Golden awards

DeletedUser78567

Guest
wie ben jij ook alweer, ik zie dat je in premade classic 14 hebt gespeeld :p

en wie ben je hier?

Michiel, zat op echoes toen haha.
Speel deze classic weer ff mee als co op heavyfrost, met een goede maat van me.
 
Reactiescore
1.094
Ik had dit al eens eerder ingevuld, maar er zijn zo snel een paar dingen gebeurd dat ik mijn lijstje heb aangepast.

Beste speler: Seventh Sentinel actief, goed doortastend in aanvallend opzicht, en heeft verdedigend ook al wat laten zien, waar men alleen wat 2k dorpjes die bij een eenvolgende aanval easy prooi waren, verloor.
Beste stam: Optic heeft best wel een comeback gemaakt na de moeilijke periode in de core. Andere stammen behalve Panda zijn deze vernoeming ook gewoon nog niet waard.
De beste stam speler: Ik denk dat Marter en Ocerza wel veel hebben gedaan in Taart gezien hun OD stats, en hetzelfde gedlt voor Seventh & Suikerspin, & Klompvoetje.
Het grootste ego: Toen ik met Merc tegen Notuff lag vond ik dat die toch wel een vrij groot ego had. Opscheppen over hoe ze 2 dorpen van Babsbil had overgenomen, tewijl die praktisch onverdedigbaar lagen, ze er 5 edels of meer mee kwijt waren, Babs 4 dorpen had en notuff iets van 20? Heeft vrij weinig tegen Hein kunnen uithalen, en kon niet voorkomen dat Ikweetgeennaam en later hunzelf werden weggespeeld. Komisch
Beste leider: Ik las eerder dat de recruits van Optic een tactische meester zet waren. Ik vind dat je dat wel in perspectief moet zien, en vul hier niemand in. Er springt niet iemand boven uit.
Slechte leider: Naar mijn idee Heavyfrost. Wil zogezegd de wereld op zijn kop zetten, door -V- te joinen. Het -V- waar hij - zijn woorden- de aanvallen de prullebak in zat te lachen, en ze overkwamen alsof een professional een stagaire meenam op de eerste werkdag. Om vervolgens op -33 te staan (gerekend tot voor de interns). If you can't beat them, join them!
Meest overschatte stam: Ik heb heel lang getwijfeld of ik Space bij onderschat moet zetten, maar ik zet ze nu maar bij overschat neer. Opscheppen over hoe amateuristisch de aanvallen van de tegenstander zijn, en dan -33 staan is gewoonweg komisch, als je ze later ook nog joined. Ik kreeg te horen dat dit mensen waren die wel wat konden, maar ik denk dat de enige reden waarom ze tegen Optic voor stonden kwam puur en alleen door het feit dat er zoveel kwantiteit op Optic werd gegooid. Ze hebben als stam heel weinig kwantiteit zelf kunnen creeren en of gerecruit, en hadden daarom zelfs de minste dorpen van de top 7, waarbij zelfs RT ze voorbij was. Om dat te compenseren wordt de amateuristische vijand maar opgenomen in de stam. Werkelijk te treurig voor woorden.
Meest onderschatte stam: Ik zet hier -V- neer. Niet zozeer omdat ik ze goed vind, maar meer om het feit dat hun rol als stam wordt onderschat. Zij vormen al een tijdje een barriere tov de rest van de wereld, in normale woorden een buffer. Eerst voor Rain, en DOGE en de core, nu voor Optic Space en Panda. Ik denk wel dat ze verkeerde beslissingen hebben gemaakt om te overleven, maar omdat zij zoveel betrekkingen hebben met DGB, met OSRS, nu met Space en al een tijdje met Optic hebben ze het goed afgebracht. -V- zelf is geen geweldige stam, maar het blok met OSRS, DGB en de safe met Optic in de rug, en eerder al met El Prof maakt ze een harde noot om te kraken.
De aanvallen en de targets zijn lachwekkend (zoals de beslissing om seventh aan te vallen, die volledig safe lag), en naar mijn idee had -V- langer door moeten gaan op Optic, aangezien ze zelf met 3 spelers maar weinig kwantiteit hadden. En die op die manier wel konden creeren. Dit moesten ze vervolgens gaan halen uit het edelen van barbs en het internen van DGB die barbs voor hun uitbouwen.
Meest overschatte speler: Niet echt iemand atm.
Meest onderschatte speler: Met Ezra heeft Marter wel een sterker team dan de vorige classic erop zitten en Nobles heeft zich sterk herpakt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ezra, en Yoshi. (acc)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Eriksd en TUF van -V-. Tja, scouts als antisnipes, dat kan gewoon niet.
Mooiste speler naam: Manicomio de Nobles
Mooiste stam naam: Aztec3 natuurlijk, prachtig!
Favoriete forum poster: de Meme boys
Minst favoriete forum poster: Geen fan van ArjanYT als poster, en ook finalowner3 maar die is nog wel een tikkeltje erger.
Dikste wannabe in het spel: Rudy kwam echt over als een idioot, hier als tegen Jonas op discord
Meest belovende speler voor de toekomst: Lastig, gaat de wereld nog zo erg veranderen dan?
Meest belovende stam voor de toekomst: Die stam van -V- en space lijkt me kansloos. Fusies kosten vaak activiteit verplaats creeren daarvan, dus ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Mooiste profiel foto van spelers: Suikerspin maakt geniale plaatjes
Grootste blunder: Clearde laatst mezelf op een vv accountje, en liet tegen El prof def staan uit deff edel dorp, die ik gewoon had terug kunnen trekken, terwijl de aanval geen recap was (en als ik de rapportjes had bekeken wist ik dat) die op het dorpje kwam
Mooiste actie van de wereld: Een rim dude wilde duidelijk maken dat hij zijn dorpjes niet gratis aan mij weg wilde geven en c-snipte mijn edels met 5 scouts. Puur om een punt te maken :p
 
