Top & Flopspelers

Reactiescore
2.064
Geweldig, in 100. zit een speler die allemaal fakes in de nachtbonus stuurt. En hiermee verraad dat zijn stam wilt blitzen. Nice recruitingsbeleid. Punten > Skills.

En alsnog verlies je dorpen
Pp noobs > mike
 

DeletedUser73696

Guest
Jep, helaas. Ik slaap wel gewoon ‘s nachts, mijn buren niet. Was ook al te veel deff verloren aan de grootste pp speler van de wereld. Die eerst zijn maandsalaris aan PP heeft gebruikt, vervolgens al zijn collega’s heeft geinternd om groter te worden. En uiteindelijk zijn stam nodig heeft om dorpen te pakken. Tja, overmacht.
 

Deleted User - 1959223

Guest
Jep, helaas. Ik slaap wel gewoon ‘s nachts, mijn buren niet. Was ook al te veel deff verloren aan de grootste pp speler van de wereld. Die eerst zijn maandsalaris aan PP heeft gebruikt, vervolgens al zijn collega’s heeft geinternd om groter te worden. En uiteindelijk zijn stam nodig heeft om dorpen te pakken. Tja, overmacht.

Amai moet die of wel slecht zijn of slecht verdienen,
Met die bonus kan ik 500k pp kopen met een maandsalaris!
 
Reactiescore
1.016
Jep, helaas. Ik slaap wel gewoon ‘s nachts, mijn buren niet. Was ook al te veel deff verloren aan de grootste pp speler van de wereld. Die eerst zijn maandsalaris aan PP heeft gebruikt, vervolgens al zijn collega’s heeft geinternd om groter te worden. En uiteindelijk zijn stam nodig heeft om dorpen te pakken. Tja, overmacht.

Mike flop
 

DeletedUser73696

Guest
Ik ben er nog hoor. Zal ik anders wat rapportjes van dode edels strooien?
 
Bovenaan