W73: Challenge Guaranteed, or Not?

DeletedUser81766

Guest
Ik denk inderdaad het vooral een kwestie van te besteden tijd is. De groep 'old gens' is inmiddels tussen de 20 en de 30, vaak werkend. Veel mensen kunnen alleen overdag, of juist alleen savonds, sommige alleen de weekenden. Het is geen verrassing dat er dan grote teams nodig zijn om alle gaten te vullen. Maar ook ik zie een trend dat veel teams groeien in omvang. Op zich een gezonde ontwikkeling, dat betekent namelijk ook dat minder individuen hoeven te nolifen.

Hier ben ik het ook mee eens. Het spelletje moet ook leuk blijven voor iedereen. Als je verplicht word als alleenstaande speler de hele dag te spelen om vervolgens nog steeds net buiten de top te vallen is het niet erg motiverend.

Door grotere teams krijgen veel spelers in het algemeen de mogelijkheid in de top te draaien. Spelers kunnen elkaar’s ideaal tijden benutten om zo te spelen wanneer het hun het beste uit komt.

Ik vind het alleen niet leeftijd gebonden. Ik weet dat veel studenten een stuk meer tijd offeren, terwijl dit eigenlijk niet de bedoeling is. Ook studenten moeten gewoon hun studie als prioriteit stellen boven een spel.
 

DeletedUser78183

Guest

2. Middelmatig account:
Nap Time: @RudyNiet en co's (?)
Expensive brains: @Expensive Brains
Triador: Edwin (@Triador) en Thomas (@vtcpro)
Niettedoen: Ruben, Tristan, Mikey, Maurits, Kevin (@NIETTEDOEN)


3. Goed account:
The Mind of the Murderer: @Theo Walcott. @No Way Back @Slave To The Rhythm @sky arragon @noobteam en @The Philanthropist.
Onbekend: @Interdictum., @.MortuaMemoria, @.sleepwell en @A Blessing in Disguise
Onbekend: @maretan , @Kerouac , @Rob. en @tante D
The Alcoholic Dream: Ruben (@MeGustAa ), Jorn (@Beast In War ), Sikko (@The Pianist ), Jordi (@bultabolt) , Jeff(@.Zero. ) en @The Alcoholic Dream


4. Account met hoge verwachtingen:
Collationem: @Roald97 @MyPride @Single Malt @dialgaman @Dream Team. @Kyrie Irving en @DragonShield3
Act of Divinity: @This Noob Is On Fire @.Sick Individuals @Shia LaBeouf, @.Royalist. en Emiel.
Savior of the North: @Erebos., Inge (@Serenity), Melvin (@Kyuka ) en Daniel.

Wie jureren dit precies? Ik ken namelijk de spelers van Niettedoen en verwacht hen eerder op rang 1 dan Colla of Aod tbh. En in deze post worden zij als middelmatig account neergezet. Ik vraag me daarom af wat de criteria zijn waar op wordt beoordeeld :)

w68 hebben zowel AOD als COLLA vrijwel geen moment op nummer een gestaan mede dankzij ons pp gebruik. Maar wat ik weet van Niettedoen is dat zij ook zeker niet zonder pp spelen + activiteit in overvloed + de benodigde skills om een nummer 1 account te runnen voor een wereld lang.

Ben benieuwd naar je reactie :)
 
Reactiescore
470
Wie jureren dit precies? Ik ken namelijk de spelers van Niettedoen en verwacht hen eerder op rang 1 dan Colla of Aod tbh. En in deze post worden zij als middelmatig account neergezet. Ik vraag me daarom af wat de criteria zijn waar op wordt beoordeeld :)

w68 hebben zowel AOD als COLLA vrijwel geen moment op nummer een gestaan mede dankzij ons pp gebruik. Maar wat ik weet van Niettedoen is dat zij ook zeker niet zonder pp spelen + activiteit in overvloed + de benodigde skills om een nummer 1 account te runnen voor een wereld lang.

