W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Was Rob ook niet de gene die W67 iedereen Pmde of ze op een Top account binnen KaKaKa wilden spelen. Dan moest Rob alleen even hun dorp overnemen de rest komt dan allemaal goed....
Neen, en ik weet zelf niet wat je hier probeert. Al zat ik wel in KaKaKa. Laag dat je zoiets op mij probeert af te schuiven
 
Reactiescore
399
Hoezo laag, het gewoon keihard de waarheid.

In mijn vorige post zei ik 100%, dit is misschien overdreven maar ik kan met zekerheid zeggen dat je meer dan 50% hebt benadert in voor jouw vijandelijk gebied met een PM dat zij in op een top account binnen KaKaKa mogen spelen, dan moesten zij alleen hun dorp(en) afgeven aan jouw.

Om eerlijk te zijn, w67 is mijn eerste wereld na wereld 40-45 dat ik weer is op Tribalwars kom kijken en omdat zo'n stab niveau te zien; dat is gewoon echt laag.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Tijdens het typen dat je misschien ijlt van de griep schoot me 1 ding te binnen; bedoel je die sarcastische pm naar een vijand wat overduidelijk een beetje banter was? Als dat "meer dan 50% in mijn vijandelijk gebied" is ben je niet goed wijs. Als je niet ziet of kon inzien dat dat niet serieus is, ben je ook niet goed wijs. Ga maar door met die laster, ik denk niet dat iemand het echt serieus neemt want de mensen die al eerder met me speelden -tevens ook de mensen waar ik waarde aan hecht- weten dat ik niet zo speel of wens te spelen.

edit: gaat om volgende foto. Gestuurd naar een account de andere kant van de wereld. Tot daar je statement?
img.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.193
funny hoe dit soort dingen toch altijd gebruikt wordt als argumenten als je zelf in het verliezende kamp zit.

HiHo heeft gewoon de betere spelers en of je ze nou laat bannen of niet, hun ODA-stats spreken voor zich.
Neem aan dat jullie gewoon op jullie pikkie zijn getrapt omdat je geen grootmacht meer kan halen sinds de barbs op zijn?

Niettedoen heeft zich op W65 ook voldoende bewezen, met of zonder PP.

Niet zo tegen de snipe aub, buigen gvd.
 
Reactiescore
1.049
Hoezo laag, het gewoon keihard de waarheid.

In mijn vorige post zei ik 100%, dit is misschien overdreven maar ik kan met zekerheid zeggen dat je meer dan 50% hebt benadert in voor jouw vijandelijk gebied met een PM dat zij in op een top account binnen KaKaKa mogen spelen, dan moesten zij alleen hun dorp(en) afgeven aan jouw.

Om eerlijk te zijn, w67 is mijn eerste wereld na wereld 40-45 dat ik weer is op Tribalwars kom kijken en omdat zo'n stab niveau te zien; dat is gewoon echt laag.
Ik weet nier meer wie het was maar iemand had in zijn handtekening 'detect sarcasm in writing' staan met een verwijzing naar een artikel. Aanrader om die op te zoeken voor je weer verhit raakt!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Als Maarten het goed vind dan wil ik best dat verhaal plaatsen of sturen naar een ieder die zich hier nog druk om maakt.

Ga je gang hoor.

Wat roy letterlijk heeft gezegd is dat mike in chess zat omdat roy dingen vermoedde en hij bewijs wou hebben. Niet gesproken over stabben, maar een speler om wat voor reden ook bij de vijand plaatsen is geen zuivere koffie.

Ook cl17 in acht nemend waar mike betrokken was (niet aanstichter) was voor mij genoeg reden om het prive bij roald te leggen en vertrouw daarbij ook op zijn oordeel om dit verder af te handelen binnen de premade.

funny hoe dit soort dingen toch altijd gebruikt wordt als argumenten als je zelf in het verliezende kamp zit.

Ik ben zelf een hi ho slaafje lol.

