Spotprentjes

Reactiescore
604
De regels zijn inderdaad wel een beetje vaag betreft boosten, is ook zeer lastig om dat zwart op wit te stellen. Je eigen acc boosten mag niet, het hele nut van een DU bv is ook dorpen voor jouw uitbouwen. Dit is ook een vorm van boosten.

Stel ik heb op deze wereld een hele goede DU, makkelijk in de omgang enzo, ik wil deze DU meenemen op mijn volgende wereld. Dit 2de word dan wellicht wel als boosting gezien terwijl in het eerste geval niet. Het is in ieder geval identiek dezelfde werkmethode met dezelfde voordelen op het enige feit na je hem op de eerste wereld random tegenkwam en je hem op de 2de wereld bewust meenam.

Boosten zou dus wel mogen als je het door iemand laat doen waarmee je niet bent gestart (afgesproken met elkaar in de buurt). Maar stel je start met iemand met als doel hij DU gaat spelen. Als die persoon DU wilt spelen en dat zijn doel is op deze wereld wat gewoon kan speelt deze persoon gewoon serieus maar boost hij alsnog een ander account. Waar trek je de lijn,...


Nu in het geval van Ice vind ik de ban meer dan terecht ook, de accounts hij al ge edeld heeft zijn allemaal accounts die bij hem gestart zijn, accounts die hij op voorgaande wereld'en' ook al heeft zitten internen of mee samenspeelde. Dit in combinatie met bepaalde uitspraken op het AF van Ice zelf kan iedereen wel concluderen het om boost accounts gaat. De acc's die bij hem gestart zijn hebben vanaf het begin (heayvfrost, Kusm) ect het doel gehad zich op termijn te laten opedelen.


Alsnog kan je de intenties van accounts moeilijk achterhalen, het is zoals de interpretatie van en scheidsrechter wanneer iets wel of geen hands is. Voor mij is er in ieder geval meer dan genoeg aanleiding om de intenties te achterhalen in dit geval. Dus deel de mening van Duckje wel je geval per geval moet bekijken.


Je spreek hier over één DU. IceNOOBle had er 11 ish.
 

DeletedUser78991

Guest
Ah zeg me dan eens welke allemaal, als je denkt er 11 op te kunnen sommen be my guest.
 
Reactiescore
3.586
Als je met enkele accounts start en je edeld ze al vrij snel allemaal neem je gewoon een enorm risico op een ban. Kan je wel allemaal situatieschetsen geven, pp farm en dan weinig tijd. Dat is simpelweg veel te matig, dat kan iedereen altijd zeggen en dan kunnen er bij gevolg nooit acc's een ban krijgen voor het boosten.

Als deze accounts de intentie hadden om serieus te starten is het raar ze meteen in de MB stam plaatsnamen, dan erken je gewoon ze er tijdelijk zijn tot ze rijp zijn voor intern. Ik kan niet anders dan vaststellen deze ban meer dan terecht is, kan je vele mensen voor blame maar is vooral door eigen toedoen. Volgende x met minder vriendjes en potentieel interns starten.
 
Reactiescore
207
kusm shht je bent er een van.
Ice heeft zich al 10x verraden op het forum en nu veranderen de verhalen plots.

Geniet van jullie ban, ik bedoel vakantie.
 
Reactiescore
1.918

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ah zeg me dan eens welke allemaal, als je denkt er 11 op te kunnen sommen be my guest.
1. Mas Doinkk.
2. SpecD
3. Kenneth8957
4. Wrath of the dragon
5. Nap Time
6. Ripz0r
7. Arnaud100
8. The Holy Crusaders
9. Le roy
10. ooithadikveelpunten
11. Heavyfrost
 
Reactiescore
766
1. Mas Doinkk.
2. SpecD
3. Kenneth8957
4. Wrath of the dragon
5. Nap Time
6. Ripz0r
7. Arnaud100
8. The Holy Crusaders
9. Le roy
10. ooithadikveelpunten
11. Heavyfrost
Een deel hiervan is toch mb, geen du?
 
