Top/Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Boeit niemand echt iets wat je doet in jullie chat. Maar herhaal het dan niet 10x hier op AF dat het daar oh zo gezellig is en lekker dick size comparen met de jongens hihihoho. Beetje lam zijn wat leuk haha zie je wel dat we een leven hebben AF gangers. Boeit echt niemand, mag ik gerust cringe noemen en zal er verre van jaloers op worden.
Robert ik weet niet wat jij leest met je ogen, maar ik ging in op het gay aspect; dombo.
Geen idee wie dat is, maar over happen gesproken
 
Reactiescore
1.367
Jullie (the noob meme gang) wannabe memes boeien ook niemand. :)
Daarnaast vinden we jouw humor ook bs, dusja.
 
Reactiescore
768
Ze halen echt 10/20 likes per post haha dus redelijk wat mensen vinden ze leuk.

beetje memes posten op het AF zo haalt iedereen ook wel likes op

@Rob. ik weet niet wat je hebt maar je komt over als een puber met een gedrag stoornis jammer genoeg al post chris iets over kaka kom je gelijk reageren , en volgens mij is het verre van hypocriet dat jij begint over holmaatjes want daar heb je er zelf ook genoeg van .

ik heb een idee ? stop met reageren op elkaar ?? dan zou je ook geen haat van elkaar krijgen en volgens mij ben jij dit keer duidelijk de gene die hapt zit volgens mij wel diep ofnie?
 
Reactiescore
768
Er zijn genoeg enorm slechte memes geplaatst en die halen nauwelijks likes hoor, dus niemand vind ze leuk/grappig

niet gemeen bedoelt maar als jij met 10 maten eve zegt like dit (stam app ofzo) kan je ook wel likes binnenharken .
 
Reactiescore
1.367
Ze halen echt 10/20 likes per post haha dus redelijk wat mensen vinden ze leuk.

Kijk dan ook wie ze liken. De kakaka reetjelik noob army? En misschien nog wel een paar neutrale kijkers wss.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Jij strooit wel erg makkelijk met verwijten he, beetje gek wel voor een casual speler.
@Rob. ik weet niet wat je hebt maar je komt over als een puber met een gedrag stoornis jammer genoeg al post chris iets over kaka kom je gelijk reageren , en volgens mij is het verre van hypocriet dat jij begint over holmaatjes want daar heb je er zelf ook genoeg van .
Leg even uit waarom ik, terwijl Christiaan steeds diegene is die op de man af probeert uit te lokken. Best subjectief
 
Reactiescore
470
Kijk dan ook wie ze liken. De kakaka reetjelik noob army? En misschien nog wel een paar neutrale kijkers wss.

Ik weet niet wat meer reetjelik is, een goede meme van een ander liken of hartjes en dickpics naar elkaar sturen in de stamchat en dat 10 keer op het AF moeten vermelden terwijl niemand het boeit?
 
Reactiescore
768
Jij strooit wel erg makkelijk met verwijten he, beetje gek wel voor een casual speler.

Leg even uit waarom ik, terwijl Christiaan steeds diegene is die op de man af probeert uit te lokken. Best subjectief

volgens mij als chris een GA lijst over Kakaka is het zijn mening ?, eerst wat ik jou zie doen als het maar 1x gaat over kakaka is je grote bek hier? zoals ik al zei als je gwn simpel niet reageert is het voor beide partijen opgelost. zoals chris ook al zei je hapt nogal gauw..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Een w69 GA lijst over een w67 stam, sick. Hij mag wel die mening hebben maar ze hoort hier niet thuis, of wel soms? En als je denkt dat ik hap ipv de bait hier te strooi, dan kun je nog lang in die tunnelvisie leven :s
 
Reactiescore
768
Een w69 GA lijst over een w67 stam, sick. Hij mag wel die mening hebben maar ze hoort hier niet thuis, of wel soms? En als je denkt dat ik hap ipv de bait hier te strooi, dan kun je nog lang in die tunnelvisie leven :s

en zo ontwijk je weer lekker wat ik zeg ;) kan je uberhaupt ooit eens reageren op wat ik zeg? of het ontwijken omdat je zo nodig weer je grote moet opentrekken?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Je post zonder inhoud, lastig reageren op wat je zegt. Maar goed, stop dan met reageren zoals je zelf aangeeft, helaas zal jij dit niet doen dus waarom zou ik het wel moeten?
 
Bovenaan