Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
239
Laat me niet lachen. Als je een klein beetje onderzoek hebt gedaan weet je dat die ene gehypte stab in Snow gebeurde en niet in de stam van Dimitri destijds. Eén ding is in iedergeval zeker met Dimitri in de stam zitten is een stam zonder gezeik maar gewoon leuke sfeer onder mekaar waar veel stammen op stuk lopen, eh ice;)


Hey,

Leuk om dit te lezen!
Bedankt!!!

Even ter verduidelijking, 404 heeft nooit zen leden gestabbed, heb de leden die wouden stabben meteen gekicked toen het verhaal aan het licht kwam.
Ze wouden mij mee in hun vernieuwde betere stam (snow) maar ik heb en zal men leden NOOIT in de steek laten.

Beetje zielig dat mensen die het verhaal niet kennen zo van hun toren blazen.
Ter verduidelijking, kakaka had in dit hele verhaal niets te maken, snap niet waar je die info zelfs haalt, compleet van de pot gerukt!

Als jullie willen is het misschien eens tijd dat jullie het echte verhaal horen maar dan helemaal rn zoals het is...?

Mvg
Dimitri
 
Reactiescore
300
Hey,

Leuk om dit te lezen!
Bedankt!!!

Even ter verduidelijking, 404 heeft nooit zen leden gestabbed, heb de leden die wouden stabben meteen gekicked toen het verhaal aan het licht kwam.
Ze wouden mij mee in hun vernieuwde betere stam (snow) maar ik heb en zal men leden NOOIT in de steek laten.

Beetje zielig dat mensen die het verhaal niet kennen zo van hun toren blazen.
Ter verduidelijking, kakaka had in dit hele verhaal niets te maken, snap niet waar je die info zelfs haalt, compleet van de pot gerukt!

Als jullie willen is het misschien eens tijd dat jullie het echte verhaal horen maar dan helemaal rn zoals het is...?

Mvg
Dimitri

Ja kom eens met het echte verhaal!!
 
Reactiescore
1.454
@BigBanana. , wat is het verhaal dan wel? Ben er wel benieuwd naar eigenlijk :)
 
Reactiescore
236
Hoe 1 post dit losmaakt te grappig voor woorden :p. Zelf ga ik niet terug lezen want is de verwachte antwoorden. Nee wij stabben niet nee wij wisten van niets. Is schuld van snow. 404 was leuk voor in te zitten en totaal niet verplicht dit te moeten zeggen ;). Is nogsteeds jou stam dat dit in gebeurt dus jouw probleem. Als ze samenzweren voor andere stam te maken liep er al lang iets fout daarbinnen. Reageer gerust maar lezen zal ik toch niet doen ^*
 
Reactiescore
239
Beste,


Het hele verhaal zoals jullie vragen:


Kleine intro voor de mensen die Pion nog niet (lang) kennen.

Op 02/03/2019 ben ik begonnen op w67,
Pion. is de stam die ik daar heb opgericht op 08/03/2019.
Heb daar een paar veelbelovende spelers uitgenodigd in de stam, die zijn er op in gegaan en we hadden meteen een mooie spelersbasis.

We stonden meteen redelijk hoog in de ranglijst en leken een stam te worden waar rekening mee ging moeten gehouden worden.
Echter lag er een stam van ongeveer dezelfde grote vlak naast ons, dat was de stam 404 - Page Not Found.

De stam 404 werd opgericht door Mulgrut en de stam bestond uit spelers die elkaar kenden uit TribalWars2 en vrienden.
Veel van deze spelers (zeker niet iedereen) waren onervaren en hadden niet de skills van de meeste spelers op w67.
Echter waren ze wel 100% betrouwbaar en gingen ze voor elkaar door het vuur.

Na een aantal dagen PM wisseling tussen Mulgrut & mezelf leek het ons een beter idee om in fusie te gaan dan dat we tegen elkaar zouden vechten.
Zo ontstond onze stam.

Mulgrut & ik werden leider en de leden waren gelukkig en er was een zéér goede sfeer.
Echter was er wel 1 speler die constant van alles een drama maakte en roet in het eten gooide.

Spelers die niet erg ervaren waren kregen tips en tricks, we leerden sommigen de kneepjes van het vak en deze spelers zijn tot op vandaag nog steeds goede vrienden en we spreken elkaar nog geregeld.

Onze stam werd al snel de nummer 1 stam van wereld 67.
Ookal kwam dit niet alleen omdat we een goede stam waren maar ook omdat er gewoon weinig andere 'degelijke' stammen waren.
(dat geef ik gerust toe, haha
tongue.gif
)

Na enkele weken kregen we meer en meer aanvragen om onze stam te joinen en op een bepaald moment hebben Mulgrut & ik beslist dat we een paar nieuwe leden gingen aannemen.
Deze spelers kwamen bij de stam, en zo werd onze nummer 1 positie nog meer versterkt.

De nieuwe leden waren in feite een versterking voor ons noordelijk stamcluster.
We hadden het plan om daar proberen door te breken.
Echter leek het onze noordelijk spelers niet te lukken om daar door te breken, onze oostenlijke spelers hadden een front met het toenmalige BABE en in het zuiden waren onze leden bezig met de RIM te securen.

Door dit alles was het moeilijk om het noorden veel te helpen met clearen en os.
De os die we konden zenden deden we natuurlijk.
In het noorden werden door onze nieuwste leden meer dorpen verloren dan gewonnen en dit zorgde op termijn voor een domper op de sfeer.
Het groepje leden die het laatste joinden in het noorden vormden een soort van apart groepje binnen de stam.