Reactiescore
2.303
Meest overschatte speler: Niet echt iemand atm.

Het grootste ego: Toen ik met Merc tegen Notuff lag vond ik dat die toch wel een vrij groot ego had. Opscheppen over hoe ze 2 dorpen van Babsbil had overgenomen, tewijl die praktisch onverdedigbaar lagen, ze er 5 edels of meer mee kwijt waren, Babs 4 dorpen had en notuff iets van 20? Heeft vrij weinig tegen Hein kunnen uithalen, en kon niet voorkomen dat Ikweetgeennaam en later hunzelf werden weggespeeld. Komisch

Mooi lijstje Martijn.
Nu vind ik wel dat deze 2 plaatsen mogen geclaimd worden door Erik van El Professor. Ik heb niks persoonlijks tegen Erik maar zijn solo vendetta leek wel heel snel voorbij te zijn volgens al het lawaait dat hij hier rond maakte. Had volgens hem zelf alles makkelijk voor elkaar en was altijd 2 stappen voor op de vijand.
Na de 1ste aanval op hem is hij dan ook sneller verdwenen dan Mats een paar classics terug... Had tbh heel wat meer tegenstand verwacht van deze persoon zelf. Enige tegenstand op el prof was voornamelijk van Lucas die uit Optic vvde... Beetje jammer!
 
Reactiescore
1.094
Vind vooral el prof heel naief geweest. Verwachten dat je solo door een wereld kan cruisen is wel heel passé als je vervolgens de ligging van el prof erbij gaat halen. Ook het cf'en van hein, en het edelen van de dorpjes van notuff, waar ze geen een aanval op hebben meegedaan om dat acc te breken.
 

DeletedUser80235

Guest
Mooi lijstje Martijn.
Nu vind ik wel dat deze 2 plaatsen mogen geclaimd worden door Erik van El Professor. Ik heb niks persoonlijks tegen Erik maar zijn solo vendetta leek wel heel snel voorbij te zijn volgens al het lawaait dat hij hier rond maakte. Had volgens hem zelf alles makkelijk voor elkaar en was altijd 2 stappen voor op de vijand.
Na de 1ste aanval op hem is hij dan ook sneller verdwenen dan Mats een paar classics terug... Had tbh heel wat meer tegenstand verwacht van deze persoon zelf. Enige tegenstand op el prof was voornamelijk van Lucas die uit Optic vvde... Beetje jammer!