Reactiescore
1.039
Wel geinig, de enige regel die me constant te binnen schiet tijdens het lezen van deze 'discussie' is die van geen bans bespreken op een andere plek dan support.

Hoe typisch zou het zijn als straks de bespeler van Ice hier ook nog een ban zouden hebben
 

Deleted User - 487710895

Guest
Waarom krijgen de account die ice noble zouden boosten geen ban?
Ik wil ook een ban
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik begrijp zelfs niet waarom dit word besproken? Het feit dat er volgens Maretan op een bepaalde moment in het verleden gs gefarmd is, toont boosten al aan. Het mag dan misschien miniscuul zijn geweest, het blijft boosten. Icenoble is niet de eerste die hiervoor banned werd, en zal ook niet de laatste zijn.
Het gejank mag ophouden, want het feit dat er zoveel mensen Ice hier zitten verdedigen vind ik al vrij schrijnend. De mentaliteit van TW is des te slechter geworden, mede door jullie noobs die de acties verdedigen.
De ban is terecht, basta.
 

DeletedUser78991

Guest
Een 24u ban zoals de rest zou ik aanvaard hebben, is ook logisch.
De reden waarom dit ineens een strengere ban is zou ik dan wel willen weten van support.
 
Reactiescore
2.444
Ik begrijp zelfs niet waarom dit word besproken? Het feit dat er volgens Maretan op een bepaalde moment in het verleden gs gefarmd is, toont boosten al aan. Het mag dan misschien miniscuul zijn geweest, het blijft boosten. Icenoble is niet de eerste die hiervoor banned werd, en zal ook niet de laatste zijn.
Het gejank mag ophouden, want het feit dat er zoveel mensen Ice hier zitten verdedigen vind ik al vrij schrijnend. De mentaliteit van TW is des te slechter geworden, mede door jullie noobs die de acties verdedigen.
De ban is terecht, basta.

Helemaal terecht als dat is wat er gebeurd is en een goede verandering ten opzichte van vorige werelden dat het bestraft is. Waar ik denk dat de ophef over zal zijn, is dat er in de twee voorgaande werelden gevallen zijn geweest die (zover ik kan zien, ik speel hier niet) erger waren dan op deze wereld het geval is maar die niet bestraft werden ondanks grote ophef op het AF. Door deze hopelijke verandering in het beleid zal er ophef zijn simpelweg doordat het anders is dan men gewend is...
 

DeletedUser78991

Guest
Inderdaad topic omtrent deze ban sluiten we gewoon af, is toch het woord van de een tegen de ander en beide partijen wijken niet af van hun argumentatie dus is zinloos om hierover verder te doen.
Wij wachten support af.
 
Reactiescore
7.944
Een 24u ban zoals de rest zou ik aanvaard hebben, is ook logisch.
De reden waarom dit ineens een strengere ban is zou ik dan wel willen weten van support.

Er is al aangegeven ergens (pin me niet waar want heb het ergens vlug gelezen) dat het tw team in 2020 veel harder zou optreden tegen onrechtmatig verkrijgen van voordelen door boosten. Hoop dat we in 2020 hier nog veel meer gaan zien, want dat achterlijke geboost moet eens ophouden nu.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
@dragonshield3 dan had heel walk op 69 met misbruik banned moeten worden en had cave nu de wereld gewonnen want elk account heeft daar zwaar van mee geprofiteerd
Nuanceverschil.
misbruik is gestart als vijand en is niet gestart met de bedoeling van boosten. Daarna besloot hij gewoon dat hij liever Walk hielp, dan een andere partij. De bespeler is nooit gequit of iets, tot het account volledig weg was. Zo kan je elke intern boosten noemen.

Dingen zo omdraaien zodat Icenoble er niet als ‘foute’ partij uitkomt, slaat perfect op de laatste alinea van mijn vorige post.
 
Bovenaan