Top/Flop stammen

Reactiescore
1.094
Naar mijn weten speelt alleen Optic en Taart samen. Daar worden over aanvallen gesproken en vv gedaan overige stammen niet. Dus dat spreek ik tegen, net zoals we 1 stam gaan worden met 21 speler spreek ik ook tegen.


Lul niet, jullie vallen toch met 5 stammen tegelijk aan? Taart, Optic, Space, ROD en Sparta. Lukas stuurde mij een paar uur geleden een screen van jullie discord met namen van de verschillende spelers daarin, en daar zitten Taart Optic en Space mensen in.
 

DeletedUser78318

Guest
Qua interns spelen wij dit spelletje helemaal niet hetzelfde? Er zijn nu 3 accounts genoemd, Hein, Mirrorishere en Sander. Terwijl als het zo doorgaat, jullie dus met 21 accounts fuseren. Dat vind ik een bijzonder groot verschil.

Die samenwerking is niet, en zoals ik al op doel; dit is slechts een reactie op jullie. Vooralsnog is er een nap met RT. En ja dan is het punten/ kwantiteits verschil bijna 10 miljoen.

Wij gaan never fuseren met al die accounts, Optic Taart werken samen en delen aanvallen en vv, overige niet. Meerdere keren gezegd.


Info van jullie gekregen? Dat is toch niet het probleem van SoL? Jullie zijn overigens niet de enige die hun hebben aangesproken, en ze zijn ook aangesproken door stammen zoals Optic. Iedereen wilde hun gebruiken om tegen elkaar op te zetten, moeten ze dat dan maar aan de grote klok gaan hangen?

Absoluut niet, maar wees eerlijk en zeg dat je Panda joint ipv dat je van domme houd en geen diplomatische spelletjes wilt spelen, waarom zouden ze dat niet doen?

En dan werd gelijk de anonimiteit uitgedaan, in een kansloze ligging. Ze zijn daarom ook gestopt met reageren, maar dat je zelf info loopt te sturen is toch niet hun probleem?
Maar zoals ik zeg, iedereen wilde over de rug van SoL elkaar weg hebben. Jullie hadden een BG met Space maar wilde SoL recruiten, en hadden edellijnen getekend dwars door Space heen terwijl het jullie BG was. Heb je dat verteld? Nee, dus waarom acteer je dan zo hypocriet. Je werkt nu toch ook samen met Space en resten -V- terwijl die tot 2x toe jullie hebben laten vallen mbt een pact tegen Optic? Maar wederom hoor ik je daar niet over.

Over die interns hoef ik helemaal niet te beginnen lijkt me. Marter bestaat voor 30% uit interns.

Nogmaals ik weet zelf als speler van Noob echt niets van een bg met space en resten V, enkel Optic. Dat er nu een Discord is klopt, maar een discord samen zegt toch niet dat we gaan fuseren? of met 21 man op 5 accounts gaan? Dat zeggen jullie
 

DeletedUser78318

Guest
Die gast had de stam moker hard gestabt en ik sprak hem er op aan, toen mocht hij me niet meer. Er is niemand toegevoegd zodat ik interns kon pakken, ik heb uberhaupt helemaal geen interns gehad tot aan Sander. Die gast liep iedereen te vertellen hoe kut ik was en wilde per se mij stabben, omdat ik een aanvaring met m gehad had. Nou leuk man. NAP zei je dat het er vanaf het begin was, is er pas net. Get your facts together.


Van begin af dat dit spelletje zo gespeeld wordt, lijkt me logisch niemand pakt vanaf dag 1 nap.
En je interns, Martijn zegt net zelf dat je voor 30% uit intern bestaat.

Sander jou stabbte hij heeft nog vv gedaan voor jullie terwijl je internde. Hebben jullie zelf in pm gezegd.
Bibocco? Ook toegevoegd voor intern.
 
Reactiescore
1.094
Wij gaan never fuseren met al die accounts, Optic Taart werken samen en delen aanvallen en vv, overige niet. Meerdere keren gezegd.

Ja en dat geloof je zelf?

