W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
1.278
Waarom doen jij en anton zo salty? is dat omdat jullie geweigerd zijn voor de premade?

Al denk je serieus dat ik daar actief ging spelen ken je mij nog niet goed genoeg. Ik start solo of ik zoek de uitdaging op, maar zou nooit in een overkill premade starten. Het diplomatieke aspect van het spel vind ik namelijk 1 van de mooiste dingen die er is en die neem je nagenoeg compleet weg.

Voor de rest kan je misschien ook inhoudelijk reageren? Kijk bijvoorbeeld w71 waar drie redelijk gelijkwaardige stammen zijn. Zie jij de ingrediënten in de accountlijst van de beginpost om dit ook op w73 te realiseren?
 
Reactiescore
2.039
Al denk je serieus dat ik daar actief ging spelen ken je mij nog niet goed genoeg. Ik start solo of ik zoek de uitdaging op, maar zou nooit in een overkill premade starten. Het diplomatieke aspect van het spel vind ik namelijk 1 van de mooiste dingen die er is en die neem je nagenoeg compleet weg.

Voor de rest kan je misschien ook inhoudelijk reageren? Kijk bijvoorbeeld w71 waar drie redelijk gelijkwaardige stammen zijn. Zie jij de ingrediënten in de accountlijst van de beginpost om dit ook op w73 te realiseren?
Met boosts?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Al denk je serieus dat ik daar actief ging spelen ken je mij nog niet goed genoeg. Ik start solo of ik zoek de uitdaging op, maar zou nooit in een overkill premade starten. Het diplomatieke aspect van het spel vind ik namelijk 1 van de mooiste dingen die er is en die neem je nagenoeg compleet weg.

Voor de rest kan je misschien ook inhoudelijk reageren? Kijk bijvoorbeeld w71 waar drie redelijk gelijkwaardige stammen zijn. Zie jij de ingrediënten in de accountlijst van de beginpost om dit ook op w73 te realiseren?
Maar wel later een winnende premade joinen zoals op w67?
 
Reactiescore
1.365
Ik ben Nico niet.
Ach, jouw acc was op del gezet. Weet ik veel wie nico opt af is xd.

En voor de noob Rob, ik zie screenshots genoeg van jou, je weet zelf wat je idd getypt hebt, zoals je al zei.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ez geweigerd btw. Verder nog iets te melden? Zo neen, dan kan ik terug rent-free in jouw hoofd leven!

Zag je ook de screens waar de overgrote meerderheid trouwens zware tegenstander was van een mogelijkheid op jouw komst?
 
Reactiescore
1.278

Vraag naar de bekende weg. Jammer dat niet op het gedeelte over class inging. Dat daadwerkelijk aantoont dat het starten met een te sterke premade uiteindelijk het probleem van de hele wereld is. Niemand haalt hier vreugde uit.

Maar wel later een winnende premade joinen zoals op w67?

Top 30 account met een aanzienlijk front. Met een totaal incompetente stamgenoot als buur #Maks. Die sterke premade was toen ik joinde bij geen velden en wegen te bekennen. Toen ik met mijn account toetrad had de tegenstand nog steeds een aanzienlijke overmacht en het joinen van mijn account was simpelweg noodlottig. Er waren weinig alternatieven.

Maar om even on-topic te reageren. @Roald97 Hoeveel leden gaat deze, nu al aanzienlijke, premade uiteindelijk bedragen? De huidige leden hebben al een prominente plek op de voorpagina en het lijkt mij duidelijk dat meer dan het overgrote deel van de hoog beoordeelde aanmeldingen zich in de premade bevinden. Lijkt mij toch een duidelijk signaal dat een premade overkill is. De vraag is echter of in het kader van de 'challenge' hier ook wat aan gedaan wordt.

