Golden Awards

Reactiescore
1.283
Deze Coruscant is toch eigenlijk totaal niet serieus te nemen? Op 1 wereld wat gepresteerd (niet eens wonderbaarlijk te noemen) en verkondigen dat hij als beste speler moet vernoemd worden op basis van die prestatie.

Als ik nu start onder Dragonshield3 verdien ik de beste speler nominatie in elk lijstje, want ik heb veruit de meeste werelden gewonnen en het meest gepresteerd op vorige werelden!!!

Ga jij nou maar alvast front accountje zoeken noob :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik zie wel duidelijk dat abuser heel ironisch was
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Reactiescore
634
Op 1 wereld wat gepresteerd (niet eens wonderbaarlijk te noemen) en verkondigen dat hij als beste speler moet vernoemd worden op basis van die prestatie.

Best flauw dat je nu met zo een onzin komt aanzetten.
Heb nergens, dan ook nergens zitten op te scheppen over prestaties van eerdere werelden.
Dus niet flauw doen !!!
 
Reactiescore
983
Beste speler:
Dit is voor mij de lastigste van ze allemaal. 2 namen komen in mij op voor dit onderdeel: DBA of
Sons of Durin.
2 accounts waarvan het team voor mij onbekend is (behalve Jonah op DBA) maar die de early game mooi doorkomen. Omdat het nog vrij vroeg op de wereld is en er nog geen noemenswaardige acties waren van de accounts ga ik mijn besluit laten afhangen van de statistieken tot nu toe:
Aanvallend doen beide accounts het goed en staat Sons of Durin op rang 1 en DBA op 2.
Ook is er amper verschil in de ODS / ODD statistieken maar toch scoort Sons of Durin in beide categorieën iets hoger en dus geef ik deze award aan Sons of Durin.
Al wil ik wel benadrukken dat het voor mij nog veel te vroeg is om al te spreken over een beste speler en de toekomst nog veel zal gaan veranderen.

Beste stam:
Zonder twijfel One.
Behalve dat het een groep vol sterke (premade) accounts is tonen zij met de strijd tegen Fear aan dat zij niet zomaar op de eerste plaats staan. Ik ben benieuwd hoe deze stam het in een later stadium gaat doen tegen andere (top)stammen!

De beste stam speler:
Hier nomineer ik 2 accounts waarbij eentje de huidige ODS rang 1 is en het andere zeer belangrijk is geweest in de early game van One:
Hope and Despair is een account dat een serieus front heeft met Cave en toch staan ze op een eerste plaats in de ODS statistieken, dit toont aan dat ze niet bang zijn om hun defence rond te sturen naar stamgenoten ondanks hun eigen front.
Dormpie is in de afgelopen tijd heel erg belangrijk geweest voor One met zijn hulp bij Coruscant. Wie weet waren we zelfs al van Mark af geweest als het niet van hen afhing....:rolleyes:
Ik heb van andere stammen geen weet hoe sommige mensen actief vv'en en ik weet ook wel dat Dormpie niet het enige account was dat heeft geholpen maar ik ga hier nu ook geen 5 namen plaatsen dus mijn excuses alvast voor zij die zich tekort geschoten voelen!

Het grootste ego:
Coruscant
. Hij mag het misschien kunnen en een mooi parcours afgelegd hebben maar ik heb het niet zo voor diknekjes die van zichzelf denken dat ze de baas zijn. Ik hoop dan ook dat dit de wereld is dat iemand die man zijn mond kan snoeren.

Beste leider:
Schedel (specifiek warre) en The Guru (specifiek Jordi):

De 2 heren die de opzet hebben geregeld voor het starten van onze stam (Walk).
Hier is enorm veel tijd, overleg & geregel mee omgegaan om onze premade start op poten te zetten en ik moet zeggen ik ben geweldig blij met het resultaat.
Ik heb verder dan ook geen kennis van hoe andere leiders van stammen het doen

Slechte leider:
Hier kan ik (nog) geen antwoord op geven

Meest overschatte stam:
Cave!:

Ondanks hun voorsprong in kwantiteit & felle praat in het begin van de wereld zie ik dat ze het nog serieus lastig hebben en zullen krijgen met Fuifje. Ik hoop dan ook dat Fuifje hen nog een serieus leuk feestje kan bezorgen!

Meest onderschatte stam:
Walk.

Veel hebben we nog niet bewezen maar je kan er van uit gaan dat dit nog zal veranderen en deze stam zeker zal meedraaien met de top.

Meest overschatte speler:
doske

Sorry maar hoe dat account op de eerste pagina terecht is gekomen, dat gaat er bij mij niet in. Of dit lang zal duren betwijfel ik al hebben ze natuurlijk een topstam achter hun staan, wie weet bewijzen ze mij het tegendeel.

Meest onderschatte speler:
Calamity
:
Deze naam staat normaal bij iedereen bij overschat en dat is dan ook de reden dat ik hen hier neerzet. Ik ken het team dat er speelt en het is niet alleen vakantieganger Joachim. Ik denk (en hoop) dat dit team in de toekomst nog vele goede dingen zal laten zien en nog veel mensen hun keuze zal doen herinzien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Heel Walk is top , anders was ik niet mee in het avontuur gestapt. Accounts als TAS & mystery men zijn gekend als zeer sterke teams en ik wil dan ook wel eens de personen achter het team leren kennen. Als laatste benoem ik Jonah van DBA omdat we al vaak als tegenstanders hebben gestreden, maar nog nooit samen :(

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Hierbij kan ik alleen afgaan op wat ik weet van eerdere werelden en wat ik hier lees.
Teleurstellingen in voorgaande werelden en 1 VEEL te groot ego... vul zelf maar in wie waarbij hoort :)
Coruscant, SaveTheWhaleMarryAnObese & SatJ

Mooiste speler naam:
To Infinity For Serenity

Mooiste stam naam:

Hier kan ik echt op geen enkele naam komen helaas, allemaal zeer teleurstellend!

