Golden awards

Deleted User - 487957763

Guest
Als "Eric" nou gewoon niet zo koppig was en Taart was gejoined was deze wereld een stuk interessanter geworden ;)

Maar ik begrijp heel goed dat als dit een voorop gezet plan is dat EJ/Sons of Leon er gewoon Panda joinen ipv de wereld in balans proberen te houden. Aan het einde van de dag zitten we allemaal liever in een stam met onze vrienden.

Binnen Taart betreuren wij hoe deze wereld is gelopen en dan heb ik het niet enkel over de join van Sons of Leon naar Panda daar kan ik (persoonlijk) nog wel in komen.
 
Reactiescore
1.094
Ben het met je eens over dat ik snel weg was. Moest die ochtend werken en dat heeft niet echt geholpen nee. Verder heeft Lukas z'n best gedaan en denk ik dat ik het niet veel beter had gedaan.

Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het na die middag ook gewoon heb laten lopen vanwege 2 redenen. De eerste is dat jullie Hein mij hebben laten stabben en ik daardoor ineens een cluster fuck tot de max had.

Het tweede is dat ik al wist dat Panda/Leon al lang deze wereld in z'n zak had met de manier waarop ze spelen. Leon is gewoon een fusiestam bestaande uit Stoic, Rain, Merc. En Panda. Interntje hier interntje daar. Kwantiteit creëeren tot de max en dan klagen over weinig kwaliteit en boosters bij de tegenstander.

Door deze 2 redenen voelde ik me eigenlijk ook niet geroepen om nog een fight te geven en zou dat de hele classic eigenlijk niet aanraden. Leon speelt als een poes en ze verdienen het niet om nu een 'leuke' strijd te krijgen.

Ik heb net nog even de 'afspraken' bekeken tussen Hein en El proffesor.
Veel meer concreter dan dit staat er niet in.

Hein was toen 2 dagen weg (staat aan de begin van de pm, beetje nutteloos) dit was nog voordat er sprake was dat ik naar Panda ging ook trouwens. Had hein verteld dat jij sensei03 ging internen en dat ik en flexz9 een wederzijdse nap hadden met jullie acc. En dat hij zelf daar ook achterna moest gaan.

hein 07.10.19 17:16
Goede middag,

ik ben er 2 dagen niet geweest en er is een hoop gebeurt zie ik.
zo heb ik begrepen dan jij en kevin(sensi) gaan fuseren.

wat gaat jullie richting worden om te groeien ?

lig ik wel of niet in de weg?
en kunnen we hier is voor elkaar in betekenen?

een praatje voor af met duidelijkheid is altijd beter als onnodig troepen verlies.

met vriendelijke groet,

De buurman :grinning:


https://nlc1.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=487933377 08.10.19 13:38
Goede middag,

Als het goed is heb ik na morgen of overmorgen [player]Soere Molke[/player] overgenomen en daarna wil ik eigenlijk de fight met Apollo aangaan. Zeker omdat Sensei jullie oud stamgenoot was wil ik (voorlopig) geen oorlog met jullie.

Ik wil proberen boven je langs te gaan en dan op notuff te knallen. Het gaat even duren voor ik mijn troepen daar heb opgebouwd maar ik denk dat we dan redelijk dezelfde doelstellingen hebben. Ik zie dan een samenwerking wel zitten.

Ik ga alleen wel eerlijk moeten zijn, mijn richting is voorlopig west en daarbij gaat op een zeker moment de tijd komen dat ik mijn account moet ordenen en het cluster moet opschonen. Dan gaan we een confrontatie tegemoet...

Wat zou jij als oplossing hiervoor zien?

Met vriendelijke groet,

Erik


hein 08.10.19 13:43
De op lossing is heel makkelijk

Ik heb niet de tijd voor een account met 50+ dorpen

Dus ik groei rustig op mijn gemak verder.

Tegen die tijd dat ik in de weg lig kan je me waarschijnlijk zo overnemen zonder troepen verlies en begin ik weer lekker op de volgende wereld.

