Golden Awards

Reactiescore
3.540
Ik moest wel van Sem nog even vermelden dat abuser noobs zijn, anders gaan ze zweven.

CACTURNE BETER DAN ABUSER

Je weet dat een lijstje pro is als een stam bij onderschat en overschat wordt neergezet :eek:

Dit valt nog wel te beargumenteren. Cave! staat gewoon rang 2, er zijn zat mensen die zien dat en denken dat Cave! op gelijke voet staat met One. en Walk. Echter, zoals Vleesje ook aangeeft, staan ze op deze rang door twijfelachtige recruits en laf spel van een aantal verschrompelde stierenballen in deze stam, waardoor ze dus overschat worden door de mensen die ze als rechtvaardige nummer 2 zien.

Maar ze worden ook onderschat, met name door One. en Walk. spelers (myself included). In mijn ogen zijn het een stel verbrande pannenkoeken bij elkaar die op puur geluk en vuil spel nog mee mogen doen aan w69, en als ze deftig front hadden met ons waren ze als sneeuw voor de zon verdwenen. Echter, ik weet ook dat er gewoon goede spelers tussen die stam vol wandelende balzakken zitten, die door verkeerde levenskeuzes in deze stam terecht zijn gekomen (looking at you, Ken). Dus dat het natte tosti's zijn is een feit, maar dat betekent niet dat ze allemaal niet kunnen TW'en.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.283
Ps: Excuses aan al diegene van One/cave die zich aangevallen voelen door mijn lijstje dat gemaakt is met een Walk brilletje. Objectief blijven kan gewoon niet steeds als je vooral spelers/mogelijkheden van je eigen zijde kent. Ga me ook ni neerschieten als ik dingen zeg die nergens op slaan, ik sta tenslotte onder de rubriek 'dikste wannabe'.

Woelahhhh ik schiet je :D
 
Reactiescore
141
Meest onderschatte speler:
We like turtles: Kan dit niet echt goed onderbouwen maar ik heb het gevoel dat ze veel actief zijn, weten wat ze doen en daarbij ook nog eens vaak vvs nemen. Hun rang doet wat afbreuk aan hun kunnen lijkt me maar dat komt nog wel goed.
Lobi <3
 
Reactiescore
2.386
Bedankt voor alle benoemingen <3
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Beste speler: Heb lang moeten zoeken naar een deftig account op deze wereld, maar zal dan toch maar voor schedel. Ben zeker dat ze nu gaan vv'en als er incs komen bij mij als dank voor deze honorabele vermelding.

Beste stam: Vanaf onze hope and despair actie klaar is en Cacturne eindelijk bij One. zit voor de overblijvende walk noobs te stabben, zal One. zeker de beste stam zijn. Maar tot die tijd is het Walk helaas

De beste stam speler: Mathieu van skedel omdat hij ook Belg is en in de stam speelt. Goed aant vv'en ook en praat af en toe ook op skype, aangenaam! Ook een vermelding voor kevin omdat hij vaak foto's zet van zen puppy die hij niet wou maar verliefd op blijkt te zijn

Het grootste ego: Ik vind niet dat er ego's rondlopen op de wereld, elk team lijkt heel bescheiden te zijn!

Beste leider: Warre, bedankt voor alle illegale bots die je maakt voor de stam! Zo kunnen we heel wat bereiken en een voorsprong opbouwen tov andere stammen! Zieke nerd ben je ook met al dat programmeren. Misschien eens een vriendin zoeken?

Slechte leider: Mensen die geen cf of vv regels willen afspreken, voel je maar aangesproken! @leiding van one. Al verdienen ze wel credits om Anton te laten stoppen. Goed gedaan, petje af hoor jongens. Zo blijkt dat zelf de vijanden mee willen bouwen aan een leukere omgeving voor iedereen!