Ben benieuwd naar je reactie :)

Het gaat niet over wie op nummer 1 verwacht wordt, het gaat over verwachtingen in het algemeen. Dat je veel PP kan gebruiken en hierdoor makkelijk op rang 1 komt zegt niks, eerder knap dat Colla en AOD zo dicht bij Don Pablito zitten op W68 zonder al dat PP abusen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het gaat niet over wie op nummer 1 verwacht wordt, het gaat over verwachtingen in het algemeen. Dat je veel PP kan gebruiken en hierdoor makkelijk op rang 1 komt zegt niks, eerder knap dat Colla en AOD zo dicht bij Don Pablito zitten op W68 zonder al dat PP abusen.

Hele wereld rang 1 is niet te doen joh
 
Reactiescore
766
Het gaat niet over wie op nummer 1 verwacht wordt, het gaat over verwachtingen in het algemeen. Dat je veel PP kan gebruiken en hierdoor makkelijk op rang 1 komt zegt niks, eerder knap dat Colla en AOD zo dicht bij Don Pablito zitten op W68 zonder al dat PP abusen.
Dat is toch ook voornamelijk voortgekomen uit intern? Dat is nog minder knap tbh.

AOD is early game redelijk hard vooruitgetrokken door don pablito.
 

DeletedUser78183

Guest
Het gaat niet over wie op nummer 1 verwacht wordt, het gaat over verwachtingen in het algemeen. Dat je veel PP kan gebruiken en hierdoor makkelijk op rang 1 komt zegt niks, eerder knap dat Colla en AOD zo dicht bij Don Pablito zitten op W68 zonder al dat PP abusen.

Het gaat over verwachtingen in het algemeen? Een account op middelmatig schatten ondanks dat ze imo op rang 1 kunnen komen is zwaar vreemd toch?

Wat heeft een colla of aod wat een ntd niet heeft dan? Skills? Activiteit? Wat precies :)
Enige wat ik zo snel kan bedenken is dat colle top leiding geeft en dat zie ik ntd minder snel doen. Maarja dat schaar ik niet onder algemene accountverwachting :)

Ook als je account spelers van NTD vergelijkt met bijvoorbeeld 'a mind of a murderer' dan hebben de spelers van ntd individueel toch veel meer gewonnen? Of heb ik dat fout :)

Was overigens niet mijn intentie om het hier over w68 te gaan hebben. Het gaat over spelers voor 73.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik kan ook gemakkelijk op rang 1 komen. Schuif me eens op wat op ja?!
 
Reactiescore
470
Het gaat over verwachtingen in het algemeen? Een account op middelmatig schatten ondanks dat ze imo op rang 1 kunnen komen is zwaar vreemd toch?

Wat heeft een colla of aod wat een ntd niet heeft dan? Skills? Activiteit? Wat precies :)
Enige wat ik zo snel kan bedenken is dat colle top leiding geeft en dat zie ik ntd minder snel doen. Maarja dat schaar ik niet onder algemene accountverwachting :)

Ook als je account spelers van NTD vergelijkt met bijvoorbeeld 'a mind of a murderer' dan hebben de spelers van ntd individueel toch veel meer gewonnen? Of heb ik dat fout :)

Was overigens niet mijn intentie om het hier over w68 te gaan hebben. Het gaat over spelers voor 73.

Het leiding deel van colla is slechts roald, je kan ernaast even bij hun AF accounts kijken en al de verschillende accounts waar ze de afgelopen jaren op hebben gespeeld, met al deze ervaring op dit account wordt er natuurlijk veel van ze verwacht.

Het is lastig de account spelers van NTD te vergelijken omdat er slechts namen staan en niet hun AF accounts aan gelinkt waardoor je hun ervaring niet weet, althans ik niet en wellicht dat de Jury ze hierdoor neutraal inschat en ze bij middelmatig zet.
 
Reactiescore
614
Henry heeft alleen op 42 meegedaan, daarna niet meer :(
Henry moet terugkomen :(

Even on-topic: het boeit toch niet waar je wordt ingedeeld. Het gaat erom dat er genoeg animo ontstaat voor deze wereld.
Het zien van bepaalde goede of juist slechte namen trekt weer mensen aan evenals mensen die allicht nog graag eens van team ... zouden willen winnen.
Hopelijk volgen er nog meer aanmeldingen :)
 
Reactiescore
240
Dat is toch ook voornamelijk voortgekomen uit intern? Dat is nog minder knap tbh.
We hebben nauwelijks interns gehad op 68, enkel de laatste maand hebben we een MB geinternd (terwijl Colla en Don Pablito net zo hard ex Maai leden aan het internen waren). Dus het klopt niet wat je zegt :smile:

AOD is early game redelijk hard vooruitgetrokken door don pablito.

