Top/Flop spelers

Reactiescore
7.918
Alsof kut persoonlijkheden invloed hebben om het aantal kicks wat een persoon op tw heeft. Ik zie een verband hierin.
 
Reactiescore
2.178
Omdat TW een leuk spel blijft om te spelen, al is dit m'n laatste wereld (wat ik al lang geleden besloten heb). Ik ben altijd tegen cala geweest en voornamelijk Joa. Joa is een vies egoïstisch 17 jarig kindje, wat niet tegen kritiek kan.

Je weet dat je nu je eigen op w49 beschrijft?
 

DeletedUser77014

Guest
Heb er ook spijt van dat ik je gevraagd heb ondanks je repu op W49 / W53.

Je zei veranderd te zijn maar helaas bleek dat algauw niet zo te zijn. Vind het oprecht jammer, want het ging op het begin echt lekker.
Zonder mij stond je zeker niet rang 1 lol
 
Reactiescore
1.476
Waar komt al deze haat vandaan? Laat ons ook meegenieten met de drama.
 

DeletedUser77014

Guest
Waar komt al deze haat vandaan? Laat ons ook meegenieten met de drama.
Werd van het account gekicked omdat ik nog al impulsief reageer, lol. Maar als die communicatie telkens te wensen overlaat, ja dan wordt men gewoon boos. Goede communicatie is ver te zoeken in Walk en z'n MB stam.
 
Reactiescore
983
Werd van het account gekicked omdat ik nog al impulsief reageer, lol. Maar als die communicatie telkens te wensen overlaat, ja dan wordt men gewoon boos. Goede communicatie is ver te zoeken in Walk en z'n MB stam.

Hoe het in Cala zijn mb stam zit weet ik niet, onze mb's zitten gezellig mee in een skype samen met ons.
Om dan te zeggen dat communicatie ver te zoeken is in Walk? Neen, daar ben ik het niet mee eens. Misschien willen mensen niet met je communiceren OMDAT je zo impulsief bent, neen? (genuine question, geen commentaar want ik ken je niet)
 
Reactiescore
1.363
Leuk hoe iedereen op het AF hun dicksizes compared en de rest probeert wijs te maken dat hun "de beste zijn" of dat andere "slecht" zijn.

De wereld bepaald wel hoe dat loopt, de ene keer is iemand aan het runnen en de andere keer speelt hij je harder weg als dat hij/zij runde vorige wereld.

Ik snap niet wat het nut heeft om in te loggen op het AF puur om te zeggen dat jij beter bent als iemand anders?

Dit doen wij in de chat als we lam zijn he <3 :p
 
Reactiescore
760
Er zijn ondertussen wel 3 generaties denk ik, de echte OG, dan komen de jochies die gestart zijn tussen w30 en 45 fzo, en dan komen alle noobjes die enkel buy to win werelden hebben meegemaakt.

mja das het hem meer ik ik zelf speel al een kleine 10 jaar maar heb sinds w40 het spelletje serieus genomen daarvoor (school ect ) niet genoeg tijd gehad vandaar de vraag meer want ik hoor meeste mensen klagen new gen dit dat :p
 
Reactiescore
1.363
welkom bij een nieuwe vlog van Jonah die eens in de maand wat biertjes te veel op heeft...

hoor ik daar een bluf?? oh je bedoeld die mooie selfies :p

Hahahahah, ik mis de vlogs! die moet ik ook eens lam doen xD.
 
Bovenaan