Golden Awards

DeletedUser73927

Guest
Globaal, maar ik moet zeggen dat ik door de absentie van lijstjes snel afhaak, behalve om her en der even een ad hominem erin te knallen en wat te shitposten.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ur right, we hebben lijstjes nodig. De zure nasmaak van Chris' lijstje zit nog in mijn mond, wie maakt een nieuwe? Of het nu je eerste of tweede lijstje vd wereld zou zijn, ik vind het wel een gezonde periode om eens wat lijstjes te lezen.
 
Reactiescore
581
Stel dat we timebotten, waarom zouden we hem dan uitzetten op zulke momenten?? Dat is toch niet logisch, denk dat dit juist wijst op het niet gebruiken van een bot aangezien je dan niet een paar uur timen met vele pogingen ervoor hebt gehad en je dan een eerste poging alleen ziet, omdat op zulke momenten er vaak maar 1 poging is zo close range
Omdat je dan je bot eerst weer moet gaan invoeren... het doelwit, de dorpen waarmee etc... dan is met de hand misschien wel sneller, ook al is dat minder strak. Terwijl je die hele stamaanval er gewoon van te voren inzet en dan kan er (al of niet auto) gestuurd worden. Dat zou het verschil kunnen zijn. Alleen ontbreekt het mij aan de ervaring met dergelijke software (javascript, client-side wss) om een sluitende reden te geven. Ik gebruik die dingen tenslotte niet en weet niet hoeveel werk het is, om op een enkel dorpje met zoiets te sturen.
 

DeletedUser74404

Guest
Omdat je dan je bot eerst weer moet gaan invoeren... het doelwit, de dorpen waarmee etc... dan is met de hand misschien wel sneller, ook al is dat minder strak. Terwijl je die hele stamaanval er gewoon van te voren inzet en dan kan er (al of niet auto) gestuurd worden. Dat zou het verschil kunnen zijn. Alleen ontbreekt het mij aan de ervaring met dergelijke software (javascript, client-side wss) om een sluitende reden te geven. Ik gebruik die dingen tenslotte niet en weet niet hoeveel werk het is, om op een enkel dorpje met zoiets te sturen.

Ik heb daar ook geen enkel idee van, maar dat het snel moet en er een redelijk druk achter zit en dat je niet meerdere pogingen hebt of al een boel times achter de rug verklaart wel de minder strakke times en wijst dus niet perse op botten
 
Reactiescore
853
Ik hou het op het laatste en vooral omdat als ergens edels nagestuurd moeten worden (met de hand?) met één of meerdere clears ervoor omdat de TS laag is of men net niet door kwam, dan is het ineens niet meer zo strak, zie ik gaten van 300 ms... de enige account die dan nog strak kan blijven timen is schedel. En die uitzondering heb je altijd. Maar voor de rest... onwaarschijnlijke timingen van alle spelers.
Waarom zou je die ook niet timebotten als je dan toch bezig bent? Beetje een zwakke onderbouwing. Zoals Laurens zou zeggen: leer gewoon timen noob
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Sorry maar je roept altijd dat je zo een goede speler bent maar als een stam een goede aanval doet met strakke times zijn het ineens botters. Dat wijst alleen op je onkunde als tw speler om tot die conclusie te komen
 

Deleted User - 1942737

Guest
Goed kunnen timen is één ding. Een paar spelers uit een stam, die qua timing er boven uit steken, dat is ook normaal. Wat niet normaal is voor een ervaren verdediger, is dat iedereen het kan. Dat gewoon alle aanvallers zo goed kunnen timen. Dat er regelmatig OS op zit op 1 ms. Dus een recap kan je niet zetten, want die zit er... omdat die later verstuurd wordt altijd achter.