Jullie antwoorden met 'Dat is prima'. Meer concreter dan dit stond er niet. De gedeelde bevelen was n.a.v. notuff dorpen.
In de eerste pm geef je duidelijk aan dat een confrontatie onvermijdelijk is, en hein geeft aan dat je waarschijnlijk tegen die tijd wel zijn dorpen over kan nemen. Dat waarschijnlijke is dus niet gebeurd. Allesinds naar mijn idee had je dan toch wat concretere afspraken moeten maken wil je dit echt als een stab benoemen. Vooral omdat je zelf aangaf dat een confrontatie onvermijdelijk is.

Just my 2 cents
 

DeletedUser80235

Guest
Beste Martijn, als jij nu de PM wisseling tussen ons leest zie je dat we een perma NAP hadden tussen Merc. en El Prof. Ik neem aan dat jij je stam daarvan op de hoogte hebt gebracht.

Doe niet zo dom je wist het best, het feit dat je het hier komt verdedigen zo'n actie zegt echt meer dan genoeg.
 
Reactiescore
1.094
Beste Martijn, als jij nu de PM wisseling tussen ons leest zie je dat we een perma NAP hadden tussen Merc. en El Prof. Ik neem aan dat jij je stam daarvan op de hoogte hebt gebracht.

Doe niet zo dom je wist het best, het feit dat je het hier komt verdedigen zo'n actie zegt echt meer dan genoeg.


Nee. Dat staat daar niet in, en ik kan het zo ergens naar toe sturen als je het wilt controleren. Dat jij namelijk een fusie ging doen met sensei03 moesten we van sensei03 horen, die poste dat opeens op het forum. Aangezien hein toen 2 of 3 dagen weg was, wat letterlijk in de pm staat die ik hiervoor heb gepost, was het voor mij onduidelijk of hij door ging.
Ik heb toen tegen jou gezegd dat jij hein grotendeels mocht internen als hij ging stoppen, maar dat ging hij niet. Maar de nap die we hebben gekregen van 'jou' kregen we via de post op het forum van sensei03. En dat gold toen alleen voor mij en flexz9, want hein had vv gedropt, gezegd dat hij ging stoppen, maar kwam na 2 of 3 dagen weer terug. Dus daarom toen tegen hein gezegd dat hij met jou apart wat moest afspreken, en die 'afspraak' is wat je in de pms van mijn vorige post zag.

Koning dromedaris IX 07.10.19 10:52
je hebt sensei een aanbieding tot fusie gedaan ja?

Koning dromedaris IX 07.10.19 11:26
Maar [player]hein[/player] ligt best aansluitend op sensei, dus van mij mogen jullie die internen, heb je gelijk een mooi front.

Koning dromedaris IX 07.10.19 17:04
Hein heeft helaas de vv uitgenomen, en heeft wellicht besloten om door te gaan spelen, omdat die grote aanval van apollo uitbleef, en ik notuff front clears en edels heb gecrippled

Pm aan hein van toen

Koning Dromedraris op 07.10. om 16:56 uur

Volgens mij vind hij de stam niks. Ik weet het niet precies, ik ga me er ook niet in verdiepen.

Maar dat sensei leaved is wel een dingetje. Ik en flex hebben een nap gekregen van el proffesor, maar we weten niet zeker of hij die ook met jou wil aangaan. Vooral omdat el professor graag met apollo wil fronten

Hein op 07.10. om 16:57 uur

ow oke das minder
zal is even polsen
maar wordt sensi co speler daar ?
 

DeletedUser80235

Guest
Lijkt me nogal logisch dat degene die de stam leaved dat op het forum gooit.... Ik heb de PM's niet meer en of het er nou op de letter staat of niet, het was gewoon een stab en dat weet je net zo goed als ik. De NAP sloot ik met jou en daarmee ook met Hein. Bedoel, anders was Hein al lang target geweest als je onze clusters zag.
 