Hoe zijn we vooruit getrokken door Don Pablito? :confused2:

Henry moet terugkomen :(

Even on-topic: het boeit toch niet waar je wordt ingedeeld. Het gaat erom dat er genoeg animo ontstaat voor deze wereld.
Het zien van bepaalde goede of juist slechte namen trekt weer mensen aan evenals mensen die allicht nog graag eens van team ... zouden willen winnen.
Hopelijk volgen er nog meer aanmeldingen :)

Eens :sad:
 
Reactiescore
2.386
als ze jou bij goed account indelen, heb je een paar fenomenale co's gefixt :eek:
Zeg rotzakje, die co's hebben mij erbij gevraagd. Zo slecht moet ik nog niet zijn hé :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Ik vraag mij af wie de jury is

Maak ik naderhand bekend, met goedkeuring van de jury.

Wie jureren dit precies? Ik ken namelijk de spelers van Niettedoen en verwacht hen eerder op rang 1 dan Colla of Aod tbh. En in deze post worden zij als middelmatig account neergezet. Ik vraag me daarom af wat de criteria zijn waar op wordt beoordeeld :)

w68 hebben zowel AOD als COLLA vrijwel geen moment op nummer een gestaan mede dankzij ons pp gebruik. Maar wat ik weet van Niettedoen is dat zij ook zeker niet zonder pp spelen + activiteit in overvloed + de benodigde skills om een nummer 1 account te runnen voor een wereld lang.

Het gaat over verwachtingen in het algemeen? Een account op middelmatig schatten ondanks dat ze imo op rang 1 kunnen komen is zwaar vreemd toch?

Wat heeft een colla of aod wat een ntd niet heeft dan? Skills? Activiteit? Wat precies :)

Het blijft altijd subjectief. Mogelijk is niettedoen dan een 'onbekende topper'. In al mijn werelden heb ik nog geen bewust contact gemaakt met deze toppers, dat kan natuurlijk, maar is wel opmerkelijk aangezien ik toch wel van mening ben dat ik een groot deel van de community op niveau ken. Ik kan het mij dus voorstellen dat de juryleden het team ook niet volledig (her)kennen. Tot zover over Niettedoen, want daar gaat het jou helemaal niet om. Dit gaat erover dat je op je pik getrapt ben op wereld 68 (gelijk voor de neutrale lezer - het volgende is dan irrelevant)

Om in de te gaan op je vergelijking met Colla/AoD: Zelf speel ik ook al ruim vijftien werelden over elf jaar tijd, waarvan ruim 10 van begin tot eind. 8 van die 10 werelden sloot ik winnend af. Bij 6 van de 8 winnende werelden kwam het account op rang één en in 4 van die gevallen eindigde het account top drie. Nooit heb ik geld in één van de accounts gestoken. En ik ben slechts één van de namen uit een team van 8. Veel van mijn co's hebben een tw-cv dat weinig of niet onderdoet voor dat van mij. Naast dat Colla wereld 68 tezamen een TW-ervaring van fucking 55 jaar heeft. Voor wereld 73 is ons team zelfs uitgebreid met Jonathan & Jordi.

Met alle respect, maar team Don Pablito waar je het over hebt, komt by far niet in de buurt van de capaciteiten van Collationem (wereld 68, voor AoD kan ik niet spreken). Niet eens een beetje naar mijn mening. Jullie spelen veel korter, zijn véél onbekender, hebben veel minder invloed gehad op de wereld, geen bijzondere acties gemaakt, regelmatig inactieve periodes en ik zie jullie bijna in ieder lijstje, van iedere AF'er minder of niet verschijnen dan Collationem. Sterker, jullie waren niet in staat om het eigen account actief te houden, dat moest ik regelen (Tevens de beste speler op pablo imo - yoshi). De enige reden dat je hoog en winnend kunt eindigen is omdat je onder de paraplu van premade AoD+Collationem (ligging tussen ons beide) een ticket naar de overwinning had en omdat jullie klappen met geld er tegenaan hebben gegooid om mogelijk nipt eerste te eindigen. Bravo.

