Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
766
Sure, wat krijg ik als ik het aantoon?

mss een voorstel: waarom laten de maai spelertjes hun screenies daarna ook niet eens zien op het forum ? ik weet dat jullie dit toch allemaal lezen ;)

verder je hebt wel een punt: verhouding zal wel iets minder zijn met de troepen die we hebben gerekruteerd, maar goed deden het maar om met zo weinig mogelijk moeite een redelijke schatting te maken ;)

alternatief mag maai ook een cf opgeven? gwn maar enkel als ik bewijs kan leveren van mijn uitspraak ;)

Je krijgt gelijk :p

Was gewoon gezonde nieuwsgierigheid, wist niet dat je zo zuur was :)

Kan me dat namelijk moeilijk voorstellen.
 

DeletedUser80615

Guest
pfff geen lol aan joh...

nja screenie staat alvast klaar in onze discord mochten jullie je bedenken :p

ps. vraag maar voor 1 van de 2 moet dus niet per se de cf zijn waar jullie zo'n belang aan hechten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
@Undercover Bewijsje niet meer nodig? Was net bezig de PM van X-ray te screenshotten om hem ofwel hier, ofwel in privé te plaatsen zoals je vroeg, maar dan moet je niet je post verwijderen hè!
 

DeletedUser81281

Guest
Poh ik zag een offensief rapportje van Gendry op Chemistry, daar kan geen enkel defensief rapportje tegen op. Menig bolwerkclear doet minder schade :eek:

Vind een clear die dood loopt op 200k+ anders ook best leuk..
 
Reactiescore
766
Reactiescore
1.168
Dus, mss een stomme vraag maar wat is het probleem hier zelfs?

@dialgaman rekening houdend met de geïnvesteerde off en aantal verloren dorpen tot nog toe, lijkt me dat de verwachtingen qua numerieke winst in deze massa toch wel redelijk laag was huh... (toch rekeninghoudend met de geïnvesteerde offensieve troepen)

Nja, neem aan dat het iets was in de zin van testen hoe de reactie ging zijn ? want denk dat je qua numerieke resultaten de massa toch niet echt een 'succes' voor maai kan noemen... niet dat het echt uitmaakt ofzo

Vind je statement persoonlijk wel interessant: wat was je opinie/verwachtingen van het (defensief) spel van dpschut voor de massa en hoe is die na de massa verandert? Gewoon voor de lol natuurlijk ;)

Als je nog minder had verwacht dan 5/6 dorpen..
Vind dat vrij beroerd met 600+ clears..


Zelf had ik verwacht dat de hele massa op BLOCK OK ging. Iets wat ongeveer voor 95% ook gebeurde. Ik had dan ook een ander idee bij de uitvoering van de massa, maar dat gaat de volgende keer zeker komen. Juist omdat ik dacht dat alles op BLOCK OK ging, gezien verder niemand van XII werd aangevallen, ben ik blij dat we toch 4-5 dorpjes hebben weten te pakken.

Ja ik zelf ook!, 3 domme fouten gemaakt. wat me gelijk 4 dorpen heeft gekost.

je bent niet de enige die het vind tegen vallen.

Vond het sowieso wat gek. Dorpen die voor jou redelijk safe waren stonden iets beter gestacked dan een aantal clusterfucks. Denk dat je doelt op die foutjes?

Vind een clear die dood loopt op 200k+ anders ook best leuk..

Waar dienen clears dan voor? Bashen is bijna het enige wat deze wereld gaat werken hoor.
 

DeletedUser69389

Guest
Achja je moet als GoPro ergens op willen trekken. Op andere fronten falen ze. Zoals groepscohesie bijv.
 

DeletedUser81281

Guest
Check jij je facts eens.

Maai staat 135 dorpen winst tegen jullie BG last.

Gefeliciteerd met de 3 dorpen winst op Don pietro afgelopen Massa.

Betrek je weer een ander gevecht erbij.
Het ging om de massa’s tussen Maai & Gopro.
Want zoals jij zei, waren die 5/6 dorpen winst meer dan al onze massa’s.
En dat is iets, wat echt niet waar is.
 
Reactiescore
344
@dialgaman ik doelde op foutjes.. zoals te lang in een filter blijven hangen. En vergeten van het annuleren op een c-snipe. :p voor edelen en recappen. ( dit onder ander door de filter )

Maar goed het was trouwens niet het geval dat niemand anders aangevallen werd, het was meer na dat iedereen fakes ontving het overduidelijk was dat Act en mira als enige full pull konden gaan. Dus dit was eerder voorspelbaar, daarom vind ik het ook wat slordig van mezelf.
 
Bovenaan