Ben het met je eens over dat ik snel weg was. Moest die ochtend werken en dat heeft niet echt geholpen nee. Verder heeft Lukas z'n best gedaan en denk ik dat ik het niet veel beter had gedaan.

Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het na die middag ook gewoon heb laten lopen vanwege 2 redenen. De eerste is dat jullie Hein mij hebben laten stabben en ik daardoor ineens een cluster fuck tot de max had.

Het tweede is dat ik al wist dat Panda/Leon al lang deze wereld in z'n zak had met de manier waarop ze spelen. Leon is gewoon een fusiestam bestaande uit Stoic, Rain, Merc. En Panda. Interntje hier interntje daar. Kwantiteit creëeren tot de max en dan klagen over weinig kwaliteit en boosters bij de tegenstander.

Door deze 2 redenen voelde ik me eigenlijk ook niet geroepen om nog een fight te geven en zou dat de hele classic eigenlijk niet aanraden. Leon speelt als een poes en ze verdienen het niet om nu een 'leuke' strijd te krijgen.
 
Reactiescore
1.094
Panda heeft niemand jou 'laten stabben'. Toen ik tegen hein aangaf naar Panda te gaan, en wss jou aan te gaan vallen kwam hein zelf met dat hij mee ging/wilde doen.

Hein was jou beu om meerdere redenen

1 je internde onze stamgenoot sensei maar zette hein vervolgens voor het blok; weggespeeld worden (terwijl je net onze stamgenoot internde zonder echt tegenspraak te kunnen geven) of een soort van vriendelijke betrekking

2 Je profiteerde van notuff terwijl je niet mee hebt gedaan op de aanval.

3 je cf'te hein, die zelf een hecht cluster wilde bouwen, resulteerde zelfs in een paar overnames van hein op jou.

4 nadat je/jullie met optic gingen samenwerken wist hein dat hij toch slachtoffer werd. Gegeven hij wilde toen al aanvallen, maar het zorgde alleen maar voor laatste zetje. Een samenwerking tussen jou en optic zorgde voor hein dat hij compleet vast lag, tegen een zieke overmacht, en waarbjj hij niet op jou steun kon rekenen.

Je hebt hein voor het blok gezet, dat was je intentie vanaf het begin af aan, en verwacht dan compassie? Dat noem ik naief.
Hein heeft op eigen houtje aangevallen toen hij mijn attacks zag lopen.

Verder wat wil je nou precies? Panda een fusie stam met o.a. merc. Ja duh, als jij mijn ene stamgenoot internd, mijn andere voor een blok zet, en de laatste rood staat en dus inactief is, ga ik niet solo de wereld blijven doorspelen. Ik ben yolo gestart, niet in een premade. Maar jij denkt dat ik buitenaards ben en dat ik even solo de classic ga doorcruisen? Optimist.


Zelfde geldt voor PN in Rain, waren 2 accounts uit activiteitsproblemen gefuseerd. Wat PN overigens heeft tegen proberen te gaan. Rainbow werd weggespeeld door V, en mirror stopte. Moet PN dan solo doorspelen?

El prof die klaagt over interns overigens, weet nog wel dat Yoshi mij aanschreef dat hij jullie graag wilde wegspelen omdat jullie alleen maar zaten te internen. Hypocriet much.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Ben het met je eens over dat ik snel weg was. Moest die ochtend werken en dat heeft niet echt geholpen nee. Verder heeft Lukas z'n best gedaan en denk ik dat ik het niet veel beter had gedaan.

Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het na die middag ook gewoon heb laten lopen vanwege 2 redenen. De eerste is dat jullie Hein mij hebben laten stabben en ik daardoor ineens een cluster fuck tot de max had.

Het tweede is dat ik al wist dat Panda/Leon al lang deze wereld in z'n zak had met de manier waarop ze spelen. Leon is gewoon een fusiestam bestaande uit Stoic, Rain, Merc. En Panda. Interntje hier interntje daar. Kwantiteit creëeren tot de max en dan klagen over weinig kwaliteit en boosters bij de tegenstander.