Niet mee eens / klopt dat niet? Laat het dan op wereld 73 zien - op wereld 68 is het er echt niet uit gekomen namelijk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78183

Guest
Daar gaat het mij totaal niet om

Ik wil gewoon weten wie er jureren en welke mensen zogenaamd vooraf al kunnen weten wat goede of middelmatige accounts zijn :)

Wat betreft dat w68 verhaal:
-Ik heb actief fulltime gespeeld tot ik stage ging lopen.
-Esfr intern begon nadat jij zelf toestemming gaf en AOD boven ons kwam door intern van magere heim.
-winst op 68 hebben we naar mijns inziens bereikt door samen te spelen, niet omdat colla en aod ons een ticket gaven. Laat me niet lachen, zonder dat ticket was aod early game al weg gespeeld omdat we zieke overmacht waren. We hebben onze eerste nukes besteed voor jullie dus dit is echt een rare disrespect
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
5.702
Daar gaat het mij totaal niet om

Ik wil gewoon weten wie er jureren en welke mensen zogenaamd vooraf al kunnen weten wat goede of middelmatige accounts zijn :)

Wat betreft dat w68 verhaal:
-Ik heb actief fulltime gespeeld tot ik stage ging lopen.
-Esfr intern begon nadat jij zelf toestemming gaf en AOD boven ons kwam door intern van magere heim.
-winst op 68 hebben we naar mijns inziens bereikt door samen te spelen, niet omdat colla en aod ons een ticket gaven. Laat me niet lachen, zonder dat ticket was aod early game al weg gespeeld omdat we zieke overmacht waren. We hebben onze eerste nukes besteed voor jullie dus dit is echt een rare disrespect
Als je zo zeker bent van je eigen kwaliteiten, waarom maak je je dan zo druk om wat andere vinden?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Ik wil gewoon weten wie er jureren en welke mensen zogenaamd vooraf al kunnen weten wat goede of middelmatige accounts zijn :)

Wat betreft dat w68 verhaal:
-Ik heb actief fulltime gespeeld tot ik stage ging lopen.
-Esfr intern begon nadat jij zelf toestemming gaf en AOD boven ons kwam door intern van magere heim.
-winst op 68 hebben we naar mijns inziens bereikt door samen te spelen, niet omdat colla en aod ons een ticket gaven. Laat me niet lachen, zonder dat ticket was aod early game al weg gespeeld omdat we zieke overmacht waren. We hebben onze eerste nukes besteed voor jullie dus dit is echt een rare disrespect

Luister Paul als het hele concept je niet aanspreekt dan houd je je toch afzijdig. Het maakt wat dat betreft niet uit welke jury ik bij elkaar zou rapen aangezien toch niet iedereen blij zal zijn met zijn classificatie. Ik heb mijn best gedaan om een jury bijeen te rapen die allemaal uit andere groepjes komen, met andere netwerken en volstrekt andere werelden. Het is dus niet zo dat mijn vriendjes classificeren.

De reden dat ik de jury (nog) niet bekend maak is nou precies vanwege dit soort taferelen; als ik al zeg wie er jureren ga je krijgen dat mensen daar gaan zitten zeuren om de classificatie. Heeft de jury daar zin in? Nee. Zal de classificatie eerlijker worden daarvan? Nee, in tegendeel.

Men hoeft niet deel te nemen hè. We meten iets dat per definitie niet eenduidig te meten is. Het is geen wiskunde. Het blijft altijd subjectief en als jij net iemand bent die onbekender is voor de jury, dan kan het zijn dat je classificatie foutief (in jouw ogen) uit valt. Zo een inzending kan dan gewoon meer informatie sturen zodat de jury een beter oordeel kan vellen; zoals gewoon in de opening staat:

''Kleine sidenote: als jullie ons informatie geven blijft deze vertrouwelijk. Je mag ook bijvoorbeeld enkel je Algemeen Forum accountnamen geven en je accountnaam weglaten, zodat je wel anoniem kan starten. ''
 
Bovenaan