DeletedUser73927
Guest
Globaal, maar ik moet zeggen dat ik door de absentie van lijstjes snel afhaak, behalve om her en der even een ad hominem erin te knallen en wat te shitposten.
Omdat je dan je bot eerst weer moet gaan invoeren... het doelwit, de dorpen waarmee etc... dan is met de hand misschien wel sneller, ook al is dat minder strak. Terwijl je die hele stamaanval er gewoon van te voren inzet en dan kan er (al of niet auto) gestuurd worden. Dat zou het verschil kunnen zijn. Alleen ontbreekt het mij aan de ervaring met dergelijke software (javascript, client-side wss) om een sluitende reden te geven. Ik gebruik die dingen tenslotte niet en weet niet hoeveel werk het is, om op een enkel dorpje met zoiets te sturen.Stel dat we timebotten, waarom zouden we hem dan uitzetten op zulke momenten?? Dat is toch niet logisch, denk dat dit juist wijst op het niet gebruiken van een bot aangezien je dan niet een paar uur timen met vele pogingen ervoor hebt gehad en je dan een eerste poging alleen ziet, omdat op zulke momenten er vaak maar 1 poging is zo close range
Omdat je dan je bot eerst weer moet gaan invoeren... het doelwit, de dorpen waarmee etc... dan is met de hand misschien wel sneller, ook al is dat minder strak. Terwijl je die hele stamaanval er gewoon van te voren inzet en dan kan er (al of niet auto) gestuurd worden. Dat zou het verschil kunnen zijn. Alleen ontbreekt het mij aan de ervaring met dergelijke software (javascript, client-side wss) om een sluitende reden te geven. Ik gebruik die dingen tenslotte niet en weet niet hoeveel werk het is, om op een enkel dorpje met zoiets te sturen.
Waarom zou je die ook niet timebotten als je dan toch bezig bent? Beetje een zwakke onderbouwing. Zoals Laurens zou zeggen: leer gewoon timen noobIk hou het op het laatste en vooral omdat als ergens edels nagestuurd moeten worden (met de hand?) met één of meerdere clears ervoor omdat de TS laag is of men net niet door kwam, dan is het ineens niet meer zo strak, zie ik gaten van 300 ms... de enige account die dan nog strak kan blijven timen is schedel. En die uitzondering heb je altijd. Maar voor de rest... onwaarschijnlijke timingen van alle spelers.
WAT???? Zeg je nu dat als het niet belangrijk is mensen super nonchalant timen? Wie had dat verwacht?? #WalkTimebotGoed kunnen timen is één ding. Een paar spelers uit een stam, die qua timing er boven uit steken, dat is ook normaal. Wat niet normaal is voor een ervaren verdediger, is dat iedereen het kan. Dat gewoon alle aanvallers zo goed kunnen timen. Dat er regelmatig OS op zit op 1 ms. Dus een recap kan je niet zetten, want die zit er... omdat die later verstuurd wordt altijd achter.
Omdat de hele stam het kan (iedereen die mee aanvalt doet dit), zijn er twee opties: Jullie zijn de absolute top van TW, allemaal... zouden ook elke wereld winnen op welke server dan ook, of men wordt ergens een handje mee geholpen. Ik hou het op het laatste en vooral omdat als ergens edels nagestuurd moeten worden (met de hand?) met één of meerdere clears ervoor omdat de TS laag is of men net niet door kwam, dan is het ineens niet meer zo strak, zie ik gaten van 300 ms... de enige account die dan nog strak kan blijven timen is schedel. En die uitzondering heb je altijd. Maar voor de rest... onwaarschijnlijke timingen van alle spelers.
Nog een keer... ik weet niet hoe zo'n bot werkt of hoeveel werk het is, dat je liever even snel iets met de hand stuurt, want nadat de wave geweest is, is er een opmerkelijk verschil.Waarom zou je die ook niet timebotten als je dan toch bezig bent? Beetje een zwakke onderbouwing. Zoals Laurens zou zeggen: leer gewoon timen noob
Klopt. Dat heb ik wel direct na de aanval op MM gewijzigd in een: Ik dacht dat ik een van de beste deffers was, maar na vannacht... op MM, slechts 1 dorpje verloren door een pechvogel recap, is het enige wat mij rest, nederigheid. Want ik had gedeft van ca. 23:00 - 7:42 uur en het zweet stond letterlijk op mijn rug en bijna alle troepen opgebruikt omdat resultaat te boeken. Zodat daarna alsnog een hoop verloren ging. Daar kon Mees niets aan doen.Sorry maar je roept altijd dat je zo een goede speler bent maar als een stam een goede aanval doet met strakke times zijn het ineens botters. Dat wijst alleen op je onkunde als tw speler om tot die conclusie te komen
Nog een keer... ik weet niet hoe zo'n bot werkt of hoeveel werk het is, dat je liever even snel iets met de hand stuurt, want nadat de wave geweest is, is er een opmerkelijk verschil.
Klopt. Dat heb ik wel direct na de aanval op MM gewijzigd in een: Ik dacht dat ik een van de beste deffers was, maar na vannacht... op MM, slechts 1 dorpje verloren door een pechvogel recap, is het enige wat mij rest, nederigheid. Want ik had gedeft van ca. 23:00 - 7:42 uur en het zweet stond letterlijk op mijn rug en bijna alle troepen opgebruikt omdat resultaat te boeken. Zodat daarna alsnog een hoop verloren ging. Daar kon Mees niets aan doen.
Mijn eerste gedachte was dan ook: Ik ben het kwijt of het spel is zoveel beter geworden etc.