Na verschillende pogingen van Mulgrut & mezelf lukte het ons niet om deze leden meer bij de groep te laten horen, er waren al teveel harde woorden gevallen.
De speler Eric van account schedel leek op dat moment wel voor reden vatbaar en na veel en lange gesprekken is Eric dan uiteindelijk bij Mulgrut & mezelf in de leiding gekomen.

Op dat moment leek Eric ons een eerlijke, oprechte persoon met een goed spel inzicht & Mulgrut en ik hoopten om zo ook de brug te verkleinen tussen noord en zuid binnen de stam.

Echter heeft Eric na enkele weken helemaal de brug niet verkleind tussen noord & zuid maar alleen maar vergroot.
Uit het noorden & onder leiding van Eric wouden ze met een aantal leden een nieuwe stam starten om zich zo te ontdoen van de minder ervaren leden.
De minder ervaren leden gingen dan moeten kiezen tussen of MB worden of geinternd worden.

Ikzelf werd ook gevraagd om deel uit te maken van deze nieuwe stam.
Maar toen ik de plannen hoorde van wat er ging gebeuren met de andere leden heb ik ze meteen voor gek & labiel verklaard.
Heb deze 'overloop-leden' dan ook uit de stam ontslaan in samenspraak met Mulgrut.
Deze leden hebben dan de stam SNOW opgericht.
Ze hebben alle banden met Pion/404 opgezecht, hebben hun MB's gestabbed en zijn overal gaan lobbyen om te kijken waar ze konden joinen.

Gelukkig is geen enkele stam hierop ingegaan in eerste instantie.
De stam KKK is in die periode ook opgericht en heeft quasie meteen de aanval geopend op SNOW.
Uit leedvermaak vonden wij dat natuurlijk geweldig,
ze verloren dorpen aan de lopende band.


Dus dit was het verhaal zoals het is gegaan.
Mensen die zeggen die we uit elkaar zijn gegaan door de druk van KKK weten niet waarover ze praten, KKK had hier niets mee te maken.
Mensen die zeggen dat de leiding van Pion/404 de leden hebben gestabbed zijn ook niet helemaal correct.
Want we waren op dat moment met 3 leiders, Mulgrut, ik & Schedel.
Schedel was de enige leider die mee deed in deze stab & zelf mee deed in de organisatie ervan.

Ookal was Schedel toen nog niet zo heel lang leider toch wil ik mij excuseren.
Wat hij deed was ronduit schandalig.

Maar ook wil ik me volledig distancieren van heel deze stab.
Mulgrut & ik hadden NIETS te maken met deze stab, wij zijn gewoon bij onze leden gebleven.
Sommige van de w67 Pion/404 leden zijn nu opnieuw in onze stam gekomen op w70.
De meesten wel onder andere namen of met meerderen op 1 account.


Dit was het verhaal, als er nog vragen zijn hoor ik het graag.


_________________________
Met Vriendelijke Groeten,
Dimitri | Team BigBanana.
 
Reactiescore
111
Ik snap het niet goed, jullie beleid was dus gewoon enorm slecht?
 
Reactiescore
1.454
@BigBanana. Ben het we met @tim19 eens, jullie hebben belachelijk slecht beleid gevoerd waardoor jullie in deze situatie verzeilt zijn geraakt.
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
111

DeletedUser78710

Guest
@BigBanana. Je verhaal klopt inderdaad , ik heb toen ook met je in contact gestaan.
Snow heeft heel wat stabs uitgehaald in w67 , maar jullie hadden het noorden er nooit mogen bij halen als soort van recruit to win als jullie ze zo weinig konden ondersteunen.
Zo werd het voor ons een eenvoudige prooi , al is schedel wel een van de betere spelers die ik tegen kwam op w67.

Proud member of Kakaka
 
Reactiescore
239
@BigBanana. Je verhaal klopt inderdaad , ik heb toen ook met je in contact gestaan.
Snow heeft heel wat stabs uitgehaald in w67 , maar jullie hadden het noorden er nooit mogen bij halen als soort van recruit to win als jullie ze zo weinig konden ondersteunen.
Zo werd het voor ons een eenvoudige prooi , al is schedel wel een van de betere spelers die ik tegen kwam op w67.

Proud member of Kakaka

Kijk, een reactie waar ik wat aan heb en kan op reageren, dank daarvoor!

We hebben het noorden niet uitgenodigd als Recruit to win...
We wouden om dat moment onze toenmalige noordflank meer securen daar we in eerste instantie ons wouden concentreren op de zuide RIM en richting babe gaan.
Daar er toen nog geen sprake was van KKK en dat er in het noorden geen noemenswaardige stammen lagen leek het ons op dat moment perfect haalbaar voor die 5 nieuwe leden om zicht daar te gaan redden.
Spelers zoals Arco , ikzelf & nog een paar anderen hebben verschillende nachten & dagen de vv gedaan van schedel toen hij onder aanval lag, dus dat hij één van de betere spelers was die je tegenkwam is moeilijk te zeggen want je weet niet wie er toen op het acc zat ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
En, beginnen sommige stammen al een beetje vorm te krijgen of is alles nog ruk en is het te vroeg om over potentie te spreken?
 
Reactiescore
581
De definitieve stammen zijn nog niet gevormd. Mss dat 1-2 van de stammen in zijn huidige samenstelling blijven bestaan, de rest moet echt nog zijn definitieve vorm krijgen of nog gevormd worden.
 
Bovenaan