Niks tegen starten met vele mb's, het is opzich niet wat iedereen verwacht, maar is een valide tactiek. Wat ik wel zeg is dat wij als premade dat niet als tactiek gaan gebruiken (iets met zelfopgelgde restricties)
 
Reactiescore
614
Ach je kunt ook een voorbeeld uit de context pakken en die ergens neer zetten wat totaal geen meerwaarde biedt. Info lekken is overigens weer enorm opgeblazen. Er is een neutrale speler met eenzelfde vijand benaderd en daar is losgekomen dat er vanuit Walk. uit een massa liep. Geheel netjes was het niet gezien de wereldafspraken van W69, maar ik denk dat bij de daad er niet maar kwaadzinnige gedachte gehandeld is en dat Mike er pas achteraf achter kwam dat dit niet helemaal gepast was. Info lekken waar jij over spreekt heeft toch echt een ander uitgangspunt.

Overigens vind ik Jannes maar met name jou Inge als enorm hypocriet doen overkomen m.b.t. Mike. Dit vanwege je oordeel over GK op W62 die zogenaamd een stab zou hebben gepleegd en dan werd er vooral de nadruk gelegd op dat Anton dit gedaan zou hebben. 9 werelden later spelen jullie met deze zelfde Anton die destijds veracht werd samen in Fier en worden er zelfs complimenten over en weer gegeven in GA-lijsten. Dus al met al kun je dergelijke uitspraken over 'tweede kansen' wel achterwege laten gezien je zelf exact hetzelfde hebt gedaan en er toen geen haan naar kraaide.

Inge, hypocriet en haar mening verspreiden met oogkleppen op? Dit is niks nieuws meer voor iedereen toch...
 
Reactiescore
1.094
En nu we vele werelden verder zijn... TW een heel eind geevolueerd is... is de enige manier waarop jij van mij kunt winnen, je scripts en je team. Jijzelf ben nog steeds de mindere... ik weet het, dat is heel vervelend voor je... maar 1 tegen 1 own ik je nog steeds. Helaas is dat old skool TW en onder druk van je scripts, je medespelers en je stamgenoten, heb je mij voor het eerst bijna op de knieën gekregen... dat compliment moet ik je wel maken, want dat is de waarheid.

Maar als W100 komt, zoals toegezegd zonder beurs en andere PP voordelen... dan vreet ik je op... of jij nu met 6 bent en ik alleen of met twee. De dag dat ze al jouw scripts kunnen detecteren, ben je ook af... ben je helemaal niets meer.

Ik mis een beetje de essentie van je punt, Warre kan op w22 niet zonder een farmscript?!? Okay...
Hoe uiteindelijk verloren werd door Modus heeft helemaal niks met scripts te maken maken, ahja misschien wel het tegenovergestelde lol. Nadat heel Carpe en Tip in Modus waren gekomen deden ze bijna helemaal niks, sterker nog, die leden vonden het in vele gevallen vaak 'handiger' om te blijven farmen en daardoor aanzienlijk minder deff en clears voor de stam in te zetten ondanks een volledige safe ligging.

Deze conversatie die je post laat ook alleen maar zien dat er sick hard gemiereneukt werd. Want Bruintje zegt dat hij gewoon oké is dat Warre het script krijgt, en ik meen me te herinneren dat het script later voor elk nieuw lid ook gewoon op het forum stond toen Kevin (Antoe) de touwtjes in handen nam. En geloof me, die nieuwe leden dat waren echt geen leukerds allemaal...

Nou ben ik er wat later bijgekomen, Warre en Timon waren een van de betere misschien wel beste op bepaalde momenten omdat zij er als een van de weinige wel voor bleven vechten.

erger me al als ik je zie posten hier op het AF

Je bent niet de enige
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.584
Ik heb mij tot dusver niet verdiept in de persoon die jullie beschuldigen, dit omdat de speler deel uit maakt van het team van medeleider Warre en ik hem vertrouw op het maken van juiste keuzes. Voornaamste wat ik er tot dusver over kan zeggen is dat zijn acties en gedrag op deze wereld wel mijn verantwoordelijkheid zijn. Ongeacht of de beschuldigingen kloppen, het zal op deze wereld simpelweg niet voorkomen. Zowel, dan reken ik daar adequaat en intern mee af. Naar mijn idee niet zoveel risico's voor welke tegenstander dan ook. Mocht jullie verhaal kloppen (waar ik mij tot dusver totaal niet in verdiept heb, en dit ook niet ga doen, aangezien ik nu even drie uurtjes slaap wil pakken) dan is mijn premade de voornaamste partij die een mogelijk risico zou lopen. Dit is het enige wat ik er over ga zeggen, zoals Kechvin al zei; laten we niet te ver afdwalen op zaken die er niet toedoen in dit topic.