Lijst van momenteel bekende accounts premade:

Niet ingedeeld:
Onbekend: @Chicago Blackhawks @Unexplainable Miracle. en @The American Sniper

Goede acc:
The Mind of the Murderer: @Theo Walcott. @No Way Back @Slave To The Rhythm @sky arragon @noobteam en @The Philanthropist.
Onbekend: @Interdictum., @.MortuaMemoria, @.sleepwell en @A Blessing in Disguise
Onbekend: @maretan , @Kerouac , @Rob. en @tante D

Hoge verwachtingen:
Collationem: @Roald97 @MyPride @Single Malt @dialgaman @Dream Team. @Kyrie Irving en @DragonShield3
Act of Divinity: @This Noob Is On Fire @.Sick Individuals @Shia LaBeouf, @.Royalist. en Emiel.
 
Reactiescore
1.283
Ik zag een discussie op een AF van een recente wereld. Iets met een persoonlijke NAP van onbepaalde duur en iemand die 'schijnbaar' de ene stam ging joinen maar uiteindelijk naar een andere ging. TAS vond het normaal dat die PBG niet geldde omdat stambelang eerst komt en noemde in essentie iedereen die het daarmee oneens was idioten. Als een persoonlijke NAP er is voor je een stam joint, dan houd je je daaraan. Hoe dom die dan ook moge zijn of met welke idiote overeenkomst die ook geld. Het normaal vinden die te verbreken als stam terwijl die PBG er was voor het lid naar je stam kwam en anderen dan nog eens dom noemen omdat ze dit niet normaal vinden. Ik vind dat puur stabben en moreel verwerpelijk. Het kan dan nog zo'n leuke kerel zijn, mag nog zo goed zijn maar dan weet ik het wel. Vandaar dat ik moeilijk kan geloven dat Roald die zou meenemen, want die met de getagde AF acc. hier was diegene die dit zei. Ik zeg uiteraard niet dat dat dezelfde spelers zijn als op jouw wereld, want dat weet ik niet.
Ik zag een discussie op een AF van een recente wereld. Iets met een persoonlijke NAP van onbepaalde duur en iemand die 'schijnbaar' de ene stam ging joinen maar uiteindelijk naar een andere ging. TAS vond het normaal dat die PBG niet geldde omdat stambelang eerst komt en noemde in essentie iedereen die het daarmee oneens was idioten. Als een persoonlijke NAP er is voor je een stam joint, dan houd je je daaraan. Hoe dom die dan ook moge zijn of met welke idiote overeenkomst die ook geld. Het normaal vinden die te verbreken als stam terwijl die PBG er was voor het lid naar je stam kwam en anderen dan nog eens dom noemen omdat ze dit niet normaal vinden. Ik vind dat puur stabben en moreel verwerpelijk. Het kan dan nog zo'n leuke kerel zijn, mag nog zo goed zijn maar dan weet ik het wel. Vandaar dat ik moeilijk kan geloven dat Roald die zou meenemen, want die met de getagde AF acc. hier was diegene die dit zei. Ik zeg uiteraard niet dat dat dezelfde spelers zijn als op jouw wereld, want dat weet ik niet.

“ik zag”, “iets met”,“schijnbaar”

Deze woorden zijn opzich al voldoende om aan te duiden dat je ergens een oordeel over geeft zonder ook maar enige kennis te hebben.

“als er een persoonlijke nap is voor je een stam joind dan houd je je daar aan”

Lieve man, het account waar het om draaide zat al bij ons in de stam dus ook hier bezit je wederom niet de juiste informatie.

Ik vind het overigens prima hoor dat je een voor jou onbekend account hier probeert neer te zetten als stabber maar dan zul je toch met meer moeten komen dan deze situatie.

Dus ik zou zeggen, voordat je hierin verder gaat kom eens gezellig babbelen zodat je een volgende keer een relevante mening kan brengen.

Voor je geruststelling en de bezorgdheid om Roald, ezijn voldoende mensen die wel weten hoe wij zijn en handelen en die hadden vast gewaarschuwd als wij stabbers zijn.
 
Reactiescore
2.039
Lijkt mij toch logisch dat mensen die elkaar kennen en waar ze op kunnen vertrouwen graag met elkaar samenspelen? Beter dan met debielen die er vandoor gaan wanneer ze incs hebben of hun account zomaar op del zetten/ban krijgen.
 