Omdat de hele stam het kan (iedereen die mee aanvalt doet dit), zijn er twee opties: Jullie zijn de absolute top van TW, allemaal... zouden ook elke wereld winnen op welke server dan ook, of men wordt ergens een handje mee geholpen. Ik hou het op het laatste en vooral omdat als ergens edels nagestuurd moeten worden (met de hand?) met één of meerdere clears ervoor omdat de TS laag is of men net niet door kwam, dan is het ineens niet meer zo strak, zie ik gaten van 300 ms... de enige account die dan nog strak kan blijven timen is schedel. En die uitzondering heb je altijd. Maar voor de rest... onwaarschijnlijke timingen van alle spelers.
WAT???? Zeg je nu dat als het niet belangrijk is mensen super nonchalant timen? Wie had dat verwacht?? #WalkTimebot
 
Reactiescore
1.278
Ach we weten dat er voldoende bots circuleren op TW die niet bestraft worden en ook weten we dat niemand die schijnt te gebruiken. Natuurlijk onzin. Haal weer het voorbeeld van 30 werelden geleden aan, want niemand gebruikte toen ook tot er een banwave kwam. Hop 50% van de top accounts op grijs. Bij veel had je het toen absoluut niet verwacht, omdat ze dag en nacht op het AF aan het opscheppen waren over de time skills ... Laurens bijvoorbeeld.

Walk hoeft geen timebots te gebruiken, maar volgens mij is de kans wel het grootst dat er timebots bevinden bij een stam die schijnbaar collectief het strakst timed van TW.nl. Kan Walk hier wat aan doen, nee volgens mij niet. Dit is puur te wijten aan de laksheid van TW op het script gebied, waardoor ten alle tijden het vermoeden kan bestaan dat er scripts gebruikt worden.

Ben zelf een groot voorstander van alle scripts verbieden die op de bevelverstuur pagina's werken. Zoals het nu ook bij de PP-beurs werkt dus, want volgens mij werkt dat wel. Of althans er vloeien bans uit voort dus er wordt iets gedetecteerd.
 
Reactiescore
581
Waarom zou je die ook niet timebotten als je dan toch bezig bent? Beetje een zwakke onderbouwing. Zoals Laurens zou zeggen: leer gewoon timen noob
Nog een keer... ik weet niet hoe zo'n bot werkt of hoeveel werk het is, dat je liever even snel iets met de hand stuurt, want nadat de wave geweest is, is er een opmerkelijk verschil.

Sorry maar je roept altijd dat je zo een goede speler bent maar als een stam een goede aanval doet met strakke times zijn het ineens botters. Dat wijst alleen op je onkunde als tw speler om tot die conclusie te komen
Klopt. Dat heb ik wel direct na de aanval op MM gewijzigd in een: Ik dacht dat ik een van de beste deffers was, maar na vannacht... op MM, slechts 1 dorpje verloren door een pechvogel recap, is het enige wat mij rest, nederigheid. Want ik had gedeft van ca. 23:00 - 7:42 uur en het zweet stond letterlijk op mijn rug en bijna alle troepen opgebruikt omdat resultaat te boeken. Zodat daarna alsnog een hoop verloren ging. Daar kon Mees niets aan doen.

Mijn eerste gedachte was dan ook: Ik ben het kwijt of het spel is zoveel beter geworden etc.

Dan op Celtic gedeft en zonder de hulp van Tim via mobiel, had ik niet eens alle aanvallen kunnen verwerken. Ik vertelde de spelers (One.) hoe het gegaan was op MM en later tijdens de eerste aanval op Celtic en kreeg de stellige indruk, dat bijna niemand echt geloof hechtte, aan hoe het gegaan was. Ze hadden geen besef wat er op je af komt, zelfs als je ervaren bent. De timings zijn -en ik vind dat- onmenselijk. Ik gooi de handdoek nooit in de ring.... 10k aanvallen verwerkte ik met twee vingers in mijn neus, maar dit dus niet... en ben gewoon door blijven gaan. Was kapot.

De derde keer en de tweede aanval op Celtic, wilde ik de nacht niet meer doen. Zag er als een berg tegenop... Lennart heeft die gedaan, zich helemaal gegeven en ook hij had tegen 7 uur zoiets van... ik kan niet meer. Dat kon en kan ik mij zo goed voorstellen. Het is alsof je derde zaterdag onderafdeling voetbalt en het tegen Barcelona in de zwaarste opstelling moet opnemen. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en de kleine verschillen die zich voordoen, van de wave en het nasturen, doen mij sterk twijfelen of dit allemaal op eigen kracht gebeurd. Als ervaren verdediger, vallen die gewoon op.