DeletedUser80537

Guest
Ik had best met Merc willen doorgaan, maar als mijn halve stam wordt geedeld

Toen ik eenmaal op het account van El Profesor kwam en de PM's zag van jou aan El Profesor kreeg ik anders een hele andere indruk. Je gaf mijn support bevelen door (je kopieerde ze gewoon in PM naar mijn vijand), zei dat El Profesor mij makkelijk kon edelen en gaf mijn onlinetijden prijs aan El Profesor terwijl wij gewoon samen in Merc. zaten. Bovendien zei je tegen mij dat je de VV niet kon pakken omdat je niet kon, terwijl ik daarna in PM las ik dat je geen zin had om Sensei's VV te pakken voor 2 uurtjes ondanks dat je gewoon beschikbaar was. Als je dus écht door had gewild met Merc. had je die PM's niet gestuurd naar mijn directe vijand en had je die VV gepakt terwijl je gewoon beschikbaar was....
 
Reactiescore
1.094
Ik heb de PM's niet meer en of het er nou op de letter staat of niet, het was gewoon een stab en dat weet je net zo goed als ik. De NAP sloot ik met jou en daarmee ook met Hein. Bedoel, anders was Hein al lang target geweest als je onze clusters zag.

Hein leek gestopt dat was bekend, naar wat ik begrepen heb en op het forum stond gold dat niet voor Hein omdat we aannamen dat Hein gestopt was en jij hem kon internen. Maar dat heb ik dus net ook al gezegd. Verder verwijs ik je door naar de PM conversatie die ik net plaatste, daarin vraagt hein toch duidelijk hoe het verder gaat nadat Sensei werd opgenomen.

Toen ik eenmaal op het account van El Profesor kwam en de PM's zag van jou aan El Profesor kreeg ik anders een hele andere indruk. Je gaf mijn support bevelen door (je kopieerde ze gewoon in PM naar mijn vijand), zei dat El Profesor mij makkelijk kon edelen en gaf mijn onlinetijden prijs aan El Profesor terwijl wij gewoon samen in Merc. zaten. Bovendien zei je tegen mij dat je de VV niet kon pakken omdat je niet kon, terwijl ik daarna in PM las ik dat je geen zin had om Sensei's VV te pakken voor 2 uurtjes ondanks dat je gewoon beschikbaar was. Als je dus écht door had gewild met Merc. had je die PM's niet gestuurd naar mijn directe vijand en had je die VV gepakt terwijl je gewoon beschikbaar was....


Ho, wel even de nuance in brengen. Ik nam aan dat El prof jou makkelijk kon edelen, dit n.a.v. je tegemakkelijk gefaalde aanval op El prof zelf, en je geringe stamparticipatie en stamactiviteit.
Ik heb jou ondersteuningsbevelen op je eigen dorp wat? 5 minuten van te voren gekopieerd. El prof had dus niets meer kunnen doen.

Dat ik jou vv niet wilde doen was niet omdat ik geen zin had maar omdat ik Ajax ging kijken. Staat letterlijk in die PM met El proffesor. Again, als je een accountje maakt op de wereld stuur ik het zo ergens naar toe?

Jij groeide niet, deed kansloze aanvallen zonder je stam op de hoogte te brengen, je deed geen vv, weinig ondersteuning, pas toen je er zelf baat bij ging hebben (door op el prof te spelen). Over jou was ik wel uit dat ik niet met je door wilde ja.
Babsbil en hein hebben ook commentaar op jou gehad overigens, maar dat wist je zelf ook wel.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Nuja is vrij makkelijk dit, een zegt welles, ander zegt nietes alleen de ene geeft bewijs en de ander niet.
 
Reactiescore
326
Weer een wereld gestart die al beslist was vanaf het begin!!!!!
Je zou bijna denken dat jullie gewoon trash zijn

giphy.gif
 

DeletedUser81386

Guest
Nee. Dat staat daar niet in, en ik kan het zo ergens naar toe sturen als je het wilt controleren. Dat jij namelijk een fusie ging doen met sensei03 moesten we van sensei03 horen, die poste dat opeens op het forum. Aangezien hein toen 2 of 3 dagen weg was, wat letterlijk in de pm staat die ik hiervoor heb gepost, was het voor mij onduidelijk of hij door ging.
Ik heb toen tegen jou gezegd dat jij hein grotendeels mocht internen als hij ging stoppen, maar dat ging hij niet. Maar de nap die we hebben gekregen van 'jou' kregen we via de post op het forum van sensei03. En dat gold toen alleen voor mij en flexz9, want hein had vv gedropt, gezegd dat hij ging stoppen, maar kwam na 2 of 3 dagen weer terug. Dus daarom toen tegen hein gezegd dat hij met jou apart wat moest afspreken, en die 'afspraak' is wat je in de pms van mijn vorige post zag.