Als je een post wou maken waarin je wou duidelijk wou stellen dat je beschik over een zwakke persoonlijkheid kan ik alleen maar vaststellen je daarin geslaagd bent. Ik zal zo vrij zijn je politiek correcte post te vertalen.

Ik ben Roald, ik ben voor fairplay, dat er nu een hacker in onze premade zit is natuurlijk kut, maar als ik zeg ik de situatie niet ken, mij hierin ook niet zal verdiepen en het niet meer zal gebeuren is dat moreel gezien toch gewoon oke? Want ik vertrouw op Warre zijn oordeel. Waarom zou ik mijn normen en waarden handhaven als ik weet Warre toch niet naar mij zal luisteren omdat hij een sterke persoonlijkheid heeft en toch zijn eigen zin zal doen. Daarbij stel ik enkel mijn premade en persoon kwetsbaar op doordat ik geen autoriteit heb om Warre hierop te wijzen.

Daarom heb ik besloten me niet te verdiepen in de situatie en aan te halen Mike niet meer zal stabben en hacken, daarmee is de kous af en kom ik er het makkelijkste van af omdat zoals eerder gezegd ik geen persoonlijkheid heb en mijn normen en waarden enkel gehandhaafd worden als dit geen nadelen voor mij met zich mee brengen.


Als dat echt het enige is wat je daarop te zeggen hebt zal ik er heel w73 zijn om dit aan te halen en bij elk dispuut tegen je stam aanhalen dat die persoon op een andere wereld wel gewoon netjes gespeeld heeft en het dus allemaal oke is en ik mij verder niet ga verdiepen in de huidige situatie tegen je stam. Je stelt wederom zwaar teleur.
 
Reactiescore
1.167
:tongue:
 

Bijlagen

  • C8039C9F-51F8-45D9-A1CA-9C27DD0DD5E7.jpeg
    C8039C9F-51F8-45D9-A1CA-9C27DD0DD5E7.jpeg
    29,1 KB · Weergaven: 35

Deleted User - 487776907

Guest
Als je een post wou maken waarin je wou duidelijk wou stellen dat je beschik over een zwakke persoonlijkheid kan ik alleen maar vaststellen je daarin geslaagd bent. Ik zal zo vrij zijn je politiek correcte post te vertalen.

Ik ben Roald, ik ben voor fairplay, dat er nu een hacker in onze premade zit is natuurlijk kut, maar als ik zeg ik de situatie niet ken, mij hierin ook niet zal verdiepen en het niet meer zal gebeuren is dat moreel gezien toch gewoon oke? Want ik vertrouw op Warre zijn oordeel. Waarom zou ik mijn normen en waarden handhaven als ik weet Warre toch niet naar mij zal luisteren omdat hij een sterke persoonlijkheid heeft en toch zijn eigen zin zal doen. Daarbij stel ik enkel mijn premade en persoon kwetsbaar op doordat ik geen autoriteit heb om Warre hierop te wijzen.

Daarom heb ik besloten me niet te verdiepen in de situatie en aan te halen Mike niet meer zal stabben en hacken, daarmee is de kous af en kom ik er het makkelijkste van af omdat zoals eerder gezegd ik geen persoonlijkheid heb en mijn normen en waarden enkel gehandhaafd worden als dit geen nadelen voor mij met zich mee brengen.


Als dat echt het enige is wat je daarop te zeggen hebt zal ik er heel w73 zijn om dit aan te halen en bij elk dispuut tegen je stam aanhalen dat die persoon op een andere wereld wel gewoon netjes gespeeld heeft en het dus allemaal oke is en ik mij verder niet ga verdiepen in de huidige situatie tegen je stam. Je stelt wederom zwaar teleur.

Ik ben Jannes, ik ben minder labiel en vreet dagelijks gehaktballen. Verder huil ik regelmatig, omdat ik niet veel vrienden heb.
 
Bovenaan