W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
581
Ik schat in dat je het veel te serieus vindt en dat is je goed recht. Maar ik vind het best een leuk lijstje voor iemand die vaak solo speelt en tegen teams moet vechten.
 
Reactiescore
470
° /
/
Ja, want dat vind ik leuk :) Lager mag ook... doet me denken aan W15... iedereen lachte mij uit op het AF... een greenhorn, die even komt zeggen dat hij de nummer 1 van W13-W14 gaat wegspelen, die al vijf dorpen heeft en ikke eentje... ze kwamen niet meer bij. Eind van het verhaal... Mike Hawk (Sebastiaan Valmont) kon herstarten in de rim. Niemand lachtte meer. Ziek en solo op 70, toch 5e.... Dus zet mij bij het laagste wat je hebt, meer motivatie en wie weet, 75% van de community leest het AF toch niet, onderschatten ze mij weer ;)

Let's play ball...

Zeg alleen maar dat je veel moeite doet om jezelf buiten de middelmatige accounts te laten behoren(anders had je dit niet allemaal opgesomd), als ik je laatste wereld dan bekijk (W70) zie ik alleen maar dat dit de slechtste wereld was van de afgelopen 20? werelden is en jullie nog steeds op delete zijn gegaan. Iedereen kan met wat activiteit in de top zover komen maar er eindigen is nogal lastig voor velen.
 
Reactiescore
581
Geen jullie he... maar ik. Als ik iemand op de account heb en niet solo speel, dan beslis ik niet alleen over het lot van mijn account en gaat een account niet snel op delete (want de ander heeft dat ook maar te vinden). Het lijstje is verder ook niet opgeleukt. Het is wat het is... ik zie veel solli's voorbij komen, waar ze alles aangedikt hebben of zich beter voorstellen dat ze achteraf zijn. Dat is hier niet het geval. Een eerlijk lijstje, zonder opsmuk en wat er staat, dat is het ook. Dat kan je goed vinden of slecht of middelmatig... allemaal prima.

Enne ik vind het ook leuk om een beetje reuring te veroorzaken, zodra de wereld begint... ben ik veel stiller en niet zoveel meer op het AF :) Dan is InGame the place to be.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Enne ik vind het ook leuk om een beetje reuring te veroorzaken, zodra de wereld begint... ben ik veel stiller en niet zoveel meer op het AF :) Dan is InGame the place to be.
Verlang al.
W36 was je ook al zo een geslagen hond.
 

DeletedUser81766

Guest
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat de jury hun oordeel geven aan de hand van feiten en hun kennis betreft een team. Leuk om het lijstje met een speler zijn ervaring te lezen, ik heb deze tijden immers niet mee gemaakt.

Maar dat iedereen vraagt om een positie in de ranglijst is in mijn belevenis helemaal niet nodig. Verder is de ranglijst ook nog eens altijd de opinie van vier jury leden. Het blijft een opinie, geen eindresultaat.

Leuk om te zien dat er veel animo is bij spelers om mee te dragen aan een sportieve wereld met meer kwaliteit om ook de betere spelers van tribalwars.nl een goede strijd te leveren.
 
Reactiescore
581
Verlang al.
W36 was je ook al zo een geslagen hond.
Je hebt helemaal gelijk, zal voortaan mijn mond wel houden:

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Peuter Power
2- Sandor Clegane
3- Sjaakmans < Moet toch een beetje arrogant blijven :D Ondanks winterevent houd ik het toch aardig lang vol voor een eerste wereld.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Youri (dacapital) Ten tijden van Serve heeft hij weken lang zonder OS standgehouden zonder dorpverlies.
2- PM het overblijfsel ervan heeft het nog een lange tijd uitgehouden totdat ze het zat waren
3- jeremyy34 < Nu denken jullie wie de fk is dat ? nou dat was een kleine rotzak die in de weg lag zonder stam of os. 10x zo klein als iedereen om hem heen en we kwamen er pas door toen alles kapot was gekatapult.