Koning dromedaris IX 07.10.19 10:52
je hebt sensei een aanbieding tot fusie gedaan ja?

Koning dromedaris IX 07.10.19 11:26
Maar [player]hein[/player] ligt best aansluitend op sensei, dus van mij mogen jullie die internen, heb je gelijk een mooi front.

Koning dromedaris IX 07.10.19 17:04
Hein heeft helaas de vv uitgenomen, en heeft wellicht besloten om door te gaan spelen, omdat die grote aanval van apollo uitbleef, en ik notuff front clears en edels heb gecrippled

Pm aan hein van toen

Enige wat je hieruit van kan opmaken is dat er berichten ontbreken en timegaps zijn :p
 
Reactiescore
1.094
Enige wat je hieruit van kan opmaken is dat er berichten ontbreken en timegaps zijn

Hoe bedoel je? El proffesor claimt dat er in een pm wisseling tussen hun en ons een afspraak is gemaakt voor een nap tussen Merc en El prof. Dat is bericht is er niet, want het bericht over die met de fusie tussen el prof en sensei03 + de nap voor merc stond op het stammenforum. Er is dus geen nap besproken in de pm wisseling. Ik kan simpelweg niet een bericht laten zien dat er gewoon niet is, dat lijkt me toch vrij duidelijk?

Mijn pm hier waarin ik vraag of ze sensei03 een aanbieding tot fusie hebben gedaan, getuigt dus dat ik het elders van gehoord moet hebben. Dus bevestigd dit in zekere zin mijn verhaal.

Vervolgens claimen ze dus dat die nap voor heel Merc gold, maar dat was ook niet waar, want zoals in deze pms te lezen is, kregen we de indruk dat Hein was gestopt. En als Hein was gestopt mochten hun Hein edelen, een nap voor een intern die zij zelf mochten edelen lijkt me toch wel heel kansloos?

Vervolgens laat ik ook nog een PM zien waarin ik Hein specifiek opdraag dat ze El proffesor moeten aanspreken, en Hein's antwoord waarin hij dat gaat doen. En dat brengt ons weer terug bij mijn eerste post; https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/golden-awards.203327/post-6349268
Waarbij de 'echte' nap afspraken tussen Hein en El proffesor stonden, en zoals je kan zien zijn die nu niet bepaald concreet te noemen. Dus zijn naar mijn idee de claims dat Hein El proffesor gestabt heeft vrij uit de lucht gegrepen, laat staan de claims dat wij Hein hebben opgedragen dat te doen.

En again ik wil de rest van de gesprekken met El prof en hein zo naar iemand door sturen, maar je gaat 0,0 iets concreets vinden over een nap tussen hun en Hein, behalve dan wat ik hier post. En zoals je kan zien, rommelen El proffesors claims van bepaalde gebeurtenissen aan alle kanten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Nooit verwacht dat jij ging stabben. Jammer dat tw die richting uitdraait!
 
Reactiescore
1.094
Flikker op rob
 
Reactiescore
1.094
Omdat nu de wereld zijn einde nadert, de eindfase is ingegaan zal ik nieuw lijstje posten