Nogmaals ik weet zelf als speler van Noob echt niets van een bg met space en resten V, enkel Optic. Dat er nu een Discord is klopt, maar een discord samen zegt toch niet dat we gaan fuseren? of met 21 man op 5 accounts gaan? Dat zeggen jullie

Nou aangezien Sparta al de hele wereld bij Taart hoort en geinternd wordt, en Optic overduidelijk ruimte aan het maken is voor de join van 3 Taart accounts. En Pendragon via pm al meerdere malen heeft gezegd dat het door noob geinternd gaat worden. En Space met gezamelijke aanvallen, gedeelde aanvallen en gedeelde discord natuurlijk ook echt een zwart schaap lijkt, lijkt me mijn gok best accuraat ja.

EDIT Pendragon wordt nu al geinternd.

Van begin af dat dit spelletje zo gespeeld wordt, lijkt me logisch niemand pakt vanaf dag 1 nap.

Waarom zeg je dat dan?
z'n nap met R-T van begin af aan, zelfs toen nog geen front hadden.


En je interns, Martijn zegt net zelf dat je voor 30% uit intern bestaat.

Nog altijd ligt 22% dichter bij 20 dan bij 30. Marter bestaat voor 30% uit interns.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Van begin af dat dit spelletje zo gespeeld wordt, lijkt me logisch niemand pakt vanaf dag 1 nap.
En je interns, Martijn zegt net zelf dat je voor 30% uit intern bestaat.

Sander jou stabbte hij heeft nog vv gedaan voor jullie terwijl je internde. Hebben jullie zelf in pm gezegd.
Bibocco? Ook toegevoegd voor intern.
Sander was een grote intern ja, maar toen Stoic werd gemaakt was er geen intentie om mensen te internen. Sander stabte mij? Frankenstein stabte ons. Sander was altijd een goeie gast.
 

DeletedUser78318

Guest
Sander was een grote intern ja, maar toen Stoic werd gemaakt was er geen intentie om mensen te internen. Sander stabte mij? Frankenstein stabte ons. Sander was altijd een goeie gast.
Je zegt net zelf dat Sander jou stabte.

Big Bang. zei:
Die gast had de stam moker hard gestabt en ik sprak hem er op aan, toen mocht hij me niet meer. Er is niemand toegevoegd zodat ik interns kon pakken, ik heb uberhaupt helemaal geen interns gehad tot aan Sander. Die gast liep iedereen te vertellen hoe kut ik was en wilde per se mij stabben, omdat ik een aanvaring met m gehad had. Nou leuk man. NAP zei je dat het er vanaf het begin was, is er pas net. Get your facts together.


Frankenstein stabte jou omdat hij door had hoe jij speelde en geen stam intentie had alleen internen vanaf dat moment.. Dus wie stabte wie? Kon je niet tegen de waarheid die hij toen al wist?
En die Bibocco is toegevoegd als intern, daar heb ik ook de gesprekken van.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je zegt net zelf dat Sander jou stabte.

Big Bang. zei:
Die gast had de stam moker hard gestabt en ik sprak hem er op aan, toen mocht hij me niet meer. Er is niemand toegevoegd zodat ik interns kon pakken, ik heb uberhaupt helemaal geen interns gehad tot aan Sander. Die gast liep iedereen te vertellen hoe kut ik was en wilde per se mij stabben, omdat ik een aanvaring met m gehad had. Nou leuk man. NAP zei je dat het er vanaf het begin was, is er pas net. Get your facts together.


Frankenstein stabte jou omdat hij door had hoe jij speelde en geen stam intentie had alleen internen vanaf dat moment.. Dus wie stabte wie? Kon je niet tegen de waarheid die hij toen al wist?
En die Bibocco is toegevoegd als intern, daar heb ik ook de gesprekken van.
Ik zeg nergens dat Sander me stabte..
En ja sure jij hebt geen kennis van zaken en roept maar dat ik stab. Nuja ga je gang verder dan lol.
Bibo was intern ja, heeft verder er niks mee te maken maar ok.
 

DeletedUser78318

Guest
Ik zeg nergens dat Sander me stabte..
En ja sure jij hebt geen kennis van zaken en roept maar dat ik stab. Nuja ga je gang verder dan lol.
Bibo was intern ja, heeft verder er niks mee te maken maar ok.


