W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
735
In Fier zullen wel enkel engeltjes zitten die nog 100% clean zijn? Kan nochtans genoeg rotte appels eruit plukken en dan afschuiven onder "Fier staat achter zulke acties!!!". Grow up?
Sterk argument om Fier hier nu bij te halen:') zullen we maar gelijk alle "top" stammen van de afgelopen 5 werelden door de mangel halen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Sterk argument om Fier hier nu bij te halen:') zullen we maar gelijk alle "top" stammen van de afgelopen 5 werelden door de mangel halen?
Neen want het boeit me oprecht geen hol. De enigen die het hier iets boeien blijkbaar zijn enkelingen die wel in Fier spelen, en die stam maakt zich vies aan zelfde praktijken - weliswaar niet premade. Dusja, sterk argument, bedankt!
 
Reactiescore
967
Oh nee?
Lees anders net een discussie op het w69 af waarbij Mike van Sick Minds wederom info gelekt heeft?

Ach je kunt ook een voorbeeld uit de context pakken en die ergens neer zetten wat totaal geen meerwaarde biedt. Info lekken is overigens weer enorm opgeblazen. Er is een neutrale speler met eenzelfde vijand benaderd en daar is losgekomen dat er vanuit Walk. uit een massa liep. Geheel netjes was het niet gezien de wereldafspraken van W69, maar ik denk dat bij de daad er niet maar kwaadzinnige gedachte gehandeld is en dat Mike er pas achteraf achter kwam dat dit niet helemaal gepast was. Info lekken waar jij over spreekt heeft toch echt een ander uitgangspunt.

Overigens vind ik Jannes maar met name jou Inge als enorm hypocriet doen overkomen m.b.t. Mike. Dit vanwege je oordeel over GK op W62 die zogenaamd een stab zou hebben gepleegd en dan werd er vooral de nadruk gelegd op dat Anton dit gedaan zou hebben. 9 werelden later spelen jullie met deze zelfde Anton die destijds veracht werd samen in Fier en worden er zelfs complimenten over en weer gegeven in GA-lijsten. Dus al met al kun je dergelijke uitspraken over 'tweede kansen' wel achterwege laten gezien je zelf exact hetzelfde hebt gedaan en er toen geen haan naar kraaide.
 
Reactiescore
3.586
Weglopen van verantwoordelijkheden is altijd gemakkelijk. Ik lees geen inhoudelijke tegenreacties, Mike vergelijken met andere stabbers die wel hun daden erkend hebben en hierop afgekeken zijn is al volledig scheefgetrokken. Dan is er nog een verschil tussen stabben en pogen een account met volle bewustzijn een full ban aan te smeren door er illegale scripts op te plaatsen.


Dat mensen die goed overeen komen met Mike, Mike verdedigen zegt daar verder bar weinig over. Deze mensen moeten ook nooit meer zeuren als hen iets overkomt. Ik lees nu veel spelers met een mening terwijl ze zich niet hebben ingelezen over de situatie, alleen dat is al fout. Om even op Slizz terug te komen, als je 1 negatief woord van mij over GK of Anton op W62 kan vinden trakteer ik alle AF'rs op een etentje en als dat toch zo was geweest zegt dat alsnog niets over deze situatie zoals ik hierboven al uitlegde.
 
Reactiescore
3.457
Dit vanwege je oordeel over GK op W62 die zogenaamd een stab zou hebben gepleegd en dan werd er vooral de nadruk gelegd op dat Anton dit gedaan zou hebben. 9 werelden later spelen jullie met deze zelfde Anton die destijds veracht werd samen in Fier en worden er zelfs complimenten over en weer gegeven in GA-lijsten.
Laat mij maar eens ga lijsten zien waarin ik Anton complimenteer of hij mij?
Kan je lang zoeken.
 
Reactiescore
768
Weglopen van verantwoordelijkheden is altijd gemakkelijk. Ik lees geen inhoudelijke tegenreacties, Mike vergelijken met andere stabbers die wel hun daden erkend hebben en hierop afgekeken zijn is al volledig scheefgetrokken. Dan is er nog een verschil tussen stabben en pogen een account met volle bewustzijn een full ban aan te smeren door er illegale scripts op te plaatsen.