Dan op Celtic gedeft en zonder de hulp van Tim via mobiel, had ik niet eens alle aanvallen kunnen verwerken. Ik vertelde de spelers (One.) hoe het gegaan was op MM en later tijdens de eerste aanval op Celtic en kreeg de stellige indruk, dat bijna niemand echt geloof hechtte, aan hoe het gegaan was. Ze hadden geen besef wat er op je af komt, zelfs als je ervaren bent. De timings zijn -en ik vind dat- onmenselijk. Ik gooi de handdoek nooit in de ring.... 10k aanvallen verwerkte ik met twee vingers in mijn neus, maar dit dus niet... en ben gewoon door blijven gaan. Was kapot.
De derde keer en de tweede aanval op Celtic, wilde ik de nacht niet meer doen. Zag er als een berg tegenop... Lennart heeft die gedaan, zich helemaal gegeven en ook hij had tegen 7 uur zoiets van... ik kan niet meer. Dat kon en kan ik mij zo goed voorstellen. Het is alsof je derde zaterdag onderafdeling voetbalt en het tegen Barcelona in de zwaarste opstelling moet opnemen. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en de kleine verschillen die zich voordoen, van de wave en het nasturen, doen mij sterk twijfelen of dit allemaal op eigen kracht gebeurd. Als ervaren verdediger, vallen die gewoon op.
Als dit mensenwerk is, dan moet Walk elke wereld winnen... in deze samenstelling. Dan zijn zij.. en ik bedoel alle spelers: de Messi's en Ronaldo's van TW... alle zeven/acht aanvallers die elke keer komen, kunnen dit en doen dit. En dat maakt het ook verdacht in mijn ogen. Er zijn normaal verschillen tussen aanvallers, als ze allemaal aanvallen als een automaat... alles zo goed als perfect is.... als het net is alsof je tegen 1 account speelt en niet tegen verschillende accounts, dan klopt er iets niet.
En na TAS heeft iedereen het wel door... dat hier iets heel serieus aan de hand is en dat het anders moet... en dat er eens goed gekeken moet worden naar de aanvallers. Ik hoop echt dat support jullie een poosje gaat volgen... want nu zijn er verschillende spelers, die definitief afhaken.
Wordt de playersbase nog kleiner. Waarom een account op een andere wereld opbouwen als je Walk'ers tegen het lijf kan lopen en je weer kansloos bent. Als het op eigen kracht is -en ik geloof dat niet- prima, maar als jullie de boel belazeren -en dat denk ik wel- dan moet dat heel hard aangepakt worden.
Als je al niet weet hoe het werkt, hoe kan je dan mensen gaan beschuldigen van het gebruik ervan? Dat latere timings ietwat off zijn kan aan verschillende zaken liggen; mensen deffen toch ruk, niet in dezelfde concentratie, geen tijd... Ik vind dat je wel heel erg makkelijk een groep probeert weg te zetten als timebotters simpelweg omdat Warre in de stam zit.Nog een keer... ik weet niet hoe zo'n bot werkt of hoeveel werk het is, dat je liever even snel iets met de hand stuurt, want nadat de wave geweest is, is er een opmerkelijk verschil.
De derde keer en de tweede aanval op Celtic, wilde ik de nacht niet meer doen. Zag er als een berg tegenop... Lennart heeft die gedaan, zich helemaal gegeven en ook hij had tegen 7 uur zoiets van...
Omdat je dan je bot eerst weer moet gaan invoeren... het doelwit, de dorpen waarmee etc... dan is met de hand misschien wel sneller, ook al is dat minder strak. Terwijl je die hele stamaanval er gewoon van te voren inzet en dan kan er (al of niet auto) gestuurd worden. Dat zou het verschil kunnen zijn. Alleen ontbreekt het mij aan de ervaring met dergelijke software (javascript, client-side wss) om een sluitende reden te geven. Ik gebruik die dingen tenslotte niet en weet niet hoeveel werk het is, om op een enkel dorpje met zoiets te sturen.
Ik heb een verdenking op basis van al mijn ervaringen als deffer. Niet op basis van wie er in een stam speelt of wat ik van die persoon vind. Als deffer tegen een overmacht, verschillen de aanvallen van account tot account, hier niet. Allemaal even retestrak, zelfde aanvallen, zelfde stijl, zelfde timing. Alsof je tegen één account of geoliede machine speelt. Pas nadat een wave geweest is en men gaat nasturen zie je verschillen tussen de account.Als je al niet weet hoe het werkt, hoe kan je dan mensen gaan beschuldigen van het gebruik ervan? Dat latere timings ietwat off zijn kan aan verschillende zaken liggen; mensen deffen toch ruk, niet in dezelfde concentratie, geen tijd... Ik vind dat je wel heel erg makkelijk een groep probeert weg te zetten als timebotters simpelweg omdat Warre in de stam zit.
Als dat zo was, dan had ik geen verdenking gehad. Ik heb het er juist over, dat dit niet zo is... in de wave(s).Het is dan ook een stamaanval, en geen 10 spelersacties met hetzelfde doelwit. Logisch dat alles hetzelfde is (op enkele verschillen qua time skills onderling).
Alsof je tegen één account of geoliede machine speelt.
Ik heb een verdenking op basis van al mijn ervaringen als deffer. Niet op basis van wie er in een stam speelt of wat ik van die persoon vind. Als deffer tegen een overmacht, verschillen de aanvallen van account tot account, hier niet. Allemaal even retestrak, zelfde aanvallen, zelfde stijl, zelfde timing. Alsof je tegen één account of geoliede machine speelt. Pas nadat een wave geweest is en men gaat nasturen zie je verschillen tussen de account.
Dus of jullie zijn de beste TW-ers ooit, spelen exact hetzelfde, maken dezelfde timings en ga zo maar door... of er is meer aan de hand. Daar blijf ik bij.