Top/Flop stammen

Reactiescore
1.094
Ohja wil je even aanwijzen waar specifiek de naam El proffesor en Bloody Hell zijn genoemd, die ik overigens beide slechte vergelijkingen vindt.
 

DeletedUser78318

Guest
Ik weet ten eerste niet in welke stam je speelt of speelde. Maar wat bedoel je precies 'met als jullie het niet zo gespeeld hadden'?
2 voorbeelden? Het is zo onduidelijk en vaag wat je bedoeld hier sorry hoor.


Binnen Taart, Noob.

Ik doel meer op SoL, en ik dacht begin van discussie dat jij daar speelde.
- Stoic, waar hij inzat puur voor zn interns.
- z'n nap met R-T van begin af aan, zelfs toen nog geen front hadden.
- Ene alias Eric.

En ik vergeet nog vast wel wat, maar dit kwam als eerste in me op.


De massa's van panda, aangezien jullie kritiek op ons hebben. De massa op Profesor en Bloody, deden ook niet alleen de front spelers mee. Daar doelde ik op!
 

Deleted User - 487939174

Guest
Geweldig, hoe hypocriet kan iemand zijn. Panda doet werkelijk waar niks anders dan met alle spelers uit de stam 1 iemand aanvallen. Kijk even naar hoe jullie El Profesor en Bloody Hell hebben verslagen. Jullie vallen heel erg vaak aan vanuit spelers zonder front, dus niet gaan janken nu.
Snap je punt maar de fusie is nog bezig, moest Panda al zijn interns nog hebben gehad hadden jullie ook gewoon nog 5 extra account he ?
Na de fusie zijn er dus geen 21 accounts meer. Massa op SoL is overkill ja, massa op El Prof met zijn front was ook overkill.

Zonder de huidige fusie, was panda wat? 6mio groter dan een andere stam, en dat zou alleen maar uitlopen als Optic en Taart voor poep tegen elkaar bleven fighten.
 
Reactiescore
461
Op welk account doel je hier precies?



En als we dan Optics interns erbij gaan halen, dan komen we nog uit bij de 5 extra accounts in de start, nog bij 4 extra accounts in Apollo, waar jullie 3 leden van hebben gerekruteerd. En dan kunnen we bij Space en -V- ook nog een paar extra accounts aanrekenen, en komen we ongeveer op 50 tegen 10. Wil je echt deze weg bewandelen?

Bovendien wil jij even die 5 opnoemen dan, want de enige noemenswaardige accounts (top 25) kan ik er namelijk maar op 3 komen, en dat zijn Hein, die overigens maar voor de helft is geinternd, Sander en Mirror.
Killerjorg had je ook vv van vgm ? En meen te herinneren dat je wel nog meer vvs had staan. Maarja wat je hier ook zegt, Optic heeft ook in zo een situatie gezeten waar het iedereen vs Optic was. Toen dat plaatsvond had je daar denk ik minder problemen mee.
Dat was een reactie voor de boostaccounts en de 'overmacht' die we zouden hebben gecreëerd. Dit is niet anders dan een reactie op de overmacht die jullie zouden hebben als Optic vs Taart bleef verder gaan. Op die manier zouden jullie de wereld naar mijn mening iets te lay back uitspelen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Binnen Taart, Noob.

Ik doel meer op SoL, en ik dacht begin van discussie dat jij daar speelde.
- Stoic, waar hij inzat puur voor zn interns.
- z'n nap met R-T van begin af aan, zelfs toen nog geen front hadden.
- Ene alias Eric.

En ik vergeet nog vast wel wat, maar dit kwam als eerste in me op.


De massa's van panda, aangezien jullie kritiek op ons hebben. De massa op Profesor en Bloody, deden ook niet alleen de front spelers mee. Daar doelde ik op!
Kan je nog harder aan je duim zuigen? Eric is verzonnen idd, andere 2 punten klopt geen hout van.
 
Reactiescore
2.303
Binnen Taart, Noob.

Ik doel meer op SoL, en ik dacht begin van discussie dat jij daar speelde.
- Stoic, waar hij inzat puur voor zn interns.
- z'n nap met R-T van begin af aan, zelfs toen nog geen front hadden.
- Ene alias Eric.

En ik vergeet nog vast wel wat, maar dit kwam als eerste in me op.


De massa's van panda, aangezien jullie kritiek op ons hebben. De massa op Profesor en Bloody, deden ook niet alleen de front spelers mee. Daar doelde ik op!

Verschil is dat onze massas gewoon stammassas zijn keer op keer met +- 2 accounts.
Stam samenwerking vindt ik normaal. Met 10 spelers op 1 account springen die 3x zoveel punten zou hebben dan in totaal, vind ik wel wat overkill.