Beste speler: Seventh Sentinel hebben 1 dag een wat mindere dag gehad, maar konden zich de dag erna dubbel en dwars revancheren. Naar mijn idee actief en sterk acc
Beste stam: Leon weinig twijfel over mogelijk
De beste stam speler: Phuture Noize hebben zoveel off en deff gegeven aan de stam, en konden zelf in een moordend tempo dooredelen. Verder Jens & Cabbie voor hun inzet bij SoL en waren ook niet de beroerdste om attacks te sturen als daarom werd gevraagd. En de vv's van Klompvoetje mogen ook niet vergeten worden.
Het grootste ego: Dechilled op het forum trashtalken tegen Pony over weggespeeld zijn, om 3 dagen later zelf 50% van al zn dorpen te verliezen, en dat terwijl zijn eigen stam al iets van -200 stond tegen Leon. Kansloos.
Beste leider: In theorie kan hier maar 1 naam staan en dat is Jens. Leon heeft niet echt een leider, en Jens (Jens en Yoshi) hebben er toch voor gezorgd dat zij een overwinning kunnen claimen. Een goeie zet naar mijn idee.
Slechte leider: Ik wil Pimsie niet per se de slechtste leider noemen, maar ik vind/vond de punten waarop hij beste leider werd genoemd nou niet echt overtuigen. Ik bedoel ja, hij heeft zijn 'stam' gered, maar Optic is ook iets van 3 keer half gevallen, daarnaast blijf ik me toch verbazen met de beslissing tot fusie met Taart. Inmiddels heeft zich al een handvol spelers kenbaar gemaakt te zijn gestopt omdat in 1 of andere vorm van deze fusie ze geen toekomst meer zagen of zin meer hadden.
Meest overschatte stam: Er staat hier 1 stam voor mij bovenuit, en dat is -V- toen deze nog bestond. Hebben zich toch behoorlijk laten kennen, en van hun slechtste kant laten zien. Onder andere naar OSRS zeer twijfelachtig gehandeld, ook richting Taart toen ze nog een BG hadden met elkaar vs Optic, dat was ook zeer dubieus. Om vervolgens samen te smelten met Space; de stam die de spelers van -V- uitmaakte voor kleuters en niveau peuter aanvallen. En dat was ook correct, anti-snipes van scouts, fake treinen van 12 uur loopafstand, massa's plannen op accounts waar je 4 uur + edelafstand op hebt. En als je dan attacks tegenkrijgt je hele account 5x laten clearen, pas als de meeste attacks zijn geweest en een dorpje of 30 is verloren, inloggen en die 10 edels snipen of blocken, of je vv afgeven om Optic/ Taart dat te laten doen.
-V- en in latere vorm Space, heeft niets anders gedaan dan als een stel defensieve schapen wachten tot ze geslacht werden. Alleen vanuit de inactiviteit van leonpold en gebrek aan edels bij PN bleven ze nog in leven. Zielig, en ook zeers betreurenswaardig dat men met deze stam verder ging samenwerken. Alles voor de wereldwinst.
Meest onderschatte stam: Denk dat onderschat werd hoe snel RT/Leon, kon edelen door geen deel uit te maken van de oorlogen. Hebben daardoor een flinke kwantiteit kunnen creeren
Meest overschatte speler: Ik had van Marter verwacht dat ze hadden geleerd nav de vorige CL, ook met extra versterkingen. Dat viel tegen, enja wie de bal kaatst, kan hem 5x harder terug verwachten.
Meest onderschatte speler: Kevin0162/ Kiko brain met c-snipes en gewone snipes viel dat gewoon op voor zo'n onbekend acc
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: nvt.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Grootste gedeelte van dat hypocriete Taart, onbetrouwbare Heavyfrost & de zielige spelers van -V-
Mooiste speler naam: zie vorig lijstje
Mooiste stam naam: Leon
Favoriete forum poster: .Howlin
Minst favoriete forum poster: Dechilled
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Marter
Mooiste profiel foto van spelers: zie vorig lijstje
Mooiste profiel foto van stammen: zie vorig lijstje
Grootste blunder: Weer beginnen
Mooiste actie van de wereld: Marter koekje van eigen deeg geven geeft toch wel een goed gevoel
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Fun fact: toen de beslissing werd gemaakt voor de fusie met Taart, zat ik in mijn tentamen week. Heb daar dus 0 mee te maken gehad.

En ja, tja. Vraag me af of iemand met deze hoop ellende in Optic niet 3x was gebroken haha.
 
Bovenaan