Door deze 2 redenen voelde ik me eigenlijk ook niet geroepen om nog een fight te geven en zou dat de hele classic eigenlijk niet aanraden. Leon speelt als een poes en ze verdienen het niet om nu een 'leuke' strijd te krijgen.

Ik zal enkel het vetgedrukte beantwoorden daar Martijn al reeds een duidelijke en juiste situatie schetste omtrent Hein.
De manier waarop gespeeld werd is totaal niet anders dan dat er gespeeld is op andere werelden. Leon is een premade die al vast staat van voor de start van deze wereld.

Intern hier en daar komt door gestopte spelers, de kwantiteit die wij creëerden heeft nooit Optic of eender welke stam beïnvloed in hoe zij groeiden. Een achterstand voor jullie werd hier uit gecreëerd dat klopt maar verder werd niet geteerd op onze overmacht bij de successen die we hadden op vijandelijke stammen zoals een V. Stoic die opgepeuzeld wordt doordat de helft stopt heeft nooit gezorgd dat een Taart, Optic, V, Space of zelf jij benadeeld werd.
Optic verloor geen dorpen aan Taart omdat wij overal succes kregen. TUF werd niet weggespeeld door overmacht maar gewoon omdat ik heel zijn account gecleared heb eigenhandig de zondag.

Dus ja dat jij je niet geroepen voelt om te fighten terwijl jij enkel de overmacht van 1 stam op je kreeg ten opzichte van jij die samenwerkt met 2 stammen, daarin zie ik inderdaad het fenomeen van opgeven.

Ondanks dat optic in de start met 8 of 9 accounts startte (whatever). Verder nog 3 recruits bij moet doen en dan nog het moeten afleggen tegen stammen als Sparta, Taart. Tjah dan kijk je beter even naar jezelf in plaats van naar de tegenstand.
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser81484

Guest
Ben het met je eens over dat ik snel weg was. Moest die ochtend werken en dat heeft niet echt geholpen nee. Verder heeft Lukas z'n best gedaan en denk ik dat ik het niet veel beter had gedaan.

Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het na die middag ook gewoon heb laten lopen vanwege 2 redenen. De eerste is dat jullie Hein mij hebben laten stabben en ik daardoor ineens een cluster fuck tot de max had.

Het tweede is dat ik al wist dat Panda/Leon al lang deze wereld in z'n zak had met de manier waarop ze spelen. Leon is gewoon een fusiestam bestaande uit Stoic, Rain, Merc. En Panda. Interntje hier interntje daar. Kwantiteit creëeren tot de max en dan klagen over weinig kwaliteit en boosters bij de tegenstander.

Door deze 2 redenen voelde ik me eigenlijk ook niet geroepen om nog een fight te geven en zou dat de hele classic eigenlijk niet aanraden. Leon speelt als een poes en ze verdienen het niet om nu een 'leuke' strijd te krijgen.

Ik moet je gelijk geven op vlak van Stoic/Leon. Een week ofzo geleden had ik een paar leden van stoic pm's gestuurd om te horen of ze op Taart en Pendragon gingen gaan samen met mij (Trump) en mijn stam. Dit was ook het plan, echter is dit plan nooit uitgevoerd omdat Snatske 50% van zijn dorpen verloor voor we effectief begonnen waren. Leon (Ethereal) heeft toen nooit duidelijk gecommuniceerd naar mij toe, enkel Snatske was vrij duidelijk in zijn plannen al was die communicatie ook niet op en top.

Ik weet niet wat er perfect intern in Stoic toen was aan het gebeuren, maar sorry dat ik het zeg, ik vind persoonlijk dat Leon zich vrij "safe" heeft gezet en ik heb niet het gevoel dat hij Snatske heeft geholpen maar gewoon van plan was om te blijven internen. Zelfs toen heeft Leon mij nog een pm gestuurd dat zijn uitnodiging in Panda is teruggetrokken en hij vroeg mij toen of ik ook van plan was om hem aan te vallen. Waarbij ik duidelijk zei "nope ik ga op pendragon". Ik vroeg of hij mee ging aanvallen maar hij zei dat hij daar geen edels voor had (nou die had ik niet hoor). Ik wil niet aanvallend zijn, maar ik ga er van uit dat er redelijk goede spelers op Leon spelen, als ik met trump 250K punten op Pendragon ga met bijna een mili vind ik het vrij triestig van je om 1 nooit mee te gaan aanvallen 2 de premade te joinen terwijl je zei dat je uitnodiging is teruggetrokken.

