W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
1.367
Niet ingedeeld:
Onbekend: @Chicago Blackhawks @Unexplainable Miracle. en @The American Sniper

Goede acc:
The Mind of the Murderer: @Theo Walcott. @No Way Back @Slave To The Rhythm @sky arragon @noobteam en @The Philanthropist.
Onbekend: @Interdictum., @.MortuaMemoria, @.sleepwell en @A Blessing in Disguise
Onbekend: @maretan , @Kerouac , @Rob. en @tante D

Hoge verwachtingen:
Collationem: @Roald97 @MyPride @Single Malt @dialgaman @Dream Team. @Kyrie Irving en @DragonShield3
Act of Divinity: @This Noob Is On Fire @.Sick Individuals @Shia LaBeouf, @.Royalist. en Emiel.

En dat zijn er dan 6 .

Begin nu wel onderhand te snappen waarom "or not" in de topic titel is opgenomen. Toch niet stiekem een stille hint hé :biggrin: .

Dat wordt een kata wereld met al die kansloze kakaka noobs erin. Anders kunnen ze niet winnen..
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77356

Guest
Ik ken TAS alleen van W69 en dat waren echte teamspelers... Toppers!

Ik zag een discussie op een AF van een recente wereld. Iets met een persoonlijke NAP van onbepaalde duur en iemand die 'schijnbaar' de ene stam ging joinen maar uiteindelijk naar een andere ging. TAS vond het normaal dat die PBG niet geldde omdat stambelang eerst komt en noemde in essentie iedereen die het daarmee oneens was idioten. Als een persoonlijke NAP er is voor je een stam joint, dan houd je je daaraan. Hoe dom die dan ook moge zijn of met welke idiote overeenkomst die ook geld. Het normaal vinden die te verbreken als stam terwijl die PBG er was voor het lid naar je stam kwam en anderen dan nog eens dom noemen omdat ze dit niet normaal vinden. Ik vind dat puur stabben en moreel verwerpelijk. Het kan dan nog zo'n leuke kerel zijn, mag nog zo goed zijn maar dan weet ik het wel. Vandaar dat ik moeilijk kan geloven dat Roald die zou meenemen, want die met de getagde AF acc. hier was diegene die dit zei. Ik zeg uiteraard niet dat dat dezelfde spelers zijn als op jouw wereld, want dat weet ik niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dat wordt een kata wereld met al die kansloze kakaka noobs erin. Anders kunnen ze niet winnen..
Het bewijs is geleverd, de premade gaat toch falen! Kan iedereen eindelijk ophouden met wenen :smile:
 
Reactiescore
1.367
Het bewijs is geleverd, de premade gaat toch falen! Kan iedereen eindelijk ophouden met wenen :smile:

Iets wat jij al doet voordat ik ergens kom?
 
Reactiescore
1.367
Waarom doen jij en anton zo salty? is dat omdat jullie geweigerd zijn voor de premade?

Nee Nico, omdat je op del bent gegaan xx
Daarnaast kan ik de reden sws al weten
 
Reactiescore
1.283
De originele TAS speler met het identiek AF account is een stabber en een moraal verwerpelijk persoon. Het zou me verwonderen als Roald zo iemand duldt in zijn stam, maar goed. Kiezen om het beste te zien in mensen is ook nobel. Al denk ik niet dat dat een premade account is. Zoja, wow.

hahah wouw wat is dit dan
 
Reactiescore
146

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik ween waar dan? Een fervent voorstander om jou te weigeren in elke deftige stam ja, zeker waar!
 
Bovenaan