Dat mensen die goed overeen komen met Mike, Mike verdedigen zegt daar verder bar weinig over de feiten. Deze mensen moeten ook nooit meer zeuren als hen iets overkomt. Ik lees nu veel spelers met een mening terwijl ze zich niet hebben ingelezen over de situatie, alleen dat is al fout. Om even op Slizz terug te komen, als je 1 negatief woord van mij over GK of Anton op W62 kan vinden trakteer ik alle AF'rs op een etentje.

Buiten dat je dat waarschijnlijk niet kunt betalen en kunt doen. In plaats daarvan mag je jezelf ook een AF-ban aansmeren :p
 
Reactiescore
735
Neen want het boeit me oprecht geen hol. De enigen die het hier iets boeien blijkbaar zijn enkelingen die wel in Fier spelen, en die stam maakt zich vies aan zelfde praktijken - weliswaar niet premade. Dusja, sterk argument, bedankt!
Het is wel makkelijk om te roepen dat een stam zich schuldig maakt aan dezelfde praktijken zonder enige onderbouwing. Inge beroept zich op een verhaal dat volledig onderbouwt is en waar mogelijk netjes uitgewerkt, om vervolgens met het tegenargument te komen dat Fier, een stam op 71, waar Inge zich door privé omstandigheden amper mee bemoeid, precies hetzelfde doet. Hoop dat je beseft dat dit wel erg simpel en nietszeggend is ;)

Ach je kunt ook een voorbeeld uit de context pakken en die ergens neer zetten wat totaal geen meerwaarde biedt. Info lekken is overigens weer enorm opgeblazen. Er is een neutrale speler met eenzelfde vijand benaderd en daar is losgekomen dat er vanuit Walk. uit een massa liep. Geheel netjes was het niet gezien de wereldafspraken van W69, maar ik denk dat bij de daad er niet maar kwaadzinnige gedachte gehandeld is en dat Mike er pas achteraf achter kwam dat dit niet helemaal gepast was. Info lekken waar jij over spreekt heeft toch echt een ander uitgangspunt.

Overigens vind ik Jannes maar met name jou Inge als enorm hypocriet doen overkomen m.b.t. Mike. Dit vanwege je oordeel over GK op W62 die zogenaamd een stab zou hebben gepleegd en dan werd er vooral de nadruk gelegd op dat Anton dit gedaan zou hebben. 9 werelden later spelen jullie met deze zelfde Anton die destijds veracht werd samen in Fier en worden er zelfs complimenten over en weer gegeven in GA-lijsten. Dus al met al kun je dergelijke uitspraken over 'tweede kansen' wel achterwege laten gezien je zelf exact hetzelfde hebt gedaan en er toen geen haan naar kraaide.
Als je dan ineens besluit je hier mee te gaan bemoeien, zorg dan in elk geval dat je de feiten op rij hebt voor je Inge aanvalt chef. Jannes went zich tot de premade betreffende het opnemen van een stabber. Inge beschrijft waarom ze het Ruben, een in haar ogen betrouwbare co, kwalijk neemt dat hij er zo makkelijk overheen stapt en daarvoor zonder enige ruggespraak de savior chat verlaat. Je vergelijk met Anton slaat dus nergens op.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Het is wel makkelijk om te roepen dat een stam zich schuldig maakt aan dezelfde praktijken zonder enige onderbouwing. Inge beroept zich op een verhaal dat volledig onderbouwt is en waar mogelijk netjes uitgewerkt, om vervolgens met het tegenargument te komen dat Fier, een stam op 71, waar Inge zich door privé omstandigheden amper mee bemoeid, precies hetzelfde doet. Hoop dat je beseft dat dit wel erg simpel en nietszeggend is ;)
Mwa dat die stam het doet zeg ik niet, als dit zo overkomt is het fout. Maar er zijn zeker wel spelers die geen verleden hebben zoals je ze graag ziet passeren. Ga hier niet in dit w73 topic dingen bovenhalen van het verleden (mede omdat zij blijkbaar wel tot hier toe kunnen functioneren?) want dit is hier niet op zen plek. Wil enkel zeggen dat het vrij kansloos is om direct een hele stam te profileren als "wij keuren elke actie van elk lid uit het verleden goed", en gaf daarom het voorbeeld van Fier. Jannes en Inge zullen ook niet achter elke actie van elk lid in het verleden staan. Dat is niet zo lastig toch? :tongue:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik wil niet vervelend zijn verder, maar is de situatie ook niet een klein beetje apart?

