Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
69
Leuk dat je leven in het forum wil houden maar vind dit een zeer bijzondere post. Je spreekt over de "topstammen" die je ziet, maar 3 van de 4 stammen kan je nu al afschrijven. De enige stam uit dit rijtje die er in mijn ogen redelijk uitziet is Pion en zelfs die stam zou ik nog in twijfel trekken. Persoonlijk zou ik de stammen (enkel gebaseerd op kennis van accounts, en laten we eerlijk zijn, dat is ook het enige wat je nog kan doen in dit stadium) rangschikken als:

1. Tring
2. Pion
3. Kakaka (zelfs als ze enkel PP zouden farmen zouden ze deze wereld kunnen winnen)
4. N-S
5. DIE

Over het algemeen oogt dit als een ontzettend zwakke wereld als ik kijk naar de top50 accounts op dit moment.

Het was ook enkel om het forum wat leven in te blazen bedoeld. ;)

Waarom schrijf je die andere stammen btw al af?

En bedankt voor de vernoeming :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
853
Het was ook enkel om het forum wat leven in te blazen bedoeld. ;)

Waarom schrijf je die andere stammen btw al af?

En bedankt voor de vernoeming :D
Erg simpel, ik ken enkele accounts en de rest niet over het algemeen zegt dat vaak al genoeg :p

Daarbij bestaat LIT+L.I.T uit 20 spelers wat genoeg zegt over de leiding van die stam.
 
Reactiescore
489
Wat wil het zeggen dan? :p

Jullie liggen allemaal lekker bij elkaar, de rim zouden jullie makkelijk kunnen veroveren lijkt me. Maar je ligt wel met 20 spelers op een klein gebied dus zullen snel vastliggen. Dus zullen er fusies en interns snel aan de orde zijn denk ik :p
 
Reactiescore
853
Wat wil het zeggen dan? :p
Dat je die vraag moet stellen is al tekenend:D

Laten we het erop houden dat massastammen met noobs geen kans meer maken tegenover de stammen met mensen die daadwerkelijk weten hoe ze moeten spelen.
 
Reactiescore
237
Dat je die vraag moet stellen is al tekenend:D

Laten we het erop houden dat massastammen met noobs geen kans meer maken tegenover de stammen met mensen die daadwerkelijk weten hoe ze moeten spelen.

Grappig dat je spelers als noobs beschouwd als jij ze niet kent.
Maar we zullen het uiteindelijk wel zien.
Tuurlijk is er de kans dat de mensen die "weten hoe ze moeten spelen" ons weg spelen. Maar die conclusie kan pas aan het einde gemaakt worden.
Onderschatting is in dit geval makkelijk gemaakt denk ik ;)
 
Reactiescore
1.454
Grappig dat je spelers als noobs beschouwd als jij ze niet kent.
Maar we zullen het uiteindelijk wel zien.
Tuurlijk is er de kans dat de mensen die "weten hoe ze moeten spelen" ons weg spelen. Maar die conclusie kan pas aan het einde gemaakt worden.
Onderschatting is in dit geval makkelijk gemaakt denk ik ;)

Ervaren spelers kunnen heel snel zien wie noob zijn en wie niet...
 
Reactiescore
853
Grappig dat je spelers als noobs beschouwd als jij ze niet kent.
Maar we zullen het uiteindelijk wel zien.
Tuurlijk is er de kans dat de mensen die "weten hoe ze moeten spelen" ons weg spelen. Maar die conclusie kan pas aan het einde gemaakt worden.
Onderschatting is in dit geval makkelijk gemaakt denk ik ;)
Onzin, als je daadwerkelijk denkt dat onderschatting een ding is op de huidige werelden vraag ik me af hoeveel werelden je gespeeld hebt. Ik kan je uit ervaring vertellen dat LIT in huidige formatie nooit in aanspraak zal komen voor de wereldwinst.
 
Reactiescore
237
Onzin, als je daadwerkelijk denkt dat onderschatting een ding is op de huidige werelden vraag ik me af hoeveel werelden je gespeeld hebt. Ik kan je uit ervaring vertellen dat LIT in huidige formatie nooit in aanspraak zal komen voor de wereldwinst.

Ik heb genoeg werelden gespeeld.
We gaan het zien hoe LIT zich zal ontplooien op deze wereld. Ik ben er in iedergeval wel klaar voor om uiteindelijk je ongelijk te kunnen bewijzen :)
 
Reactiescore
853
Ik heb genoeg werelden gespeeld.
We gaan het zien hoe LIT zich zal ontplooien op deze wereld. Ik ben er in iedergeval wel klaar voor om uiteindelijk je ongelijk te kunnen bewijzen :)
500 punten halen telt niet als spelen he
 

DeletedUser80984

Guest
Laten we er 500k van maken
Ben ik even blij dat ik er al een groot aantal uit LIT ken die deze ervaring hebben. Zal vast een topstam worden dan:p En wie ga ik lekker niet aan je neus hangen ;)

Oftewel, valt volgens mij eerste tijd idd nog niet echt in te schatten wie er leuk mee gaat doen om de winst, al blijft het wel interesant om naar te kijken..
 

DeletedUser76175

Guest
upload_2019-9-19_20-41-30.png
fightrabbit had ook op zijn profiel staan dat hij onder bescherming stond van .Psychedelic Nurse.
Het lijkt me sterk dat BigBanana. dit niet is opgevallen. In ieder geval, leuke actie van Pion.
 
Bovenaan