Dus panda wordt afgerekend omdat wij niet gaan runnen en moeilijker weg te edelen zijn dan een El professor die dag 1 compleet rekt was?
Bloody die loopt te pronken met zijn volledige winst op leonpold, om dan volledig de mist in te gaan als er een counter is?

Beetje overkill om met 2 of 3 stammen, 1 speler aan te vallen terwijl die allen safe liggen.
Maja het punt dat panda met zijn interns dan ook even groot zou zijn is bullshit aangezien we ze dus ge edelt hebben en nog steeds kleiner zijn??

Killerjorg had je ook vv van vgm ? En meen te herinneren dat je wel nog meer vvs had staan. Maarja wat je hier ook zegt, Optic heeft ook in zo een situatie gezeten waar het iedereen vs Optic was. Toen dat plaatsvond had je daar denk ik minder problemen mee.
Dat was een reactie voor de boostaccounts en de 'overmacht' die we zouden hebben gecreëerd. Dit is niet anders dan een reactie op de overmacht die jullie zouden hebben als Optic vs Taart bleef verder gaan. Op die manier zouden jullie de wereld naar mijn mening iets te lay back uitspelen.

Klein verschil.
- Optic werd door velen aangevallen na het boosten en recruit to win beleid.
- V was de stam die het meest van jullie afpakte, V kreeg toen van onze stam de volle laag waardoor ze dus niet all in konden gaan op jullie. Verschil met Taart, Sparta is dat deze volledig safe liggen dus lekker kunnen chillen.
- Ieder account bij jullie is quasie gaan runnen? Dan hebben wij daar natuurlijk lol in want dat is nogal zielig.
 

Deleted User - 487939174

Guest
Verschil is dat onze massas gewoon stammassas zijn keer op keer met +- 2 accounts.
Maak hier ten eerste maar +- 5 accounts van waaronder dus ook minstens 2 accounts volledig safe lagen plus ook vanuit buiten de stam dus hele punt is hier al niet gemaakt.
 
Reactiescore
1.094
Stoic, waar hij inzat puur voor zn interns.
- z'n nap met R-T van begin af aan, zelfs toen nog geen front hadden.
- Ene alias Eric.

Stoic waar hij in zat puur voor zijn interns? Nee account heeft solo start doorlopen, en wilde de mensen waarmee hij in het begin was niet zomaar de rug toe keren. Zij stopte nadat Taart aanviel. Moeilijk dan nee te zeggen tegen een paar interns, en ja specifiek paar, want 22% intern percentage is lichtelijk hoog, maar niet excessief naar mijn idee.

nap met RT vanaf het begin af aan is echt complete onzin. Eric was gewoon het anoniem blijven, meer niet, of hij nou pietje, klaasje of Fred heet, dat maakt natuurlijk geen reet uit? Hij heeft Taart afgewimpeld

De massa's van panda, aangezien jullie kritiek op ons hebben. De massa op Profesor en Bloody, deden ook niet alleen de front spelers mee. Daar doelde ik op!

Ik begrijp dit niet zo goed, wat is er mis met de aanval op El proffesor en Bloody hell? Dat el Proffesor ervoor kiest om stamloos door de classic te trekken, met een beroerd cluster, dat is toch niet het probleem van Leon/ Panda? We hebben met onze stam aangevallen, dat waren 3 of 4 accounts. Sinds wanneer zijn massa's met je eigen stam triestig? Dat hein heeft meegedaan staat los van, die deed dat op eigen houtje. Ondanks dat werd er op El proffessor vv gedraaid door Optic, en had hij met -V- en Optic een nap waardoor hij nog wel wat safe had.

Bloody hell toch precies hetzelfde, ook veel vv's in taart en Optic, en hebben ook door Optic veel safe. Jullie hebben jezelf ingegraven als stam met weinig groei mogelijkheden, maar dan ga je dus maar fuseren met 21 accs. Juist. Wat een tactiek.
 
Reactiescore
1.094
Killerjorg had je ook vv van vgm ? En meen te herinneren dat je wel nog meer vvs had staan. Maarja wat je hier ook zegt, Optic heeft ook in zo een situatie gezeten waar het iedereen vs Optic was. Toen dat plaatsvond had je daar denk ik minder problemen mee.
Dat was een reactie voor de boostaccounts en de 'overmacht' die we zouden hebben gecreëerd. Dit is niet anders dan een reactie op de overmacht die jullie zouden hebben als Optic vs Taart bleef verder gaan. Op die manier zouden jullie de wereld naar mijn mening iets te lay back uitspelen.