Reactiescore
1.365
Nergens waar er serieus is gespeeld hoor, het zal wel over een PP farm wereld gaan waar er naderhand nog even wat is gekut door Nico.
Hij was inderdaad een mb ja, klopt. maar was op een naaimoment op del gegaan.

"overgrote meerderheid" zou wel meevallen, maakt mij niet uit hoor. Zolang jij er tegen bent en nog steeds nooberig/wannabe bent zoals altijd, dan is mn dag al goed noobje.

En @The American Sniper stabt niet, zijn de meest loyale tw spelers die ik ken.
 

DeletedUser77356

Guest
“ik zag”, “iets met”,“schijnbaar”

Deze woorden zijn opzich al voldoende om aan te duiden dat je ergens een oordeel over geeft zonder ook maar enige kennis te hebben.

“als er een persoonlijke nap is voor je een stam joind dan houd je je daar aan”

Lieve man, het account waar het om draaide zat al bij ons in de stam dus ook hier bezit je wederom niet de juiste informatie.

Ik vind het overigens prima hoor dat je een voor jou onbekend account hier probeert neer te zetten als stabber maar dan zul je toch met meer moeten komen dan deze situatie.

Dus ik zou zeggen, voordat je hierin verder gaat kom eens gezellig babbelen zodat je een volgende keer een relevante mening kan brengen.

Voor je geruststelling en de bezorgdheid om Roald, ezijn voldoende mensen die wel weten hoe wij zijn en handelen en die hadden vast gewaarschuwd als wij stabbers zijn.

Ik kwam niet om te discussiëren, ik gaf enkel een bemerking. Daarom de zachte woordkeuze. Het fijne aan het AF is dat iedereen dit kan doen op een respectvolle manier. Het is een feit dat deze nog niet in je stam zat. Dit valt letterlijk te lezen op dat wereldforum. En als ik mijn mening geef over jou, gaat dat niet over een account. Ik zei dan ook de originele speler van TAS met gelijke AF-naam. In ieder geval moet mijn mening niet relevant zijn, het moet gewoon de mijne zijn. Als jij hierboven wil liegen over iets dat bevestigd is door jezelf, je stamleden en oppositie ga dan vooral je gang. Ik ga er verder niet op in, Ik wens iedereen op W73 een leuke wereld toe, met een grote populatie. Dat geldt ook voor jou. Goed, ik ga er verder niet op in. Ik laat het gesprek liever op W73 en het mooie initiatief van Roald. Daar laat ik het bij.
 
Reactiescore
1.278
Lijkt mij toch logisch dat mensen die elkaar kennen en waar ze op kunnen vertrouwen graag met elkaar samenspelen? Beter dan met debielen die er vandoor gaan wanneer ze incs hebben of hun account zomaar op del zetten/ban krijgen.

Heb je helemaal gelijk in. Toch is hier gepoogd een premade op te zetten door twee stamleiders samen. Warre en Roald. Op deze manier haal je dus mensen die elkaar kennen en vertrouwen uit twee kampen. Onder andere uit de winnende kampen van w64(Warre), 68(Roald) en w69(Warre).
Ik vraag me dan ook in godsnaam af waar de drift vandaan komt om dit soort groepen te combineren met een overkill premade tot gevolg. Buiten dit is de spelerpoule waar in te vissen is voor co vervangingen natuurlijk ook aanzienlijk door de verspreide connecties.

Ik snap dan niet dat er voor de 'challenge' niet gekozen wordt om wat tegen elkaar op te zetten of juist allemaal afzonderlijk te starten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
"overgrote meerderheid" zou wel meevallen, maakt mij niet uit hoor.
Duidelijk, haten op de premade die je probeerde toe te treden. Dat zijn signalen dat het inderdaad niets uitmaakt dat je niet welkom bevonden was door -toch wel- een overgrote meerderheid..
Zolang jij er tegen bent en nog steeds nooberig/wannabe bent zoals altijd, dan is mn dag al goed noobje.
Nooberig en wannabe? Blijkbaar is omgaan met emoties voor jou een lastige opgave. Dat je op 100% van de werelden waar ik ook aanwezig was kansloos werd weggespeeld (ik zeg niet door mij) /op delete gegaan bent, ligt blijkbaar nog steeds erg lastig. Tijd voor therapie?
 
