Top/Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Cringe asf
 
Reactiescore
1.367
Kakaka is ook gay, dus maakt niet uit ;).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
He moet je weer w67 betrekken zodat daarna je eigen holmaatjes kunnen komen zeggen tegen ons dat dat w67 gepraat hier niet thuis hoort? Jij bent op delete gegaan voor Kakaka, en blijkbaar zit dat nog enorm diep.
 
Reactiescore
5.702
Ik snap überhaupt niet dat als je gezellig wat gedronken hebt je de behoefte voelt dit te delen met TW gerelateerde dingen.
 

DeletedUser76932

Guest
Ik voel jaloezie van alle kanten komen omdat hun eigen groepschats gewoon dood en doodsaai zijn :p

Maarja er kan er maar One. de beste zijn
 
Reactiescore
1.367
rob. die te easy hapt, i love this shit.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Sws zit die whapp groep er vol mee.
Met sticker spam :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
Iets dat plezier heet.
En wij gaan ook erg vaak op vakantie enzo, lijkt nogal veel op de walk chat.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Happen? Jij gaat in op mijn "cringe asf" bericht hoor, niet andersom. Dat wil zeggen dat jij hapt.
Ik voel jaloezie van alle kanten komen omdat hun eigen groepschats gewoon dood en doodsaai zijn :p
Jaloezie, of eerder walging van jullie intense drang om nog eens op een topic op AF te herhalen hoe lekker gay jullie wel met elkaar omgaan in jullie groepschat en hoe leuk jullie dit wel niet vinden? Hoe onzeker moeten jullie wel niet zijn voor die bevestiging van elkaar te vragen hoe leuk dit wel niet is, leg het me uit want ik snap het niet.
 
Reactiescore
967
Iets dat plezier heet.
En wij gaan ook erg vaak op vakantie enzo, lijkt nogal veel op de walk chat.

Ieder z'n eigen ding om 4 uur 's nachts natuurlijk. Ik richt me dan vaak liever op m'n vrienden waarmee ik uit ben ipv de hele tijd om mijn telefoon te zitten en over onzin te lullen met virtuele vrienden.
 

DeletedUser76932

Guest
Jaloezie, of eerder walging van jullie intense drang om nog eens op een topic op AF te herhalen hoe lekker gay jullie wel met elkaar omgaan in jullie groepschat en hoe leuk jullie dit wel niet vinden? Hoe onzeker moeten jullie wel niet zijn voor die bevestiging van elkaar te vragen hoe leuk dit wel niet is, leg het me uit want ik snap het niet.

Je weet dat dat een grapje was? Maar omdat jij waarschijnlijk een anti-sociale neckbeard bent die op tw en hier op het AF de "big boy" probeert uit te hangen snap je dat niet
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Je weet dat dat een grapje was? Maar omdat jij waarschijnlijk een anti-sociale neckbeard bent die tw hier op het AF de "big boy" probeert te zijn snap je dat niet.
Lekker persoonlijk, maar helaas. Goed in mensen lezen zal je nooit worden
 

DeletedUser78491

Guest
Allemaal niet zo op elkaar zeiken, sommige vinden het leuk om met een drankje op te lullen met elkaar en grappig te doen. Andere hebben een dode groep app, kan allemaal toch?
 
Reactiescore
1.367
Robert ik weet niet wat jij leest met je ogen, maar ik ging in op het gay aspect; dombo.

En de leuke appjes komen altijd pas als je thuis bent en lam op bed ligt >.<.
 
Bovenaan