Feedback: Tribelock normale wereld

Reactiescore
489
De update is waarschijnlijk: Inno kan de instellingen niet meer aanpassen.

Jammer maar helaas, we zullen ermee moeten leven.
 
Reactiescore
1.454
De update is waarschijnlijk: Inno kan de instellingen niet meer aanpassen.

Jammer maar helaas, we zullen ermee moeten leven.

Dan kunnen ze ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat we allemaal de graftyfus van hun kunnen krijgen. Het gedrag maakt dut namelijk al duidelijk...
 
Reactiescore
2.490
Ik heb de vraag uitstaan bij InnoGames. We wachten even hun antwoord af.
 
Reactiescore
1.454
Ik heb de vraag uitstaan bij InnoGames. We wachten even hun antwoord af.

Al enige reactie of zeggen ze: we geven geen fuck om onze klanten. Duurt namelijk wel heel lang voor een ontiechelijk makkelijke actie...
 
Reactiescore
2.490
Er waren afgelopen week (helaas) andere prioriteiten met een grotere impact die eerst bekeken moesten worden.
 

DeletedUser69389

Guest
Er waren afgelopen week (helaas) andere prioriteiten met een grotere impact die eerst bekeken moesten worden.
Dat zal vast en zeker zo zijn. Maar alsnog is de communicatie hierover van een dieptriest niveau. Spelers zijn onder bepaalde voorwaarden gestart en hebben daarvoor voor deze wereld gekozen. Hierop hebben ze hun strijdplan aangepast en ook nagevraagd of die regels inderdaad ingingen. Hierop werd door jouw TW Team onder jouw leiding bevestigend op gereageerd. Toen het eenmaal zover was dat de door jouw verstrekte informatie over de instellingen niet geheel konden zeer summier....

Je vertelde dat het niet meer mogelijk is om op normale werelden moraal te deactiveren en dat dit kwam door een update. Maar het hoe en waarom wachten wij als community nog steeds. Dat er iets misgaat achter de schermen bij de servers of iets soortgelijks valt best te begrijpen. Maar toon dan zelf ook begrip door de irritaties die er zijn bij je spelersbase door zo volledig mogelijk de situatie uit te leggen. Iets wat je nu al een kleine twee weken nalaat om te doen en ik vind dat tamelijk onrespectvol richting je community. Het enige waar je mee kwam was dat het gedeactiveerd is. Maar thats it. Niks noppes nada uitleg.

Dus ik neem aan dat je nu wel respect toont voor de community door uit te leggen waardoor het eventueel precies niet meer mogelijk is? Plus wat we kunnen verwachten? Al ga ik er zelf van uit dat Innogames er toch geen moeite in gaat steken om dit op te lossen, want het enige wat hen boeit is de hoeveelheid pp die er gekocht wordt zodat zij en jij jullie loon krijgen. Het klaarstaan voor de communty is toch al een lange tijd verdwenen in jullie mentaliteit als Innogames zijnde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
376
Iedereen krijgt toch gewoon zijn PP terug? Lijkt me het minste wat Innogames kan doen. De tijd die iedereen er in heeft gestoken kan je niet terug geven, de PP wel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Quit de wereld dan als je niet blij bent. Tering zeg ga eens verder ipv zo te zeuren
 

DeletedUser69389

Guest
Quit de wereld dan als je niet blij bent. Tering zeg ga eens verder ipv zo te zeuren
Rob dat er iets misgaat valt te betwijfelen. Maar als je een huis koopt met de voorwaarde dat wanneer het nodig is er een dakkapel gebouwd mag worden dan ga je er ook niet mee akkoord wanneer dat in 1x toch niet kan. Want je hebt dat huis juist gekocht om die opties. Dan wil je ook horen waarom dat niet kan en mag. Dat weigert Duckje vooralsnog serieus te doen en het is logisch dat je niet je geïnvesteerde pp, tijd en eventueel geld wegsmijt hierdoor. Maar het is wel logisch dat de community een degelijke uitleg ontvangt, want het is wel nog steeds de community die er maandelijks voor zorgt dat Innogames zijn geld krijgt on Seppe te betalen en daarvoor mag die ook fatsoenlijk werken.
 