Als dit mensenwerk is, dan moet Walk elke wereld winnen... in deze samenstelling. Dan zijn zij.. en ik bedoel alle spelers: de Messi's en Ronaldo's van TW... alle zeven/acht aanvallers die elke keer komen, kunnen dit en doen dit. En dat maakt het ook verdacht in mijn ogen. Er zijn normaal verschillen tussen aanvallers, als ze allemaal aanvallen als een automaat... alles zo goed als perfect is.... als het net is alsof je tegen 1 account speelt en niet tegen verschillende accounts, dan klopt er iets niet.

En na TAS heeft iedereen het wel door... dat hier iets heel serieus aan de hand is en dat het anders moet... en dat er eens goed gekeken moet worden naar de aanvallers. Ik hoop echt dat support jullie een poosje gaat volgen... want nu zijn er verschillende spelers, die definitief afhaken.

Wordt de playersbase nog kleiner. Waarom een account op een andere wereld opbouwen als je Walk'ers tegen het lijf kan lopen en je weer kansloos bent. Als het op eigen kracht is -en ik geloof dat niet- prima, maar als jullie de boel belazeren -en dat denk ik wel- dan moet dat heel hard aangepakt worden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nog een keer... ik weet niet hoe zo'n bot werkt of hoeveel werk het is, dat je liever even snel iets met de hand stuurt, want nadat de wave geweest is, is er een opmerkelijk verschil.


Klopt. Dat heb ik wel direct na de aanval op MM gewijzigd in een: Ik dacht dat ik een van de beste deffers was, maar na vannacht... op MM, slechts 1 dorpje verloren door een pechvogel recap, is het enige wat mij rest, nederigheid. Want ik had gedeft van ca. 23:00 - 7:42 uur en het zweet stond letterlijk op mijn rug en bijna alle troepen opgebruikt omdat resultaat te boeken. Zodat daarna alsnog een hoop verloren ging. Daar kon Mees niets aan doen.

Mijn eerste gedachte was dan ook: Ik ben het kwijt of het spel is zoveel beter geworden etc.

Dan op Celtic gedeft en zonder de hulp van Tim via mobiel, had ik niet eens alle aanvallen kunnen verwerken. Ik vertelde de spelers (One.) hoe het gegaan was op MM en later tijdens de eerste aanval op Celtic en kreeg de stellige indruk, dat bijna niemand echt geloof hechtte, aan hoe het gegaan was. Ze hadden geen besef wat er op je af komt, zelfs als je ervaren bent. De timings zijn -en ik vind dat- onmenselijk. Ik gooi de handdoek nooit in de ring.... 10k aanvallen verwerkte ik met twee vingers in mijn neus, maar dit dus niet... en ben gewoon door blijven gaan. Was kapot.

De derde keer en de tweede aanval op Celtic, wilde ik de nacht niet meer doen. Zag er als een berg tegenop... Lennart heeft die gedaan, zich helemaal gegeven en ook hij had tegen 7 uur zoiets van... ik kan niet meer. Dat kon en kan ik mij zo goed voorstellen. Het is alsof je derde zaterdag onderafdeling voetbalt en het tegen Barcelona in de zwaarste opstelling moet opnemen. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en de kleine verschillen die zich voordoen, van de wave en het nasturen, doen mij sterk twijfelen of dit allemaal op eigen kracht gebeurd. Als ervaren verdediger, vallen die gewoon op.

Als dit mensenwerk is, dan moet Walk elke wereld winnen... in deze samenstelling. Dan zijn zij.. en ik bedoel alle spelers: de Messi's en Ronaldo's van TW... alle zeven/acht aanvallers die elke keer komen, kunnen dit en doen dit. En dat maakt het ook verdacht in mijn ogen. Er zijn normaal verschillen tussen aanvallers, als ze allemaal aanvallen als een automaat... alles zo goed als perfect is.... als het net is alsof je tegen 1 account speelt en niet tegen verschillende accounts, dan klopt er iets niet.