Dan interperteerde ik je antwoord verkeerd. Aangezien je het over Sander had en vervolgens direct over stab verder ging.

Big Bang. zei:
Die gast had de stam moker hard gestabt en ik sprak hem er op aan, toen mocht hij me niet meer. Er is niemand toegevoegd zodat ik interns kon pakken, ik heb uberhaupt helemaal geen interns gehad tot aan Sander. Die gast liep iedereen te vertellen hoe kut ik was en wilde per se mij stabben, omdat ik een aanvaring met m gehad had. Nou leuk man. NAP zei je dat het er vanaf het begin was, is er pas net. Get your facts together.
Dit stukje ^^

En Bibo was intern, het gaat over jullie kritiek op onze interns, ik weerleg jullie ernaast. Dat is mijn enige punt

Gert, waar speel jij?


Ikbeneennoob
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser69389

Guest
Kan iemand die Gert opsluiten in een isoleerruimte zonder toegang tot dit forum? Bij voorbaat hartelijk dank. Wat een verschrikkelijke poststijl zeg.
 

DeletedUser78318

Guest
En jij hebt kritiek op iemand z'n gedrag wat betreft internen??


Onze intern is Simplon en nu Pendragon meer niet, en pendragon was nooit de bedoeling.

Wil je wel leren vven op yoshi? Dankje front off doodlopen als halve clears maal 3 ? :p
Ik heb niemand aangevallen met vv Yoshi. Heb enkel wat dodge werk moeten doen. Dus weet niet wie dat wel was..

Kan iemand die Gert opsluiten in een isoleerruimte zonder toegang tot dit forum? Bij voorbaat hartelijk dank. Wat een verschrikkelijke poststijl zeg.
Underground Stabticz :cool:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ongeacht wie deze wereld mag winnen. Het moge duidelijk zijn dat deze 5 tegen 1 wel echt heel heel heel zielig is.

Er vallen stammen en accounts aan die gewoon in de verste verte geen eens front hebben, en behalve dat ze wss ook nog eens als interns gaan eindigen. Zielig gewoon, geen andere woorden voor

Oprechte vraag, wat had jij gedaan als je in mijn positie had gestaan (als leider Optic)? In mijn ogen had ik twee opties, niet overgaan op deze debiele kwantitatieve overmacht gegarandeerd verliezen met weinig speel plezier. Of wel gaan samenwerken met alles en iedereen tegen Panda om het nog strijd te kunnen leveren tegen Panda.

(Ik heb de discussie maar half gelezen, excuses als je mijn vraag al beantwoord hebt)
 
Reactiescore
1.094
Oprechte vraag, wat had jij gedaan als je in mijn positie had gestaan (als leider Optic)? In mijn ogen had ik twee opties, niet overgaan op deze debiele kwantitatieve overmacht gegarandeerd verliezen met weinig speel plezier. Of wel gaan samenwerken met alles en iedereen tegen Panda om het nog strijd te kunnen leveren tegen Panda.

(Ik heb de discussie maar half gelezen, excuses als je mijn vraag al beantwoord hebt)

En dan mogen wij verliezen tegen een debiele kwantitatieve overmacht, met weinig plezier? Omdat er 4 a 5 stammen; tegen de 20 verschillende accounts, sommigen aan de andere kant van de wereld, wachtend totdat ze geinternd worden, ons , specifiek SoL aanvallen?

Als ik nog CL13 kan herrineren, zat POEF niet in hetzelfde schuitje? Vond jij die wereld leuk, ondanks dat we hem wonnen?

Laat ik ook even misconceptie de wereld uit helpen, de goesting, de tijd en kwaliteiten die er vroeger waren op CL9 CL11 enzovoorts, die zijn er nu niet. Ik ben voor de lol gestart, heb echt niet super veel tijd, en als ik dit 2 weken geleden had geweten had ik mijn acc op barbaar gezet ja.

Weet een ding, na dit kunstje zal ik ook echt nooit meer een classic gaan spelen. Dit is echt zo ruk. Als je zo een wereld wilt winnen, dan ga je maar de volgende keer met 25 accounts in de start starten, ipv +2 a 3 boven stamlimiet.
 
Reactiescore
1.167
Bovenaan