Reactiescore
1.015
Rob dat er iets misgaat valt te betwijfelen. Maar als je een huis koopt met de voorwaarde dat wanneer het nodig is er een dakkapel gebouwd mag worden dan ga je er ook niet mee akkoord wanneer dat in 1x toch niet kan. Want je hebt dat huis juist gekocht om die opties. Dan wil je ook horen waarom dat niet kan en mag. Dat weigert Duckje vooralsnog serieus te doen en het is logisch dat je niet je geïnvesteerde pp, tijd en eventueel geld wegsmijt hierdoor. Maar het is wel logisch dat de community een degelijke uitleg ontvangt, want het is wel nog steeds de community die er maandelijks voor zorgt dat Innogames zijn geld krijgt on Seppe te betalen en daarvoor mag die ook fatsoenlijk werken.

Als de tijd rijp is, zal Duckje. wel de uitleg geven die hij kan en mag. Het heeft geen enkel nut dat de CoMa gaat uitleggen waarom dat volgens Inno nu niet gaat terwijl er nog een vraag openstaat naar Inno toe met waarom die mogelijkheid er technisch niet meer is (op de vraag van mensen in dit topic).

Het is logisch dat Duckje zal antwoorden eens zijn antwoord volledig is en de vraag van jullie naar Inno toe ook door hen beantwoord is. Hoe vervelend het ook is in deze situatie, geduld is een schone zaak. Persoonlijk heb ik ook liever 1 volledig antwoord dan tig antwoorden over periode X.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Blijft een spel, ben zeker dat Inno dit niet gedaan heeft om jullie te pesten. Het onderwerp zal al bij Inno liggen dus er nog meer over doordrammen zal zeker geen effect hebben, alleen stelt het het werk van Duckje in een onterecht slecht daglicht.
 

DeletedUser69389

Guest
Blijft een spel, ben zeker dat Inno dit niet gedaan heeft om jullie te pesten. Het onderwerp zal al bij Inno liggen dus er nog meer over doordrammen zal zeker geen effect hebben, alleen stelt het het werk van Duckje in een onterecht slecht daglicht.
Dat er misschien gewerkt wordt geloof ik graag. Maar dan is een fatsoenlijke uitleg wel fijn. Wanneer je bij mijn voorbeeld dat niet meer mag ga je ook naar de gemeente en vraag je om uitleg waarom de vergunning of wat dan ook niet meer geldt en kan. Die krijg je doorgaans dan ook en dat kun je ook van Innogames verwachten.
 
Reactiescore
389
De update is waarschijnlijk: Inno kan de instellingen niet meer aanpassen.

Jammer maar helaas, we zullen ermee moeten leven.

De echte rede gaat nooit zijn: we kunnen het niet aanpassen.
Dan is de rede gewoon, we willen er de moeite niet in steken om het aan te passen.
 
Reactiescore
2.490
Ik begrijp jullie frustratie en ontevredenheid.

InnoGames werkt doorlopend aan het spel om updates door te voegen die het spel en zijn spelersbase ten goede komen. Hierin kijken ze uitvoerig naar Data (Spelersaantallen, Churn van spelers en noem maar op). Zo kunnen ze bijvoorbeeld zien ze dat bepaalde instellingencombinaties voor een groep spelers ontzettend belangrijk zijn. Alternatief blijft InnoGames aan de slag met de zogenaamde balans van het spel. Waar zover mogelijk binnen Tribal Wars moet het spel in balans blijven.

Op basis van deze data en gegevens wordt er doorlopend besloten bepaalde wereldinstellingen niet aanpasbaar te maken voor normale werelden en Community Managers. InnoGames acht deze instellingen niet geschikt voor normale wereld vanwege hun invloed op het spel. Een mooi voorbeeld is de boerderijlimietregel die voor de meer standaard spelers te ingewikkeld is, een andere is de onmogelijkheid om naar andere bouwtijden te gaan (De formule uit 2003 bijvoorbeeld).

Een van deze (onverwacht) recente wijziging is de onmogelijkheid om moraal te deactiveren op normale werelden. Zoals ik reeds gemeld heb staat de vraag uit om dit langs de kant van InnoGames te veranderen. Ik hoor daarover hopelijk snel meer.

Groeten,
Duckje
 
Reactiescore
1.918
kutnoobs, alsof iedereen hier gestart is voor die instelling. Als ik het goed heb speelt de grootste zeurpiet over dit alles hier nog maar net een maandje



x
 
Reactiescore
1.454
kutnoobs, alsof iedereen hier gestart is voor die instelling. Als ik het goed heb speelt de grootste zeurpiet over dit alles hier nog maar net een maandje



x

Ik wel. Ik haat moraal. Ik snap wel dat het er moet zijn maar na 120 dagen max heeft iedereen zijn kans gehad om groot te worden . Als ik dan nog plebnoobs met dikke stacks moet gaan wegbashen op 26 moraal, daar heb ik geen zin in...
 
Bovenaan