En na TAS heeft iedereen het wel door... dat hier iets heel serieus aan de hand is en dat het anders moet... en dat er eens goed gekeken moet worden naar de aanvallers. Ik hoop echt dat support jullie een poosje gaat volgen... want nu zijn er verschillende spelers, die definitief afhaken.

Wordt de playersbase nog kleiner. Waarom een account op een andere wereld opbouwen als je Walk'ers tegen het lijf kan lopen en je weer kansloos bent. Als het op eigen kracht is -en ik geloof dat niet- prima, maar als jullie de boel belazeren -en dat denk ik wel- dan moet dat heel hard aangepakt worden.

Heb je op MM gedeffed tegen ons? Die massa viel toch wel mee qua timings of niet?
 
Reactiescore
853
Nog een keer... ik weet niet hoe zo'n bot werkt of hoeveel werk het is, dat je liever even snel iets met de hand stuurt, want nadat de wave geweest is, is er een opmerkelijk verschil.
Als je al niet weet hoe het werkt, hoe kan je dan mensen gaan beschuldigen van het gebruik ervan? Dat latere timings ietwat off zijn kan aan verschillende zaken liggen; mensen deffen toch ruk, niet in dezelfde concentratie, geen tijd... Ik vind dat je wel heel erg makkelijk een groep probeert weg te zetten als timebotters simpelweg omdat Warre in de stam zit.
 

DeletedUser74418

Guest
Potverdikkie wat een machtig mooie complimenten allemaal. Begin helemaal te blozen joh :oops:
 
Reactiescore
742
De derde keer en de tweede aanval op Celtic, wilde ik de nacht niet meer doen. Zag er als een berg tegenop... Lennart heeft die gedaan, zich helemaal gegeven en ook hij had tegen 7 uur zoiets van...

dit is toch helemaal niet zo lang? of ligt dat aan mij?

Je moet even nagaan dat er zoon 400 edels kwamen 400/4=100 dorpen

voor alleen Abuser gooide we al 120 OSjes (bijna 700k pop) achter edels op verschillende dorpen, je haalt uit die 100 dorpen dus 10 times wat is er moeilijk aan 2x een edelpaar op/rond de 400 ms te timen? doe dat 2x en je een prima trein zet 2 clears tussen de 200-400 ms time deff boven de 800 das toch niet eens moeilijk of wel dan?

vind het echt zielig hoe jullie zelfs kunnen denken dat Walk een timebot gebruikt er zijn meer al 1000 aanvallen geweest als ze nu allemaal op 1-5ms waren geweest oke maar er zaten zeker ook zwakke times tussen en die haal je er niet uit moet je eens doen dan kun je zien dat de times niet altijd een messi of ronaldo is maar soms ook een luuk de jong
 
Reactiescore
3.540
Omdat je dan je bot eerst weer moet gaan invoeren... het doelwit, de dorpen waarmee etc... dan is met de hand misschien wel sneller, ook al is dat minder strak. Terwijl je die hele stamaanval er gewoon van te voren inzet en dan kan er (al of niet auto) gestuurd worden. Dat zou het verschil kunnen zijn. Alleen ontbreekt het mij aan de ervaring met dergelijke software (javascript, client-side wss) om een sluitende reden te geven. Ik gebruik die dingen tenslotte niet en weet niet hoeveel werk het is, om op een enkel dorpje met zoiets te sturen.


Nee joh je kunt gewoon in de mainframe invullen waar clears/edels/DEF staat door middel van een simpel interface en dan plant en zend die alles automatisch. Ff random gapsync op 1-10 zetten en dan de pythagorasfrequentie invullen en dan kan je achteroverleunen en toekijken!
 