Als ik dat toen had geweten was ik ook nooit op Pendragon gegaan maar op Leon, Snatske of Sanderrr. Niet dat ik wss ging winnen maar je had het net ietsje moeilijker gekregen en het was mssn iets meer fun voor de wereld die nu hoogstwaarschijnlijk al gespeeld is.
 
Reactiescore
1.094
Uh volgens mij viel Taart de gestopte Sander aan en wilde Sons of Leon gewoon zijn cluster verstevigen en verdedigen door die dorpen te pakken voordat Taart dat doet. Daarnaast kan ik me voorstellen dat met het tempo dat zij hebben geedeld, er op dat moment geen overschot was aan edels. Heb je ook de ligging van Sons of Leon gezien tov Pendragon? Abominabel, Sander laten liggen en voor Pendragon gaan zou echt een bizar slecht cluster geven tov wat ze nu hebben. En dat neem je ze kwalijk? Sorry, maar 2 blikken werpen op die ligging en dit is gewoon logisch?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Uiteindelijk vind ik de keuzes die zijn gemaakt wel jammer. Howlin en Mats hebben misschien wel het meeste kwaliteit van de wereld. En toch kiezen ze er niet voor om in het noorden een serieuze stam op te zetten, die kan concurreren met Panda. Het zelfde voor Dromedaris, Martijn jij hebt de kwaliteit om een stam te leiden, en om iets op te zetten wat de wereld leuk maakt, maar ook jij joint Panda.

Om te zeggen dat ik teleurgesteld ben in jullie is wel een grote understatement. Weer mijn tijd gestoken in een wereld die al gespeeld was voor hij begon...
 
Reactiescore
1.094
Sorry hoor Pim maar ik heb tot twee weken geleden ofzo solo gespeeld. Ik had het tegen iedereen solo afgelegd, heb daar simpelweg de tijd niet voor gehad. Ben verder nooit echt een leider geweest. Zeker qua tijd niet te doen als ik zag hoe op oostwest of nobles of klomp of el prof of andere accounts in space of V er bijna double digit spelers op zitten (bij wijze van)

Ik had best met Merc willen doorgaan, maar als mijn halve stam wordt geedeld, notabene door el prof die vervolgens komt huilen dat ik mijn onderkomen ergens anders zoek, wat moet ik dan?
 

DeletedUser81484

Guest
Uh volgens mij viel Taart de gestopte Sander aan en wilde Sons of Leon gewoon zijn cluster verstevigen en verdedigen door die dorpen te pakken voordat Taart dat doet. Daarnaast kan ik me voorstellen dat met het tempo dat zij hebben geedeld, er op dat moment geen overschot was aan edels. Heb je ook de ligging van Sons of Leon gezien tov Pendragon? Abominabel, Sander laten liggen en voor Pendragon gaan zou echt een bizar slecht cluster geven tov wat ze nu hebben. En dat neem je ze kwalijk? Sorry, maar 2 blikken werpen op die ligging en dit is gewoon logisch?

Again, je met andere woorden veilig zetten zodat je Panda kan joinen. Wat moet ik dan zeggen? Ik lig naast Pendragon en Ikbeneennoob en ik ben 250K punten? Snatske vs Pendragon ? top ligging. Sanderrr vs Ikbennoob? top ligging (akkoord was gestopt) maar de ligging van zijn stam tov taart en pendra was goed hoor, enkel Leon lag nog niet zoals het moest.

Leon zegt dat zijn uitnodiging in panda is teruggetrokken zodat ik Pendragon kan bezig houden zo kan hij tijd rekken. Geen idee of taart en pendragon op Leon of verder op Sanderrr zouden zijn gegaan moest ik aan hun kant hebben gestaan, maar mssn had je dat terug wat spanning en fun in de wereld.