Sorry hoor maar wat? Killerjorg had 6 dorpen, komop lukas dit meen je toch niet serieus he? Bovendien heb ik killerjorg sinds 2 dagen, dat is dus toch chronologisch ook pas nadat jullie fusie plannen al werden uitgevoerd?

Hoe bedoel je had ik daar minder problemen mee? Jullie gingen boosten, anderen reageerden. Ik heb daar niets mee te maken gehad, behalve dan dat ik het boosten not done vond. Ik speelde in Merc en had nou zelf niet bepaald een makkelijke ligging tegen Apollo.

We hadden het toen over de beginfase he, er kon toen nog van alles gebeuren, wereld was dan misschien voor jullie gespeeld, maar de wereld zelf nog lang niet. Dit is gewoon kansloos, 21 accs tegen 5, naderende eindfase.
 

Deleted User - 487939174

Guest
Ik begrijp dit niet zo goed, wat is er mis met de aanval op El proffesor en Bloody hell? Dat el Proffesor ervoor kiest om stamloos door de classic te trekken, met een beroerd cluster, dat is toch niet het probleem van Leon/ Panda? We hebben met onze stam aangevallen, dat waren 3 of 4 accounts. Sinds wanneer zijn massa's met je eigen stam triestig? Dat hein heeft meegedaan staat los van, die deed dat op eigen houtje. Ondanks dat werd er op El proffessor vv gedraaid door Optic, en had hij met -V- en Optic een nap waardoor hij nog wel wat safe had.

Bloody hell toch precies hetzelfde, ook veel vv's in taart en Optic, en hebben ook door Optic veel safe. Jullie hebben jezelf ingegraven als stam met weinig groei mogelijkheden, maar dan ga je dus maar fuseren met 21 accs. Juist. Wat een tactiek.
Het punt hier is dat jullie zelf ook met 5 accounts op 1 speler gaan die kleiner is dan de kleinste van die 5 accounts, waardoor het hele zielige verhaal waar je deze discussie mee begon niet doorgrond en hypocriet is. Volgens mij heeft SoL ook genoeg safedeff, dus ik snap niet waarom dat wordt opgehaald?
 
Reactiescore
2.303
Maak hier ten eerste maar +- 5 accounts van waaronder dus ook minstens 2 accounts volledig safe lagen plus ook vanuit buiten de stam dus hele punt is hier al niet gemaakt.

Dromedaris had front met Optic
Wij hadden front met optic + Space
PN heeft front met Space
Leon front met Space,

Welke accounts lagen safe?
+ welke spelers van buiten de stam vielen Space mee aan in de massa?
 
Reactiescore
1.094
Het punt hier is dat jullie zelf ook met 5 accounts op 1 speler gaan die kleiner is dan de kleinste van die 5 accounts, waardoor het hele zielige verhaal waar je deze discussie mee begon niet doorgrond en hypocriet is. Volgens mij heeft SoL ook genoeg safedeff, dus ik snap niet waarom dat wordt opgehaald?

Hoezo is dat een punt, sinds wanneer mag je geen stam massa's meer doen dan? Jullie zitten in de eindfase van de wereld waarin niet veel meer gaat veranderen, elkaar te internen tot je 35% hebt met 14 tot 21 accounts. Dat vind ik heel wat anders dan een legit stammassa. Ja Panda is groter dan Bloody, maar moet je niet gaan kijken naar je eigen onkunde verplaats de schuld neerleggen in de kwantiteit van Panda? Bepaalde stammen, voornamelijk Space en -V- hebben de keuze gemaakt om zichzelf in de core in te graven en BGs te nemen zodat ze helemaal vast komen te liggen. Dat is hun keuze, maar de groeimogelijkheden zijn nihil. Dus moet je dan maar gaan internen om het te compenseren? En dan heb ik het niet over gewoon internen, maar een combinatie van 5 stammen, tot 20 accounts. Belachelijk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Hij bedoelde vast killerjorg, die kerel wiens volledige stam gestabt was door Space. Nja kan gebeuren toch
 
Reactiescore
1.094
Van niet-front spelers? Sparta valt aan, die liggen aan de fucking andere kant van de wereld. Je moet het wel een beetje in perspectief plaatsen he. Ja dat er een front speler niet aanvalt, maar stam eigen, soit, hoor je mij niet over. Maar jullie vallen met 10 verschillende accs, van 5 verschillende stammen alleen al SoL aan...
 

