Stelling van de Dag

Reactiescore
1.365
Iedereen die ff ''volwassen'' wilt doen..
Donders man, ga fulltime klager worden.
Als je humor niet snapt, zeg het dan 1x en ga er niet over doorzagen.
En elkaar op spelling afkraken is gewoon dom gedrag, omdat je geen excuses meer hebt.
 
Reactiescore
634
Schijnbaar is W69 AF te gezellig.
Zelfs spelers die er niet spelen komen posten :)
 
Reactiescore
1.585
Reactiescore
1.037
Fijne dude wel. Zit nog steeds in onze Classic chat en verschijnt af en toe eens.

Z'n Skype is broken, maar oké

In eerste instantie denk ik inderdaad aan een generatiekloof, vroeger werd het zelden gebruikt en beide draaien we lang mee en daarbij hebben we dezelfde mening erover zoals nu blijkt.
Moet er wel bij zeggen, dat als ik actief zou spelen en andere doen het, zal ik het ook moeten overwegen om mee te draaien lijkt me. Zoniet, dan zou het verschil te groot zijn.

Mwah, blijf het oneerlijk vinden tov nieuwe spelers

Generatiekloof denk ik niet, ik heb zelf ook op de vroegere werelden gespeeld. Daar was het gewoon nog niet echt een deel van het spel geworden. Daar waren dan ook nog geen kata regels bij de meeste werelden.
Denk dat het hedendaags juist meer gespeeld wordt op het tactische onderdeel van het spel en niet op de 1000 clears plus die je vroeger kreeg op massa's. Fakes werden bijvoorbeeld ook nog niet echt gebruikt op wereld 8 en 15 en nu wel.

Ik denk juist dat mensen tegenwoordig minder goed kunnen aanvallen dan vroeger, ik ben echt geen bijzondere deffer maar durf wel te zeggen dat het tegenwoordig simpeler is dan vroeger. En dat terwijl ik pas sinds W19 echt speel.

Moraalloze werelden <3. Geen mb's en du's nodig dan.

Kom naar de classic zou ik zeggen

Stelling van de dag: Billenlikken bij goldenawards moet een instant week ban op het AF opleveren in plaats van 15 likes van de stamgenoten.
Sure, maar wanneer is iets billenlikken?
 
Reactiescore
2.508
Wat een interessante stellingen.

Leuk topic, probeer er alleen een beetje bij te blijven ;) Mocht een topic overigens goed zijn en goed lopen maak ik er een eigentopic van
 
Reactiescore
2.508
Ik mis een stelling en wil naar bed > naar de praathoek jullie.

Morgen gaat die weer open
 

DeletedUser79458

Guest
Stelling: De stam Walk. heeft teveel samenwerkingen op deze wereld.
 

DeletedUser74994

Guest
Ik wou net zeggen, Walk. is niet speciaal een uitzonderingsgeval als je het vergelijkt met een One. of een Cave!
 

Deleted User - 697374

Guest
Gewoon een stelling. Als ik zo kijk heeft Walk samenwerkingen met:
-Misbruik2punt0 275k
-Eer. 316k (waarvan gister ook een MB van 60k geinternd is)
-Cala. 232k

Vind dat zelf best veel want dit zijn alleen degene die bekend zijn. Maar daarom stelde ik deze stelling ook zodat ik andermans mening kon horen.
Oke over eer heb je de oda gezien die er bij kwam? Oke ga je nu effe kijken? Top. Oke probeer dit nu nog eens te formuleren.
 
Reactiescore
983
Gewoon een stelling. Als ik zo kijk heeft Walk samenwerkingen met:
-Misbruik2punt0 275k
-Eer. 316k (waarvan gister ook een MB van 60k geinternd is)
-Cala. 232k

Vind dat zelf best veel want dit zijn alleen degene die bekend zijn. Maar daarom stelde ik deze stelling ook zodat ik andermans mening kon horen.

Ga even jouw bronnen na aub want EER. is ABSOLUUT geen mb stam of wat dan ook van ons (schedel).
Als je even de moeite had genomen hen te markeren op de kaart dan zag je dat deze stam volledig in onze lijn ligt en dus geen enkele speler ooit nuttig zal zijn als mb voor ons ( ondanks we wel al die vraag hebben gekregen van enkelen). Sorry om je teleur te stellen maar die speler van 60k gisteren is gewoon weggeveegd met een aanval (zoals je ook perfect kan zien aan onze ODA stijging van gisteren)

1 tip: Als je bullshit stellingen plaatst, ga dan even tegoei checken aub.
 
Reactiescore
5.693
En solong? En gentle?
 
Reactiescore
5.693
Zij wel ja maar dan moet hij die benoemen en niet de stammen die hij zomaar gokt.
Was meer voor mezelf, als bevestiging. Doel verder nergens op :)
 
Bovenaan