Het tofste topic:
Spotprenten

Niks mooier dan een topic vol prachtige, dissende memes!

Het domste topic:
Het grote stab en beschuldigingstopic

Ga ergens anders zeveren met jullie gezever (Ja ik meme nu naar Het Eiland)

Favoriete forum poster:
Joachim (Cala)
, zeer sterke inhoudelijke posts en toch soms een vlaagje humor.
Ook het gebrek aan andere leuke forumposters laat mij Joachim hier neer plaatsen :O

Minst favoriete forum poster:
Mark (Corus)

Veel meer ga ik er niet over zeggen want dat gaat ie leuk vinden en dan groeit zijn ego nog het dak uit.

Dikste wannabe op het forum:
ra ra ra wie ga ik hier neerzetten... :rolleyes:

Dikste wannabe in het spel:
Heel Fear
. Een systeem uitwerken om elk om beurt die rovers te boosten.... tssss

Meest belovende speler voor de toekomst:
The Guru
.
Zeer sterk team er op en ondanks een latere & tragere start een account dat later zijn rol nog zal gaan spelen!
Meest belovende stam voor de toekomst:
Walk.

Van alle topstammen toch wel de stam in de mooiste papieren als ik ga kijken naar de ligging en hun cluster
Mooiste profiel foto van spelers:
131908_large

Mooiste profiel foto van stammen:
132705_large

Grootste blunder:

Niet luisteren naar dictator @Warre :oops:
Mooiste actie van de wereld:
Helaas nog geen mooie acties gezien deze wereld
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Deze Coruscant is toch eigenlijk totaal niet serieus te nemen? Op 1 wereld wat gepresteerd (niet eens wonderbaarlijk te noemen) en verkondigen dat hij als beste speler moet vernoemd worden op basis van die prestatie.

Als ik nu start onder Dragonshield3 verdien ik de beste speler nominatie in elk lijstje, want ik heb veruit de meeste werelden gewonnen en het meest gepresteerd op vorige werelden!!!

Even kijken naar hall of fame prestaties Coruscant:

W48: 1e OD/ODD+wereldwinst
W54: 1e puntenaantal+1e ODA+1e OD+wereldwinst
W61: 1e puntenaantal+wereldwinst
W65: 1e OD+wereldwinst

En Coruscant heeft maar op 1 wereld wat gepresteerd? Ik ga niet hier lopen verkondingen dat Coruscant beste TW account ooit is maar is een van de weinige accounts die zoveel prestaties heeft. Uit mijn hoofd heeft alleen Savior er meer als Coruscant?

Tweede alinea slaat nergens op. Op je eigen account heb je namelijk 0 wereldwinsten staan en ook geen enkele andere hall of fame awards. Wil niet zeggen dat je een noob bent (iets wat jij wel doet zonder ook maar iets van spelers af te weten) maar als account heeft het account dragonshield3 op normale werelden maar weinig gepresteerd :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Mijn account (Dragonshield3) heeft op W5 al meer gepresteerd dan Coruscant op alle werelden te samen. Dat jullie jezelf vergelijken met een team zoals Savior vind ik dan ook weer kenmerkend. Buiten Fabian heeft er nooit 1 goede speler op Savior gezeten.

Wil je een wereld die zo oud is als W5 vergelijken met jullie noobaccount op 3 werelden van een jaar terug? Bitch please.

Verder draait het niet om account, maar om speler lijkt me. Jullie zijn een ‘goed’ team van wat ik lees, maar de zelfoverschatting is immens. Jullie zouden niet eens in mijn top 20 van hedendaagse spelers staan.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Laten we deze discussie maar achterwege houden.

Stats zijn niet altijd veelzeggend en in Corus z'n geval zitten er meerdere werelden bij waar het geen prestatie was.

Betekent niet dat Corus slecht is, maar ook niet dat Corus een van de beste TW teams is.

Kijk eens naar Cala w53 whoohoo onverslaanbaar acc
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Fck zeg ik speel ook op een account met 4 wereldwinsten hoor. Waar is mijn vermelding?
 
Reactiescore
634
Even los van de discussie wie welke wereld(en) heeft gewonnen en wie grootste Ego heeft.

W65 waren er ook enkele spelers die aangaven dat huidige werelden niet zoveel voorstellen.
Zelf hadden ze W2 bv gespeeld en zien zichzelf als iets aparts.


Nu ene @dragonshield3 die W5 had gespeeld en W5 iets als aparts ziet.
(Terwijl W69 veel aparter is, hier kunnen accounts zomaar even dorpen inkopen en mag je met achterstand tegen hun strijden)

Ik zie het als een spelers die 69-5 = 64 werelden ervaring op heeft kunnen doen en mocht hij W69 spelen en ver bovenuit moeten steken (met al zijn opgedane ervaring).

Mocht je gestopt zijn met TW of W69 niet spelen, snap ik de inbreng sws niet.
Zelfde gedoe met de AF bende die ook vaak verwezen naar de eerdere werelden waar ze gespeeld zouden hebben en huidige werelden de accounts als Noobs bestempelen.

Snap daarom dus niet waarom er op AF "stoer" wordt gedaan en niet IG komen meespelen en laten zien hoe het echt moet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
W5 volle seconden + boerlimiet op 36k. Daar had jij na de eerste blitz al weggeweest. Dat is het verschil kuikentje.

Sidenote: midgame kom ik misschien. Nu? Nah.
 
Bovenaan