Praathoek

Reactiescore
1.039
Ik wilde er een spotprent van maken, daar is dit topic immers voor! Maar je hebt gelijk denk ik
 

DeletedUser69389

Guest
En Hitler was ook erg begaan met dieren, hij was vegetariër en nam een strenge wet aan om slechte behandeling van dieren te veroordelen! @MyPride , weet jij nog meer goeds wat die man gedaan heeft?
Vaak wordt geschreven en gezegd dat hij de snelwegen uitvond. Dat is niet helemaal waar. Want de eerste kilometers lagen er al. Maar onder zijn leiding is dat wel enorm uitgebouwd en niet alleen in Duitsland. De A12 is bijvoorbeeld een snelweg in NL die is aangelegd door de Duitsers. Als het aan de Nederlandse regering lag zou die lopen van Voorburg-Rijswijk tot en met Veenendaal de Klomp, maar onder leiding van Seyys-Inquart is dat ondanks de natuurkritiek en dergelijke via Ede, Arnhem en Zevenaar doorgetrokken naar de Duitse grens bij Emmerich zoals we dat tot nu toe nog steeds kennen. Daar waar hij in Duitsland doorgaat als de A3. Maar ook aan de A16 hebben ze bijv gebouwd. Of dit ook het geval is in België weet ik niet.

Ook de Volkswagen is opgericht o.l.v. Hitler om voor alle Duitsers een betaalbare auto van Duitse makelij te verzorgen als tegenhanger voor bijvoorbeeld de Franse autobedrijven.
 
Reactiescore
68
hi ho top? of nog steeds flop..
 
Reactiescore
1.094
Ik zal mezelf wederom nog eens een laatste keer herhalen, we verschillen gewoon van mening of je begrijpt mij niet, in ieder geval welke van de 2 het ook is er is geen enkele reden om gefrustreerd te zijn. Gewoon rustige postjes plaatsen bereik je veel meer mee.

De situatie is dat Rebecca (mijn co) iets niet politiek correct zei in een PM naar het classic groepje, er zijn dan enkele opties waarvoor je kan kiezen hoe daarmee om te gaan.

Optie 1: Je spreekt de persoon aan op deze uitspraak en kijkt of er verbetering in komt, zo niet geef je ze aan bij de support.
Optie 2: Je denkt dat de persoon in kwestie niet vatbaar is voor je commentaar dus je spreekt de acc eigenaar aan (Jannes), indien ik geen verbetering kan krijgen in dit gedrag, geef je ze aan bij de support.
Optie 3: Je gaat onmiddellijk naar de support zonder dit onderling pogen op te lossen.

Er is niets behalve jou herhaalde geschreeuw dat zich inmiddels naar hier heeft verplaats (jij begon over de ban) dat zegt dat een bepaalde volgorde van deze opties of uberhaupt dat er bepaalde opties eerst nagelopen moeten worden voordat er naar de support gestapt gaat worden.
Nee deze opties zijn allemaal zelf-verzonnen (door jou) terwijl er overduidelijk een grens is overschreden. Gezien de aard van Firedrakan en de aard van de uitspraken, is melden het enige logische geweest . En daar kan je niemand anders kwalijk voor nemen dan Firedrakan, en degene die haar op het account liet, en dat ben jijzelf.

Het feit je niet eens 'niets doen' als optie noemt, en hier en daar al een paar keer hebt berust in het feit dat mensen haar uitspraken niet normaal vinden (o.a. optie 1 en 2 insinueren dat), zegt toch ook al wat over de schuldbewustheid.
In letterlijke woorden of niet, het feit dat jij blijft roepen dat 'het is een Class account dat ons laten bannen heeft' is dus gewoon onjuist, en is allang door Duckje ontkracht, die daar ook nog bij vermeldde dat ze al gewaarschuwd was. Een gewaarschuwd mens telt voor 2, en dan zouden optie 1 en 2 ook al niet eens overwogen moeten worden.

Valt verder weinig over te discussieren, prima dat jij jou eigen bevindingen hebt, maar verkondig die niet herhaaldelijk, overal, en als waar, want de support heeft beslist, en dat is duidelijk zat.
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Maak er een forumtopic over
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Dat niet, dan wordt aldo jaloers op jo han
 
Reactiescore
306
Nu me al deze TAoW sheit vraag ik me af, is United Masters de enige OG w8 TAoW speler?
 
Reactiescore
306
Broer hebt gij iets tegen mijn 1e wereld?

giphy.gif
 
Bovenaan