DeletedUser78318

Guest
Stoic waar hij in zat puur voor zijn interns? Nee account heeft solo start doorlopen, en wilde de mensen waarmee hij in het begin was niet zomaar de rug toe keren. Zij stopte nadat Taart aanviel. Moeilijk dan nee te zeggen tegen een paar interns, en ja specifiek paar, want 22% intern percentage is lichtelijk hoog, maar niet excessief naar mijn idee.

nap met RT vanaf het begin af aan is echt complete onzin. Eric was gewoon het anoniem blijven, meer niet, of hij nou pietje, klaasje of Fred heet, dat maakt natuurlijk geen reet uit? Hij heeft Taart afgewimpeld

Stoic niet voor de interns, ik heb pm staan dat hij niets kon en deed qua massa voor zijn stamleden, stamleden van Stoic zijn zelf gestopt, wij hebben zelfs 20 dorpen gekregen van Stoic omdat ze SoL niet mochten hoe hij deed in de stam, hij had allang in zn achterhoofd deze join (Panda). Ik kan me even de speler niet herinneren maar die werd zelfs toegevoegd (aan stoic) zodat SoL zn front kon stacken om dan alle interns te pakken. Het was (achteraf) van begin af aan bekend dat hij Panda zou joinen.
Qua Eric moet hij idd zelf weten, maar dit was alleen om het rustig te houden binnen Stoic, het zou geen andere reden hebben. We hadden destijds geen front niets met hem
NAP met RT hebben spelers van RT zelf aangegeven van, dat zij een NAP hebben gekregen van SoL tot eind van de wereld.



Ik begrijp dit niet zo goed, wat is er mis met de aanval op El proffesor en Bloody hell? Dat el Proffesor ervoor kiest om stamloos door de classic te trekken, met een beroerd cluster, dat is toch niet het probleem van Leon/ Panda? We hebben met onze stam aangevallen, dat waren 3 of 4 accounts. Sinds wanneer zijn massa's met je eigen stam triestig? Dat hein heeft meegedaan staat los van, die deed dat op eigen houtje. Ondanks dat werd er op El proffessor vv gedraaid door Optic, en had hij met -V- en Optic een nap waardoor hij nog wel wat safe had.

Bloody hell toch precies hetzelfde, ook veel vv's in taart en Optic, en hebben ook door Optic veel safe. Jullie hebben jezelf ingegraven als stam met weinig groei mogelijkheden, maar dan ga je dus maar fuseren met 21 accs. Juist. Wat een tactiek.


Absoluut eigen keuze, maar we hebben het over de massa aanvallen, waarvan jij ons verwijt, van niet front spelers. Dat is mijn punt.
En vv's draaien waarom niet, alle verliezen voor Panda zijn mooi meegenomen voor iedereen. Sanderr had ook deff vanuit SoL, terwijl SoL al lang zou joinen was zelfde verhaal, en SoL heeft meer dan safe. Helemaal met RT achterzich, maar ja dat is jullie kant en dan is het weer goed en prima

Wij hebben ons nooit ingegraven tot week geleden nog in oorlog met Optic, maar een gemakkelijke overwinning voor Panda gunde wij jullie niet. Een classic zonder oorlog / tegen aanvallen winnen, dat was jullie tactiek. Nou hulde en dat hebben wij nu door dit geblokkeerd en dan is het ineens piepen dat het allemaal niet zo mag/kan

Citaat Citeer dit bericht
Rapporteer Bewerk
 

DeletedUser78318

Guest
Nap tot eind van de wereld:

c2bec948-78f5-4d0a-8c45-a194e1cee460.JPG

Bobicoco was de speler die in Stoic kwam om vervolgens geinternt te worden.
 
Reactiescore
1.094
Stoic niet voor de interns, ik heb pm staan dat hij niets kon en deed qua massa voor zijn stamleden, stamleden van Stoic zijn zelf gestopt, wij hebben zelfs 20 dorpen gekregen van Stoic omdat ze SoL niet mochten hoe hij deed in de stam, hij had allang in zn achterhoofd deze join (Panda). Ik kan me even de speler niet herinneren maar die werd zelfs toegevoegd (aan stoic) zodat SoL zn front kon stacken om dan alle interns te pakken. Het was (achteraf) van begin af aan bekend dat hij Panda zou joinen.
Qua Eric moet hij idd zelf weten, maar dit was alleen om het rustig te houden binnen Stoic, het zou geen andere reden hebben. We hadden destijds geen front niets met hem
NAP met RT hebben spelers van RT zelf aangegeven van, dat zij een NAP hebben gekregen van SoL tot eind van de wereld.