Meest overschatte stam: De mb stam van One. Als je al niet in de main stam kunt komen dan moet je weg ontzettend hard zuigen sorry

Meest onderschatte stam: One. We zeggen allemaal wel eens dat het stuk voor stuk noobs zijn maar volgens mij kunnen sommigen daar wel echt nog tribalwarsen. Succes jongens jullie kunnen dit

Meest onderschatte speler: Gentleman. Ookal staan ze nog niet in de top25 van een wereld wat echt een belachelijk slechte prestatie is, zuigen alle OD stats, lijkt het soms aan hun manier van posten en schrijven in de stamchat alsof ze nog geen beschutte werkplaats binnen geraken, schijnt dat ze kunnen tribalwarsen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Weinig mensen kunnen mij bekoren waar ik nog niet mee samenspeel. Zal dan maar gaan voor @Young Grafito zodat er ook eens een noob uit Fuifje een vermelding krijgt!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Kan met iedereen goed overweg, is het niet voor leuke gesprekken is het voor fun banter. Ben dan ook een makkelijk persoon in de omgang!

Mooiste speler naam: Kalm Met Die Vodka. Mooi. Al blijf ik me afvragen of het niet wodka is aangezien de rest van je naam ook in het nederlands is?

Mooiste stam naam:
Ze sucken allemaal, ik kan stamloze spelers geen ongelijk geven. Je wilt maanden aan een stuk een wereld spelen op dit kutspel, en dan ga je nog onder zo een stamnamen spelen? Hoe inspiratieloos zijn sommige stamoprichters toch wtf.

Het tofste topic:
Spotprenten. Waar iedereen samen eens een specifiek account kan uitlachen, schept een band ook!

Het domste topic: Iedereen gaat toch overal off topic dus elk topic is gewoon hetzelfde toch?

Favoriete forum poster:
Mijn grote steun en toeverlaat Sem. Kwam laatst nog likes vragen in account chat maar hij kan wel echt grappig posten ook. Altijd een plezier als ik op mijn favoriete internetforum kom, en ik zie zijn naam passeren bij de reagerende gebruikers! Heil semen

Minst favoriete forum poster: Ben bang dat mijn post te veel tekens gaat bevatten dus ik zal hier maar niet aan beginnen!

Mooiste actie van de wereld:
Een of ander irrelevante dame uitschelden in wereldchat. Blijkbaar bij iedereen wat gevoelens losgewekt toen maarja kan gebeuren toch?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
769
K*t lijst maar krijgt een like
 
Reactiescore
769
ps dit lijstje is niet serieus

Beste speler:
Cacturne
Beste stam: de stam waar cacturne in zit tuurlijk
De beste stam speler: wie anders dan cacturne
Het grootste ego: abuser tuurlijk is sws niet beter dan cacturne
Beste leider: geen cacturne is geen leider
Slechte leider: elke stam zonder cacturne
Meest overschatte stam: Walk cacturne is geen leider
Meest onderschatte stam: Cacturne zijn stam want ze hebben cacturne
Meest overschatte speler: iedereen behalve cacturne
Meest onderschatte speler: Cacturne het zijn goden
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cacturne
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Abuser
Mooiste speler naam:Cacturne
Mooiste stam naam: bestaat niet omdat het geen cacturne heet
Het tofste topic: elke topic waar cacturne reageert
Het domste topic:
Favoriete forum poster: cacturne
Minst favoriete forum poster: Abuser
Dikste wannabe op het forum: Abuser
Dikste wannabe in het spel: Abuser

Meest belovende speler voor de toekomst: cacturne
Meest belovende stam voor de toekomst: cacturne
Mooiste profiel foto van spelers: cacturne
Mooiste profiel foto van stammen: cacturne
Grootste blunder: cacturne niet invite voor de stam
Mooiste actie van de wereld: cacturne die walk toetreed
 

DeletedUser74418

Guest
ps dit lijstje is niet serieus

Beste speler:
Cacturne
Beste stam: de stam waar cacturne in zit tuurlijk
De beste stam speler: wie anders dan cacturne
Het grootste ego: abuser tuurlijk is sws niet beter dan cacturne
Beste leider: geen cacturne is geen leider
Slechte leider: elke stam zonder cacturne
Meest overschatte stam: Walk cacturne is geen leider
Meest onderschatte stam: Cacturne zijn stam want ze hebben cacturne
Meest overschatte speler: iedereen behalve cacturne
Meest onderschatte speler: Cacturne het zijn goden
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cacturne
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Abuser
Mooiste speler naam:Cacturne
Mooiste stam naam:
bestaat niet omdat het geen cacturne heet
Het tofste topic: elke topic waar cacturne reageert
Het domste topic:
Favoriete forum poster: cacturne
Minst favoriete forum poster: Abuser
Dikste wannabe op het forum: Abuser
Dikste wannabe in het spel: Abuser
Meest belovende speler voor de toekomst: cacturne
Meest belovende stam voor de toekomst: cacturne
Mooiste profiel foto van spelers: cacturne
Mooiste profiel foto van stammen: cacturne
Grootste blunder: cacturne
niet invite voor de stam
Mooiste actie van de wereld: cacturne die walk toetreed