Je kan er over blijven discussiëren, heeft toch geen nut. Ik wou gewoon mijn mening over de situatie kwijt en ik denk dat er meerdere mensen het jammer vinden dat Leon in Panda zit nu. Akkoord dat Leon zijn keuze wss de slimste optie was, maar ook de minst leuke voor heel de wereld en mssn niet echt de 100% eerlijkste naar mij en mijn stam toe.
 
Reactiescore
1.094
Again, je met andere woorden veilig zetten zodat je Panda kan joinen. Wat moet ik dan zeggen?

Veiligstellen, en Sons of Leon Pendragon laten edelen, en daarmee Taart die dorpen van Sander gunnen (= zelfmoord gezien de ligging van dat account) zijn toch wel 2 uiteresten naar mijn idee. Sons of Leon heeft misschien 3? dorpen die in de buurt liggen van Pendragon. Een aanval was echt kansloos geweest, en als het was gelukt was die dorpen behouden een onmogelijke taak. En dan moeten ze er maar vanuit gaan dat Snatske en jou kwaliteiten zo hoog genoeg waren om een Pendragon die kwantitatief meer te bieden had dan jij en Snatske samen, te edelen. En dan blijkt Pendragon ook nog eens een sterke speler te zijn achteraf.

Dat Snatske en Frankenstijn (waar geloof ik een vermoeden van spionage over was) niet echt met een plan op te proppen kwamen kan je SoL moeilijk kwalijk nemen denk ik zo?

Juist een van de krachten van team SoL is behalve aanvallende en defensieve kwaliteiten ook hun tactische inzicht, maar naar mijn idee heb je dat niet hier nodig om te concluderen dat een aanval op Pendragon namens SoL kansloos zou zijn geweest.


Ik lig naast Pendragon en Ikbeneennoob en ik ben 250K punten? Snatske vs Pendragon ? top ligging. Sanderrr vs Ikbennoob? top ligging (akkoord was gestopt) maar de ligging van zijn stam tov taart en pendra was goed hoor, enkel Leon lag nog niet zoals het moest.

Leon zegt dat zijn uitnodiging in panda is teruggetrokken zodat ik Pendragon kan bezig houden zo kan hij tijd rekken. Geen idee of taart en pendragon op Leon of verder op Sanderrr zouden zijn gegaan moest ik aan hun kant hebben gestaan, maar mssn had je dat terug wat spanning en fun in de wereld.

Je kan er over blijven discussiëren, heeft toch geen nut. Ik wou gewoon mijn mening over de situatie kwijt en ik denk dat er meerdere mensen het jammer vinden dat Leon in Panda zit nu. Akkoord dat Leon zijn keuze wss de slimste optie was, maar ook de minst leuke voor heel de wereld en mssn niet echt de 100% eerlijkste naar mij en mijn stam toe.

Het had dus geen zin om Sander te ondersteunen in een gevecht aangezien die was gestopt. Taart heeft Sander flink onder vuurgenomen ja, dat kan je zien op twstats.

'Leon lag nog niet zoals het moest'. Correctie Leon lag niet zoals jij voor ogen had, maar het feit dat ze niet iets in jou voordeel hebben gedaan, wil niet zeggen dat ze de makkelijke weg hebben gekozen? Ok internen van Sander is dat wel, maar dat is 6 dagen geleden begonnen en alle dorpjes ervoor lijken me legit gepakt. Ze stonden niet voor niets lange tijd n1 ODA. Dus again, ik begrijp je punt niet zo. Ja die intern van Sander was veilig stellen, maar was er een andere optie dan? Zelfs als ze Panda niet zouden joinen was dat het meest voor de hand liggend, en Pendragon naar mijn idee een heel onlogisch target, voor hun. Iedere tw speler met ook maar een beetje hersenen zou dat begrijpen.