Reactiescore
1.283
Ik kwam niet om te discussiëren, ik gaf enkel een bemerking. Daarom de zachte woordkeuze. Het fijne aan het AF is dat iedereen dit kan doen op een respectvolle manier. Het is een feit dat deze nog niet in je stam zat. Dit valt letterlijk te lezen op dat wereldforum. En als ik mijn mening geef over jou, gaat dat niet over een account. Ik zei dan ook de originele speler van TAS met gelijke AF-naam. In ieder geval moet mijn mening niet relevant zijn, het moet gewoon de mijne zijn. Als jij hierboven wil liegen over iets dat bevestigd is door jezelf, je stamleden en oppositie ga dan vooral je gang. Ik ga er verder niet op in, Ik wens iedereen op W73 een leuke wereld toe, met een grote populatie. Dat geldt ook voor jou. Goed, ik ga er verder niet op in. Ik laat het gesprek liever op W73 en het mooie initiatief van Roald. Daar laat ik het bij.

Dit is toch zeer zeker wel de moeite om nog even op door te gaan.

Meningen zijn volledig vrij om te geven maar ik laat ons account niet bestempelen als stabbers en zeker niet als leugenaars.

Ik ga ervan uit dat je doelt op de situatie met get high, hieraan gerelateerd heeft iemand van tas namelijk via dit af account vergelijkbare woorden gebruikt zoals jij hier noemt.

Ik sta nu dus te liegen dat gh al bij ons speelde voordat dit nap te spraken kwam?

Om het even kortuit te leggen;

GH was mijn stamgenoot op het moment dat alles plaats vond rondom hetgeen wat je niet goed gelezen hebt.

Het fijne ervan kun je evt nog een keer overnieuw lezen zodat je die woorden vast terug kan nemen.
Betreft Tas een stabber noemen dat kun je nog op een mening gooien maar pols anders even bij andere om te horen hoeveel tas bemiddeld heeft in de situatie :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Al denk je serieus dat ik daar actief ging spelen ken je mij nog niet goed genoeg. Ik start solo of ik zoek de uitdaging op, maar zou nooit in een overkill premade starten.

Toch stond je op de lijst van dirtypony, samen met chris e.a. , een account wat uiteindelijk is afgewezen door de premade.

Hoeveel leden gaat deze, nu al aanzienlijke, premade uiteindelijk bedragen?

Stuk of 7, je mist er slechts 1 die zich niet heeft opgegeven hier , denk dat je zelf wel kan bedenken wie dat is. Wij geven ons echter allemaal gewoon bloot dat we spelen juist om mensen aan te moedigen om ook te komen, en evt een strijd tussen grote namen te bewerkstelligen (colla vs savior lijkt me een geweldig front)

Toch is hier gepoogd een premade op te zetten door twee stamleiders samen. Warre en Roald.

Er is de hele tijd al geprobeerd 2 premades op te zetten. De enige reden dat warre betrokken is geraakt is omdat hij gevraagd werd om een tegenpremade op te zetten, maar na w59 liever nog een wereld mee draaide. Op die manier zijn er vele meer benaderd die een stam zouden kunnen leidden, echter gaven ze stuk voor stuk aan het of te druk te hebben of met andere werelden bezig te zijn. Gelukkig heb ik al van minstens 2 andere premades gehoord en van wat ik al heb opgevangen zitten daar genoeg gemiddelde tot uitstekende accounts bij.

Ik zie nog meer dan genoeg mogelijkheden waarop het onze premade moeilijk zat gemaakt kan worden. Bedenk dat er geen enkel account met belachelijke pp hoeveelheden start, of met bende slaafjes zoals hiho.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik zal hier nauwelijks actief zijn hoor, beetje zoals ik overal ben. Log 1x per maand.
 
Bovenaan