Dat is maar hoe je het wilt zien, zo heeft sander al zn dorpen wel weggegeven, omdat hij wel een goeie verstandshouding had. Wilt nog niet zeggen dat Sons of Leon geen reet heeft gedaan? Dat is zo speculatief... ik kan ook gaan roepen dat sommigen al veel eerder weggespeeld zouden worden als SoL niet stoic had gejoined, maarja dat valt onmogelijk te staven, en niet echt relevant.

Ja die nap is pas vorige week? ingegaan. Ze kregen zelfs aanvallen van cabbie nog ergens begin vorige week. Dus dat er een nap is vanaf het begin van de wereld, dat is incorrect (en dat is wat je eerst zei).

bsoluut eigen keuze, maar we hebben het over de massa aanvallen, waarvan jij ons verwijt, van niet front spelers. Dat is mijn punt.
En vv's draaien waarom niet, alle verliezen voor Panda zijn mooi meegenomen voor iedereen. Sanderr had ook deff vanuit SoL, terwijl SoL al lang zou joinen was zelfde verhaal, en SoL heeft meer dan safe. Helemaal met RT achterzich, maar ja dat is jullie kant en dan is het weer goed en prima

Wij hebben ons nooit ingegraven tot week geleden nog in oorlog met Optic, maar een gemakkelijke overwinning voor Panda gunde wij jullie niet. Een classic zonder oorlog / tegen aanvallen winnen, dat was jullie tactiek. Nou hulde en dat hebben wij nu door dit geblokkeerd en dan is het ineens piepen dat het allemaal niet zo mag/kan

Ik bedoelde meer de belachelijke vertoningen van onder andere Pendragon, en Sparta die ook mee doen in de aanval op Sons of Leon. Niet zozeer niet-front spelers. Want dat is marter even goed niet, maar die hoort bij Taart, dus dat is in een bepaalde vorm redelijk. Sparta ligt aan de andere kant van de wereld.....
Het geeft dus blijk dat deze stammen niet voor de winst spelen en alleen maar in jullie dienst zijn, en ja, dan spelen jullie met in totaal gerekend met 21 accounts. Dat is gewoon ridicuul.

Ik weet niet in welke stam jij speelt of speelde. Maar Space/ -V- hebben zich echt wel ingegraven.
Ik begrijp dat een gemakkelijke overwinning voor Panda uitgesloten is, maar als jullie zo graag met 21 accounts de wereld willen gaan winnen op een stamlimiet 5 wereld, roep dat even van te voren, dan ga ik namelijk niet starten. Daar is natuurlijk geen hol aan.

Panda heeft zeker wel oorlog gevoerd, alleen zijn jullie af en toe stats blind heb ik het idee? De individuele accounts hebben vanaf het begin hoog in de ODA lijsten gestaan, vooral Sons of Leon lange tijd de n1 positie aangevoerd. En zijn de stammen Apollo (toen ik nog in Merc zat), Classic1, OSRS, Optic, Rain, RT, -V-, Space, en SOTfc bevochten. En dan nog El Prof die genoot van steun van Optic en -V-. Dit waren/zijn allemaal top 10 en meeste (op OSRS, classic1 en RT toendertijd na) zelfs top 5.
 

DeletedUser81484

Guest
Ik bedoelde meer de belachelijke vertoningen van onder andere Pendragon, en Sparta die ook mee doen in de aanval op Sons of Leon. Niet zozeer niet-front spelers. Want dat is marter even goed niet, maar die hoort bij Taart, dus dat is in een bepaalde vorm redelijk. Sparta ligt aan de andere kant van de wereld.....
Het geeft dus blijk dat deze stammen niet voor de winst spelen en alleen maar in jullie dienst zijn, en ja, dan spelen jullie met in totaal gerekend met 21 accounts. Dat is gewoon ridicuul.

Boontje komt om zijn loontje

Taart heeft 4 leden, als Pendragon kon bieden wat taart verwacht hadden ze er wss 5. En dan had je wel een 'stam' die op SoL gaat ipv stam + speler
 
Reactiescore
1.094
Boontje komt om zijn loontje

Taart heeft 4 leden, als Pendragon kon bieden wat taart verwacht hadden ze er wss 5. En dan had je wel een 'stam' die op SoL gaat ipv stam + speler

Taart gaat gewoon Optic joinen en jou internen hoor op een gegeven moment. Dus wat je nou zit te zwetsen? Taart heeft nadat Space en V samen gingen en ze door Optic in het nauw werden gedreven nooit meer aan een volwaardige stam gedacht.

Het wel makkelijk he boontje komt om zn loontje zeggen, en dan met 20+ accounts elkaar internen.
 
Bovenaan