Howlin en Mats hebben misschien wel het meeste kwaliteit van de wereld. En toch kiezen ze er niet voor om in het noorden een serieuze stam op te zetten

Ik weet niet of jij de ranglijst van de top 25 spelers hebt gezien in de eerdere stadia van de wereld, maar het is volgens mij al een paar keer op het AF geplaatst dat er slechts iets van 4? Top 25 spelers in het noorden lagen, daarvan zitten er 2 in Taart (waren Ocerza en Marter) en zaten er 2 in Stoic (Sander en Sons of Leon). Deze lagen lange tijd ook nog eens ver uit elkaar. Dus Stoic was denk ik werkelijk het beste waarmee ze konden komen.
 

DeletedUser80235

Guest
Speler stopt hier speler stopt daar, whatever. Je zorgt dat je invloed over de hele wereld is door de lokale stam te joinen. Rain had serieuze intenties maar Phuture wist van te voren al dat ie ze ging didgen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij zo goed gedeft heeft toen Suikerspin z'n ex stamgenoot Rainbow aanviel.

Zelfde geldt nu voor Stoic, Sander krijgt het zwaar en in plaats van het account staande te houden gaan jullie gelijk over op intern. Logisch want de speler is gestopt. Maar dit zorgt wel weer voor een mega intern. En volgens mij is Hein nu ook geinternt door jullie omdat hij gestopt is? Nogal logisch dat ie stopt omdat ie geen stam heeft en nergens terecht kan. En daar gaan jullie weer mee aan de haal.

Er was redelijke balans in de wereld met de stammen V, Taart, Optic, Rain, Merc, Space, Panda (suiker en SS), Stoic. Allemaal vergelijkbaar qua grootte, de een had een BG hier, de ander een daar. Maar Panda gooit die wereldbalans compleet weg door met 5 accounts 4 stammen samen te voegen/fuseren. Dat noem ik gewoon laf en triest.

Als je zo graag premade wilde zijn had je naast elkaar moeten starten, of in ieder geval je intenties iets eerder duidelijk maken.

En Martijn, jouw intentie deze wereld was om DU te spelen voor Suikerspin. Dus jij behoorde ook tot de premade. Verder wist jij van onze afspraken met Hein. Dit was gewoon een keiharde stab en je maakt er mooi gebruik van. En als ik het een beetje goed inschat speelt Hein nu bij jou op het accounts dus echt 0 respect voor die move.




Jullie zijn allemaal goede tw spelers en dat weten jullie zelf ook. Speel dan niet zo laf als dit. Je hoeft het niet toe te geven maar een volgende wereld alsjeblieft, speel is met ballen.
 
Reactiescore
1.094
Phuture wist van te voren al dat ie ze ging didgen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij zo goed gedeft heeft toen Suikerspin z'n ex stamgenoot Rainbow aanviel.

Rain had serieuze intenties, ahja het Rain, opgericht door Phuture Noize zelf.
Toen was Rainbow al kapot gespeeld door -V- trouwens dus een beetje raar verwijt dit.

Zelfde geldt nu voor Stoic, Sander krijgt het zwaar en in plaats van het account staande te houden gaan jullie gelijk over op intern. Logisch want de speler is gestopt. Maar dit zorgt wel weer voor een mega intern. En volgens mij is Hein nu ook geinternt door jullie omdat hij gestopt is? Nogal logisch dat ie stopt omdat ie geen stam heeft en nergens terecht kan. En daar gaan jullie weer mee aan de haal.

'Weer voor een mega intern'. Was volgens mij de eerste van Sons of Leon, die tot een paar dagen geleden lange tijd rang 1 ODA hadden gestaan, om maar aan te geven dat ze echt wel voor de meeste dorpen moesten vechten. Bovendien is het deel gepakt om goed cluster te vormen. En wat moet je dan met aflopend PA, terwijl de rest van de stam ook uitelkaar valt? Sander heeft trouwens ook lange tijd standgehouden, maarja.

Hein had doorgespeeld als hij niet werd gebeukt door Optic, bovendien had ik gewoon een deel van die dorpen zelf eerder kunnen pakken ware het niet dat ik de nap in ere hield. Dus ook dit is weer een heel vaag voorbeeld / argument.