Roald wilt een mooie pre-made opzetten die voor eerlijk spel gaat en er een mooie wereld van wilt maken, maar voordat de wereld uberhaupt begonnen is heeft hij al een bewezen stabber in zijn pre-made? Het is ook niet een klein stabbertje die eens een napje verbroken heeft ofzo, maar gewoon iemand die moedwillig een wereld wilde beïnvloeden door op een vijandig account te loggen en het een ban aan wilde smeren.

Is dit niet een klein beetje tegenstrijdig?
 
Reactiescore
967
Laat mij maar eens ga lijsten zien waarin ik Anton complimenteer of hij mij?
Kan je lang zoeken.

Weglopen van verantwoordelijkheden is altijd gemakkelijk. Ik lees geen inhoudelijke tegenreacties, Mike vergelijken met andere stabbers die wel hun daden erkend hebben en hierop afgekeken zijn is al volledig scheefgetrokken. Dan is er nog een verschil tussen stabben en pogen een account met volle bewustzijn een full ban aan te smeren door er illegale scripts op te plaatsen.


Dat mensen die goed overeen komen met Mike, Mike verdedigen zegt daar verder bar weinig over. Deze mensen moeten ook nooit meer zeuren als hen iets overkomt. Ik lees nu veel spelers met een mening terwijl ze zich niet hebben ingelezen over de situatie, alleen dat is al fout. Om even op Slizz terug te komen, als je 1 negatief woord van mij over GK of Anton op W62 kan vinden trakteer ik alle AF'rs op een etentje en als dat toch zo was geweest zegt dat alsnog niets over deze situatie zoals ik hierboven al uitlegde.

Ik had misschien beter moeten specificeren tegen wie ik het had in plaats van jullie beide aan te spreken. Vorige GA-lijst van Jannes is te zien dat hij veel lof uitsprak over Anton. Overigens helemaal geen zin om op dit uur die bijbeldiscussie van W62 te gaan doorspitten om maar een reactie van jou te gaan zoeken m.b.t. tot dat onderwerp. Maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat jouw mening aansloot bij de rest van jouw stam, inclusief de leiding en je ex co die het topic aanstipte.

Overigens heeft Anton nooit bekend omdat er tot op de dag van vandaag concreet bewijs ontbreekt waarbij waterdicht kan worden geconcludeerd dat hij achter de beschuldigde daad zat. Verder zou er geen verschil moeten zijn in welke mate iemand een stab pleegt. In beide gevallen zou bij waterdicht bewijs of bekennen van schuld hetzelfde gevolg uit de voeten komen: namelijk het niet meer willen associëren met die persoon. Wellicht dat je nu die afscheiding wilt maken omdat het dichter bij je op de huid zit, maar het zou vrij weinig uit moeten maken.

Ik probeer ook nergens Mike te verdedigen over de zaak op W66 want daarvoor beschik ik simpelweg over te weinig kennis en heb ik enkel een visie op de situatie van wat er op af geschetst werd. Ik irriteer me gewoon mateloos aan het feit dat tweede kansen volgens jullie niet zouden kunnen bij zo'n daad, terwijl eenzelfde situatie bij jullie verkeerden.
 
Reactiescore
1.478
Gele kanarie is dan ook wel een zwak account. Hadden mij gereport omdat ik ze een kutkanarie had genoemd.:confused:
 
Reactiescore
3.586
Mwa dat die stam het doet zeg ik niet, als dit zo overkomt is het fout. Maar er zijn zeker wel spelers die geen verleden hebben zoals je ze graag ziet passeren. Ga hier niet in dit w73 topic dingen bovenhalen van het verleden (mede omdat zij blijkbaar wel tot hier toe kunnen functioneren?) want dit is hier niet op zen plek. Wil enkel zeggen dat het vrij kansloos is om direct een hele stam te profileren als "wij keuren elke actie van elk lid uit het verleden goed", en gaf daarom het voorbeeld van Fier. Jannes en Inge zullen ook niet achter elke actie van elk lid in het verleden staan. Dat is niet zo lastig toch? :tongue:

Elke situatie is apart en moet apart beoordeeld worden. Mike zijn geval is een specifiek uitzonderlijk geval wat je überhaupt niet kan vergelijken met 'gewone stabs'. Ik ben voor 2de kansen en zelfs voor 3de kansen. Mike zijn gebeuren is nog maar enkele maanden geleden en heeft nooit schuld bekend plus is 10x zo erg als de gemiddelde stab. Vergelijkingen maken is sws onzinnig.

