de enorme hoeveelheid pp die erin wordt gedouwd. En dat is gewoon pay to win. Dus de claim dat het een goede start is of puur door no life slaat gewoon feitelijk nergens op.
En als ik jaloers word genoemd, omdat ik dat aankaart, vind ik dat helemaal geen probleem.
En @tim010 ,mijn grootste issue is nog niet eens dat pp gebruikt wordt. Maar dan zo popie jopie doen alsof het door goed spel komt en nog komen verkondigen "dat het wel meevalt" is gewoon kansloos.
Gewoon een wereldje of 2 farmen joh, kan je ook meedraien.
 
Reactiescore
389
Gewoon een wereldje of 2 farmen joh, kan je ook meedraien.
Dan zou ik wel pauper hypocriet zijn hé, als ik het verkondig over hoe triest het boosten en enorme pp spenden is, om het dan over 2 wereldjes lekker zelf te doen.

Het is een free to play game hoor.
 
Reactiescore
310
Jaloers? Hahahahaha
Op wat? Dat jullie zoveel geld aan tw uitgeven? Of het misplaatste gevoel van trots xD

Er wordt hier gewoon verkondigd hoe geweldig goed jullie starten terwijl het voor 90% komt door de enorme hoeveelheid pp die erin wordt gedouwd. En dat is gewoon pay to win. Dus de claim dat het een goede start is of puur door no life slaat gewoon feitelijk nergens op.
En als ik jaloers word genoemd, omdat ik dat aankaart, vind ik dat helemaal geen probleem.
En @tim010 ,mijn grootste issue is nog niet eens dat pp gebruikt wordt. Maar dan zo popie jopie doen alsof het door goed spel komt en nog komen verkondigen "dat het wel meevalt" is gewoon kansloos.

Wat veel voor jou is met 10euro zakgeld hoeft niet voor ons zo te zijn, dien maar een klacht in bij het TW team als je wilt maar wij spelen het op een eerlijke manier :p.


Wat nou als we op afgelopen werelden met 8 man pp hebben gefarmd?

Allemaal aanames.

Weer eens leuk om te zien hoeveel mensen er happen op dit dwaze topic

Zure mensen!
 
Reactiescore
1.278
Ach sommige stoppen met 8 man 1500 euro in een account om eens mee te kunnen draaien in de top. Moeten ze zelf weten is d'r eigen geld. Ik weet in ieder geval van mezelf dat ik dat niet nodig heb.

Buiten dit heeft PP gebruik natuurlijk wel invloed op de farm. NIETTEDOEN heeft met pp kazerne naar 25 gepompt en stal naar 20. Dan zit je veel eerder op het niveau dat je veel spelersfarms kan maken of veel kan micro'en omdat je simpelweg meer LC hebt. Spelers die alleen op farm/rooftocht teren zouden productie op niveau kazerne 25 en stal 20 veel minder snel aankunnen en laten we eerlijk zijn wat kost kazerne 20 naar 25. Zo'n 200k denk ik? Haalt de glans wel een beetje af van deze prestatie.
 
Reactiescore
389
Wat veel voor jou is met 10euro zakgeld hoeft niet voor ons zo te zijn, dien maar een klacht in bij het TW team als je wilt maar wij spelen het op een eerlijke manier :p.


Wat nou als we op afgelopen werelden met 8 man pp hebben gefarmd?

Allemaal aanames.

Dan is het toch nog steeds pay 2 win?
Kheb toch nergens gezegd dat je unlegit speelt. Je komt hier als een mafkees even tonen hoe super goed jullie zijn puur door pp te spenden lol
En wow super origineel zeg 10 euro zakgeld. Net zo sterke opmerking als jullie start.

Dit account (NIETTEDOEN) start met meerdere Def accounts en nog wat dorpjes die ze mogen internen. En dan zeggen dat ze skills hebben.

Idc dat je een beetje boost maar ga dan niet stoer lopen doen.

Waarvoor zijn dan de afgelopen maanden al die topic over boosten geweest eigenlijk? Als het toch gewoon weer gebeurd? Absoluut kansloos dus de discussie überhaupt, want er wordt geen ruk aan gedaan.
 
Reactiescore
1.468
Waarvoor zijn dan de afgelopen maanden al die topic over boosten geweest eigenlijk? Als het toch gewoon weer gebeurd? Absoluut kansloos dus de discussie überhaupt, want er wordt geen ruk aan gedaan.

Like I said, idc, iedereen doet het, maar ga dan niet veren in je eigen ... stoppen en doen alsof je zo goed bent.

Aldus de grootste noob van TW.
 
Bovenaan