Er was redelijke balans in de wereld met de stammen V, Taart, Optic, Rain, Merc, Space, Panda (suiker en SS), Stoic. Allemaal vergelijkbaar qua grootte, de een had een BG hier, de ander een daar. Maar Panda gooit die wereldbalans compleet weg door met 5 accounts 4 stammen samen te voegen/fuseren. Dat noem ik gewoon laf en triest.

Oh ja dus je hebt even gemist hoe vorige week Space 2 van de geplande massa aanvallen op -V- en Optic hebben gecancelled, om zo samen met -V- te fuseren. Het -V- dat ze zelf amateuristisch noemde en zgn. de aanvallen van in de prullebak lachte. Ditzelfde space dat een NAP/ BG heeft (whatever voortvloeit uit de fusie dankzij -V-) met Optic.

Komop je kan beter dan dit. Heb al duidelijk aangegeven dat mijn stam uit elkaar viel. Jij was daar zelf deels verantwoordelijk voor. STOIC viel ook uitelkaar, en hetzelfde geldt voor Rain. Dat gebeurd gewoon.

EDIT:
Ik krijg het idee alsof jij een bepaald moment neemt van de wereld hetzij de start, hetzij early/begin mid-game en het dan niet meer veranderd wilt zien. Maar ik ga toch ook niet lopen zeuren over DOGE en hoe al die accounts zijn geinternd door Dechilled / -V-? Waar je later een BG mee kreeg.
Ja sorry hoor. Als jij denkt dat een wereld zo statisch blijft, newflash, dit is een classic en dat gaat daarvoor veel te snel.


En Martijn, jouw intentie deze wereld was om DU te spelen voor Suikerspin. Dus jij behoorde ook tot de premade. Verder wist jij van onze afspraken met Hein. Dit was gewoon een keiharde stab en je maakt er mooi gebruik van. En als ik het een beetje goed inschat speelt Hein nu bij jou op het accounts dus echt 0 respect voor die move.

Ik hoorde helemaal niet tot de premade? Ik ben yolo gestart, 2 dagen na de wereldopening en op een gegeven moment gesolli'd.
De enige reden waarom ik in eerste instantie voor suiker en seventh DU wilde spelen is omdat ik dacht wel snel gerekt te worden met Merc, dankzij het naderende Apollo, en omdat ik solo speelde, ik kende de jongens in Panda. Dat liep opeens heel anders toen Apollo als een kaartenhuis in elkaar stortte mede door de toedoen van mijn stam Merc.

Ik heb hein ook meerdere keren geschreven dat als hij afspraken met jou had hij deze wel moest opzeggen als hij jou ging aanvallen, hij heeft me 5x verzekerd dat te doen, of te hebben gedaan. Meer kan ik er toch ook niet van maken? Hij valt uit zichzelf aan, wat kan ik nog meer doen dan?
EDIT: Hein zei mij trouwens dat zijn afspraken met jou heel 'vaag' waren. Ook niet echt meer dan dat, misschien heb ik nog de pm gesprekken van jou en Hein, maar ik kon er niet iets concreets in vinden.

Bovendien zoals ik in mijn vorige post zei, snap ik hein wel. Jullie hebben hem voor het blok gezet. Daar heb ik geen respect voor. Jullie wilden groeien over de rug van hein, en als dat niet kon ging jullie BG optic dat wel even doen. Hein was kansloos de minuut jij en sensei besloten te fuseren lol.

En nee hein speelt niet op mijn account, op mijn account spelen oud-stamgenoot Babsbil, en mijn co van w34 (Eli).
Maar kan je aub stoppen met mij beschuldigen van dingen die ik zou hebben gedaan? Het siert je totaal niet.

Ik zal de volgende keer met ballen spelen, als ik ook een team van 5 man heb net zoals de rest van Optic, Space -V- en jullie account.
El proffesor die zegt dat ik met ballen moet spelen, hele acc heeft niets anders gedaan dan internen, barbs edelen, en mee profiteren van gesloopte accounts, en naps/ bgs met alle omliggende accounts en stammen afgesloten. Wat een grap
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Jullie begonnen hem toch aan te vallen? Hij stopte dankzij die aanvallen. 1,1k aanvallen s nachts verstuurd van 4 accounts.
 
Bovenaan