Reactiescore
581
Als je al niet weet hoe het werkt, hoe kan je dan mensen gaan beschuldigen van het gebruik ervan? Dat latere timings ietwat off zijn kan aan verschillende zaken liggen; mensen deffen toch ruk, niet in dezelfde concentratie, geen tijd... Ik vind dat je wel heel erg makkelijk een groep probeert weg te zetten als timebotters simpelweg omdat Warre in de stam zit.
Ik heb een verdenking op basis van al mijn ervaringen als deffer. Niet op basis van wie er in een stam speelt of wat ik van die persoon vind. Als deffer tegen een overmacht, verschillen de aanvallen van account tot account, hier niet. Allemaal even retestrak, zelfde aanvallen, zelfde stijl, zelfde timing. Alsof je tegen één account of geoliede machine speelt. Pas nadat een wave geweest is en men gaat nasturen zie je verschillen tussen de account.

Dus of jullie zijn de beste TW-ers ooit, spelen exact hetzelfde, maken dezelfde timings en ga zo maar door... of er is meer aan de hand. Daar blijf ik bij.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Het is dan ook een stamaanval, en geen 10 spelersacties met hetzelfde doelwit. Logisch dat alles hetzelfde is (op enkele verschillen qua time skills onderling).
 
Reactiescore
581
Het is dan ook een stamaanval, en geen 10 spelersacties met hetzelfde doelwit. Logisch dat alles hetzelfde is (op enkele verschillen qua time skills onderling).
Als dat zo was, dan had ik geen verdenking gehad. Ik heb het er juist over, dat dit niet zo is... in de wave(s).
 
Reactiescore
742
Alsof je tegen één account of geoliede machine speelt.

we zijn niet voor niks een premade he? normaal speel je tegen accounts die bij elkaar komen gaande de wereld walk kent iedereen elkaar dus niks geks aan, miss komt het wel doodat alles door 1 planner in elkaar gezet is dat alles zogoed liep moeten ze in one ook eens doen uberhaupt een planner gebruiken!
 

DeletedUser74418

Guest
Ik heb een verdenking op basis van al mijn ervaringen als deffer. Niet op basis van wie er in een stam speelt of wat ik van die persoon vind. Als deffer tegen een overmacht, verschillen de aanvallen van account tot account, hier niet. Allemaal even retestrak, zelfde aanvallen, zelfde stijl, zelfde timing. Alsof je tegen één account of geoliede machine speelt. Pas nadat een wave geweest is en men gaat nasturen zie je verschillen tussen de account.

Dus of jullie zijn de beste TW-ers ooit, spelen exact hetzelfde, maken dezelfde timings en ga zo maar door... of er is meer aan de hand. Daar blijf ik bij.

Deze reactie die ik nu ga sturen is een bekenning...

Er is veel ophef over de times van Walk en zoals Triador terecht aanhaalt: het is net alsof je tegen één account speelt.

Hoe kan dat zo aanvoelen? Omdat het ook zo is.

Op 7 Augustus dit jaar is er een glitch ontdekt waarmee een account de vv kan nemen van andere accounts zonder last te hebben van de vv-regels.

Dit betekent dus dat 1 account 10vv’s kan hebben en op alle 10accounts dezelfde speler aan te vallen.

De opmerking van Triador is dus terecht. Het is altijd al 1 account geweest die alle aanvallen heeft verstuurd..

Vele van jullie die de TW wereld goed kennen zullen al weten over welk account ik het heb.. Toch zijn er nog veel onwetende en onnozele en daarom ga ik de naam van dit account exposen...

CACTURNE

Inderdaad, HET beste account dat TW ooit gekend heeft.. het is eruit.

Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden aan elke Tw speler die deze wereld door ons is gerekt. Het spijt ons... wij zijn gewoon TE goed.

Omdat ik hiermee naarbuiten ben gekomen wil ik het tw team vragen om cacturne niet te bannen. Ik vind het echter wel een meer dan logische straf om alle andere accounts in walk te permabannen. Wat een misbaksels, wat een profiteurs, wat een parasieten.

Het is een domme fout van ons team geweest en daarvoor nogmaals onze oprechte excuses. Toch wil ik jullie vragen niet te vroeg te juichen omdat we de wereld solo ook wel winnen.

ok doei gg ez
Drink je water
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Hydrohomie <3
 
Bovenaan