Ik had misschien beter moeten specificeren tegen wie ik het had in plaats van jullie beide aan te spreken. Vorige GA-lijst van Jannes is te zien dat hij veel lof uitsprak over Anton. Overigens helemaal geen zin om op dit uur die bijbeldiscussie van W62 te gaan doorspitten om maar een reactie van jou te gaan zoeken m.b.t. tot dat onderwerp. Maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat jouw mening aansloot bij de rest van jouw stam, inclusief de leiding en je ex co die het topic aanstipte.

Overigens heeft Anton nooit bekend omdat er tot op de dag van vandaag concreet bewijs ontbreekt waarbij waterdicht kan worden geconcludeerd dat hij achter de beschuldigde daad zat. Verder zou er geen verschil moeten zijn in welke mate iemand een stab pleegt. In beide gevallen zou bij waterdicht bewijs of bekennen van schuld hetzelfde gevolg uit de voeten komen: namelijk het niet meer willen associëren met die persoon. Wellicht dat je nu die afscheiding wilt maken omdat het dichter bij je op de huid zit, maar het zou vrij weinig uit moeten maken.

Ik probeer ook nergens Mike te verdedigen over de zaak op W66 want daarvoor beschik ik simpelweg over te weinig kennis en heb ik enkel een visie op de situatie van wat er op af geschetst werd. Ik irriteer me gewoon mateloos aan het feit dat tweede kansen volgens jullie niet zouden kunnen bij zo'n daad, terwijl eenzelfde situatie bij jullie verkeerden.

Sorry maar je slaat de bal compleet mis. Je geeft kritiek en maakt veronderstellingen op basis van wat? Ik speelde mss 2 weken in Gods in de verre endgame. Heb heel de midgame AF niet gevolgd op w62. Ik kan letterlijk niets herinneren over dat GK of Anton in opspraak is geweest over eender wat.


Dus heel je post slaat eigenlijk nergens op.
 
Reactiescore
28
Ik zie nog meer dan genoeg mogelijkheden waarop het onze premade moeilijk zat gemaakt kan worden. Bedenk dat er geen enkel account met belachelijke pp hoeveelheden start, of met bende slaafjes zoals hiho.

funny hoe dit soort dingen toch altijd gebruikt wordt als argumenten als je zelf in het verliezende kamp zit.

HiHo heeft gewoon de betere spelers en of je ze nou laat bannen of niet, hun ODA-stats spreken voor zich.
Neem aan dat jullie gewoon op jullie pikkie zijn getrapt omdat je geen grootmacht meer kan halen sinds de barbs op zijn?

Niettedoen heeft zich op W65 ook voldoende bewezen, met of zonder PP.
 
Reactiescore
399
In Fier zullen wel enkel engeltjes zitten die nog 100% clean zijn? Kan nochtans genoeg rotte appels eruit plukken en dan afschuiven onder "Fier staat achter zulke acties!!!". Grow up?

Was Rob ook niet de gene die W67 iedereen Pmde of ze op een Top account binnen KaKaKa wilden spelen. Dan moest Rob alleen even hun dorp overnemen de rest komt dan allemaal goed....
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik heb mij tot dusver niet verdiept in de persoon die jullie beschuldigen, dit omdat de speler deel uit maakt van het team van medeleider Warre en ik hem vertrouw op het maken van juiste keuzes. Voornaamste wat ik er tot dusver over kan zeggen is dat zijn acties en gedrag op deze wereld wel mijn verantwoordelijkheid zijn. Ongeacht of de beschuldigingen kloppen, het zal op deze wereld simpelweg niet voorkomen. Zowel, dan reken ik daar adequaat en intern mee af. Naar mijn idee niet zoveel risico's voor welke tegenstander dan ook. Mocht jullie verhaal kloppen (waar ik mij tot dusver totaal niet in verdiept heb, en dit ook niet ga doen, aangezien ik nu even drie uurtjes slaap wil pakken) dan is mijn premade de voornaamste partij die een mogelijk risico zou lopen. Dit is het enige wat ik er over ga zeggen, zoals Kechvin al zei; laten we niet te ver afdwalen op zaken die er niet toedoen in dit topic.
 
Bovenaan