Opzich redelijk lijstje, maar zoals altijd te weinig cacturne vermeldingen :/
 
Reactiescore
2.509
Waarom gebruik je twee kleuren groen?
 
Reactiescore
3.540
Waarom gebruik je twee kleuren groen?

Niet zo racistisch naar cactussen toe, niet iedere cactus heeft dezelfde groene tint.

ps dit lijstje is niet serieus

Beste speler:
Cacturne
Beste stam: de stam waar cacturne in zit tuurlijk
De beste stam speler: wie anders dan cacturne
Het grootste ego: abuser tuurlijk is sws niet beter dan cacturne
Beste leider: geen cacturne is geen leider
Slechte leider: elke stam zonder cacturne
Meest overschatte stam: Walk cacturne is geen leider
Meest onderschatte stam: Cacturne zijn stam want ze hebben cacturne
Meest overschatte speler: iedereen behalve cacturne
Meest onderschatte speler: Cacturne het zijn goden
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cacturne
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Abuser
Mooiste speler naam:Cacturne
Mooiste stam naam:
bestaat niet omdat het geen cacturne heet
Het tofste topic: elke topic waar cacturne reageert
Het domste topic:
Favoriete forum poster: cacturne
Minst favoriete forum poster: Abuser
Dikste wannabe op het forum: Abuser
Dikste wannabe in het spel: Abuser
Meest belovende speler voor de toekomst: cacturne
Meest belovende stam voor de toekomst: cacturne
Mooiste profiel foto van spelers: cacturne
Mooiste profiel foto van stammen: cacturne
Grootste blunder: cacturne
niet invite voor de stam
Mooiste actie van de wereld: cacturne die walk toetreed

Dit is nou nog eens een mooi objectief lijstje, denk dat dit lijstje wel accuraat is in vergelijking met de realiteit!

Terecht ook:
ce1aa395ae9f71c6e55c3fd4463ac211.png
a1104de1af3e1ddb01264c07e5aa1de1.png
e808d691f5488a59dcb7a007bbc57912.png
c948999eab2fa798e234fb68f3d72c25.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
743
Zal tegen de slaap ook maar een lijstje proberen maken, do NOT shoot the Turtle plz :c