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Sandor Clegane, respect voor deze speler. Geen dorpen verloren op die ene keer na dat hij geen internet had.
2- Bullas in Actione, knap hoe hij zich alsnog mooi omhoog heeft gewerkt met zijn ligging!
3- Absurd, tot het einde gebleven!

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Sandor clegane, heeft lopen Deffen als de malle.
2- Da Capital, mooie prestaties geleverd!
3- No one.

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Peuter Power. Dit account bestaat uit het grootste beest van TW.
2- Sandor Clegane. Was een lastpost voor de |D|'ers. Well played.
3- Act of Divinity. Ook al zijn de huidige spelers niet de originele spelers, ze hebben erg veel goeds laten zien. Oppassen geblazen mensen!

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Laurens van DaCapital blijft de beste deffer van TW.nl. Ik zet die jongen gewoon op welk account dan ook, in wat voor puinzooi dan ook: he fixes it. Zonder hem was DaCapital waarschijnlijk gevallen en had de oorlog Pi/|D| een heel andere weg gehad dan de huidige.
2- Sandor Clegane zet ik na Laurens.
3- .Mentally Disturbed heeft het |D| in het begon nog knap lastig gemaakt totdat de spelers geen moraal meer hadden.

Kortom, je hebt helemaal gelijk... deze geslagen hond... zal wel zwijgen
 
Reactiescore
2.303
Je hebt helemaal gelijk, zal voortaan mijn mond wel houden:

[SPOILER="Jaar awards 2014"


[/SPOILER]

Kortom, je hebt helemaal gelijk... deze geslagen hond... zal wel zwijgen

Ik weet perfect wie je was dont worry.
Maar de manier waarop je hier loopt te janken over je positie in de lijst my god.

Hopelijk krijgen we front ;)
 
Reactiescore
240
Je hebt helemaal gelijk, zal voortaan mijn mond wel houden:


Kortom, je hebt helemaal gelijk... deze geslagen hond... zal wel zwijgen

Oeh, zie ik daar zomaar Act of Divinity staan, lekker gedaan @.Sick Individuals :biggrin:

Proef overigens wel enorm veel zout bij iemand die zegt zich niks aan te trekken aan de ranking die hem gegeven is gebaseerd op opinie van 4 random mensen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik weet perfect wie je was dont worry.
Maar de manier waarop je hier loopt te janken over je positie in de lijst my god.

Hopelijk krijgen we front ;)
Ik denk dat Triador jullie kansloos gaat vernederen. Deze man is een van de beste, zo niet de beste, spelers die .nl en .net ooit gekend hebben.

Ik heb zelden iemand gezien die zo tactisch kan aanvallen, stabiel op 5ms kan snipen en met inzicht kan deffen. Triador zal de rest van deze wereld slechts een formaliteit laten zijn. Het is een eer om met zo’n speler op een wereld te gaan spelen.

Hopelijk mogen wij met Savior jouw moraalbreker worden?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik dacht, Laurens kan beter in de stam die uiteindelijk tegen de stam van Roald moet strijden zodat Laurens lekker kan deffen, maar dan weet je ook zeker dat het een runners stam is.
 
Reactiescore
581
Ik denk dat Triador jullie kansloos gaat vernederen. Deze man is een van de beste, zo niet de beste, spelers die .nl en .net ooit gekend hebben.

Ik heb zelden iemand gezien die zo tactisch kan aanvallen, stabiel op 5ms kan snipen en met inzicht kan deffen. Triador zal de rest van deze wereld slechts een formaliteit laten zijn. Het is een eer om met zo’n speler op een wereld te gaan spelen.

Hopelijk mogen wij met Savior jouw moraalbreker worden?
Ik heb vreselijk moeten lachen om deze post... want zo is het nu ook weer niet. Humor van de bovenste plank deze!
 
Bovenaan