Beste speler: Dit vind ik een moeilijke, Ik ben er van overtuigd dat Cacturne, Abuser, Schedel een zwaar front tegemoet gaan tegen AapjeKlapKlap, discovered by accident, The American Sniper en Celtic Warrior. Dit gaat een heel interessant front worden volgens mij, hierdoor krijgen zij deze nominatie.
Beste stam: hier heb ik eigenlijk geen mening in. Zowel Walk als One hebben goede kaarten, maar mogen niet ontkennen dat Cave! er zeker en vast ook niet slecht uit ziet (los gekeken van hun ietwat vage acties).
De beste stam speler: Hier wil ik 3 mensen nomineren binnen Walk. matthieu van Schedel, Twan en Johan van Ayvamos. Elke keer als er Intern een VV gevraagd word, zijn zij er als de kippen bij om deze op hun te nemen. Ook hoor ik veel goeds over de spelers van The American Sniper.
Het grootste ego: Laurens, niet slecht bedoeld vriend maar het siert je wel ;)
Beste leider: Ik ken andere leiders niet zo goed. Al vind ik dat Warre en Jordi van Walk een prachtige premade gemaakt hebben en het beide wel goed doen op hun eigen manier. Ook hoor ik wederom dat The American Sniper het binnen One. goed doet.
Slechte leider: Vind dat de leiding van Cave! altijd wat laks is met de vage acties van hun stamleden. Zeker en vast ruimte voor verbetering aan die kant van de wereld!
Meest overschatte stam: H. Sorry boys, niet gedacht dat jullie zo snel weg gingen zijn..
Meest onderschatte stam: Ik denk dat best veel mensen Fuifje onderschatten. graag wil ik toch zeggen dat ze het prima volhouden ondanks niet zo groot te zijn als de rest en een k*t ligging te hebben.
Meest overschatte speler: Le Roy, jullie hadden een goede groei, en dan bij de eerste massa gelijk vallen als een steen.. Best jammer, had graag wat meer gezien van jullie.
Meest onderschatte speler: The Guru, komop gasten, het begin was wat moeizaam en ging niet zo makkelijk, maar laat eens zien dat jullie het kunnen! Ik weet iig dat jullie kwaliteit hebben op dat account!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Spelers van Walk., The American Sniper lijkt me ook wel leuk en Mystery men lijkt me zeker en vast ook wel een leuk team.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant, Discovered By Accident, de geitenbijters en Freyr44. Sorry guys, maar ik denk gewoon niet dat het zou klikken tussen ons.
Mooiste speler naam: kalm met die vodka, wie houd er nu niet van vodka :0
Mooiste stam naam: Ik vind sommige wel oke, maar niks bijzonders.
Het tofste topic: Spotprentjes en Golden awards, altijd leuk om veren in je reet te krijgen :D Ook zijn de wedstrijdjes altijd leuk om te lezen en aan mee te doen!
Het domste topic: Farmtopic heb ik nooit echt begrepen.
Favoriete forum poster: Teveel om op te noemen
Minst favoriete forum poster: Coruscant, je ging wat diep in op dat gedoe omtrent het boosten. Voor de rest niks op aan te merken.
Dikste wannabe op het forum: Ga ik geen woorden aan vuil maken.
Dikste wannabe in het spel: Ga ik geen woorden aan vuil maken.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat zowel de meeste spelers van One. als spelers van Walk. hier kans op maken. Al denk ik dat The Guru en theprophecy nog lang niet alles uit de kast gehaald hebben!
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik verwacht een leuke 3 stammen strijd tussen Walk, Cave! en One.
Mooiste profiel foto van spelers: Vind het plaatje van Cacturne wel nice!
Mooiste profiel foto van stammen: Ik vind die van Walk. wel mooi gemaakt. Al ben ik eerder een fan van het plaatje van Fuifje, komop, wie houd er nu niet van een fuifje :D
Grootste blunder: het account Vamos die een groot stukje naar achteren geduwd werd door AapjeKlapKlap en Co.
Mooiste actie van de wereld: De Blitz op Vamos was mooi gedaan, al was de blitz van cacturne en Abuser op Discovered By Accident zeker en vast niet verkeerd!

Zo, dat was mijn lijstje!
En never forget,
WE ALL LIKE TURTLES!!!!!!!
 
Reactiescore
3.540
De beste stam speler: Hier wil ik 3 mensen nomineren binnen Walk. matthieu van Schedel, Twan en Johan van Ayvamos. Elke keer als er Intern een VV gevraagd word, zijn zij er als de kippen bij om deze op hun te nemen. Ook hoor ik veel goeds over de spelers van The American Sniper.

Hier mag je ook jezelf neerzetten hoor <3
Wat jij hebt gedaan voor Vamos mag niet vergeten worden (ahum, ik was het vergeten bij het maken van mijn lijstje :oops:)
 
Reactiescore
743
Alle lof voor almhof (kwarktas rijmde niet :D).
Thanx voor de vele nomi’s @We Like Turtles.!
Lekker lijstje voor een schildpad ❤️

Goede dingen mogen ook gezegd worden natuurlijk ;) Ik heb het lijstje zo min mogelijk met oogkleppen proberen maken :p duurde gewoon even #schilpadden zijn baeeeee.

Hier mag je ook jezelf neerzetten hoor <3
Wat jij hebt gedaan voor Vamos mag niet vergeten worden (ahum, ik was het vergeten bij het maken van mijn lijstje :oops:)

Moh, dan hoop ik dat ik in je volgend lijstje sta? :engel: Ik nomineer mezelf liever niet, dat vind ik beetje dubbel :D
 
Bovenaan